geill ding^O^ Wat betaal je nu voor zoiets?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:09 schreef TheSilencer het volgende:
[afbeelding]
Toch maar even de PAM118 pimpen dan!
Mooi, maar ik kan het niet aan mezelf verantwoorden ¤ 595,- (of ¤ 425,-) te betalen voor een Seiko...quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef knep het volgende:
Sinds 1,5 week heb ik deze Seiko:
[afbeelding]
die laatste klik die je liet zien, die je mooi lijkt, lijkt een beetje op vanceurquote:Op maandag 2 april 2007 22:15 schreef Lambodriver het volgende:
[afbeelding]
Heb nu bovenstaand horloge (sinds 1,5 jaar), maar ben het lederen bandje een beetje beu. Een stalen band erop laten zetten lijkt me geen optie (niet mooi) en ben dus op zoek naar "iets" anders.
Zenith El Primero en AP Royal Oak zijn prachtig (in mijn ogen), maar niet te betalen.
Zenith:
[afbeelding]
AP:
[afbeelding]
Bovenstaand om een impressie te geven wat mijn smaak omtrent horloges op dit moment is.
De vraag:
Iemand een suggestie wat een leuke optie is. Prijsklasse: vergelijkbaar met huidige horloge (laatst zien staan voor ¤ 795). Minder mag ook natuurlijk
P.s. foto's misschien wat groot. Hoop niet dat dit een "probleem" is.
Tja ik welquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:32 schreef Adsum het volgende:
[..]
Mooi, maar ik kan het niet aan mezelf verantwoorden ¤ 595,- (of ¤ 425,-) te betalen voor een Seiko...![]()
Inderdaad, een klassieker en het kost geen drol.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:30 schreef oor het volgende:
seiko 5je lijkt me wel grappig gewoon voor erbij
Hebben jullie ervaring met Singswatches.com?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef w00h00 het volgende:
Voor de onderstaande Chotovelli ga ik zaterdag kijken.
[afbeelding]
![]()
En een werkelijk briljante automaat.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad, een klassieker en het kost geen drol.
De Omega SMP is gewoon een goed horloge, vooral de Bond-versie heeft een uitermate comfortabele stalen band!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:22 schreef Lambodriver het volgende:
Nog steeds op zoek naar een horloge met stalen band en kwam vanochtend weer een prachtige foto tegen van een Omega Seamaster... (300 M Chronometer?!)
Heb het idee dat die klok wel een redelijk acceptabele prijs/kwaliteit verhouding heeft. Iemand hier meer info over? En waar zou ik dit horloge eventueel het best kunnen kopen (omg. Rotterdam / Breda)?
Alvast bedankt
Je hebt online wel enkele zaken die hele nette prijzen hebben, en ook bij de juwelier moet je een kleine korting kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:17 schreef Lambodriver het volgende:
Ok, klinkt zeer aantrekkelijk. Jong gebruikt is een optie, maar niet noodzakelijk. Enige tips waar ik die eventueel zou kunnen vinden?!
http://www.omega.ch/index.php?id=286&details=1&ref=22208000&no_cache=1
http://www.omega.ch/index.php?id=286&details=1&ref=22268000&no_cache=1
Ik zie eigenlijk weinig verschil in deze 2 versies (volgens mij alleen de wijzerplaat). Daarbij hoef ik niet perse dat 007 erop te hebben en vind ik dit eerder "cheap" overkomen.
Time4Sale verkoopt ze voor 1825 all in. Vele zaken in Rotterdam voor 2380,- (misschien nog mogelijk om te zakken naar 2000 afgerondquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef Adsum het volgende:
[..]
Je hebt online wel enkele zaken die hele nette prijzen hebben, en ook bij de juwelier moet je een kleine korting kunnen krijgen.
Kijk anders eens op:
http://www.time4sale.ch/ --> Nederlands bedrijf in Zwitserland, erg betrouwbaar
http://www.steinermaastricht.nl --> ook erg betrouwbaar en nette prijzen
http://www.wwwatches.nl --> ook
De variant met '007' wijzerplaat is een gelimiteerd model geweest, de versie met blauwe golfjes wijzerplaat is het reguliere model.
Mooiquote:Op zondag 20 mei 2007 14:07 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Na anderhalf jaar nog steeds uitermate tevreden met m'n Christopher Ward.
Als 'k niet op vakantie ga komt er nog een wat sportiever horloge bij.
Zeer net horloge! Leuk dat je zoiets voor je verjaardig krijgtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:02 schreef gieling het volgende:
Heb zelf deze voor mn verjaardag gekregenhorloge
[afbeelding]
Nice, je zal er vast (ook) veel plezier van hebben!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef Lambodriver het volgende:
[..]
Zeer net horloge! Leuk dat je zoiets voor je verjaardig krijgtMoet ik niet mee aankomen, haha.
[...]
Een heel verhaal, ik weet het, maar ben super blij met mijn nieuwe aanwinst en de manier waarop ik geholpen ben door deze verkoper
Geinig, ik heb idd de international warranty en de pictograms kaartjesquote:Edit: zojuist een e-mail de deur uitgedaan naar de aftersales van Omega omtrent het certificaat van COSC (standaard krijg je alleen een plastic kaartje waarop aangegeven word dat deze is goedgekeurd). Wil hier toch wel een kopie van hebben, daar ik op internet reacties zie dat men het ziet als: "de trots van iedere Omega beziiter" en "inlijst-waardig". Lijkt me een leuke extra.
J0rrit, hoe bevalt die Suunto? Ik wil eigenlijk ook zoiets aanschaffen, maar had er graag een hartslagmeter bij gehad willen hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:55 schreef j0rrit het volgende:
TAG Heuer Kirium Chronograph
[afbeelding]
Suunto Observer Titanium
[afbeelding]
Binnenkort waarschijnlijk de Wenger Rallye erbij, ben nog aan het nadenken.
[afbeelding]
neu, bijna jarigquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef --- het volgende:
grappig dat het topicje ineens weer tot leven komt.
allemaal de vakantiegelden weer binnen?![]()
Niet echt handig om even snel te kijken hoe laat het is zonder rekenmachine.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:39 schreef Phil_Ivey het volgende:
Ik heb deze, tijd wordt binair weergegeven, ik vind het wel aardig.
[afbeelding]
Ik vind hem supervet, die eerste regel is helemaal simpel (tot maximaal 11 optellen) en die tweede regel is toch ook simpel, 32+16 is 48 moet wel uit het hoofd lukken...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:47 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Niet echt handig om even snel te kijken hoe laat het is zonder rekenmachine.
Maar toch even vragen hoor: Waarom moeten wij bepalen wat jij mooi vindt?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Crappery het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een mooi herenhorloge. Nu vraag ik hier tips, omdat ik morgen niet wil hebben, dat ik denk, ooh die is veel mooier etc.
Mensen hier zullen er vast kijk op hebben. Budget is 50/55 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |