opbokkenquote:
verpest mijn topic niet,heidenquote:
Ahum?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
verpest mijn topic niet,heiden![]()
ik?,kloon?, van een arabier?quote:
geen idee, maar als ik de gemaskerde mannen mag geloven, de nieuwe eigenaar van het HArem daarzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:03 schreef TwyLight het volgende:
Wie is die n00b die zo loller met zijn hoofd tussen die 2 aardappelzakken uitsteekt?
In levende lijvequote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
zeg alsjeblieft niet dat jij dit bent![]()
mischien ga ik dit soort topics vaker doen, als ik meer pipos van het ONZ-plebs ken![]()
ik raad je aan om het schnitzelparadijs te kijken, en dan de 1ste scene in de kantine, dan leer je eens watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:40 schreef Sala-adin het volgende:
Ik moest me ballen beschermen want ze gooien keihard met MM's op me ballen
Heb ik al gezienquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik raad je aan om het schnitzelparadijs te kijken, en dan de 1ste scene in de kantine, dan leer je eens wat
en jezus,als ik jou niet kende en zo op straat tegen zou komen, zou ik hard wegrennen![]()
trouwens,is dat een foto met of zonder bomgordel?
zoja, dan heb je een waardeloze bomgordel om![]()
nou dan,dan weet je dat ze een foking scud-raket nodig hebben om de ballen van een echte mocro nog nauwelijks te kietelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:44 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Heb ik al gezien
En ik draag geen bomgordels
Dat zal best maar ik ben geen mocro jewaids?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nou dan,dan weet je dat ze een foking scud-raket nodig hebben om de ballen van een echte mocro nog nauwelijks te kietelen
jong,jij bent ook niet echt modebewust he?, bomgordels zijn in in '07!, ik heb gehoord dat armani, von dutch en karl kani van plan zijn om een speciale riemen met mini bommen collectie uit te brengen
![]()
het is een pot nat!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik ben geen mocro jewaids?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef murp het volgende:
[..]
prbeer je overal in elk topic een smile neer te zetten?
zonder tekst nog wel
Hoi.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom baggeren jullie mijn naam topic vol?W
Ga eens weg
je moet tochwat om aan je posts te zien komen?!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:16 schreef murp het volgende:
[..]
prbeer je overal in elk topic een smile neer te zetten?
zonder tekst nog wel
Whehe.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:23 schreef Timme het volgende:
[..]
je moet tochwat om aan je posts te zien komen?!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Whehe.![]()
Maar tong80 plaats over een "".
![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
artistieke beeld van een sala-adin-type jihadstrijder/strijdster
WDF wil je, mocro?quote:
Ik ben geen mocro dudequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
WDF wil je, mocro?
ak-47, bomgordel,uniform, en mischien is ze neukbaar ook![]()
![]()
jij bent egt ook met niks tevreden
weet ikquote:
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
weet ik, maar ik ken je nationaliteit niet
noem mij dan maar kutmof ofzo![]()
Ieeuww.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!
Ik ben een ras die je niet eerder bent tegen gekomen op het fok forum!
IK BEN EEEN!!!!!
AFGHAAAAAAAAAAN!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
coolquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben nog legendarischer dan een mocro!
Ik ben een ras die je niet eerder bent tegen gekomen op het fok forum!
IK BEN EEEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
Wtfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
cool, ik zit nu ook met een afghaan in de klas, die(volgens mij)illegaal is, want hij is op een paspoort 15,op nog een 17,en op de ander 18
![]()
quote:
mijn vader heeft net zon dikke/stekelige snor als een Oostblokker (quote:
Zulks uitzuigers van het nederlandse samenleving moeten eruit geflikkerd wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], erg geloofwaardig nietwaar, beste midden-ossterling?
inderdaadquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zulks uitzuigers van het nederlandse samenleving moeten eruit geflikkerd worden
Verdonk PWN die vuile liegenaars![]()
ik ben een reservebelg...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig ben jij een voorbeeld waar alle allochtonen zich aan moetne houden, een hardwerkende,goedsprekende nederlander
![]()
(ts is niet allochtoon,want duitse roots zijn van 3 generaties terug)
en tevens een broeder, want jullie maken iets waar ts dol op isquote:
friet?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en tevens een broeder, want jullie maken iets waar ts dol op is![]()
ik lig dubbel. veeg me op.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
IK BEN EEEN!!!!!
![]()
![]()
![]()
nee, redenen waarom wij hollanders ons beter kunnen voelen dan belgenquote:
ik zei reservebelg he? dat betekent brabander...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, redenen waarom wij hollanders ons beter kunnen voelen dan belgen
maar jullie maken goede friet en moeten 3 talen spreken om te kunnen communiceren in de algemene zin
en de wijven zijn ook niet verkeerd![]()
Ik ben een volledig geintegreerde allochtoon.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig ben jij een voorbeeld waar alle allochtonen zich aan moetne houden, een hardwerkende,goedsprekende nederlander
![]()
(ts is niet allochtoon,want duitse roots zijn van 3 generaties terug)
goed zo!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik ben een volledig geintegreerde allochtoon.
Maar wel gelovig
Alleen geen extremisme en dat soorts zulks schijterij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |