Nou, hij is als cadeautje voor een man, en ik weet niet welke mannen mooi vindenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar toch even vragen hoor: Waarom moeten wij bepalen wat jij mooi vindt?
Dat is toch niet mogelijk? Of ben je iemand die denkt dat als van de 5 mensen er 4 zeggen dat het mooi is, dan zal het wel zo zijn??
Vraag blijft!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef Crappery het volgende:
[..]
Nou, hij is als cadeautje voor een man, en ik weet niet welke mannen mooi vinden
Ow, hij is geil. Ik wil er ook 1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef Jackal_Omega het volgende:
Na een heel groot deel van mijn collectie te hebben verkocht is deze ervoor teruggekomen.
Een T-serial 14060 met tritium wijzerplaat en wijzers.
Ik ben in een keer helemaal om!
Ff snel een paar fotootjes. Je kunt alleen niet echt zoomen met een 50mm lens, dus dit is gecropt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is vetquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
Moderne versie van een pocketwatch, ben er erg tevreden mee
ik ook!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ow, hij is geil. Ik wil er ook 1
Een aantal vragen waar je je alvast mee bezig kunt houden:quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:03 schreef Crappery het volgende:
Ik ga morgen op zoek naar een mooi herenhorloge. Nu vraag ik hier tips, omdat ik morgen niet wil hebben, dat ik denk, ooh die is veel mooier etc.
Mensen hier zullen er vast kijk op hebben. Budget is 50/55 euro.
rado v10kquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef SoupNazi het volgende:
tvp. Binnenkort eens een nieuwe kopen voor 60/70. Iemand tips?
Welk type is dat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:06 schreef knep het volgende:
Sinds 1,5 week heb ik deze Seiko:
[afbeelding]
kleur? materiaal? digitaal? formaat? heren? dames? wat voor materiaal bandje?quote:
Wel, laat ik het zo zeggen: het horloge is grappig (voor een maandje), maar die band zou voor mij een echte afknapper zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:51 schreef Crappery het volgende:
Ik heb gisteren even rondgekeken, en heb niks gekocht, omdat ik twijfelde.
Ik vond er 2 van het merk Fossil mooi. Met een dik leren bandje.
Deze: klik hier
En een andere, een bruine, met een motiefje wat steeds veranderde ipv seconden.
Is dit wat?
erg mooiboy klokjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:48 schreef w00h00 het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van dit horloge? En niet zozeer van het merk, maar meer van de looks van dit horloge?
En vinden jullie dit 190 euro waard? Ik zit er zelf aan te twijfelen om hem te kopen, omdat ik hem echt gruwelijk gaaf vind, maar aan de andere kant is 190 euro veel voor een student en wil ik er geen spijt van krijgen en hem over aan maandje nooit meer om te hebben.
Momenteel heb ik een horloge van 40mm doorsnee en deze chotovelli zit je op 52mm. Is dit te groot?
Wat is jullie advies?
Ik vind die TW Steels best leuk moet ik zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Jackal_Omega het volgende:
52mm is echt te groot, ziet er niet uit sorry.
Of je moet kolenscheppen als hand hebben.
Waarom geen TW-steel. Bijna hetzelfde, maar kost 179 euro en heeft een normale maat.
Met zn 45mm nog best groot maar wel te dragen
[afbeelding]
Ik heb nu zoiets een 40mm klok en dat vind ik persoonlijk iets te klein.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:23 schreef Jackal_Omega het volgende:
52mm is echt te groot, ziet er niet uit sorry.
Of je moet kolenscheppen als hand hebben.
Waarom geen TW-steel. Bijna hetzelfde, maar kost 179 euro en heeft een normale maat.
Met zn 45mm nog best groot maar wel te dragen
[afbeelding]
Maar das 1,2 centimer groter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik heb nu zoiets een 40mm klok en dat vind ik persoonlijk iets te klein.
Het mat-zwarte van de klok en groene cijers en wijzers van de chotovelli spreken me erg aan. Ik heb zelden een mat-zwarte klok gezien.
Bedankt voor je informatie Jackal!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Maar das 1,2 centimer groter.
Geloof me 52 is echt niet te dragen. Ik heb zelf horloge tot 44mm en dat zijn al echt bakbeesten.
Ook al is het maar 4mm groter dan normaal.
Klokken met een zwarte kast zijn er redelijk wat...
Vol opgeladen scheelt het bijna niets met de sluitertijd van 10 sec.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef afdak het volgende:
Wauw ziet er zeker vet uit zo op de foto's, maar zal in 't echt wel iets minder indrukwekkend zijn![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:02 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bedankt voor je informatie Jackal!
Heb je misschien enkele websites waar ik kan kijken voor zulke mat-zwarte horloges?thnx
Ik heb nu een Suunto T6. Die is 48mm en da's ook wel het maximum dat mijn pols kan hebben:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:05 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Maar das 1,2 centimer groter.
Geloof me 52 is echt niet te dragen. Ik heb zelf horloge tot 44mm en dat zijn al echt bakbeesten.
Ook al is het maar 4mm groter dan normaal.
Klokken met een zwarte kast zijn er redelijk wat...
Thnx, maar ik ben toch meer opzoek naar wat strakkere types.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Geen links, maar zoek eens op ebay op PVD watch
Ik zoek toch meer zoiets:quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef Jackal_Omega het volgende:
Veel strakker wordt het niet
[afbeelding]
Bedankt, wat deed ik fout?quote:[ Die is wel fucking groot zeg. Hoeveel mm is dat wel niet? 55?
wat is de prijs van deze klok.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:41 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dit is de goedkopere Sinn met zwarte kast. Niet krasvast zoals de 756 wel heeft maar wel een stuk matter.
Wel boven je budget, maar dit houdt zn waarde als je dr goed mee omgaat.
Zon choto ding flikkert na een jaar uit elkaar en das dan 190 euro naar de klote.
Wel maar 38mm, maar oogt zeker niet klein
[afbeelding]
Bijna 900 euries. En dat vind ik persoonlijk te veel geld, ben maar een arme student die amper me 106 kan betalenquote:
Je hebt ook een uitvoering op een leren band. Die kost nieuw 665 euro. Sinn is de laatste tijd wel veel gestegen met prijzen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bijna 900 euries. En dat vind ik persoonlijk te veel geld, ben maar een arme student die amper me 106 kan betalen![]()
![]()
Maar ik ben zeker fan van de Sinn, heb nog steeds de foto van die van jou jackal op me pc, die is echt schitterend!
Waarschijnlijk over een paar jaar..
Mooi hoor, ik hou het zelf bij de zakmesjes van dit merk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:19 schreef j0rrit het volgende:
Vanmiddag mijn Victorinox Chrono Classic opgehaald bij een juwelier in Zwolle. Bij deze juwelier kwam ik terecht na half Nederland doorgebeld te hebben op zoek naar dit horloge. Hier was hij aanwezig in de winkel, en had ik dus geen 3 weken levertijd. Tevens hanteerden ze hier nog de oude prijs ipv de ¤450,- die de huidige importeur ervoor vraagt. En nog 25% korting gekregen ook! Lekker wezen lunchen in het pittoreske Zwolle, al met al een geslaagd dagje.
[afbeelding]
Deze ook laatst nog gekocht!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:54 schreef SinjiOnO het volgende:
[afbeelding]
Moderne versie van een pocketwatch, ben er erg tevreden mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |