Slotje op je inhoudsloze leven.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
Slotje.
Jij bent er inderdaad ook 1 vanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef guitarist.nl het volgende:
Ok
Ga nou 'ns weg, puberale kutveeg.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Piovan het volgende:
Slotje.
quote:Sala-kankermoslim en Sebroekplasser
Ik kom amper meer in ONZ hoor, en met mij vele kwaliteitsusers. ( Nee ik vind mezelf geen kwaliteitsuser, rustig maar )quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Doe er zelf wat aan en donder eens op met je geflame. ga maar zeuren tegen je vriendin ofzo. Als je het hier kut vindt donder je maar op.
Als je zelf nou wat inbreng brengt , word dat misschien wel opgepikt en dan doe je er zelf wat aan. Met je geflame word het heus niet beter hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kom amper meer in ONZ hoor, en met mij vele kwaliteitsusers. ( Nee ik vind mezelf geen kwaliteitsuser, rustig maar )
Ik hou me nog in, kan je nagaan.quote:
Ik heb je weleens erger meegemaakt jaquote:
Lees de OP, als iemand dat probeert ligt het topic binnen een uur op de 2e pagina omdat de rest vol wordt gespammed met nutteloos gebagger. ONZ was altijd een forum waar mensen grappige dingen postten, en hier en daar wat gebagger.. Tegenwoordig is 99% bagger.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je zelf nou wat inbreng brengt , word dat misschien wel opgepikt en dan doe je er zelf wat aan. Met je geflame word het heus niet beter hier.
zo? Meld je aan voor mod kun je de boel op slot gooien.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lees de OP, als iemand dat probeert ligt het topic binnen een uur op de 2e pagina omdat de rest vol wordt gespammed met nutteloos gebagger. ONZ was altijd een forum waar mensen grappige dingen postten, en hier en daar wat gebagger.. Tegenwoordig is 99% bagger.
Ik moet wel anders krijg je weer dit soort gezeik:quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je weleens erger meegemaakt ja
Nee, vandaar dit topic.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:12 schreef juiced het volgende:
Ok...weet iemand nog een leuk topik?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:09 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, lachiiiihhh. Kindjes uit 1985 zijn zelf nog puber, ha-ha, plezier!
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:16 schreef boem-dikkie het volgende:
maar goed Jajong, heb jij het idee dat ONZ vanaf nu leuker word?
Was jij niet die dude die foto's van zijn lul naar minderjarige meisjes op FOK! stuurde? Kreeg ze iig wel doorgestuurd van Jettquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef Adelante het volgende:
newbie mods?![]()
volgens mij hadden er 3 van de 4 jouw vader kunnen zijn!
zodra iemand Vuige zegt is bij mij de hele serieusheid weg haha.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:18 schreef Sala-adin het volgende:
JEEEEEEEEEEJ
RELLENNNNNNNNNNNn
RELLLLEENNNN
Ik sla je kop tot moes jij vuige slet
Sorry, maar iemand met een World or Warcraft-avatar kan ik niet serieus nemenquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand met een World or Warcraft-avatar kan ik niet serieus nemen.
ik ben zwááar geminderd de laatste tijd hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef cerror het volgende:
Degenen met allerlei kritiek op JJ zijn de grootste baggeraars hier.
Incl. Yvonne bij de weg.
Dat bedoel ik inderdaad. Dat topic was geniaal, maar is weer verneukt door alle gefrustreerde MBO-hoolies.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Dat mooie TTT-waardige topic over je Duitse opa wordt ook kansloos volgebaggerd. Het had zo mooi kunnen worden...
Jett is toch niet minderjarig?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:19 schreef Jajong het volgende:
Was jij niet die dude die foto's van zijn lul naar minderjarige meisjes op FOK! stuurde? Kreeg ze iig wel doorgestuurd van Jett.
Dat zei Paultjuhhhh (satan, neem zijn ziel z.s.m. a.u.b.) ook.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ben zwááar geminderd de laatste tijd hoor
Flikker op met je discriminatie, vies sjarminkel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Dat topic was geniaal, maar is weer verneukt door alle gefrustreerde MBO-hoolies.
Dit is deel 1 van een reeks die pas eindigt als Sala-aladin overleden is aan aids, danwel kanker.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed iedereen weer uitgehuild?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei Paultjuhhhh (satan, neem zijn ziel z.s.m. a.u.b.) ook.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dit is deel 1 van een reeks die pas eindigt als Sala-aladin overleden is aan aids, danwel kanker.
Nee jij moet echt opkankeren, klein kindquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Flikker op met je discriminatie, vies sjarminkel.
Je hebt gelijk, het was je harige ass.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jett is toch niet minderjarig?
en nee, dat was ik niet!
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dit is deel 1 van een reeks die pas eindigt als Sala-aladin overleden is aan aids, danwel kanker.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was je harige ass.
Klik hier voor Adalente2.jpg
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef Spike1506 het volgende:
Dit noem ik pas echt een waardeloos topic!
Zodra jij dood gaat.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:24 schreef Piovan het volgende:
[..]
Flikker op met je discriminatie, vies sjarminkel.
wtfquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was je harige ass.
Klik hier voor Adalante2.jpg
Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:26 schreef BrauN het volgende:
En piovan tussen 6 plankjes, een metertje of wat onder de grond, a.u.b.
Hebben we dat kutkind ook weer...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jezus, is het weer die tijd van het jaar? Weer zo een "Boe-hoe-hoe, toen ik net geregd was, was ONZ veel leuker"-topic.
Nee lul, toen was ONZ ook al kut.
Ik heb geen probleem, hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
Was de shop dicht, is je inspiratie verdwenen?
Wat ben je toch triest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, hoor.
Jij wel, als je mama ontdekt dat je een grote mond hebt op internet.
pleur toch op manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Iedereen begint elkaar te hatengeweldig!
Die bommen op de huizen van onder andere de mensen die ik in de OP noem.quote:
Nou, jouw scherpe randje is d'r ook wel af hé.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hebben we dat kutkind ook weer...
Alles goed, schat?
Ja joh, ik ben verzadigd.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, jouw scherpe randje is d'r ook wel af hé.
De shop is helaas gesloten vandaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nou, jouw scherpe randje is d'r ook wel af hé.
kenkerhard in je ogen bitchquote:
Wat lul jij over de shop?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:31 schreef Piovan het volgende:
[..]
De shop is helaas gesloten vandaag.
Wat zit je nou te ijlen latente kankerhomo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:31 schreef Piovan het volgende:
[..]
De shop is helaas gesloten vandaag.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Pas maar op BrauN en JAJONG!
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle newbies.
Het word een etnische zuivering en alle oldbies gaan eraan en ONZ begint weer als nieuw met harmonie
Jij vast wel, kutnewb.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Piovan het volgende:
Ik heb mijn notesscherm al openstaan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle olbies.
Het word een etnische zuivering en alle oldbies gaan eraan en ONZ begint weer als nieuw met harmonie
Pas jij maar op dat ik het IND niet bel, klerejong.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle olbies.
Je gaat dezelfde zwaar gehandicapte kant op als Baaj?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle newbies.
Count me in!!1!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
wie?quote:
heb je het over jezelf?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef Jajong het volgende:
klerejong.
Hoe je 't doet maakt me niet zoveel uit, zolang het maar pijn doet.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Bring it on, biatches!
heey mocro, vraag aan sebasser of hij naar de hart de ruyter school gaatquote:
Leuk winkeltje hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, Piovan, vertel eens wat meer over die "shop".
ja jong!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe je 't doet maakt me niet zoveel uit, zolang het maar pijn doet.
de Candyshop zeker, daar moet ie de hele tijd aan denken omdat hij het liedje in zn kop heeft van chillen met zn matenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, Piovan, vertel eens wat meer over die "shop".
en dat vind jij een leuk winkeltje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk winkeltje hoor.
Dezelfde winkel waar je vader zijn vibrerende buttplugs altijd haalt.
PWND!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en dat vind jij een leuk winkeltje?
Gay boy
Ik heb die gast niet in me msnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heey mocro, vraag aan sebasser of hij naar de hart de ruyter school gaat
als jihadbaggeraar strijder heb je tog connecties?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die gast niet in me msn
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk winkeltje hoor.
Dezelfde winkel waar je vader zijn vibrerende buttplugs altijd haalt.
Die heb ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als jihadbaggeraar strijder heb je tog connecties?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.
Ik heb m'n vader nooit gekend. Sinds ik 'n kleuter was zit ie in de cel, wegens verkrachting van je moeder. Maar die hoer wilde geen abortus en daarom zitten we nu hier met jou opgescheept.
En ga nu de hond maar uitlaten, of iets.
Toch wel zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.
Ik heb m'n vader nooit gekend. Sinds ik 'n kleuter was zit ie in de cel, wegens verkrachting van je moeder. Maar die hoer wilde geen abortus en daarom zitten we nu hier met jou opgescheept.
En ga nu de hond maar uitlaten, of iets.
Ik weet waar hij woont, maar jij bent gewoon dom!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Jajong het volgende:
Kan iemand die weet waar Piovan woont hem even preventief ruimen o.i.d? Wat een grafdebiel.
Wie of wat de fuck ben jij afgezien van een Down-patient?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef Sextreme het volgende:
Wie de fuck is Jajong?
OMGWTFBBQquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie of wat de fuck ben jij afgezien van een Down-patient?
[afbeelding]
Mij zielig noemen en daarna direct zelf 'moeder' disses verzinnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Toch wel zielig eigenlijk.
Zo voorspelbaar ben je. Je past volgens mijn perfect in de Jostiband, dat is die band waar je moeder triangel speelt. Ik heb haar handtekening laatst nog gekregen. Helaas wel even in de wasmachine moeten duwen.
Sorry, niet grappig of scherp. Probeer het nog eens zou ik zeggen, misschien kan je gehandicapte kankermoer ermee helpen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Toch wel zielig eigenlijk.
Zo voorspelbaar ben je. Je past volgens mijn perfect in de Jostiband, dat is die band waar je moeder triangel speelt. Ik heb haar handtekening laatst nog gekregen. Helaas wel even in de wasmachine moeten duwen.
proestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Sextreme het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ
Dat was echt een dikke diss!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, jij bent echt grappig!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.
hiermee bevestig je wat jajong zeiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.
Gast, je praat over me alsof ik een Down-syndroom patient ben!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt grappig!Sorry, iemand die half-gare 'complimentjes' van een afgeragte emo in zijn sig zet, alszijnde 'e-stoer', en ook nog nog zo'n ongelofelijke kankerkop heeft mag zich écht niet vertonen in dit topic, laat staan proberen mee te doen. Sorry knul, misschien over een paar jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Dus niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hiermee bevestig je wat jajong zei!!!!!!!!
hij heeft het over de verkeerde...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Gast, je praat over me alsof ik een Down-syndroom patient ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Gast, je praat over me alsof ik een Down-syndroom patient ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
e-stoerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, iemand die half-gare 'complimentjes' van een afgeragte emo in zijn sig zet, alszijnde 'e-stoer', en ook nog nog zo'n ongelofelijke kankerkop heeft mag zich écht niet vertonen in dit topic, laat staan proberen mee te doen. Sorry knul, misschien over een paar jaar.
Jij disst hem harder met deze opmerking dat ik in de eerste plaats deed. Nice job.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
auw deze komt hard aan, ik ga huilen kill! Ga ik huilen? Ik ga kkhard huilenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dus niet.
Ga nu maar weer terug naar je zusje, je moet haar wel van de wc af halen he.
Hou toch eens je vieze vuile bek over andere users, zijn die te min voor jou? Hebben ze je iets misdaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, iemand die half-gare 'complimentjes' van een afgeragte emo in zijn sig zet, alszijnde 'e-stoer', en ook nog nog zo'n ongelofelijke kankerkop heeft mag zich écht niet vertonen in dit topic, laat staan proberen mee te doen. Sorry knul, misschien over een paar jaar.
Ja ik ben er echt van overtuigt dat die kraspanda jou als vriend beschouwtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef Sextreme het volgende:
[..]
e-stoer![]()
Sommige mensen vinden andere mensen aardig?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij disst hem harder met deze opmerking dat ik in de eerste plaats deed. Nice job.
Iedereen kotst op jou klein kankerjonkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou toch eens je vieze vuile bek over andere users, zijn die te min voor jou? Hebben ze je iets misdaan?
Ik kots op je.
Wat ze mij, en de de rest de wereld for that matter hebben misdaan is dat ze er godverdomme nog geen eind aan hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou toch eens je vieze vuile bek over andere users, zijn die te min voor jou? Hebben ze je iets misdaan?
Ik kots op je.
Ja dat jij alleen maar van ho's en bitches houdtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt van overtuigt dat die kraspanda jou als vriend beschouwt.
Gaan we discrimineren kankerjong?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ja dat jij alleen maar van ho's en bitches houdt![]()
Hiermee heb je bewezen dat je een zeer zielig jongetje bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat ze mij, en de de rest de wereld for that matter hebben misdaan is dat er godverdomme nog geen eind aan hebben gemaakt.
dat krijg j evan huis uit mee hehquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef BrauN het volgende:
Maar Piovan is wel een echte familieman, he.
Moeders, zusjes, vaders, iedereen passeert de revue!
Ik werd even bang, echt. Maar 't was maar heel kort!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gaan we discrimineren kankerjong?
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef fvivif het volgende:
Kan ik hier een lekkere jongen vinden die mij wel wilt pijpen ?
Maar jij vond me tofquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Eens met Jajong en BrauN. Alleen SiemeN is een leuke mod
Begon je te denken dat je echt het down syndroom had?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ik werd even bang, echt. Maar 't was maar heel kort!![]()
Misschien even in mijn fotoboek kijken dan zie je daar een kankerlekker wijf dat ik al 19 maanden aan de lopende band neuk. En nee, zij valt niet onder de noemer 'ho of bitch'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ja dat jij alleen maar van ho's en bitches houdt![]()
Heb je wel lang over moeten nadenken he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef BrauN het volgende:
En Piovan has left the building!
Ondertussen bij Piovan thuis, z'n ma: "Piovannetje, je moet nu echt stoppen met internetten hoor, je zit aan je uurtje! Kom je gezellig bij je vader en mij tv kijken?"
'Tof' op een manier zoals je geestelijk gehandicapten en andere objecten van leedvermaak 'tof' vind, waarschijnlijk. En nu weer zoetjes verder spelen in je rukbunker, okee?quote:
alsof iemand over jou nadenktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je wel lang over moeten nadenken he.
Ow die in je fobo heb je niet gekocht? Ow dan neem ik alles terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien even in mijn fotoboek kijken dan zie je daar een kankerlekker wijf dat ik al 19 maanden aan de lopende band neuk. En nee, zij valt niet onder de noemer 'ho of bitch'.
Projecteer je eigen onzekerheid, wat is ontstaan door je gebrek aan contact met het vrouwelijke geslacht, niet op mij, knaap.
Oh, issie weer. Ga spelen man.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je wel lang over moeten nadenken he.
Hahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Tof' op een manier zoals je geestelijk gehandicapten en andere objecten van leedvermaak 'tof' vind, waarschijnlijk. En nu weer zoetjes verder spelen in je rukbunker, okee?
BrauN is HOMO!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Tof' op een manier zoals je geestelijk gehandicapten en andere objecten van leedvermaak 'tof' vind, waarschijnlijk. En nu weer zoetjes verder spelen in je rukbunker, okee?
Ik snap niet dat zo'n middelmatig meisje het zo lang uithoud bij jou. Maarja, aan een wolf met schaapskleren kan je weinig doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien even in mijn fotoboek kijken dan zie je daar een kankerlekker wijf dat ik al 19 maanden aan de lopende band neuk. En nee, zij valt niet onder de noemer 'ho of bitch'.
Projecteer je eigen onzekerheid, wat is ontstaan door je gebrek aan contact met het vrouwelijke geslacht, niet op mij, knaap.
Wat een tyfusdwaas ben jij, ergens in het leven kom je erachter dat er meer is dan de digitale wereld, daar wonen meisjes die ook zonder geld verliefd kunnen worden... Maar hey, met een gezwellenkop als die van jou zul je weinig succes hebben en dat concept niet kennen. Doe je moeder nog een keer voor mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ow die in je fobo heb je niet gekocht? Ow dan neem ik alles terug![]()
You got served, nu opkankeren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ow die in je fobo heb je niet gekocht? Ow dan neem ik alles terug![]()
Ik zal haar de groeten doen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een tyfusdwaas ben jij, ergens in het leven kom je erachter dat er meer is dan de digitale wereld, daar wonen meisjes die ook zonder geld verliefd kunnen worden... Maar hey, met een gezwellenkop als die van jou zul je weinig succes hebben en dat concept niet kennen. Doe je moeder nog een keer voor mij![]()
Middelmatigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n middelmatig meisje het zo lang uithoud bij jou. Maarja, aan een wolf met schaapskleren kan je weinig doen
Nee hoor, ik val niet zo op die sletfiguren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Middelmatig.
Jaloezie is een lelijk ding.
Vertel mij waaraan jij kan zien dat zij een slet isquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val niet zo op die sletfiguren.
M / V ?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:55 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val niet zo op die sletfiguren.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:56 schreef De_Ananas het volgende:
Pizzakoppo is trouwens ook nog wel te pruimen. De rest is kut [afbeelding]
De tijd dat de Ananas Lan werd gepost was echt hemels. Waar BrauN nog langs wilde komen![]()
Nee jij vuile gaylordquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Oh men... het niveau.
Stop 'ns rap met ademen, schat.
Dikke tieten?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Vertel mij waaraan jij kan zien dat zij een slet is? Aan het feit dat ze dikke tieten heeft? Good going, Sherlock Holmes.
Laat jij je nou eerst maar 'ns ontmaagden, wandelende talgklier.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dikke tieten?
Je bedoeld die opgevouwde servetjes in zijn bh'tje. Die pruik doet het hem ook.
Kerel, ik weet dat het de bedoeling dat als je mensen probeert te 'dissen' dat je sommige dingen wat verdraait enzo om het erger te laten lijken.. Maar dingen compleet verzinnen.... Volgens mij ben je gewoon jaloers, zonde.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:57 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dikke tieten?
Je bedoeld die opgevouwde servetjes in zijn bh'tje. Die pruik doet het hem ook.
Ik ga ook op stap zo heur!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas kankerdwaasjes ik ga jullie verlaten? Weet je waarom? Omdat ik me klaar ga maken voor uitgaan, weg van de computer weet je wel? Ik wens bij deze sextreme en piovan een tumor toe en hoop dat ze snel een scheermesje in hun arm zullen zetten uit sympathie voor hun ouders!
Een kwaliteitsverbetering van ONZ natuurlijk. Ga eens gauw beginnen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:58 schreef Jos_ het volgende:
Wat moet nu precies bereikt worden met dit topic?
TS begint is toch de ongeschreven regel?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Een kwaliteitsverbetering van ONZ natuurlijk. Ga eens gauw beginnen!
Lekker met de rest van de inteeltmongolen naar de Feesfebrik o.i.d?quote:
Dat moet je tegen de TS zelf zeggenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:00 schreef Jos_ het volgende:
[..]
TS begint is toch de ongeschreven regel?
Nu moet je echt ophouden hoor! Je bent echt te stoer voor mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker met de rest van de inteeltmongolen naar de Feesfebrik o.i.d?
Yea, iemand die een topic opent om precies 0.00u tijdens oud en nieuw is echt belachelijk stoer. Kop een trein gek.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:00 schreef Sala-adin het volgende:
IK GA OOK UIT!
IK BEN DAN KANKER STOER!!!
Doodverwensing. Ban.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yea, iemand die een topic opent om precies 0.00u tijdens oud en nieuw is echt belachelijk stoer. Kop een trein gek.
owkee, maar dan ben ik 3 accounts kwijt...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:58 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben ervoor dat iedereen met een nummer boven de 100000 gebanned moet worden. Dan kan eindelijk het niveau van ONZ weer omhoog [afbeelding]
Scherp, na de 30e in dit topic kom je met zo'n opmerking.quote:
TS begintquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Yea, iemand die een topic opent om precies 0.00u tijdens oud en nieuw is echt belachelijk stoer. Kop een trein gek.
ik heet dan geen joost, maar de oorzaak is TSquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:05 schreef Jos_ het volgende:
Dit topic gaat het niveau in ieder geval niet omhoog halen. Wat daar de oorzaak van is mag Joost weten.
en blijf weg! lafaard!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Jajong het volgende:
Anyway, mijn punt is wel duidelijk nu toch? Ik ga dat zogenaamde middelmatige wijf uit mijn fotoboek een bezoekje brengen.
Ciao.
Blafze.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Jajong het volgende:
Anyway, mijn punt is wel duidelijk nu toch? Ik ga dat zogenaamde middelmatige wijf uit mijn fotoboek een bezoekje brengen.
Ciao.
Ze is heel erg gesteld op mijn halallul zei ze daarnetquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:07 schreef Jajong het volgende:
Ciao.
allah is een kanker newbiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
KANKER NEWBIE! KANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIE
Ik hoop dat je een ban krijgtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ze is heel erg gesteld op mijn halallul zei ze daarnet
Wooow, hij vindt het stoer dat ie uitgaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas kankerdwaasjes ik ga jullie verlaten? Weet je waarom? Omdat ik me klaar ga maken voor uitgaan, weg van de computer weet je wel? Ik wens bij deze sextreme en piovan een tumor toe en hoop dat ze snel een scheermesje in hun arm zullen zetten uit sympathie voor hun ouders!
quote:Relatie Uiteraard, ben geen loser ofzo
Seksualiteit Ja duh.
Kleur ogen Bruin
Schoenmaat 45
Beroep IBG
Studierichting Psychologie
Woonplaats Groningen
Favo subsite Forum
Favo forum Voetbal
Favo FOK!ker Vind Fokkers over het algemeen maar kut eigenlijk![]()
JE MOEDER HEEFT EEN LELIJKE KUTBURQAquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb zin om te rellen waar is iedereen
Ja, die hele jongen is al verpest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef Jos_ het volgende:
Ah, een stukje hoog niveau uit het FoBo van Jajong:
[..]
Ik zag je moeder op een gorilla en ze werd genomen door maikuuulquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
JE MOEDER HEEFT EEN LELIJKE KUTBURQA
rel is begonnen![]()
Krijg polio aub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
tOPIC KAPINGSSSS
die gorrila was eigenlijk fatima bedekt met kuthaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zag je moeder op een gorilla en ze werd genomen door maikuuul
Mweheheh wat een kanker n00bquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zag je moeder op een gorilla en ze werd genomen door maikuuul
ik ook, maar ik sta aan jouw kant...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb zin om te rellen waar is iedereen
Zegt de kut Limboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Aldus een 13 jarig jongetje. Tevens een kontenlikker en naloper.
I love you manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook, maar ik sta aan jouw kant...
homofiele liefds,iesh haram Imanquote:
jou moeder heet toch fatimaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die gorrila was eigenlijk fatima bedekt met kuthaar;:D:d;d;d;;d:D;D;:D
:d;d;;d:d;d;D;d;d;D
![]()
Tis maar internet dudequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
homofiele liefds,iesh haram Iman![]()
je doet wel erg gay voor een moslimquote:
quote:
dat jij mij serieus neemtquote:
En jij een kutheidenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], dus we zijn broers?, dat betekent dat ik de eerste witte mocro ben
![]()
maar tog blijf je een kutallochtoon![]()
![]()
Dude, ga je mond spoelen. Heb je geen manieren. Hij zit op school, hij werkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], dus we zijn broers?, dat betekent dat ik de eerste witte mocro ben
![]()
maar tog blijf je een kutallochtoon![]()
![]()
Piovanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dude, ga je mond spoelen. Heb je geen manieren. Hij zit op school, hij werkt.
ik ook maar ik werk nog nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dude, ga je mond spoelen. Heb je geen manieren. Hij zit op school, hij werkt.
Ja, door iedereen als een sukkel beschouwd worden. Zozo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Sala-adin het volgende:
EN ik geniet echt als ik door me gedrag zoveel aandacht krijg net zoals weer een topic als deze
Mission accomplished
Dat verklaart allesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ook maar ik werk nog niet
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dat verklaart alles![]()
Zielig mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |