Ik bedoel maar .....quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda en Brian, een dubbele![]()
is hier wel op zijn plaats.
He, het gaat over Nena.![]()
Brian: Ik heb het in elk geval niet gedaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:23 schreef Peter6000 het volgende:
Brian doet net of hij niet weet waar Huubs koffers zijn.
Woorden schieten te kortquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
wat een vuile vuile vuile lowlife stinkende liegende rat
Helaas is die sloerie te dom om dat in te zien. Als Huub het maar op tijd doorheeft. Eigenlijk heeft hij nu al teveel over Nena verteld tegen haar. Ik hoop dat iemand hem dat nog schrijft of verteld.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
wat een vuile vuile vuile lowlife stinkende liegende rat
Wil je luisteren en nu stoppen ajb ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:22 schreef Prospera het volgende:
loverscorner
what comes around goes around
[SC #9] Wanneer komt ie ?
Raar dat dit Gert niet opvaltquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wil je luisteren en nu stoppen ajb ?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:26 schreef Sporti het volgende:
Amanda vraagt brian heb jij de koffers van Huub welnee zegt Brian ik ben natuurlijk suspect nummer 1, dat komt omdat ik die bietiekees van Ilona ook had verstopt.
Wat een sukkel is die Amanda toch ze is bang voor alles wat met geweld te maken heeft maar zoekt wel steeds die griezel van een Brian op.
een anti-kaartenactie richting Brian in DGK zie ik wel iets in, om het naar z'n familie te richten lijkt me echt een erg slecht idee.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Daar er op Brain's laffe gedrag toch geen sancties zullen volgen vanuit de
GDK redactie, is het misschien een idee om hem aan te pakken waar het
WEL kan en pijn doet ........ BV een kaarten-actie richting zijn thuisfront ??
Zal het moederskindje niet blij mee zijn denk ik zomaar.
Suggesties ??
Het was zelfs leuker geweest als Brian zou zeggen: ja heb ik gedaan, goed he!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Llewella het volgende:
Ik snap het niet, waarom is niet niet man genoeg om voor zijn daden uit te komen? Hij beweert toch eerlijk te zijn en de 'man'?
Hoe kan ie dat zichzelf nou voorhouden?
Ik ben echt te naief
jup, lijkt het tot dusver zeker op!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:28 schreef kleinzusje het volgende:
A-Del is een stoker
Tegen Ilona stondtie ook al zo te liegen, gewoon echt glashard ontkennen, ik heb zo een hekel aan zulke mensen. Liegen of de waarheid verdraaien daarmee haal je het slechtste in mij naar boven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:27 schreef Llewella het volgende:
Ik snap het niet, waarom is niet niet man genoeg om voor zijn daden uit te komen? Hij beweert toch eerlijk te zijn en de 'man'?
Hoe kan ie dat zichzelf nou voorhouden?
Ik ben echt te naief
Aan die vriendinnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda heeft maar liefst 5 vriendinnen met wie ze nu op voet van haat leeft...
Goh aan wie zou dat nou liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |