maak er dan 1 vuilak!, Yalla Yalla!quote:
en een bomquote:Op zondag 11 februari 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maak er dan 1 vuilak!, Yalla Yalla!
quote:
quote:Ik doe niet aan zelfmoord pogingen jihad etc
Ik ben een vredelievende moslim
Meen je dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef opgebaarde het volgende:
Sala-adin, ik vind jou echt een gave en een kwalitatief sterke ONZ usert
verkapt-ik-weet-niet-hoe-ik-een-bom-moet-maken-behalve-een-in-het-zwembad-post?quote:
Ik denk precies het zelfde over jouquote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, je bent echt een aanwinst voor het FOK!forum
Neequote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verkapt-ik-weet-niet-hoe-ik-een-bom-moet-maken-behalve-een-in-het-zwembad-post?![]()
en nu?quote:
Malt bier en tieten jaquote:Op zondag 11 februari 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en nu?bier en halal-tieten?
![]()
jaquote:
nu moet je het snel goedmaken anders wordt salade boos en gaat hij je doodshietenquote:
sie schiet me niet dood, hij vind mij veel ste leukquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu moet je het snel goedmaken anders wordt salade boos en gaat hij je doodshieten![]()
niet als je hem iets gays noemtquote:Op zondag 11 februari 2007 22:02 schreef murp het volgende:
[..]
sie schiet me niet dood, hij vind mij veel ste leuk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
niet als je hem iets gays noemt
maar hij is een lieve moslim.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als in 1 gram afghaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!
Ik ben een ras die je niet eerder bent tegen gekomen op het fok forum!
IK BEN EEEN!!!!!
AFGHAAAAAAAAAAN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar een afghaan dus tevens onvoorspelbaarquote:
daar hou ik vanquote:Op zondag 11 februari 2007 22:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar een afghaan dus tevens onvoorspelbaar![]()
ook als ie de ene keer in je mond zit met zijn tong en het andere moment met de loop van zijn gepimpte stinger-raketwerper?quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ook als ie de ene keer in je mond zit met zijn tong en het andere moment met de loop van zijn gepimpte stinger-raketwerper?![]()
echte liefde!quote:
al gezien op dvd kwaliteit..... 3 weken terug alquote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb blood diamond in DVD kwaliteit dus ik ga die eff checke jeweets [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was kickeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:55 schreef Sala-adin het volgende:
Hij was kicketoch geen toevoeging voor het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 08:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat tof is!quote:Op maandag 12 februari 2007 09:07 schreef iamredleader het volgende:
Waarom moet iedereen in z'n TT schreeuwen?
Daarom is het zo tof doohquote:Op maandag 12 februari 2007 09:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, nee, want iedereen doet het, dus zijn het meelopers.![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:21 schreef Jasza het volgende:
Terrorist.
Mwhehe PWNDquote:Op zondag 11 februari 2007 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jasza, ondanks waarschuwing van een week terug lekker door etteren. 48 uur weg.
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?quote:
nee allemaal smileys met een baardquote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
nee allemaal smileys met een baard![]()
*proest*
Ja vet hequote:Op maandag 12 februari 2007 16:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Halal-Msn?,zonder camfunctie en vulgaire emoticoons?
gaat ze alleen maar om het geld johquote:
Boeienquote:Op maandag 12 februari 2007 16:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
gaat ze alleen maar om het geld joh
kapitalisme![]()
stuur meer screens, ik ben nieuwsgierig naar deze Halal-Msnquote:
quote:Op maandag 12 februari 2007 16:36 schreef Sala-adin het volgende:
Gewoon googlen op msn smileys zo heb ik het gevonden
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:40 schreef Reneuh het volgende:
Alweer een naamtopic saladin?Je wordt wel populair ...
en ook als hij zijn eerste jihadstrijder opleidtquote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmen
maar er komt een eind aan het populair zijn , zie maikuuul.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef murp het volgende:
[..]
we maken hem populair, net als maikuuul.... sala adin gaat ook zo zijn moskee filmen
Is dat niet haram?quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik heb vandaag gelderse rookworst gehad gek, weet je hoe lekker
ik ben een heidenquote:
nee, we stoppen onze lul graag in een halal-grotje,want die zijn zo strakquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Owja das waar ook![]()
Neuken jullie heidenen varkens?
Sterf jij vuile hond!quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, we stoppen onze lul graag in een halal-grotje,want die zijn zo strak![]()
sorry, wist niet dat jij alleenrecht hadquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Sterf jij vuile hond!
Mijn zusters bevuilen met je haram-lul
Dat heb ik dus welquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry, wist niet dat jij alleenrecht had![]()
ga ik wel naar fatima toe,in plaats van de geyle geit die in je tuin staatquote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga ik wel naar fatima toe,in plaats van de geyle geit die in je tuin staat![]()
sorry...moet toch watquote:
Neuk dan maar een varken die knorren en schreeuwen veel harder manquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry...moet toch wat
en als hollander en tevens Ketter zijnde ben ik gierig
het moet stil zijn als ik van bil ga(zie die straattaal gek!quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:16 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Neuk dan maar een varken die knorren en schreeuwen veel harder man![]()
En nee ik heb geen ervaring
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
het moet stil zijn als ik van bil ga(zie die straattaal gek!)
want van plotselinge geluiden krijg ik moordneigingen![]()
neequote:Op donderdag 15 februari 2007 20:23 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
![]()
En heb je Sebasser op je school aangesproken?
quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, was iemand die veel op hem leek
maar hij zat wel op fok,maar kreeg permban tegen plaatsen van 10 tubgirls binnen 2 minuten
ik zou zeggen, steek je handen out de mouwen en begin bij jezelfquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Sala-adin het volgende:
Boh ik heb zo een geile slaap zeg maar het is nog zo vroegggggg
Wtf ik bedoel ik heb kankerharde slaapquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik zou zeggen, steek je handen out de mouwen en begin bij jezelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |