je snapt hem nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:14 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wtf ik bedoel ik heb kankerharde slaap
tuulijk gekquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:18 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je doelt dat ik me handen uit de mouw moet steken en me halallul gaan sjorren?
Nee dat weet ik nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tuulijk gek
weet je wel hoe snel je dan in slaap valt?![]()
quote:
Ik heb geen haremquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wat weet je dan wel, of denk jij te veel aan je harem die thuis op jouw met smacht wacht ?
![]()
(hé, dat rijmt hihi)
dan ben jij geen echte moslim-gangsta jeweetzzquote:
Ben ik ook nooit geweestquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ben jij geen echte moslim-gangsta jeweetzz![]()
heb je nu een stijve fallus?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef seekfaM het volgende:
bijna vol![]()
toch niet
maar door deze post is hij wel meer vol dat wanneer ik deze post niet had gezet![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:19 schreef seekfaM het volgende:
bijna vol![]()
toch niet
maar door deze post is hij wel meer vol dat wanneer ik deze post niet had gezet![]()
die kan zo jouw kontje inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heb je nu een stijve fallus?
is te strak gewordne door al dat kontkorst van bubbaquote:
Aambeienquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is te strak gewordne door al dat kontkorst van bubba![]()
omdat schapen halal is en heaumeaubatserij haram is?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:40 schreef Sala-adin het volgende:
Maar dan nog, ik pak liever een schaap dan een mannen reet
Idd!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
omdat schapen halal is en heaumeaubatserij haram is?
ga ergens anders topics verneuken kutkind/newbiequote:
hij is minder noob dan jijquote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ga ergens anders topics verneuken kutkind/newbie![]()
proof/pics?quote:
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef murp het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/ 97510 <--jij
http://forum.fok.nl/user/profile/ 58651 <--ik
het is wat he?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerd![]()
Iddquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mensen die andere mensen noob noemen omdat ze later zijn geregistreerd![]()
ja, krijg ik zelfmoordneigingen vanquote:
krassen, zo win je nog eens watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, krijg ik zelfmoordneigingen van
*kras**kras*
ja, aandachtquote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:44 schreef seekfaM het volgende:
[..]
krassen, zo win je nog eens wat![]()
![]()
Een typische "ik heb een stijve in de trein en probeer deze te verstoppen houding"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
zeg alsjeblieft niet dat jij dit bent![]()
mischien ga ik dit soort topics vaker doen, als ik meer pipos van het ONZ-plebs ken![]()
Neequote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een typische "ik heb een stijve in de trein en probeer deze te verstoppen houding"
zekers van die ranzige M&M's uit zoenn geel zakje, met die pindas erin?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee
Ik probeerde mijn ballen te beschermen want er werden met MM's gegooid
quote:
op "wintersport"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
maarreh sala, beste vriend, hou je wel effe rustig he, anders kan je zo weer op "vakantie"
niet op die manier skicquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik moet dit topic MyAt uitwerken.
Okee, okee, ik had er toch geen zin in vandaag.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niet op die manier skic
dan had je hier maar niet moeten posten
kut, je heb gelijk...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niet op die manier skic
Het is trouwens wel een gare kick.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
niet op die manier skic
Maar natuurlijk remlofquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
maarreh sala, beste vriend, hou je wel effe rustig he, anders kan je zo weer op "vakantie"
Ja die stomme lamme zak noemt mij nou een HOMO! denk ikquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja die stomme lamme zak noemt mij nou een HOMO! denk ik
En nou wilt hij confrontatie niet aangaan!
Wel blauwe ogen maar bruin haarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik?,kloon?, van een arabier?
jong,ik ben verdomme half Ariër
mazzelpik, ik ben voor een kwart Ariërquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mazzelpik, ik ben voor een kwart Ariër![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik?,kloon?, van een arabier?
jong,ik ben verdomme half Ariër
Dat zijn ook de mensen die op de PVV stemmenquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:41 schreef callmeP het volgende:
heel veel mensen denken nog steeds dat Ariers blond zijn en blauwe ogen hebben
Geen idee niet veel denk ik tis toch allemaal nep ofnie?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:47 schreef callmeP het volgende:
hoeveel gaat 't haar van die wilders opbreng als we t afknippen en verkopen op Ebay?
maakt niet uitquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben deels Arier
beter dan zon gans saaie zuivere hollander te zijn![]()
jullie hebben wel lekkre wijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
jullie hebben wel lekkre wijven![]()
en de lokale relnichthooligans![]()
nee kijk,in duitsland gebeurt niks,hollandse supporters,dat bin pas kerelsik hou niet van donker getinte...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar je houd wel van onze Fok!knuffel relallochtoonquote:
ja, maar niet van jouquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar je houd wel van onze Fok!knuffel relallochtoon![]()
Ik ben geen relallochtoonquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
maar je houd wel van onze Fok!knuffel relallochtoon![]()
hoeft ook nietquote:
koop een dikke lollie en vier hetquote:
heb ik alquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
koop een dikke lollie en vier het![]()
wat voor smaak?quote:
ja, en je wordt er niet eens een tikkeltje van van in de kopquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ja, en je wordt er niet eens een tikkeltje van van in de kop![]()
jonge,als ik me eigen oksels snuif,wordt ik zelfs nog lichter in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |