Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?quote:
nee allemaal smileys met een baardquote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nee allemaal smileys met een baard![]()
*proest*
Ja vet hequote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?
gaat ze alleen maar om het geld johquote:
Boeienquote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gaat ze alleen maar om het geld joh
kapitalisme![]()
stuur meer screens, ik ben nieuwsgierig naar deze Halal-Msnquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon googlen op msn smileys zo heb ik het gevonden
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef Reneuh het volgende:
Alweer een naamtopic saladin?Je wordt wel populair ...
en ook als hij zijn eerste jihadstrijder opleidtquote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmen
maar er komt een eind aan het populair zijn , zie maikuuul.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmen
Is dat niet haram?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb vandaag gelderse rookworst gehad gek, weet je hoe lekker
ik ben een heidenquote:
nee, we stoppen onze lul graag in een halal-grotje,want die zijn zo strakquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Owja das waar ook![]()
Neuken jullie heidenen varkens?
Sterf jij vuile hond!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, we stoppen onze lul graag in een halal-grotje,want die zijn zo strak![]()
sorry, wist niet dat jij alleenrecht hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sterf jij vuile hond!
Mijn zusters bevuilen met je haram-lul
Dat heb ik dus welquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat jij alleenrecht had![]()
ga ik wel naar fatima toe,in plaats van de geyle geit die in je tuin staatquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga ik wel naar fatima toe,in plaats van de geyle geit die in je tuin staat![]()
sorry...moet toch watquote:
Neuk dan maar een varken die knorren en schreeuwen veel harder manquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry...moet toch wat
en als hollander en tevens Ketter zijnde ben ik gierig
het moet stil zijn als ik van bil ga(zie die straattaal gek!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Neuk dan maar een varken die knorren en schreeuwen veel harder man![]()
En nee ik heb geen ervaring
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het moet stil zijn als ik van bil ga(zie die straattaal gek!)
want van plotselinge geluiden krijg ik moordneigingen![]()
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
En heb je Sebasser op je school aangesproken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, was iemand die veel op hem leek
maar hij zat wel op fok,maar kreeg permban tegen plaatsen van 10 tubgirls binnen 2 minuten
ik zou zeggen, steek je handen out de mouwen en begin bij jezelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Boh ik heb zo een geile slaap zeg maar het is nog zo vroegggggg
Wtf ik bedoel ik heb kankerharde slaapquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou zeggen, steek je handen out de mouwen en begin bij jezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |