Het pimpen functioneert nog niet optimaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:07 schreef dutchtubby het volgende:
zal ik dan maar aftrappen met pimpen.
chronograaf automaat (ja dat kan ook nog ja)
merk Tag Heuer type carrera
[afbeelding]
voor netjes, want door mijn werk beschadigd het te snel.
voor het werk en trasser h3
[afbeelding]
makkelijk en erg sterk horloge.
Tja, goede vraag!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:50 schreef veni het volgende:
Heren kenners, kan iemand mij adviseren hoe ik een panerai kan "testen"" op echtheid? Zijn er kleine dingen waar ik op moet letten, buiten het certificaat.Alvast bedankt voor de info!!
Ik vind hem aan de goedkope kant. De verkoper heeft nauwelijks feedback (6 stuks) en ook nog van véél goedkopere producten...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:45 schreef -Wil- het volgende:
Je hebt het over deze Panerai toch?
Ebay.de is in het algemeen wel behoorlijk betrouwbaar, en aan het aantal biedingen en de prijs te zien lijkt me dit wel een authentiek exemplaar.
Oris staat er zelfs 2 keer in... voor de goedkoopste modellen klopt het volgens mij aardig. Mijn Oris valt ook in geen van beide catagorieën... Welke Sinn heb je op het oog?quote:Op maandag 12 februari 2007 13:10 schreef timlol het volgende:
Staat Sinn niet bij een te lage catagorie in de OP?
Ik zoek eigenlijk precies zo'n horloge als die 2e van links. Weet iemand waar ik iets dergelijks als die kan vinden voor een budget prijsje van laten we zeggen... 100-150 euro? Die ene op het plaatje zal natuurlijk wel zoiets zijn van 2000 euro maar ik hecht niet zo heel veel waarde aan het mechanisme, vind het niets meer dan een mooie accessoirequote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:41 schreef Adsum het volgende:
En om maar goed te beginnen, gooien we er een collectie-foto in:
[afbeelding]
In de IWC catalogus die je kan aanvragen op www.iwc.chquote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:21 schreef oor het volgende:
waar kan ik de nederlande prijzen vinden van IWC?
Oke, bedankt. Ja ik vind ze erg mooi zo'n klokje van Armani. moet ik nog ergens opletten als ik er 1 ga kopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef -Wil- het volgende:
@ Juninho: Op welk vlak bedoel je dit? Je betaald voornamelijk voor de naam, kwalitatief zal het horloge niet (veel) beter zijn dan een model van Guess, Diesel of iets dergelijks. Sommige modellen zijn best aardig, je moet je er ook zeker niet van laten weerhouden er een te kopen als je hem mooi vind.
@ TheSilencer: Mwah, de veiling is nog niet afgelopen, de prijs kan natuurlijk nog sterk stijgen.
@ timlol: Dat zou opzich wel gepast zijn, al gaat het hier om een indicatie.
Na lang wikken en wegen heb ik dan eindelijk een horloge gekocht dat ik al behoorlijk lang wilde hebben, ben er erg blij mee:
[afbeelding]
Omega/Tissot/Lemania uurwerken leken heel erg op elkaar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Het uurwerk lijkt wel een omega kloon.
Thanks, wist dit al. Alleen zoals jij het vertelt klinkt het wel leuker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:11 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Mocht je het nog niet weten, op de achterkant staat: Eigendom van de militaire authoriteiten.
hoe werken de wijzers dan? loopt dat hetzelfde als op de digitale versie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
Moderne versie van een pocketwatch, ben er erg tevreden mee
Vind hem op leer veel mooier. Staal oogt zo goedkoop. Koop anders ook een mooie bruine band erbij!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Ottaav het volgende:
Eerst zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
Meeste (99%) van de quartz uurwerken heeft geen glazen onderkant.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:46 schreef oor het volgende:
waar kan ik zien welke een doorzichtige onderkant heeft. heeft dat een bepaalde naam? ik ben aan het kijken voor iets waar je aan de onderkant ook kan kijken
Analoge bepaal je zelf door die handmatig in te stellen, digitaal kan alleen middels presets van landen. Er zit een alarm functie op, maar ik weet nog steeds niet hoe ik dat in moet stellen, staat niet in de handleidingquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:55 schreef oor het volgende:
[..]
hoe werken de wijzers dan? loopt dat hetzelfde als op de digitale versie?
Sorry, maar wat een verschrikkelijk lelijk ding.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik weet niet of dit topic ook hiervoor bedoeld is maar....
Ik zoek iets in de trand van dit horloge:
[afbeelding]
budget is rond de 200 euro.
wat een lelijke klokjesquote:Op maandag 5 maart 2007 18:13 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.stormwatches.com/home.htm
Voor de OP
Het is een klein krasje van ongeveer een mm lang rond het cijfer 10..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:28 schreef Adsum het volgende:
Gefeli, is zeker een toffe klok.
En het eerste krasje doet altijd pijn, vooral op het glas...
Ja neem aan van wel, saffier glas was een optie maar het budget was even op. Het kan later altijd nog vervangen worden dus dat heb ik nog niet gedaan..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef Adsum het volgende:
Is het mineraalglas dan, dat je er zo snel een kras op hebt?
Ja ik hoorde dat het wel scheelt inderdaad! Maarja, het kan altijd nog later erop gezet worden..quote:Op maandag 5 maart 2007 23:41 schreef Adsum het volgende:
Saffierglas vind ik wel fijner.
Heb horloges met plastic (2x), mineraal (3x) en eentje met saffier, welke dan ook als enige krasvrij is.
Ben ik het opzich wel mee eens. Had de stalen band in eerste instantie gekocht om de leren te sparen, i.v.m. veel nat worden. Moest even aan de stalen band wennen, maar vind het nu wel erg mooi. Vind em alleen iets te veel blinken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:25 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Vind hem op leer veel mooier. Staal oogt zo goedkoop. Koop anders ook een mooie bruine band erbij!
Ik heb er zelf niks voor betaald, maar mijn ouders rond de 315 euroquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef -Wil- het volgende:
Wat heb je daarvoor betaald Agiath, als ik vragen mag?
Doe je netjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niks voor betaald, maar mijn ouders rond de 315 euro
Dat toevallig, ik heb net dat model Rado gezien als chronograaf.quote:
ik heb het boekje er eens bij open geslagen. en het is inderdaad wolfraamcarbine. dus het was poeder en nu is het krasvast metaal na velen handelingen en het daarna polijsten met diamant ontstaat de glans.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Dat toevallig, ik heb net dat model Rado gezien als chronograaf.
Heeft die van jou ook een Wolfraam/carbide kast.
Hier nog n hoerquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer dat de hoer van "bekend' Nederland is
Ik heb zelf de nummer 11.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:44 schreef oor het volgende:
de zin van luxe edititie is wel erg mooi. jammer dat die niet te koop is
wat heeft het jouw gekost dat klokje? en wat kost de gewone versie ervan?
Maar mijn telefoon telkens uit mijn koffer pakken is te veel werk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:49 schreef Verbal. het volgende:
echt heel stylishquote:Op zondag 18 maart 2007 10:54 schreef perezoso het volgende:
Sinds kort heb ik deze, tijdloos en fonkelt prachtig, erg tevreden mee.![]()
[afbeelding]
Mooi ding ja. Vind alleen die 50m overbodig (alsof je met dit horloge onder water gaat) en jammer dat het datumwiel niet zwart is met witte cijfers ipv andersomquote:Op zondag 18 maart 2007 10:54 schreef perezoso het volgende:
[afbeelding]
Als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets. We hebben niet allemaal zo effe 1300 euro liggen voor een horloge...quote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef oor het volgende:
dubbeltje eerste rang
kanker nou eens opquote:Op maandag 19 maart 2007 19:39 schreef oor het volgende:
dubbeltje eerste rang
Ach, voor 1300,- koop je nog het hemaklokkie onder de exclusieve horloges moet je maar denkenquote:Op maandag 19 maart 2007 23:06 schreef Asshole het volgende:
[..]
Als je niets te zeggen hebt, zeg dan niets. We hebben niet allemaal zo effe 1300 euro liggen voor een horloge...
Ik vind ze nogal log...quote:Op maandag 19 maart 2007 23:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, voor 1300,- koop je nog het hemaklokkie onder de exclusieve horloges moet je maar denken
Ik vind die twsteels leuke horloges. Niet op de laatste plaats omdat een goede vriend van mij ze verkoopt
mooi is anders, vind ik dan....quote:
ja dat klopt, maar ze maken ook horloges:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Steiner is toch een juwelier in Maastricht?
Als nederlandse horlogemakers heb je Chrsitiaan van der Klaauw, van der Gang
Ze zullen wel een wijzerplaatje op een eta uurwerk plakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ze maken ook horloges:
http://www.steinermaastricht.nl/
Kostda?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:54 schreef perezoso het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar eens op www.steinerlimited.nl voor wat meer over hun horloge's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zullen wel een wijzerplaatje op een eta uurwerk plakken.
Zo te zien valjoux kalibers? En een hoop marketing bla blaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef Adsum het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.steinerlimited.nl voor wat meer over hun horloge's.
Zo'n ¤ 3500,- tot ¤ 3750,- volgens de steinerlimited website.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef Rekkie het volgende:
Wat kost een gemiddelde Steiner?
Niet alleen meer, maar ook veel exclusievere horloge's!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zou het koffertje zo meenemen.
Ja hij heeft meer dan horlogepatform volgens mij.
Thanks, ziet er tof uit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef Adsum het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.steinerlimited.nl voor wat meer over hun horloge's.
Mjah, ik zie er veel 'verkocht' staan. Iedereen kan natuurlijk leuke glashutte of Lange en Sohn plaatjes op z'n website plakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Adsum het volgende:
[..]
Niet alleen meer, maar ook veel exclusievere horloge's!!
Net horloge....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:20 schreef Adsum het volgende:
Gisteren binnengekregen en vandaag wat foto's gemaakt: de Stowa Marine Automatic.
Horloge stond al een tijdje op mijn wish-list. Wat mij zeer aansprak aan dit model, waren de prachtige geblauwde wijzers i.c.m. de witte wijzerplaat.
Nu ik hem dan eindelijk heb, kan ik niets anders zeggen dan 'Super'. Ik vind het echt een prachtig horloge. Perfecte maat ook met 40mm, maar aan de pols oogt hij als de 42mm Laco.
Afwerking van de klok is ook echt top, heel mooi gepolijste kast, verzorgd uurwerk en die wijzers zijn echt prachtig, vooral nu; in daglicht!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bedoeld de aanschafprijs?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef BitchCrew het volgende:
ik heb deze
[afbeelding]
eentje van Eterna, Porche Disign reeks.
automatisch.
kostprijs wil je niet weten![]()
En een ola vlagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En je hebt een macbook
Mooiquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef TheSilencer het volgende:
[afbeelding]
(Vintage Bulova Accutron Astronaut, stemvork (214 backsetter), 38 mm, 1960's)
Nieuw?quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef znarch het volgende:
Is er trouwens iemand hier met een breitling prijslijst die me een richtprijs kan geven voor de volgende klokken ?
Windrider Chronomat Evolution
Aeromarine Chrono Avenger
Professional Emergency Misson
Allen in stalen uitvoering, houdt niet zo van goud
1 2 3 | Aeromarine Chrono Avenger € 2400,- Professional Emergency Misson € 4400,- |
Die zijn best mooi, die huismerk horloges van Steinerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met het merk Steiner? Ik vind het zelf heel mooie klokken! Weten jullie trouwens nog meer nederlandse horlogemakers die een beetje richting JLC en IWC zitten?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Ik heb ook een Chotovelli knommel, plastic meuk...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef w00h00 het volgende:
Voor de onderstaande Chotovelli ga ik zaterdag kijken.
[afbeelding]
![]()
haha dan wil ik niet weten hoe je haar zit.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb ook een Chotovelli knommel, plastic meuk...
Alleen leuk omdat hij bij mijn werk, mijn fiets en bij mijn haar past![]()
[afbeelding]
geill ding^O^ Wat betaal je nu voor zoiets?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef TheSilencer het volgende:
[afbeelding]
Toch maar even de PAM118 pimpen dan!
Mooi, maar ik kan het niet aan mezelf verantwoorden ¤ 595,- (of ¤ 425,-) te betalen voor een Seiko...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef knep het volgende:
Sinds 1,5 week heb ik deze Seiko:
[afbeelding]
die laatste klik die je liet zien, die je mooi lijkt, lijkt een beetje op vanceurquote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef Lambodriver het volgende:
[afbeelding]
Heb nu bovenstaand horloge (sinds 1,5 jaar), maar ben het lederen bandje een beetje beu. Een stalen band erop laten zetten lijkt me geen optie (niet mooi) en ben dus op zoek naar "iets" anders.
Zenith El Primero en AP Royal Oak zijn prachtig (in mijn ogen), maar niet te betalen.
Zenith:
[afbeelding]
AP:
[afbeelding]
Bovenstaand om een impressie te geven wat mijn smaak omtrent horloges op dit moment is.
De vraag:
Iemand een suggestie wat een leuke optie is. Prijsklasse: vergelijkbaar met huidige horloge (laatst zien staan voor ¤ 795). Minder mag ook natuurlijk
P.s. foto's misschien wat groot. Hoop niet dat dit een "probleem" is.
Tja ik welquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mooi, maar ik kan het niet aan mezelf verantwoorden ¤ 595,- (of ¤ 425,-) te betalen voor een Seiko...![]()
Inderdaad, een klassieker en het kost geen drol.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef oor het volgende:
seiko 5je lijkt me wel grappig gewoon voor erbij
Hebben jullie ervaring met Singswatches.com?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef w00h00 het volgende:
Voor de onderstaande Chotovelli ga ik zaterdag kijken.
[afbeelding]
![]()
En een werkelijk briljante automaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad, een klassieker en het kost geen drol.
De Omega SMP is gewoon een goed horloge, vooral de Bond-versie heeft een uitermate comfortabele stalen band!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:22 schreef Lambodriver het volgende:
Nog steeds op zoek naar een horloge met stalen band en kwam vanochtend weer een prachtige foto tegen van een Omega Seamaster... (300 M Chronometer?!)
Heb het idee dat die klok wel een redelijk acceptabele prijs/kwaliteit verhouding heeft. Iemand hier meer info over? En waar zou ik dit horloge eventueel het best kunnen kopen (omg. Rotterdam / Breda)?
Alvast bedankt
Je hebt online wel enkele zaken die hele nette prijzen hebben, en ook bij de juwelier moet je een kleine korting kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef Lambodriver het volgende:
Ok, klinkt zeer aantrekkelijk. Jong gebruikt is een optie, maar niet noodzakelijk. Enige tips waar ik die eventueel zou kunnen vinden?!
http://www.omega.ch/index.php?id=286&details=1&ref=22208000&no_cache=1
http://www.omega.ch/index.php?id=286&details=1&ref=22268000&no_cache=1
Ik zie eigenlijk weinig verschil in deze 2 versies (volgens mij alleen de wijzerplaat). Daarbij hoef ik niet perse dat 007 erop te hebben en vind ik dit eerder "cheap" overkomen.
Time4Sale verkoopt ze voor 1825 all in. Vele zaken in Rotterdam voor 2380,- (misschien nog mogelijk om te zakken naar 2000 afgerondquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef Adsum het volgende:
[..]
Je hebt online wel enkele zaken die hele nette prijzen hebben, en ook bij de juwelier moet je een kleine korting kunnen krijgen.
Kijk anders eens op:
http://www.time4sale.ch/ --> Nederlands bedrijf in Zwitserland, erg betrouwbaar
http://www.steinermaastricht.nl --> ook erg betrouwbaar en nette prijzen
http://www.wwwatches.nl --> ook
De variant met '007' wijzerplaat is een gelimiteerd model geweest, de versie met blauwe golfjes wijzerplaat is het reguliere model.
Mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 14:07 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na anderhalf jaar nog steeds uitermate tevreden met m'n Christopher Ward.
Als 'k niet op vakantie ga komt er nog een wat sportiever horloge bij.
Zeer net horloge! Leuk dat je zoiets voor je verjaardig krijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef gieling het volgende:
Heb zelf deze voor mn verjaardag gekregenhorloge
[afbeelding]
Nice, je zal er vast (ook) veel plezier van hebben!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef Lambodriver het volgende:
[..]
Zeer net horloge! Leuk dat je zoiets voor je verjaardig krijgtMoet ik niet mee aankomen, haha.
[...]
Een heel verhaal, ik weet het, maar ben super blij met mijn nieuwe aanwinst en de manier waarop ik geholpen ben door deze verkoper
Geinig, ik heb idd de international warranty en de pictograms kaartjesquote:Edit: zojuist een e-mail de deur uitgedaan naar de aftersales van Omega omtrent het certificaat van COSC (standaard krijg je alleen een plastic kaartje waarop aangegeven word dat deze is goedgekeurd). Wil hier toch wel een kopie van hebben, daar ik op internet reacties zie dat men het ziet als: "de trots van iedere Omega beziiter" en "inlijst-waardig". Lijkt me een leuke extra.
J0rrit, hoe bevalt die Suunto? Ik wil eigenlijk ook zoiets aanschaffen, maar had er graag een hartslagmeter bij gehad willen hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef j0rrit het volgende:
TAG Heuer Kirium Chronograph
[afbeelding]
Suunto Observer Titanium
[afbeelding]
Binnenkort waarschijnlijk de Wenger Rallye erbij, ben nog aan het nadenken.
[afbeelding]
neu, bijna jarigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef --- het volgende:
grappig dat het topicje ineens weer tot leven komt.
allemaal de vakantiegelden weer binnen?![]()
Niet echt handig om even snel te kijken hoe laat het is zonder rekenmachine.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:39 schreef Phil_Ivey het volgende:
Ik heb deze, tijd wordt binair weergegeven, ik vind het wel aardig.
[afbeelding]
Ik vind hem supervet, die eerste regel is helemaal simpel (tot maximaal 11 optellen) en die tweede regel is toch ook simpel, 32+16 is 48 moet wel uit het hoofd lukken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Niet echt handig om even snel te kijken hoe laat het is zonder rekenmachine.
Maar toch even vragen hoor: Waarom moeten wij bepalen wat jij mooi vindt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Crappery het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een mooi herenhorloge. Nu vraag ik hier tips, omdat ik morgen niet wil hebben, dat ik denk, ooh die is veel mooier etc.
Mensen hier zullen er vast kijk op hebben. Budget is 50/55 euro.
Nou, hij is als cadeautje voor een man, en ik weet niet welke mannen mooi vindenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar toch even vragen hoor: Waarom moeten wij bepalen wat jij mooi vindt?
Dat is toch niet mogelijk? Of ben je iemand die denkt dat als van de 5 mensen er 4 zeggen dat het mooi is, dan zal het wel zo zijn??
Vraag blijft!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Crappery het volgende:
[..]
Nou, hij is als cadeautje voor een man, en ik weet niet welke mannen mooi vinden
Ow, hij is geil. Ik wil er ook 1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Jackal_Omega het volgende:
Na een heel groot deel van mijn collectie te hebben verkocht is deze ervoor teruggekomen.
Een T-serial 14060 met tritium wijzerplaat en wijzers.
Ik ben in een keer helemaal om!
Ff snel een paar fotootjes. Je kunt alleen niet echt zoomen met een 50mm lens, dus dit is gecropt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is vetquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow, hij is geil. Ik wil er ook 1
Een aantal vragen waar je je alvast mee bezig kunt houden:quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Crappery het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een mooi herenhorloge. Nu vraag ik hier tips, omdat ik morgen niet wil hebben, dat ik denk, ooh die is veel mooier etc.
Mensen hier zullen er vast kijk op hebben. Budget is 50/55 euro.
rado v10kquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef SoupNazi het volgende:
tvp. Binnenkort eens een nieuwe kopen voor 60/70. Iemand tips?
Welk type is dat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef knep het volgende:
Sinds 1,5 week heb ik deze Seiko:
[afbeelding]
kleur? materiaal? digitaal? formaat? heren? dames? wat voor materiaal bandje?quote:
Wel, laat ik het zo zeggen: het horloge is grappig (voor een maandje), maar die band zou voor mij een echte afknapper zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:51 schreef Crappery het volgende:
Ik heb gisteren even rondgekeken, en heb niks gekocht, omdat ik twijfelde.
Ik vond er 2 van het merk Fossil mooi. Met een dik leren bandje.
Deze: klik hier
En een andere, een bruine, met een motiefje wat steeds veranderde ipv seconden.
Is dit wat?
erg mooiboy klokjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit horloge? En niet zozeer van het merk, maar meer van de looks van dit horloge?
En vinden jullie dit 190 euro waard? Ik zit er zelf aan te twijfelen om hem te kopen, omdat ik hem echt gruwelijk gaaf vind, maar aan de andere kant is 190 euro veel voor een student en wil ik er geen spijt van krijgen en hem over aan maandje nooit meer om te hebben.
Momenteel heb ik een horloge van 40mm doorsnee en deze chotovelli zit je op 52mm. Is dit te groot?
Wat is jullie advies?
Ik vind die TW Steels best leuk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Jackal_Omega het volgende:
52mm is echt te groot, ziet er niet uit sorry.
Of je moet kolenscheppen als hand hebben.
Waarom geen TW-steel. Bijna hetzelfde, maar kost 179 euro en heeft een normale maat.
Met zn 45mm nog best groot maar wel te dragen
[afbeelding]
Ik heb nu zoiets een 40mm klok en dat vind ik persoonlijk iets te klein.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Jackal_Omega het volgende:
52mm is echt te groot, ziet er niet uit sorry.
Of je moet kolenscheppen als hand hebben.
Waarom geen TW-steel. Bijna hetzelfde, maar kost 179 euro en heeft een normale maat.
Met zn 45mm nog best groot maar wel te dragen
[afbeelding]
Maar das 1,2 centimer groter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets een 40mm klok en dat vind ik persoonlijk iets te klein.
Het mat-zwarte van de klok en groene cijers en wijzers van de chotovelli spreken me erg aan. Ik heb zelden een mat-zwarte klok gezien.
Bedankt voor je informatie Jackal!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Maar das 1,2 centimer groter.
Geloof me 52 is echt niet te dragen. Ik heb zelf horloge tot 44mm en dat zijn al echt bakbeesten.
Ook al is het maar 4mm groter dan normaal.
Klokken met een zwarte kast zijn er redelijk wat...
Vol opgeladen scheelt het bijna niets met de sluitertijd van 10 sec.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef afdak het volgende:
Wauw ziet er zeker vet uit zo op de foto's, maar zal in 't echt wel iets minder indrukwekkend zijn![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bedankt voor je informatie Jackal!
Heb je misschien enkele websites waar ik kan kijken voor zulke mat-zwarte horloges?thnx
Ik heb nu een Suunto T6. Die is 48mm en da's ook wel het maximum dat mijn pols kan hebben:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Maar das 1,2 centimer groter.
Geloof me 52 is echt niet te dragen. Ik heb zelf horloge tot 44mm en dat zijn al echt bakbeesten.
Ook al is het maar 4mm groter dan normaal.
Klokken met een zwarte kast zijn er redelijk wat...
Thnx, maar ik ben toch meer opzoek naar wat strakkere types.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Geen links, maar zoek eens op ebay op PVD watch
Ik zoek toch meer zoiets:quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
Veel strakker wordt het niet
[afbeelding]
Bedankt, wat deed ik fout?quote:[ Die is wel fucking groot zeg. Hoeveel mm is dat wel niet? 55?
wat is de prijs van deze klok.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dit is de goedkopere Sinn met zwarte kast. Niet krasvast zoals de 756 wel heeft maar wel een stuk matter.
Wel boven je budget, maar dit houdt zn waarde als je dr goed mee omgaat.
Zon choto ding flikkert na een jaar uit elkaar en das dan 190 euro naar de klote.
Wel maar 38mm, maar oogt zeker niet klein
[afbeelding]
Bijna 900 euries. En dat vind ik persoonlijk te veel geld, ben maar een arme student die amper me 106 kan betalenquote:
Je hebt ook een uitvoering op een leren band. Die kost nieuw 665 euro. Sinn is de laatste tijd wel veel gestegen met prijzen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bijna 900 euries. En dat vind ik persoonlijk te veel geld, ben maar een arme student die amper me 106 kan betalen![]()
![]()
Maar ik ben zeker fan van de Sinn, heb nog steeds de foto van die van jou jackal op me pc, die is echt schitterend!
Waarschijnlijk over een paar jaar..
Mooi hoor, ik hou het zelf bij de zakmesjes van dit merk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef j0rrit het volgende:
Vanmiddag mijn Victorinox Chrono Classic opgehaald bij een juwelier in Zwolle. Bij deze juwelier kwam ik terecht na half Nederland doorgebeld te hebben op zoek naar dit horloge. Hier was hij aanwezig in de winkel, en had ik dus geen 3 weken levertijd. Tevens hanteerden ze hier nog de oude prijs ipv de ¤450,- die de huidige importeur ervoor vraagt. En nog 25% korting gekregen ook! Lekker wezen lunchen in het pittoreske Zwolle, al met al een geslaagd dagje.
[afbeelding]
Deze ook laatst nog gekocht!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
Dat is een film uit fucking 1960 zo'n beetjequote:Op maandag 25 juni 2007 18:40 schreef Jackal_Omega het volgende:
Vond het wel eens wat anders als dat eeuwige staal.
Daarbij werd de Submariner vroeger ook op stoffen bandjes gedragen vooral door duikers.
James Bond heeft hem ook op een dergelijk bandje in Dr. No.
Was op een leren band:quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is een film uit fucking 1960 zo'n beetje
Sub moet een stalen band hebben.... punt.
Extreme nep-Panerai van een tunesisch strand. Kost daar zo'n 30 EURO...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:55 schreef Thriller het volgende:
http://members.home.nl/cstruik/FOK/Horloge%20002.jpg
Ik kan dit "klokje" overnemen.
Maar uiteraard heb ik er de ballen verstand van....
Iemand die mij iets meer over deze horloge kan vertellen?
Dat is iets vertellen over de horloge?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:20 schreef gieling het volgende:
Dat de eigenaar beterrrr geen fotograaf kan worden?
40 euro!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:43 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Extreme nep-Panerai van een tunesisch strand. Kost daar zo'n 30 EURO...
Wat hebben ze jou wijsgemaakt?
Wel jammer dat de nepheid er gewoon van afstraalt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Thriller het volgende:
[..]
40 euro!
En die knakker is inderdaad naar Tunesië geweest
Maar Panerai zegt mij verder niets en ik vind het wel een grappig klokje!
Ah, niet afgedongen dus... wat een sufferd! Niet kopen... je loopt met een zo'n duidelijke nepper 3 keer voor l*l voor iedereen die verstand heeft van het merk waar dit horloge zo tragisch slecht op probeert te lijken!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:37 schreef Thriller het volgende:
[..]
40 euro!
En die knakker is inderdaad naar Tunesië geweest
Maar Panerai zegt mij verder niets en ik vind het wel een grappig klokje!
Ja maar ik denk dat Thriller dat soort mensen toch niet kent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:11 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Ah, niet afgedongen dus... wat een sufferd! Niet kopen... je loopt met een zo'n duidelijke nepper 3 keer voor l*l voor iedereen die verstand heeft van het merk waar dit horloge zo tragisch slecht op probeert te lijken!
Huh? Oke dank!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef oor het volgende:
tis een fake
Panerai is behoorlijk 'hot' en wordt dan ook fanatiek nagemaakt. Helaas slaagt men daar behoorlijk goed in.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Huh? Oke dank!!
Hoe kun je dat zien, dan kan ik daar even op letten in het vervolg.
Ja dat heb ik inderdaad gemerkt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:37 schreef -Wil- het volgende:
[..]
Panerai is behoorlijk 'hot' en wordt dan ook fanatiek nagemaakt. Helaas slaagt men daar behoorlijk goed in.
Alleen aan enkele kleine details (bv. aan de kroonbeschermer, aan de achterkant, aan de mindere kwaliteit staal) kan dit door kenners worden afgeleidt.
Van een foto is nog veel moeilijker, als je een echt en imitatie exemplaar naast elkaar houdt is het te doen.
Er is echter een kenmerk waaruit je wel eenvoudig kan opmaken of je met een origineel exemplaar te maken hebt: de prijs. Deze zal zo goed als nooit onder de ¤2000,- liggen, zelfs niet met een gebruikt exemplaar. Dit loopt zo op tot ¤8000+
Kijk voor de grap eens op marktplaats en zie hoeveel fake er rondgaat.
ik wil je niet demotiveren, maar die IWC in de afbeelding is een speciale editie ("all black") en kost 34500,-........ dat vind ik toch wel veel geld zeker omdat je een 'normale' zo rond de 9000 hebt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel jammer dat de nepheid er gewoon van afstraalt.
Ik zou graag op korte termijn eens een echte Panerai of IWC willen scoren.
Eens kijken of dat haalbaar is.
IWC Big Pilotbijvoorbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is geen demotivatie hoor... dat motiveert mij alleen maar meer.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik wil je niet demotiveren, maar die IWC in de afbeelding is een speciale editie ("all black") en kost 34500,-........ dat vind ik toch wel veel geld zeker omdat je een 'normale' zo rond de 9000 hebt.
Hmm kijk dan eens bij Suunto. Die hebben wel goede dingen, specifiek om te duiken zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:12 schreef virl3 het volgende:
Heren horloge specialisten,
Ik heb goeie raad nodig. Ik ben op zoek naar een horloge die ik kan gebruiken voor duiken maar dan wel een met een paar extra functies zoals dieptemeter, stijgsnelheid waarschuwing etc.. maar ik heb niet al te veel geld voor over aangezien ik een nogal occasional duiker ben die af en toe een keertje onder water kijkt.
Goeie tips?
Tx!!
je hoeft geen sorry te zeggen, zo heeft iedereen een andere smaakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind 'm verschrikkelijk lelijk, sorry.
Ik vind ze niet erg lelijk, maar ik hou meer van bruine bandjes.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef Adsum het volgende:
Rode bandjes voor deze zomer, wat vinden jullie er van?
[afbeelding].
Daar ga ik ook geen 2900 euro voor neer tellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Adsum het volgende:
Een gewone 2824 volgens de site:
MOVEMENT: automatic ETA 2824, frequency 28.800 alternations/hour.
Volgens mij geen eens saffierglas...
Doe het opvrolijken met je fantastische collectie in plaats van zeikenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:00 schreef C21H23NO5 het volgende:
Wat een ruktopic
de ene helft is nep en de andere helft is lelijk
wat is er mis met jou ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Adsum het volgende:
Nieuwe collectie van U-Boat is dat, om te huilen...
[afbeelding]
¤ 2950,- voor zo'n kutklok![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |