opbokkenquote:
verpest mijn topic niet,heidenquote:
Ahum?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verpest mijn topic niet,heiden![]()
ik?,kloon?, van een arabier?quote:
geen idee, maar als ik de gemaskerde mannen mag geloven, de nieuwe eigenaar van het HArem daarzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef TwyLight het volgende:
Wie is die n00b die zo loller met zijn hoofd tussen die 2 aardappelzakken uitsteekt?
In levende lijvequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
zeg alsjeblieft niet dat jij dit bent![]()
mischien ga ik dit soort topics vaker doen, als ik meer pipos van het ONZ-plebs ken![]()
ik raad je aan om het schnitzelparadijs te kijken, en dan de 1ste scene in de kantine, dan leer je eens watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moest me ballen beschermen want ze gooien keihard met MM's op me ballen
Heb ik al gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik raad je aan om het schnitzelparadijs te kijken, en dan de 1ste scene in de kantine, dan leer je eens wat
en jezus,als ik jou niet kende en zo op straat tegen zou komen, zou ik hard wegrennen![]()
trouwens,is dat een foto met of zonder bomgordel?
zoja, dan heb je een waardeloze bomgordel om![]()
nou dan,dan weet je dat ze een foking scud-raket nodig hebben om de ballen van een echte mocro nog nauwelijks te kietelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb ik al gezien
En ik draag geen bomgordels
Dat zal best maar ik ben geen mocro jewaids?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nou dan,dan weet je dat ze een foking scud-raket nodig hebben om de ballen van een echte mocro nog nauwelijks te kietelen
jong,jij bent ook niet echt modebewust he?, bomgordels zijn in in '07!, ik heb gehoord dat armani, von dutch en karl kani van plan zijn om een speciale riemen met mini bommen collectie uit te brengen
![]()
het is een pot nat!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik ben geen mocro jewaids?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef murp het volgende:
[..]
prbeer je overal in elk topic een smile neer te zetten?
zonder tekst nog wel
Hoi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom baggeren jullie mijn naam topic vol?W
Ga eens weg
je moet tochwat om aan je posts te zien komen?!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef murp het volgende:
[..]
prbeer je overal in elk topic een smile neer te zetten?
zonder tekst nog wel
Whehe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef Timme het volgende:
[..]
je moet tochwat om aan je posts te zien komen?!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Maar tong80 plaats over een "".
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
artistieke beeld van een sala-adin-type jihadstrijder/strijdster
WDF wil je, mocro?quote:
Ik ben geen mocro dudequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
WDF wil je, mocro?
ak-47, bomgordel,uniform, en mischien is ze neukbaar ook![]()
![]()
jij bent egt ook met niks tevreden
weet ikquote:
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
weet ik, maar ik ken je nationaliteit niet
noem mij dan maar kutmof ofzo![]()
Ieeuww.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!
Ik ben een ras die je niet eerder bent tegen gekomen op het fok forum!
IK BEN EEEN!!!!!
AFGHAAAAAAAAAAN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
coolquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
IK BEN EEEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
cool, ik zit nu ook met een afghaan in de klas, die(volgens mij)illegaal is, want hij is op een paspoort 15,op nog een 17,en op de ander 18
![]()
quote:
mijn vader heeft net zon dikke/stekelige snor als een Oostblokker (quote:
Zulks uitzuigers van het nederlandse samenleving moeten eruit geflikkerd wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], erg geloofwaardig nietwaar, beste midden-ossterling?
inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zulks uitzuigers van het nederlandse samenleving moeten eruit geflikkerd worden
Verdonk PWN die vuile liegenaars![]()
ik ben een reservebelg...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig ben jij een voorbeeld waar alle allochtonen zich aan moetne houden, een hardwerkende,goedsprekende nederlander
![]()
(ts is niet allochtoon,want duitse roots zijn van 3 generaties terug)
en tevens een broeder, want jullie maken iets waar ts dol op isquote:
friet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en tevens een broeder, want jullie maken iets waar ts dol op is![]()
ik lig dubbel. veeg me op.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
IK BEN EEEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
nee, redenen waarom wij hollanders ons beter kunnen voelen dan belgenquote:
ik zei reservebelg he? dat betekent brabander...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, redenen waarom wij hollanders ons beter kunnen voelen dan belgen
maar jullie maken goede friet en moeten 3 talen spreken om te kunnen communiceren in de algemene zin
en de wijven zijn ook niet verkeerd![]()
Ik ben een volledig geintegreerde allochtoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig ben jij een voorbeeld waar alle allochtonen zich aan moetne houden, een hardwerkende,goedsprekende nederlander
![]()
(ts is niet allochtoon,want duitse roots zijn van 3 generaties terug)
goed zo!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben een volledig geintegreerde allochtoon.
Maar wel gelovig
Alleen geen extremisme en dat soorts zulks schijterij
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben een volledig geintegreerde allochtoon.
Maar wel gelovig
Alleen geen extremisme en dat soorts zulks schijterij
ik ben Drenth, mindere intelligente vermogens enz.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef isama het volgende:
[..]
ik zei reservebelg he? dat betekent brabander...
Dat ben ik wel alleen ik wil dat hier niet zo erg gaan overbrengen anders word je er toch alleen maar op geflamed en al die shit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
,en je bent ook niet zo beschermend over je geloof
![]()
knuffelmoslim![]()
Waar was jij!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef murp het volgende:
[..]
nee, het maakte me niets uit wat je was, je bent gewoon een bagger-moslim
ze moeten zelf opbokken die luiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat ben ik wel alleen ik wil dat hier niet zo erg gaan overbrengen anders word je er toch alleen maar op geflamed en al die shit.
Sommige users kennen me niet eens en noemen me gelijk al een kankermoslim vanwege me username
Turks brood met turks worst kaas en kaas en magnetron flikkeren das zo lekkerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ze moeten zelf opbokken die lui, de helft van me wijk zit vol met (gelovige) turken, maar die doen er ook neit moeilijk
en het turks brood wat ze maken![]()
turks brood met gebraden kip en kenkerkachellekkere kruidenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Turks brood met turks worst kaas en kaas en magnetron flikkeren das zo lekker![]()
Lahmacun durum en donnerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
turks brood met gebraden kip en kenkerkachellekkere kruiden![]()
werkenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waar was jij!
Ik heb je hier gemist!
ik woon in meppelquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben Drenth, mindere intelligente vermogens enz.![]()
Ik doe niet aan zelfmoord pogingen jihad etcquote:Op zondag 11 februari 2007 20:01 schreef opgebaarde het volgende:
Sala-adin, wanneer ga je je nu eindelijk melden voor de Christelijke jihad strijd in Indonesië of wacht je op een gouden uitnodiging voor Irak?
Het hoeft geen kamikaze actie te zijn maar voor een vredelievende moslim sla je toch excensief bedreigende en lompe taal uit...quote:Op zondag 11 februari 2007 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zelfmoord pogingen jihad etc
Ik ben een vredelievende moslim
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het hoeft geen kamikaze actie te zijn maar voor een vredelievende moslim sla je toch excensief bedreigende en lompe taal uit...
Moslims![]()
Dit is toch ONZ?quote:Op zondag 11 februari 2007 20:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het hoeft geen kamikaze actie te zijn maar voor een vredelievende moslim sla je toch excensief bedreigende en lompe taal uit...
Moslims![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt nog twee en een half uur voordat je naar bed moet, dus nog even volhouden [afbeelding]
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalf uur voordat je naar bed moet, dus nog even volhouden [afbeelding]
maak er dan 1 vuilak!, Yalla Yalla!quote:
en een bomquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maak er dan 1 vuilak!, Yalla Yalla!
quote:
quote:Ik doe niet aan zelfmoord pogingen jihad etc
Ik ben een vredelievende moslim
Meen je dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Sala-adin, ik vind jou echt een gave en een kwalitatief sterke ONZ usert
verkapt-ik-weet-niet-hoe-ik-een-bom-moet-maken-behalve-een-in-het-zwembad-post?quote:
Ik denk precies het zelfde over jouquote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, je bent echt een aanwinst voor het FOK!forum
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkapt-ik-weet-niet-hoe-ik-een-bom-moet-maken-behalve-een-in-het-zwembad-post?![]()
en nu?quote:
Malt bier en tieten jaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu?bier en halal-tieten?
![]()
jaquote:
nu moet je het snel goedmaken anders wordt salade boos en gaat hij je doodshietenquote:
sie schiet me niet dood, hij vind mij veel ste leukquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu moet je het snel goedmaken anders wordt salade boos en gaat hij je doodshieten![]()
niet als je hem iets gays noemtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef murp het volgende:
[..]
sie schiet me niet dood, hij vind mij veel ste leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
niet als je hem iets gays noemt
maar hij is een lieve moslim.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als in 1 gram afghaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
IK BEN EEEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
maar een afghaan dus tevens onvoorspelbaarquote:
daar hou ik vanquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar een afghaan dus tevens onvoorspelbaar![]()
ook als ie de ene keer in je mond zit met zijn tong en het andere moment met de loop van zijn gepimpte stinger-raketwerper?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ook als ie de ene keer in je mond zit met zijn tong en het andere moment met de loop van zijn gepimpte stinger-raketwerper?![]()
echte liefde!quote:
al gezien op dvd kwaliteit..... 3 weken terug alquote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb blood diamond in DVD kwaliteit dus ik ga die eff checke jeweets [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was kickeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was kicketoch geen toevoeging voor het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat tof is!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef iamredleader het volgende:
Waarom moet iedereen in z'n TT schreeuwen?
Daarom is het zo tof doohquote:Op maandag 12 februari 2007 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, nee, want iedereen doet het, dus zijn het meelopers.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Terrorist.
Mwhehe PWNDquote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jasza, ondanks waarschuwing van een week terug lekker door etteren. 48 uur weg.
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?quote:
nee allemaal smileys met een baardquote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nee allemaal smileys met een baard![]()
*proest*
Ja vet hequote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?
gaat ze alleen maar om het geld johquote:
Boeienquote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gaat ze alleen maar om het geld joh
kapitalisme![]()
stuur meer screens, ik ben nieuwsgierig naar deze Halal-Msnquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon googlen op msn smileys zo heb ik het gevonden
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef Reneuh het volgende:
Alweer een naamtopic saladin?Je wordt wel populair ...
en ook als hij zijn eerste jihadstrijder opleidtquote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmen
maar er komt een eind aan het populair zijn , zie maikuuul.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmen
Is dat niet haram?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb vandaag gelderse rookworst gehad gek, weet je hoe lekker
ik ben een heidenquote:
nee, we stoppen onze lul graag in een halal-grotje,want die zijn zo strakquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Owja das waar ook![]()
Neuken jullie heidenen varkens?
Sterf jij vuile hond!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, we stoppen onze lul graag in een halal-grotje,want die zijn zo strak![]()
sorry, wist niet dat jij alleenrecht hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sterf jij vuile hond!
Mijn zusters bevuilen met je haram-lul
Dat heb ik dus welquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat jij alleenrecht had![]()
ga ik wel naar fatima toe,in plaats van de geyle geit die in je tuin staatquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga ik wel naar fatima toe,in plaats van de geyle geit die in je tuin staat![]()
sorry...moet toch watquote:
Neuk dan maar een varken die knorren en schreeuwen veel harder manquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry...moet toch wat
en als hollander en tevens Ketter zijnde ben ik gierig
het moet stil zijn als ik van bil ga(zie die straattaal gek!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Neuk dan maar een varken die knorren en schreeuwen veel harder man![]()
En nee ik heb geen ervaring
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het moet stil zijn als ik van bil ga(zie die straattaal gek!)
want van plotselinge geluiden krijg ik moordneigingen![]()
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
En heb je Sebasser op je school aangesproken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, was iemand die veel op hem leek
maar hij zat wel op fok,maar kreeg permban tegen plaatsen van 10 tubgirls binnen 2 minuten
ik zou zeggen, steek je handen out de mouwen en begin bij jezelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Boh ik heb zo een geile slaap zeg maar het is nog zo vroegggggg
Wtf ik bedoel ik heb kankerharde slaapquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou zeggen, steek je handen out de mouwen en begin bij jezelf![]()
je snapt hem nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf ik bedoel ik heb kankerharde slaap
tuulijk gekquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je doelt dat ik me handen uit de mouw moet steken en me halallul gaan sjorren?
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tuulijk gek
weet je wel hoe snel je dan in slaap valt?![]()
quote:
Ik heb geen haremquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat weet je dan wel, of denk jij te veel aan je harem die thuis op jouw met smacht wacht ?
![]()
(hé, dat rijmt hihi)
dan ben jij geen echte moslim-gangsta jeweetzzquote:
Ben ik ook nooit geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ben jij geen echte moslim-gangsta jeweetzz![]()
heb je nu een stijve fallus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef seekfaM het volgende:
bijna vol![]()
toch niet
maar door deze post is hij wel meer vol dat wanneer ik deze post niet had gezet![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef seekfaM het volgende:
bijna vol![]()
toch niet
maar door deze post is hij wel meer vol dat wanneer ik deze post niet had gezet![]()
die kan zo jouw kontje inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb je nu een stijve fallus?
is te strak gewordne door al dat kontkorst van bubbaquote:
Aambeienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is te strak gewordne door al dat kontkorst van bubba![]()
omdat schapen halal is en heaumeaubatserij haram is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:40 schreef Sala-adin het volgende:
Maar dan nog, ik pak liever een schaap dan een mannen reet
Idd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat schapen halal is en heaumeaubatserij haram is?
ga ergens anders topics verneuken kutkind/newbiequote:
hij is minder noob dan jijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga ergens anders topics verneuken kutkind/newbie![]()
proof/pics?quote:
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/ 97510 <--jij
http://forum.fok.nl/user/profile/ 58651 <--ik
het is wat he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerd![]()
Iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerd![]()
ja, krijg ik zelfmoordneigingen vanquote:
krassen, zo win je nog eens watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, krijg ik zelfmoordneigingen van
*kras**kras*
ja, aandachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
krassen, zo win je nog eens wat![]()
![]()
Een typische "ik heb een stijve in de trein en probeer deze te verstoppen houding"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
zeg alsjeblieft niet dat jij dit bent![]()
mischien ga ik dit soort topics vaker doen, als ik meer pipos van het ONZ-plebs ken![]()
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een typische "ik heb een stijve in de trein en probeer deze te verstoppen houding"
zekers van die ranzige M&M's uit zoenn geel zakje, met die pindas erin?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee
Ik probeerde mijn ballen te beschermen want er werden met MM's gegooid
op "wintersport"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
maarreh sala, beste vriend, hou je wel effe rustig he, anders kan je zo weer op "vakantie"
niet op die manier skicquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet dit topic MyAt uitwerken.
Okee, okee, ik had er toch geen zin in vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niet op die manier skic
dan had je hier maar niet moeten posten
kut, je heb gelijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niet op die manier skic
Het is trouwens wel een gare kick.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niet op die manier skic
Maar natuurlijk remlofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
maarreh sala, beste vriend, hou je wel effe rustig he, anders kan je zo weer op "vakantie"
Ja die stomme lamme zak noemt mij nou een HOMO! denk ikquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja die stomme lamme zak noemt mij nou een HOMO! denk ik
En nou wilt hij confrontatie niet aangaan!
Wel blauwe ogen maar bruin haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik?,kloon?, van een arabier?
jong,ik ben verdomme half Ariër
mazzelpik, ik ben voor een kwart Ariërquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mazzelpik, ik ben voor een kwart Ariër![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik?,kloon?, van een arabier?
jong,ik ben verdomme half Ariër
Dat zijn ook de mensen die op de PVV stemmenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:41 schreef callmeP het volgende:
heel veel mensen denken nog steeds dat Ariers blond zijn en blauwe ogen hebben
Geen idee niet veel denk ik tis toch allemaal nep ofnie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef callmeP het volgende:
hoeveel gaat 't haar van die wilders opbreng als we t afknippen en verkopen op Ebay?
maakt niet uitquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben deels Arier
beter dan zon gans saaie zuivere hollander te zijn![]()
jullie hebben wel lekkre wijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jullie hebben wel lekkre wijven![]()
en de lokale relnichthooligans![]()
nee kijk,in duitsland gebeurt niks,hollandse supporters,dat bin pas kerelsik hou niet van donker getinte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar je houd wel van onze Fok!knuffel relallochtoonquote:
ja, maar niet van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar je houd wel van onze Fok!knuffel relallochtoon![]()
Ik ben geen relallochtoonquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar je houd wel van onze Fok!knuffel relallochtoon![]()
hoeft ook nietquote:
koop een dikke lollie en vier hetquote:
heb ik alquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
koop een dikke lollie en vier het![]()
wat voor smaak?quote:
ja, en je wordt er niet eens een tikkeltje van van in de kopquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en je wordt er niet eens een tikkeltje van van in de kop![]()
jonge,als ik me eigen oksels snuif,wordt ik zelfs nog lichter in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |