allah is een kanker newbiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
KANKER NEWBIE! KANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIEKANKER NEWBIE
Ik hoop dat je een ban krijgtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ze is heel erg gesteld op mijn halallul zei ze daarnet
Wooow, hij vindt het stoer dat ie uitgaatquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Helaas kankerdwaasjes ik ga jullie verlaten? Weet je waarom? Omdat ik me klaar ga maken voor uitgaan, weg van de computer weet je wel? Ik wens bij deze sextreme en piovan een tumor toe en hoop dat ze snel een scheermesje in hun arm zullen zetten uit sympathie voor hun ouders!
quote:Relatie Uiteraard, ben geen loser ofzo
Seksualiteit Ja duh.
Kleur ogen Bruin
Schoenmaat 45
Beroep IBG
Studierichting Psychologie
Woonplaats Groningen
Favo subsite Forum
Favo forum Voetbal
Favo FOK!ker Vind Fokkers over het algemeen maar kut eigenlijk![]()
JE MOEDER HEEFT EEN LELIJKE KUTBURQAquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb zin om te rellen waar is iedereen
Ja, die hele jongen is al verpest.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:11 schreef Jos_ het volgende:
Ah, een stukje hoog niveau uit het FoBo van Jajong:
[..]
Ik zag je moeder op een gorilla en ze werd genomen door maikuuulquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
JE MOEDER HEEFT EEN LELIJKE KUTBURQA
rel is begonnen![]()
Krijg polio aub.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
tOPIC KAPINGSSSS
die gorrila was eigenlijk fatima bedekt met kuthaarquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zag je moeder op een gorilla en ze werd genomen door maikuuul
Mweheheh wat een kanker n00bquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:15 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik zag je moeder op een gorilla en ze werd genomen door maikuuul
ik ook, maar ik sta aan jouw kant...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:14 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb zin om te rellen waar is iedereen
Zegt de kut Limboquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:17 schreef Piovan het volgende:
[..]
Aldus een 13 jarig jongetje. Tevens een kontenlikker en naloper.
I love you manquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:18 schreef isama het volgende:
[..]
ik ook, maar ik sta aan jouw kant...
homofiele liefds,iesh haram Imanquote:
jou moeder heet toch fatimaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die gorrila was eigenlijk fatima bedekt met kuthaar;:D:d;d;d;;d:D;D;:D
:d;d;;d:d;d;D;d;d;D
![]()
Tis maar internet dudequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
homofiele liefds,iesh haram Iman![]()
je doet wel erg gay voor een moslimquote:
quote:
dat jij mij serieus neemtquote:
En jij een kutheidenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], dus we zijn broers?, dat betekent dat ik de eerste witte mocro ben
![]()
maar tog blijf je een kutallochtoon![]()
![]()
Dude, ga je mond spoelen. Heb je geen manieren. Hij zit op school, hij werkt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..], dus we zijn broers?, dat betekent dat ik de eerste witte mocro ben
![]()
maar tog blijf je een kutallochtoon![]()
![]()
Piovanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dude, ga je mond spoelen. Heb je geen manieren. Hij zit op school, hij werkt.
ik ook maar ik werk nog nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dude, ga je mond spoelen. Heb je geen manieren. Hij zit op school, hij werkt.
Ja, door iedereen als een sukkel beschouwd worden. Zozo.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:21 schreef Sala-adin het volgende:
EN ik geniet echt als ik door me gedrag zoveel aandacht krijg net zoals weer een topic als deze
Mission accomplished
Dat verklaart allesquote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ook maar ik werk nog niet
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:23 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dat verklaart alles![]()
Zielig mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |