Dat soort streken mag wel keihard aangepakt worden. Van andermans eigendom heeft die idioot af te blijven. CP is onderdeel van het spel, maar koffers moet hij met zijn poten afblijven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:42 schreef Ashley1 het volgende:
Zou Brainlees die koffers vandaag misschien over het hek gegooit hebben naar buiten de villa?
Omdat ie zo zegt dat het misschien van het terein af is en hij vannacht bezig is geweest.
De willen geen voorkeur laten blijken denk ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat die DGK-redactie niet gewoon die koffers voor de deur zet en aanbelt. Daar heeft Brian zeker de ziekte in. Het lijkt wel of die redactie ook bang is voor Brian. Over de rand met die gast zeg ik...
140 plus dagen geen sex zei hij net ..... dus ook niet met Nenaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef Black_king het volgende:
Al die kleine dingetjes die hij gedaan heeft voor haar, maar Brian bleef maar geen sex krijgen....
Eensch, als het waar is, zal er een sanctie voor hem inzitten, vermoed ik.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort streken mag wel keihard aangepakt worden. Van andermans eigendom heeft die idioot af te blijven. CP is onderdeel van het spel, maar koffers moet hij met zijn poten afblijven.
zei hij dat tegen amanda? niet dat die daar verder een link tussen kan leggen maar tochquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef happyme28 het volgende:
[..]
140 plus dagen geen sex zei hij net ..... dus ook niet met Nena![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:40 schreef CARLAK het volgende:
Nog 10 minuten en we krijgen er weer 2 streams bij
Hadden ze ook naar een kibboets kunnen gaanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Werken aan je doelen, en je persoonlijke groei.
Maar ben ik dan zo pro Huub???quote:De willen geen voorkeur laten blijken denk ik.
nou ja zij hadden gisteravond gezegd dat Huub en Bart moesten gaan zoeken, ik denk dat ze uitzijn op 'tv maken' en dat Huub Brainless ermee gaat confronteren. Alleen het vervelende voor hun is dat Huubje nu liever slaaptquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef happyme28 het volgende:
Ik snap niet dat die DGK-redactie niet gewoon die koffers voor de deur zet en aanbelt. Daar heeft Brian zeker de ziekte in. Het lijkt wel of die redactie ook bang is voor Brian. Over de rand met die gast zeg ik...
Vind ik ook. Die gast komt overal mee weg en dat weet ie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat soort streken mag wel keihard aangepakt worden. Van andermans eigendom heeft die idioot af te blijven. CP is onderdeel van het spel, maar koffers moet hij met zijn poten afblijven.
http://www.youtube.com/watch?v=IoWiz4Ao7P0quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:41 schreef Black_king het volgende:
[..]
Zou die ze over de schutting gegooid hebben ? Hij had het erover dat ze misschien wel in een auto buiten de villa waren......![]()
Er zijn goede manier om Brian het verschil tussen een kiwi en een courgette te laten leren kennen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:45 schreef bunnyma het volgende:
Brian: "courgette, is een soort kiwi".![]()
Hoeft ook niet, ze kunnen ermee duidelijk maken dat ze er niet gediend zijn dat er met andermans spullen gesmeten wordtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De willen geen voorkeur laten blijken denk ik.
Als ze pijpt praat ze niet hè (mag je hopen)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap die vriend van Amanda ook niet. Als je dat mens toch één keer hebt horen praten, dan kun je het daar toch nooit meer opOnvoorstelbaar dat hij dat blijkbaar wel kan.
zukini zei hijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:45 schreef bunnyma het volgende:
Brian: "courgette, is een soort kiwi".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |