ja dat klopt, maar ze maken ook horloges:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Steiner is toch een juwelier in Maastricht?
Als nederlandse horlogemakers heb je Chrsitiaan van der Klaauw, van der Gang
Ze zullen wel een wijzerplaatje op een eta uurwerk plakken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar ze maken ook horloges:
http://www.steinermaastricht.nl/
Kostda?quote:Op zondag 18 maart 2007 10:54 schreef perezoso het volgende:
Sinds kort heb ik deze, tijdloos en fonkelt prachtig, erg tevreden mee.![]()
[afbeelding]
Kijk maar eens op www.steinerlimited.nl voor wat meer over hun horloge's.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ze zullen wel een wijzerplaatje op een eta uurwerk plakken.
Zo te zien valjoux kalibers? En een hoop marketing bla blaquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef Adsum het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.steinerlimited.nl voor wat meer over hun horloge's.
Zo'n ¤ 3500,- tot ¤ 3750,- volgens de steinerlimited website.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:53 schreef Rekkie het volgende:
Wat kost een gemiddelde Steiner?
Niet alleen meer, maar ook veel exclusievere horloge's!!quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Je zou het koffertje zo meenemen.
Ja hij heeft meer dan horlogepatform volgens mij.
Thanks, ziet er tof uit!quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:29 schreef Adsum het volgende:
[..]
Kijk maar eens op www.steinerlimited.nl voor wat meer over hun horloge's.
Mjah, ik zie er veel 'verkocht' staan. Iedereen kan natuurlijk leuke glashutte of Lange en Sohn plaatjes op z'n website plakkenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:55 schreef Adsum het volgende:
[..]
Niet alleen meer, maar ook veel exclusievere horloge's!!
Net horloge....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:20 schreef Adsum het volgende:
Gisteren binnengekregen en vandaag wat foto's gemaakt: de Stowa Marine Automatic.
Horloge stond al een tijdje op mijn wish-list. Wat mij zeer aansprak aan dit model, waren de prachtige geblauwde wijzers i.c.m. de witte wijzerplaat.
Nu ik hem dan eindelijk heb, kan ik niets anders zeggen dan 'Super'. Ik vind het echt een prachtig horloge. Perfecte maat ook met 40mm, maar aan de pols oogt hij als de 42mm Laco.
Afwerking van de klok is ook echt top, heel mooi gepolijste kast, verzorgd uurwerk en die wijzers zijn echt prachtig, vooral nu; in daglicht!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je bedoeld de aanschafprijs?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef BitchCrew het volgende:
ik heb deze
[afbeelding]
eentje van Eterna, Porche Disign reeks.
automatisch.
kostprijs wil je niet weten![]()
En een ola vlagquote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:24 schreef Swetsenegger het volgende:
En je hebt een macbook
Mooiquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:44 schreef TheSilencer het volgende:
[afbeelding]
(Vintage Bulova Accutron Astronaut, stemvork (214 backsetter), 38 mm, 1960's)
Nieuw?quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef znarch het volgende:
Is er trouwens iemand hier met een breitling prijslijst die me een richtprijs kan geven voor de volgende klokken ?
Windrider Chronomat Evolution
Aeromarine Chrono Avenger
Professional Emergency Misson
Allen in stalen uitvoering, houdt niet zo van goud
1 2 3 | Aeromarine Chrono Avenger € 2400,- Professional Emergency Misson € 4400,- |
Die zijn best mooi, die huismerk horloges van Steinerquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:21 schreef --H-I-M-- het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met het merk Steiner? Ik vind het zelf heel mooie klokken! Weten jullie trouwens nog meer nederlandse horlogemakers die een beetje richting JLC en IWC zitten?
Alvast bedankt!
[afbeelding]
Ik heb ook een Chotovelli knommel, plastic meuk...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef w00h00 het volgende:
Voor de onderstaande Chotovelli ga ik zaterdag kijken.
[afbeelding]
![]()
haha dan wil ik niet weten hoe je haar zit.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:26 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb ook een Chotovelli knommel, plastic meuk...
Alleen leuk omdat hij bij mijn werk, mijn fiets en bij mijn haar past![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |