quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Pas maar op BrauN en JAJONG!
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle olbies.
Het word een etnische zuivering en alle oldbies gaan eraan en ONZ begint weer als nieuw met harmonie
Pas jij maar op dat ik het IND niet bel, klerejong.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle olbies.
Het word een etnische zuivering en alle oldbies gaan eraan en ONZ begint weer als nieuw met harmonie
Je gaat dezelfde zwaar gehandicapte kant op als Baaj?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle newbies.
Count me in!!1!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
wie?quote:
heb je het over jezelf?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef Jajong het volgende:
klerejong.
Hoe je 't doet maakt me niet zoveel uit, zolang het maar pijn doet.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Bring it on, biatches!
heey mocro, vraag aan sebasser of hij naar de hart de ruyter school gaatquote:
Leuk winkeltje hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, Piovan, vertel eens wat meer over die "shop".
ja jong!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe je 't doet maakt me niet zoveel uit, zolang het maar pijn doet.
de Candyshop zeker, daar moet ie de hele tijd aan denken omdat hij het liedje in zn kop heeft van chillen met zn matenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, Piovan, vertel eens wat meer over die "shop".
en dat vind jij een leuk winkeltje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk winkeltje hoor.
Dezelfde winkel waar je vader zijn vibrerende buttplugs altijd haalt.
PWND!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en dat vind jij een leuk winkeltje?
Gay boy
Ik heb die gast niet in me msnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heey mocro, vraag aan sebasser of hij naar de hart de ruyter school gaat
als jihadbaggeraar strijder heb je tog connecties?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die gast niet in me msn
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk winkeltje hoor.
Dezelfde winkel waar je vader zijn vibrerende buttplugs altijd haalt.
Die heb ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als jihadbaggeraar strijder heb je tog connecties?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.
Ik heb m'n vader nooit gekend. Sinds ik 'n kleuter was zit ie in de cel, wegens verkrachting van je moeder. Maar die hoer wilde geen abortus en daarom zitten we nu hier met jou opgescheept.
En ga nu de hond maar uitlaten, of iets.
Toch wel zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.
Ik heb m'n vader nooit gekend. Sinds ik 'n kleuter was zit ie in de cel, wegens verkrachting van je moeder. Maar die hoer wilde geen abortus en daarom zitten we nu hier met jou opgescheept.
En ga nu de hond maar uitlaten, of iets.
Ik weet waar hij woont, maar jij bent gewoon dom!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Jajong het volgende:
Kan iemand die weet waar Piovan woont hem even preventief ruimen o.i.d? Wat een grafdebiel.
Wie of wat de fuck ben jij afgezien van een Down-patient?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef Sextreme het volgende:
Wie de fuck is Jajong?
OMGWTFBBQquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie of wat de fuck ben jij afgezien van een Down-patient?
[afbeelding]
Mij zielig noemen en daarna direct zelf 'moeder' disses verzinnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Toch wel zielig eigenlijk.
Zo voorspelbaar ben je. Je past volgens mijn perfect in de Jostiband, dat is die band waar je moeder triangel speelt. Ik heb haar handtekening laatst nog gekregen. Helaas wel even in de wasmachine moeten duwen.
Sorry, niet grappig of scherp. Probeer het nog eens zou ik zeggen, misschien kan je gehandicapte kankermoer ermee helpen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Toch wel zielig eigenlijk.
Zo voorspelbaar ben je. Je past volgens mijn perfect in de Jostiband, dat is die band waar je moeder triangel speelt. Ik heb haar handtekening laatst nog gekregen. Helaas wel even in de wasmachine moeten duwen.
proestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Sextreme het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ
Dat was echt een dikke diss!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, jij bent echt grappig!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.
hiermee bevestig je wat jajong zeiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |