maak er dan 1 vuilak!, Yalla Yalla!quote:
en een bomquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maak er dan 1 vuilak!, Yalla Yalla!
quote:
quote:Ik doe niet aan zelfmoord pogingen jihad etc
Ik ben een vredelievende moslim
Meen je dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Sala-adin, ik vind jou echt een gave en een kwalitatief sterke ONZ usert
verkapt-ik-weet-niet-hoe-ik-een-bom-moet-maken-behalve-een-in-het-zwembad-post?quote:
Ik denk precies het zelfde over jouquote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, je bent echt een aanwinst voor het FOK!forum
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkapt-ik-weet-niet-hoe-ik-een-bom-moet-maken-behalve-een-in-het-zwembad-post?![]()
en nu?quote:
Malt bier en tieten jaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu?bier en halal-tieten?
![]()
jaquote:
nu moet je het snel goedmaken anders wordt salade boos en gaat hij je doodshietenquote:
sie schiet me niet dood, hij vind mij veel ste leukquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu moet je het snel goedmaken anders wordt salade boos en gaat hij je doodshieten![]()
niet als je hem iets gays noemtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef murp het volgende:
[..]
sie schiet me niet dood, hij vind mij veel ste leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
niet als je hem iets gays noemt
maar hij is een lieve moslim.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als in 1 gram afghaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!
Ik ben een ras die je niet eerder bent tegen gekomen op het fok forum!
IK BEN EEEN!!!!!
AFGHAAAAAAAAAAN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar een afghaan dus tevens onvoorspelbaarquote:
daar hou ik vanquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar een afghaan dus tevens onvoorspelbaar![]()
ook als ie de ene keer in je mond zit met zijn tong en het andere moment met de loop van zijn gepimpte stinger-raketwerper?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ook als ie de ene keer in je mond zit met zijn tong en het andere moment met de loop van zijn gepimpte stinger-raketwerper?![]()
echte liefde!quote:
al gezien op dvd kwaliteit..... 3 weken terug alquote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb blood diamond in DVD kwaliteit dus ik ga die eff checke jeweets [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was kickeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was kicketoch geen toevoeging voor het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat tof is!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef iamredleader het volgende:
Waarom moet iedereen in z'n TT schreeuwen?
Daarom is het zo tof doohquote:Op maandag 12 februari 2007 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, nee, want iedereen doet het, dus zijn het meelopers.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Terrorist.
Mwhehe PWNDquote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jasza, ondanks waarschuwing van een week terug lekker door etteren. 48 uur weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |