je snapt hem nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf ik bedoel ik heb kankerharde slaap
tuulijk gekquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je doelt dat ik me handen uit de mouw moet steken en me halallul gaan sjorren?
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tuulijk gek
weet je wel hoe snel je dan in slaap valt?![]()
quote:
Ik heb geen haremquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat weet je dan wel, of denk jij te veel aan je harem die thuis op jouw met smacht wacht ?
![]()
(hé, dat rijmt hihi)
dan ben jij geen echte moslim-gangsta jeweetzzquote:
Ben ik ook nooit geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ben jij geen echte moslim-gangsta jeweetzz![]()
heb je nu een stijve fallus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef seekfaM het volgende:
bijna vol![]()
toch niet
maar door deze post is hij wel meer vol dat wanneer ik deze post niet had gezet![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef seekfaM het volgende:
bijna vol![]()
toch niet
maar door deze post is hij wel meer vol dat wanneer ik deze post niet had gezet![]()
die kan zo jouw kontje inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb je nu een stijve fallus?
is te strak gewordne door al dat kontkorst van bubbaquote:
Aambeienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is te strak gewordne door al dat kontkorst van bubba![]()
omdat schapen halal is en heaumeaubatserij haram is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:40 schreef Sala-adin het volgende:
Maar dan nog, ik pak liever een schaap dan een mannen reet
Idd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat schapen halal is en heaumeaubatserij haram is?
ga ergens anders topics verneuken kutkind/newbiequote:
hij is minder noob dan jijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga ergens anders topics verneuken kutkind/newbie![]()
proof/pics?quote:
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/ 97510 <--jij
http://forum.fok.nl/user/profile/ 58651 <--ik
het is wat he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerd![]()
Iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerd![]()
ja, krijg ik zelfmoordneigingen vanquote:
krassen, zo win je nog eens watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, krijg ik zelfmoordneigingen van
*kras**kras*
ja, aandachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
krassen, zo win je nog eens wat![]()
![]()
Een typische "ik heb een stijve in de trein en probeer deze te verstoppen houding"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
zeg alsjeblieft niet dat jij dit bent![]()
mischien ga ik dit soort topics vaker doen, als ik meer pipos van het ONZ-plebs ken![]()
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een typische "ik heb een stijve in de trein en probeer deze te verstoppen houding"
zekers van die ranzige M&M's uit zoenn geel zakje, met die pindas erin?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee
Ik probeerde mijn ballen te beschermen want er werden met MM's gegooid
quote:
op "wintersport"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
maarreh sala, beste vriend, hou je wel effe rustig he, anders kan je zo weer op "vakantie"
niet op die manier skicquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet dit topic MyAt uitwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |