Slotje op je inhoudsloze leven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
Slotje.
Jij bent er inderdaad ook 1 vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Ok
Ga nou 'ns weg, puberale kutveeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
Slotje.
quote:Sala-kankermoslim en Sebroekplasser
Ik kom amper meer in ONZ hoor, en met mij vele kwaliteitsusers. ( Nee ik vind mezelf geen kwaliteitsuser, rustig maar )quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe er zelf wat aan en donder eens op met je geflame. ga maar zeuren tegen je vriendin ofzo. Als je het hier kut vindt donder je maar op.
Als je zelf nou wat inbreng brengt , word dat misschien wel opgepikt en dan doe je er zelf wat aan. Met je geflame word het heus niet beter hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kom amper meer in ONZ hoor, en met mij vele kwaliteitsusers. ( Nee ik vind mezelf geen kwaliteitsuser, rustig maar )
Ik hou me nog in, kan je nagaan.quote:
Ik heb je weleens erger meegemaakt jaquote:
Lees de OP, als iemand dat probeert ligt het topic binnen een uur op de 2e pagina omdat de rest vol wordt gespammed met nutteloos gebagger. ONZ was altijd een forum waar mensen grappige dingen postten, en hier en daar wat gebagger.. Tegenwoordig is 99% bagger.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je zelf nou wat inbreng brengt , word dat misschien wel opgepikt en dan doe je er zelf wat aan. Met je geflame word het heus niet beter hier.
zo? Meld je aan voor mod kun je de boel op slot gooien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees de OP, als iemand dat probeert ligt het topic binnen een uur op de 2e pagina omdat de rest vol wordt gespammed met nutteloos gebagger. ONZ was altijd een forum waar mensen grappige dingen postten, en hier en daar wat gebagger.. Tegenwoordig is 99% bagger.
Ik moet wel anders krijg je weer dit soort gezeik:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je weleens erger meegemaakt ja
Nee, vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef juiced het volgende:
Ok...weet iemand nog een leuk topik?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, lachiiiihhh. Kindjes uit 1985 zijn zelf nog puber, ha-ha, plezier!
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef boem-dikkie het volgende:
maar goed Jajong, heb jij het idee dat ONZ vanaf nu leuker word?
Was jij niet die dude die foto's van zijn lul naar minderjarige meisjes op FOK! stuurde? Kreeg ze iig wel doorgestuurd van Jettquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef Adelante het volgende:
newbie mods?![]()
volgens mij hadden er 3 van de 4 jouw vader kunnen zijn!
zodra iemand Vuige zegt is bij mij de hele serieusheid weg haha.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef Sala-adin het volgende:
JEEEEEEEEEEJ
RELLENNNNNNNNNNNn
RELLLLEENNNN
Ik sla je kop tot moes jij vuige slet
Sorry, maar iemand met een World or Warcraft-avatar kan ik niet serieus nemenquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand met een World or Warcraft-avatar kan ik niet serieus nemen.
ik ben zwááar geminderd de laatste tijd hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef cerror het volgende:
Degenen met allerlei kritiek op JJ zijn de grootste baggeraars hier.
Incl. Yvonne bij de weg.
Dat bedoel ik inderdaad. Dat topic was geniaal, maar is weer verneukt door alle gefrustreerde MBO-hoolies.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat mooie TTT-waardige topic over je Duitse opa wordt ook kansloos volgebaggerd. Het had zo mooi kunnen worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |