quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Pas maar op BrauN en JAJONG!
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle olbies.
Het word een etnische zuivering en alle oldbies gaan eraan en ONZ begint weer als nieuw met harmonie
Pas jij maar op dat ik het IND niet bel, klerejong.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle olbies.
Het word een etnische zuivering en alle oldbies gaan eraan en ONZ begint weer als nieuw met harmonie
Je gaat dezelfde zwaar gehandicapte kant op als Baaj?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
Dit is maar pas het begin van mijn invasie, binnenkort kom ik met mijn newbie leger en vepletter ik alle newbies.
Count me in!!1!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
wie?quote:
heb je het over jezelf?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:33 schreef Jajong het volgende:
klerejong.
Hoe je 't doet maakt me niet zoveel uit, zolang het maar pijn doet.quote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[afbeelding]
Bring it on, biatches!
heey mocro, vraag aan sebasser of hij naar de hart de ruyter school gaatquote:
Leuk winkeltje hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, Piovan, vertel eens wat meer over die "shop".
ja jong!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe je 't doet maakt me niet zoveel uit, zolang het maar pijn doet.
de Candyshop zeker, daar moet ie de hele tijd aan denken omdat hij het liedje in zn kop heeft van chillen met zn matenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:35 schreef BrauN het volgende:
Inderdaad, Piovan, vertel eens wat meer over die "shop".
en dat vind jij een leuk winkeltje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk winkeltje hoor.
Dezelfde winkel waar je vader zijn vibrerende buttplugs altijd haalt.
PWND!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
en dat vind jij een leuk winkeltje?
Gay boy
Ik heb die gast niet in me msnquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heey mocro, vraag aan sebasser of hij naar de hart de ruyter school gaat
als jihadbaggeraar strijder heb je tog connecties?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb die gast niet in me msn
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:37 schreef Piovan het volgende:
[..]
Leuk winkeltje hoor.
Dezelfde winkel waar je vader zijn vibrerende buttplugs altijd haalt.
Die heb ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
als jihadbaggeraar strijder heb je tog connecties?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.
Ik heb m'n vader nooit gekend. Sinds ik 'n kleuter was zit ie in de cel, wegens verkrachting van je moeder. Maar die hoer wilde geen abortus en daarom zitten we nu hier met jou opgescheept.
En ga nu de hond maar uitlaten, of iets.
Toch wel zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geen grote mond over m'n vader he, kankerdebiel.
Ik heb m'n vader nooit gekend. Sinds ik 'n kleuter was zit ie in de cel, wegens verkrachting van je moeder. Maar die hoer wilde geen abortus en daarom zitten we nu hier met jou opgescheept.
En ga nu de hond maar uitlaten, of iets.
Ik weet waar hij woont, maar jij bent gewoon dom!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Jajong het volgende:
Kan iemand die weet waar Piovan woont hem even preventief ruimen o.i.d? Wat een grafdebiel.
Wie of wat de fuck ben jij afgezien van een Down-patient?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:40 schreef Sextreme het volgende:
Wie de fuck is Jajong?
OMGWTFBBQquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wie of wat de fuck ben jij afgezien van een Down-patient?
[afbeelding]
Mij zielig noemen en daarna direct zelf 'moeder' disses verzinnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Toch wel zielig eigenlijk.
Zo voorspelbaar ben je. Je past volgens mijn perfect in de Jostiband, dat is die band waar je moeder triangel speelt. Ik heb haar handtekening laatst nog gekregen. Helaas wel even in de wasmachine moeten duwen.
Sorry, niet grappig of scherp. Probeer het nog eens zou ik zeggen, misschien kan je gehandicapte kankermoer ermee helpen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Toch wel zielig eigenlijk.
Zo voorspelbaar ben je. Je past volgens mijn perfect in de Jostiband, dat is die band waar je moeder triangel speelt. Ik heb haar handtekening laatst nog gekregen. Helaas wel even in de wasmachine moeten duwen.
proestquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Sextreme het volgende:
[..]
OMGWTFBBQ
Dat was echt een dikke diss!![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow, jij bent echt grappig!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had die text ook wel weg kunnen laten, jouw fotoboek is één grote diss richting jezelf ja.
hiermee bevestig je wat jajong zeiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.
Gast, je praat over me alsof ik een Down-syndroom patient ben!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
Laat die jongen met rust zeg, wat ben je voor een triest figuur. Zo tegen iemand doen om zijn uiterlijk.
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:44 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Wow, jij bent echt grappig!Sorry, iemand die half-gare 'complimentjes' van een afgeragte emo in zijn sig zet, alszijnde 'e-stoer', en ook nog nog zo'n ongelofelijke kankerkop heeft mag zich écht niet vertonen in dit topic, laat staan proberen mee te doen. Sorry knul, misschien over een paar jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Dus niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
hiermee bevestig je wat jajong zei!!!!!!!!
hij heeft het over de verkeerde...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Gast, je praat over me alsof ik een Down-syndroom patient ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Gast, je praat over me alsof ik een Down-syndroom patient ben!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
e-stoerquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, iemand die half-gare 'complimentjes' van een afgeragte emo in zijn sig zet, alszijnde 'e-stoer', en ook nog nog zo'n ongelofelijke kankerkop heeft mag zich écht niet vertonen in dit topic, laat staan proberen mee te doen. Sorry knul, misschien over een paar jaar.
Jij disst hem harder met deze opmerking dat ik in de eerste plaats deed. Nice job.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:45 schreef Piovan het volgende:
[..]
auw deze komt hard aan, ik ga huilen kill! Ga ik huilen? Ik ga kkhard huilenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dus niet.
Ga nu maar weer terug naar je zusje, je moet haar wel van de wc af halen he.
Hou toch eens je vieze vuile bek over andere users, zijn die te min voor jou? Hebben ze je iets misdaan?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry, iemand die half-gare 'complimentjes' van een afgeragte emo in zijn sig zet, alszijnde 'e-stoer', en ook nog nog zo'n ongelofelijke kankerkop heeft mag zich écht niet vertonen in dit topic, laat staan proberen mee te doen. Sorry knul, misschien over een paar jaar.
Ja ik ben er echt van overtuigt dat die kraspanda jou als vriend beschouwtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef Sextreme het volgende:
[..]
e-stoer![]()
Sommige mensen vinden andere mensen aardig?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij disst hem harder met deze opmerking dat ik in de eerste plaats deed. Nice job.
Iedereen kotst op jou klein kankerjonkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou toch eens je vieze vuile bek over andere users, zijn die te min voor jou? Hebben ze je iets misdaan?
Ik kots op je.
Wat ze mij, en de de rest de wereld for that matter hebben misdaan is dat ze er godverdomme nog geen eind aan hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hou toch eens je vieze vuile bek over andere users, zijn die te min voor jou? Hebben ze je iets misdaan?
Ik kots op je.
Ja dat jij alleen maar van ho's en bitches houdtquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja ik ben er echt van overtuigt dat die kraspanda jou als vriend beschouwt.
Gaan we discrimineren kankerjong?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ja dat jij alleen maar van ho's en bitches houdt![]()
Hiermee heb je bewezen dat je een zeer zielig jongetje bent.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat ze mij, en de de rest de wereld for that matter hebben misdaan is dat er godverdomme nog geen eind aan hebben gemaakt.
dat krijg j evan huis uit mee hehquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:48 schreef BrauN het volgende:
Maar Piovan is wel een echte familieman, he.
Moeders, zusjes, vaders, iedereen passeert de revue!
Ik werd even bang, echt. Maar 't was maar heel kort!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gaan we discrimineren kankerjong?
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef fvivif het volgende:
Kan ik hier een lekkere jongen vinden die mij wel wilt pijpen ?
Maar jij vond me tofquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef De_Ananas het volgende:
Eens met Jajong en BrauN. Alleen SiemeN is een leuke mod
Begon je te denken dat je echt het down syndroom had?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:50 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ik werd even bang, echt. Maar 't was maar heel kort!![]()
Misschien even in mijn fotoboek kijken dan zie je daar een kankerlekker wijf dat ik al 19 maanden aan de lopende band neuk. En nee, zij valt niet onder de noemer 'ho of bitch'.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:49 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ja dat jij alleen maar van ho's en bitches houdt![]()
Heb je wel lang over moeten nadenken he.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:51 schreef BrauN het volgende:
En Piovan has left the building!
Ondertussen bij Piovan thuis, z'n ma: "Piovannetje, je moet nu echt stoppen met internetten hoor, je zit aan je uurtje! Kom je gezellig bij je vader en mij tv kijken?"
'Tof' op een manier zoals je geestelijk gehandicapten en andere objecten van leedvermaak 'tof' vind, waarschijnlijk. En nu weer zoetjes verder spelen in je rukbunker, okee?quote:
alsof iemand over jou nadenktquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je wel lang over moeten nadenken he.
Ow die in je fobo heb je niet gekocht? Ow dan neem ik alles terugquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien even in mijn fotoboek kijken dan zie je daar een kankerlekker wijf dat ik al 19 maanden aan de lopende band neuk. En nee, zij valt niet onder de noemer 'ho of bitch'.
Projecteer je eigen onzekerheid, wat is ontstaan door je gebrek aan contact met het vrouwelijke geslacht, niet op mij, knaap.
Oh, issie weer. Ga spelen man.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Piovan het volgende:
[..]
Heb je wel lang over moeten nadenken he.
Hahahaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Tof' op een manier zoals je geestelijk gehandicapten en andere objecten van leedvermaak 'tof' vind, waarschijnlijk. En nu weer zoetjes verder spelen in je rukbunker, okee?
BrauN is HOMO!!!!!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Tof' op een manier zoals je geestelijk gehandicapten en andere objecten van leedvermaak 'tof' vind, waarschijnlijk. En nu weer zoetjes verder spelen in je rukbunker, okee?
Ik snap niet dat zo'n middelmatig meisje het zo lang uithoud bij jou. Maarja, aan een wolf met schaapskleren kan je weinig doenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Misschien even in mijn fotoboek kijken dan zie je daar een kankerlekker wijf dat ik al 19 maanden aan de lopende band neuk. En nee, zij valt niet onder de noemer 'ho of bitch'.
Projecteer je eigen onzekerheid, wat is ontstaan door je gebrek aan contact met het vrouwelijke geslacht, niet op mij, knaap.
Wat een tyfusdwaas ben jij, ergens in het leven kom je erachter dat er meer is dan de digitale wereld, daar wonen meisjes die ook zonder geld verliefd kunnen worden... Maar hey, met een gezwellenkop als die van jou zul je weinig succes hebben en dat concept niet kennen. Doe je moeder nog een keer voor mijquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ow die in je fobo heb je niet gekocht? Ow dan neem ik alles terug![]()
You got served, nu opkankeren.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ow die in je fobo heb je niet gekocht? Ow dan neem ik alles terug![]()
Ik zal haar de groeten doen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat een tyfusdwaas ben jij, ergens in het leven kom je erachter dat er meer is dan de digitale wereld, daar wonen meisjes die ook zonder geld verliefd kunnen worden... Maar hey, met een gezwellenkop als die van jou zul je weinig succes hebben en dat concept niet kennen. Doe je moeder nog een keer voor mij![]()
Middelmatigquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo'n middelmatig meisje het zo lang uithoud bij jou. Maarja, aan een wolf met schaapskleren kan je weinig doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |