quote:Wat is Lower League Management?
Geschreven door Dennis Kraaijeveld
Saturday 25 November 2006
Het idee achter LLM is dat spelers van de FM en CM series zo realistisch mogelijk spelen binnen de mogelijkheden van het spel.
Dat betekent dat de speler met een team start in de allerlaagste divisie van een land. Landen met maar eén divisie kan als een LLM gezien worden, maar als het niveau maar niet al te hoog is (bijvoorbeeld The Welsh premier league). Kies dan niet een topteam uit de competitie, aangezien dat geen uitdaging is. Hoe lager de competitie, des te minder onrealistisch dat een totale vreemde er het roer overneemt als manager.
Verder, de uitdaging van een LLM spel is niet ‘om alles te winnen’, maar eenvoudig een carrière op te bouwen met alle pieken en dalen zoals dat in de echte voetbalwereld ook gebeurt. In feite, veel lower league managers hebben meer waardering voor mensen die op een prachtige manier falen dan diegenen die succes hebben. Maar natuurlijk is het leuk als je wat wint, maar het is niet het ‘doel’ van het spel. Winnen is oké, maar dan met een realistische tactiek en niet met een supertactiek zoals we die wel kenden in eerdere versies van FM.
Als het gebeurt dat je dan toch wordt ontslagen bij je club, stop dan niet en solliciteer naar een baan bij een andere club. Je zult het gevoel van tevredenheid krijgen als je wat verzilvert door een promotie af te dwingen met hard werken en vechten; daar gaat het om in een LLM spel.
Spelers zoeken
Echte managers hebben geen ‘speler zoeken’-knop, dus deze mogelijkheid is niet toegestaan in een LLM spel. In plaats daarvan is het gebruik van scouts de methode om spelers te ontdekken. Maar het is niet de enigste manier – nochtans je tegen een team speelt die waar een speler opvalt, scout hem dan. Als je een goed mediareport leest over een speler, scouten! Stuur je scouts op missies. Ongeacht hoe de speler aan je aandacht kwam, geen speler kan worden gekocht zonder een rapport door je scout. Vink dus ook voor het starten van het spel de optie aan dat je eigenschappen van spelers wilt verbergen.
Scouting
Omdat de meeste lower leaque teams niet de benodigde financiën hebben om hun scouts over de hele wereld te verspreiden, zal je bestuur automatisch beperken waar je heen kunt. Zo kan je dus alleen spelers scouten uit de regio die jouw bestuur toestaat, waar ze geld voor willen verstrekken.
Staf
Iets over het personeel: ideaal gezien trek je personeels leden aan via ‘banen’. Je plaatst dan een advertentie en wacht de reacties van geïnteresseerde stafleden af!
Wat te gebruiken?
Enig gebruik van editors, genie scouts etc. is niet toegestaan, alleen data updates en officiële patches zijn toegestaan. Al het overige dat data verandert tijdens het spel is verboden.
wat is er vernieuwd?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef dvdk het volgende:
hey jonges patch 7.02 is vandaag uitgekomen.
www.sigames.com
belgenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef dvdk het volgende:
www.sigames.com
Kansenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef VoreG het volgende:
Kan iemand mij trouwens die 'bets' uitleggen?
Winst 4-7
Gelijk 5-2
Verlies 4-1
4x inzetten => 7x uitbetaald, zoietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel door, maar ik heb nog geen logica gevonden in die getallen
en 5x inzetten -> 2x uitbetaald?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
4x inzetten => 7x uitbetaald, zoiets
Kloptquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
4x inzetten => 7x uitbetaald, zoiets
Verzin eens een nieuwe grapquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef dvdk het volgende:
www.sigames.com
Degre is nog een beetje erg jong, die mag nog rijpen en leren van mijn ervarenere keepers.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom Enyeama kopen, als je Degreal hebt
En dit is 'm geworden:quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:59 schreef SuperUli het volgende:
Ah, tijd om eens een LLM te worden.
Op naar de Belgische 3e divisie.
Dat zijn pas inkomsten voor seizoenskaartenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En dit is 'm geworden:
R.F.C. De Liége
Afdeling : Div. III Nationale Afd. B(Nationale)
Omdat hun stadion verbouwd wordt (geloof ik, m'n frans is niet best) hebben ze op dit moment dit provisorische stadion:
[afbeelding]!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:10 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En dit is 'm geworden:
R.F.C. De Liége
Afdeling : Div. III Nationale Afd. B(Nationale)
Omdat hun stadion verbouwd wordt (geloof ik, m'n frans is niet best) hebben ze op dit moment dit provisorische stadion:
[afbeelding]!
Dat is vast niet het stadion van die fotoquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:15 schreef SuperUli het volgende:
[afbeelding]
Dit moet het worden, maar in het spel zelf wordt nog niet verbouwd.
Ik heb een stadion met 1,000 plekken..
Zo moet het over een aantal jaar worden, idd.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is vast niet het stadion van die foto.
Ik bedoelde die 1e foto.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:18 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zo moet het over een aantal jaar worden, idd.
Is niks moeilijks aan, kost alleen tijd...quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor 2 miljoen Balaban gehaald. Ben benieuwd game met Feyenoord. Zal wel kut gaan
Care, download dan die patch van man utdquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
patch 7.02 zijn alle transfers in verwerkt.
die is niet officeel man, die is rotzooi.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Care, download dan die patch van man utd
Doe eens link geven dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
patch 7.02 zijn alle transfers in verwerkt.
-small_screen -windowed moet er achter joodje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef SoA-Holic het volgende:
iemand die me kan helpen met een beeldscherminstelling?
Ik wil niet op fullscreen spelen en heb dat aangevinkt in het programma, daarnaast heb ik small_screen achter de snelkoppeling gezet.
ik krijg de volgende melding: changing the screen settings failed. Make sure your system support the settings.
Ik heb werkelijk geen idee...
Wat zeik je joh kutbelg.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:52 schreef dvdk het volgende:
[..]
die is niet officeel man, die is rotzooi.
Op zich niet heel megageweldig volgens mij, maar dit is Arias in april 2010 bij mij..Ik heb Jourdren achter de hand als 2e keeper.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:55 schreef andre347 het volgende:
Mogen we dan een screentje van Arias ??
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
UEFA Cup groepsronde niet gehaald. Kwam niet verder tegen Teplice omg
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:23 schreef VoreG het volgende:
9 wedstrijden onderweg met FC Omniworld, stelletje amateurs, 2 keer gewonnen 3 keer gelijk en 4 keer verloren en dan word ik ineens ontslagen
Wat voor reputatie heb je (jezelf gegeven)?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:46 schreef VoreG het volgende:
Kom bij Stuttgart aan blijkt er een 98k per week salaris teveel uitbetaald te worden.
Ga ik kijken, verdient Tomasson 48000, uitgeleend.
Elson 24000, uitgeleend
Carevic, 23500, uitgeleend
en ga maar door
Zit net 3 weken bij Stuttgart en krijg al een aanbieding bij Newcastle. Waar gaat dit over, dit gebeurt allemaal in m'n debuutjaar.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:19 schreef Happel het volgende:
[..]
-small_screen -windowed moet er achter joodje.
Die laagste, semi-professional ofzoietsquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat voor reputatie heb je (jezelf gegeven)?
Chelsea betaalt misschien wel meer per jaar aan je en de financien van je club zullen misschien verbeteren.. op het sportieve vlak weet ik het niet.. Liverpool-spelers wilden bij mij eerst wel naar Crewe komen, maar niet naar Scunthorpe United...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het bestuur van Nottingham Forest heeft drie grote clubs bereid gevonden om gelinkt te worden met de club. Te weten Aston Villa, Liverpool en Chelsea.![]()
In eerste instantie zeg ik Chelsea, maar ik zie dat Liverpool ook veel talenten heeft zoals Jack Hobs, Paul Anderson en dergelijke. Plus die jongens van the Reds willen misschien eerder uitgeleend worden dan de guys van Chelsea.
Welke club zouden jullie opgeven![]()
Hmm.. vaag..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die laagste, semi-professional ofzoiets
Zie net bij transfers staan dat ze een matige keeper voor 7 miljoen willen halen terwijl ik al Hildebrand heb. Die komt deze zomer, ik kan het dan nog cancellen toch?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Toch blijft 'ie een held, want hij heeft me zo al vele punten (en geld) opgeleverd![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En natuurlijk zelf de penalties ook goed nemen![]()
Heb je ook namen en/of screenshots, of zijn het re-gens?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:07 schreef Jasza het volgende:
Me scouts hebben een 14 en 15 jarige rechtsback gevonden, alle2 maar halen.
Staan al op 6 sterren bij het scouten, worden waarschijnlijk ziek goede spelers dus
re-gens zal morgen wel ff screens ervan makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:10 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je ook namen en/of screenshots, of zijn het re-gens?
Heb al gepost in het GAM-feedbacktopic + een berichtje gestuurd naar een andere mod, die zou er aandacht aan schenken kreeg ik net per PM...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef sjimz het volgende:
Kan iemand die dvdk niet uit dit topic verbannen?
(slechte tvp maar net thuis van werk)
En hoeveel boetes heb je nu weer uitgeschreven, heldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:25 schreef sjimz het volgende:
Kan iemand die dvdk niet uit dit topic verbannen?
(slechte tvp maar net thuis van werk)
Netjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb al gepost in het GAM-feedbacktopic + een berichtje gestuurd naar een andere mod, die zou er aandacht aan schenken kreeg ik net per PM...![]()
4000!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoeveel boetes heb je nu weer uitgeschreven, held
Dat hoort niet hierquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef Happel het volgende:
[..]
En hoeveel boetes heb je nu weer uitgeschreven, held
Nee, aan lelijke Feyenoord apen zoals Happel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hopelijk allemaal aan mocros en turken![]()
![]()
Heb je mijn posts gelezen sjimz? Het gaat goed met Scunthorpe...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan lelijke Feyenoord apen zoals Happel!
Nu weer ontopic graag!![]()
Ik ga even het topic en het vorige topic doorlezen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb je mijn posts gelezen sjimz? Het gaat goed met Scunthorpe...![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, aan lelijke Feyenoord apen zoals Happel!
Nu weer ontopic graag!![]()
Alles vanaf de aftrap erinquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:13 schreef andre347 het volgende:
Hoe is dat mogelijk??
Interresante 5 minuten iddquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:05 schreef sjimz het volgende:
Anders wordt er even veel gescoord in de laatste minuten
[afbeelding]
Reageer dan niet en ga je bezig houden met nuttige dingen als je dat al kan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:28 schreef dvdk het volgende:
www.sigames.com
Het jeugdcomplex verbeteren wil zeggen dat er betere regens komen in de loop van het spel uit jouw opleiding.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef donroyco het volgende:
Wat kan ik met Scunthorpe United eerder laten doen; het jeugdcomplex verbeteren of het oefencomplex verbeteren? (en wat houden ze in?)
Ze raken al bijna nooit geblesseerd...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het jeugdcomplex verbeteren wil zeggen dat er betere regens komen in de loop van het spel uit jouw opleiding.
Het oefencomplex verbeteren heeft als voordeel dat de spelers beter trainen en minder snel geblesseerd raken.
Meteen even aan zijn jas getrokken... #hihiquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:32 schreef sjimz het volgende:
Marc Nygaard, misschien is die te huren?
Mij worden goede spelers om de haverklap voor 0 aangeboden...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ze raken al bijna nooit geblesseerd...dus dan ga ik maar voor het jeugdcomplex
...
btw.. weet jij nog een kopsterke speler voor 24K (of te huren?).. wil naast een snelle spits een kopsterke spits neerzetten..
Of ze willen spelers aan je uitlenen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mij worden goede spelers om de haverklap voor 0 aangeboden...
Ik vindt het zelfs irritant worden![]()
Dat heb ik nu dus,,, ik zou voor de grap eens even kijken hoeveel dr nu nog instaanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Of ze willen spelers aan je uitlenen.
Op een gegeven moment (toen ik met GAE rond de 5e/6e plek stond) kreeg ik echt 50/60 spelers per transferseizoen aangeboden..
Rankovicquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:15 schreef Wopper1 het volgende:
Lucky Ajax Ado,
[afbeelding]
Eerste 60 minuten met 10 man voor eigen doel gespeeld en toen heb ik eigenlijk een alles of niets poging gewaagd, met dit als resultaat![]()
Murciaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:13 schreef BobbyHill het volgende:
Welk team ben jij dan Vladje?
Ik reageer er nooit op en laat ze lekker aanbieden totdat de transferperiode voorbij is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook last van die aanbiedingen. Schijtirrirtant. Ze willen nooit komen ook
Ik krijg niet van die aanbiedingen, ook al kan ik nog wel een spits gebruiken; mijn uberspits (Billy Sharp 20 duels, 19 goals) is een maandje out...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook last van die aanbiedingen. Schijtirrirtant. Ze willen nooit komen ook
Billy Sharp.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik krijg niet van die aanbiedingen, ook al kan ik nog wel een spits gebruiken; mijn uberspits (Billy Sharp 20 duels, 19 goals) is een maandje out...![]()
Ja, die ja.. ik denk dat ik die helaas niet lang kan houden....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Billy Sharp.
Die zit in mijn selectie bij Feijenoord. Geen geweldige spits al heeft hij soms momenten, waarop hij tien keer scoort in een wedstrijdje of vijf.
Chelsea is wel te pakken hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:05 schreef BobbyHill het volgende:
GodverLoot ik weer Chelsea voor de 2e ronde CL
Vorig seizoen ook al, lag ik er meteen uit
Voor de variatie was een andere tegenstander ook wel tof geweest eigenlijk.
Om wie gaat het + screen van zijn profieletje aubquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:11 schreef BobbyHill het volgende:
Wat raar. Ik krijg bericht dat een speler van Manchester z'n contract is afgelopen. Dus ik probeer hem transfervrij naar feyenoord te halen, maar Manchester reject steeds mijn offer. Die hebben daar nu toch niks meer over te zeggen?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:14 schreef donroyco het volgende:
Om wie gaat het + screen van zijn profieletje aub
Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je speelt met een stijl wat de spelers aanmoedigt om spectaculaire schoten te lossen, welke eenvoudig voor de oppositie goalkeeper te pakken zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik word ook gek van al die onterechte gelijke spelen. Mijn spitsen lijken er soms niets van te bakken, ze schieten ook steeds vanuit onmogelijke hoeken. En dan scoort de tegenstander wel als ze 1 of 2 kansjes krijgen...
Nu maar een jeugdspeler gepromoveerd tot target man, als het niet subtiel kan, dan maar rammen.
Hmm ja goed. Long Shots heb ik sowieso al bijna altijd op laag staan, spectaculaire schoten komen daar iig niet van. Maar ik zal jouw methode een keer proberen, bedankt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je speelt met een stijl wat de spelers aanmoedigt om spectaculaire schoten te lossen, welke eenvoudig voor de oppositie goalkeeper te pakken zijn.
Wanneer je een tactiek opzet probeer dan niet de basis te leggen op een grote hoeveelheid schoten dat je team leveren kan. Het is belangrijker om een tactiek te hebben die 100% kansen creëert, dan een tactiek die een boel halve-kansen creëert.
Meestal kan je dit voor elkaar krijgen met wat simpele tweaks in je tactiek. Bijvoorbeeld.. wanneer je als grote club tegen een kleinere club speelt, zet de tactiek dan niet simpel op 'aanvallend' zoals normaal. Overweeg je team om counter-aanvallend te laten spelen en vraag elke middenvelder om de bal vast te houden. Zo dwing je de tegenstander om uit hun eigen zone te komen wat resulteert in meer grote doelkansen door de vrijheid die ontstaat.
dat heb ik ook met feijenoord vaak genoeg gehad. dan had je al een goede speler gekocht maar dan kwam die zelf nog met een of andere kutspeler waar je bijna niet vanaf komt. zo zat ik ook opgescheept met tiendalli die veel slechter was dan de spitsen die ik had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:45 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb in de tussentijdse transferperiode geen grote aankopen gedaan, tot teleurstelling van Jorien
Ik ben namelijk tevreden over m'n huidige team en heb elke positie (drie)dubbel bezet. Ik heb Tiendalli en Van den Borre verkocht, plus een paar talenten (Drost, Biseswar, Bruins) verhuurd.
Ik heb alleen Davy de Fauw aangetrokken voor de rechtsbackpositie. Ben benieuwd wie er gelijk krijgt: Jorien of ik
Je moet Tiendalli ook niet in de spits zettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
dat heb ik ook met feijenoord vaak genoeg gehad. dan had je al een goede speler gekocht maar dan kwam die zelf nog met een of andere kutspeler waar je bijna niet vanaf komt. zo zat ik ook opgescheept met tiendalli die veel slechter was dan de spitsen die ik had.
path naar je map jadiejadiejada/fm.exe -small_screen -windowedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef reconnect het volgende:
Als je FM niet in fullscreen wilt spelen moet je iets achter de snelkoppeling zetten las ik op de vorige pagina? Hoe werkt dat precies..rechtermuisknop-->eigenschappen en waar moet je dan wat invullen?
Alvast bedankt
Speel je met Real Murcia? Heb ik ook mee gespeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef VlaDje het volgende:
Van mij mag een rijke oliesjeik Murcia wel even opkopen![]()
Relaxed team, relaxte fans, relaxte chairman...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:29 schreef AminBen het volgende:
[..]
Speel je met Real Murcia? Heb ik ook mee gespeeld![]()
je moet tiendalli zoiezo niet ergens neerzettenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet Tiendalli ook niet in de spits zetten
Topstadionquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Relaxed team, relaxte fans, relaxte chairman...
Alleen om de boel draaiende te krijgen is redelijk moeilijk![]()
Ik baal wel verschrikkelijk dat je maar 2 non-eu spelers mag hebben![]()
Luis Jimenez zit bij Barca hier...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:49 schreef AminBen het volgende:
[..]
TopstadionVolgens mij mag je 3-non EU spelers. Ik had de Chileen/Spanjaard Luis Jimenez gehaald. En Pedro Leon is een held
![]()
Zitten veel goede spelers in Spanje, dus zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik baal wel verschrikkelijk dat je maar 2 non-eu spelers mag hebben![]()
Dat ik al een 5-tal spelers had gekocht van buiten de EU voor ik dat wistquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Zitten veel goede spelers in Spanje, dus zie het probleem niet zo.
Kiprichquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Ze willen me.Afgewezen natuurlijk. Real.
[afbeelding]
De tovenaar van Tatabanyaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:30 schreef Happel het volgende:
Ze willen me.Afgewezen natuurlijk. Real.
[afbeelding]
Ernst Happel was/is een betere coachquote:
Hoe kun je nou niet winnen met Barcaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Barca game speelt ook al kut. Morgen maar verder met Feyenoord game.
Nu ff korte game starten met een Eerste Divisie club.
Is het mogelijk om bij het laden, V1 V2 enzo weg te halen, staat nu in het lijstje echt 3x de zelfde game.
Je moet ook de club niet een bod doen maar de speler een contract voorleggen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:17 schreef BobbyHill het volgende:
Is het nou echt mogelijik dat een club een bod op een transfervrije speler weigert? Manchester doet dat dus steeds bij een speler die ik transfervrij wil overnemen. Elke week komt er weer een herrinering dat hij geen contract heeft, maar Man Utd weigert elk bod. Dat lijkt me een buggie
Ja, dat dacht ik dus ook, maar ik heb nu een gevalletje waarbij dat niet lukt. Ik heb wel vaker een transfervije speler gehaald, maar dit zal dan wel een foutje zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:33 schreef sjimz het volgende:
Je moet ook de club niet een bod doen maar de speler een contract voorleggen.
Als je een goede training heb kan dat op termijn best een leuk beetje schelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:30 schreef bremmie het volgende:
Werkt dat??
Waar download je dat en hoe kun je het dan in het spel gebruiken??
Ja. Ik zit nu in 2009, iemand als Miroslav Klose heeft bij mij sinds 2005 alleen bij Snov in Wit-Rusland gespeeldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hmm ik heb denk ik een 'bug' in mijn game. De history van een aantal spelers, competities en van mijzelf zijn corrupt geworden. Zo ben ik volgens mijn history speler van AFC WimbledonEn is de FA Cup een toernooi dat pas één jaar bestaat.
![]()
Hebben meer mensen dat hun gamehistory fucked up raakt?
Ik heb niet eens een virusscanner op mijn PC staanquote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef koolstrab het volgende:
Als ik het me goed herinneren geeft SI de schuld van corrupte history aan virusscanners ofzo, ik weet het niet precies, je zou het even na moeten zoeken. Jullie zijn niet de enige volgens mij.
Ik heb het ook eens gehad, pre-patch. Kwam doordat ik per ongeluk FM opstartte terwijl-ie al geopend was. Virusscanners zijn dus niet altijd de schuldige.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:45 schreef koolstrab het volgende:
Als ik het me goed herinneren geeft SI de schuld van corrupte history aan virusscanners ofzo, ik weet het niet precies, je zou het even na moeten zoeken. Jullie zijn niet de enige volgens mij.
Heb vaker van ze gewonnen dan verlorenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
Heb een zware loting in de CL.
Ik moet tegen bayern muchen
jaja heb het gevonden bedankt@quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
data/db als ik me niet vergis..
Ik sta eerste, Arsenal staat 16equote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met nog enkele wedstrijden te gaan is 't nog ongemeen spannend in de PL:
[afbeelding]
"Gelukkig" ben ik niet de enige die zwaar ondermaats presteert, enkele seizoenen geleden was dit toch ook in de Eredivisie. Wat noemden ze 't toen toch? "Winnaar van de armoede" of zo?
Moet je in een spelersprofiel even op 'view' klikken en dan 'show recent effects of training' aanvinken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:50 schreef CittaR het volgende:
helaas kan ik je daar niet mee helpen..
zelf heb ik ook een vraagje. bij sommige screens zie je bij de spelerstats pijltje omhoog en omlaag (dus of ze beter of slechter zijn geworden). kan ik dat ergens aanzetten want ik zie het nergens....
Moet je ff posten of rondneuzen op het forum van sigames.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:20 schreef Der_Michael het volgende:
Vanmiddag FM2007 gekocht....wil ik hem installeren krijg ik deze foutmelding:[afbeelding]
Iemand enig idee wat dit betekend? of wat er hier aan te doen is?
Neehoor, gaat superquote:
Alsof het belangrijk is dat je sterke reserves hebt. Je hebt vast wel een aardige keeper in de jeugd die 3e kdeeper kan zijn mocht het nodig zijn, die Peruaan kan wel wat worden maar ik weet niet zeker of hij het ook voor United kan brengen... Magoed, t zijn natuurlijk aankopen van niks.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wie?
Allebei om ze te laten rijpen en de reserves aan te sterken
Ze kunnen doorgroeien, als ze een beetje goed voetballen kun je ze later altijd nog verkopen en dan heb je alleen maar winst want je hebt ze bijna gratis binnengehaaldquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alsof het belangrijk is dat je sterke reserves hebt. Je hebt vast wel een aardige keeper in de jeugd die 3e kdeeper kan zijn mocht het nodig zijn, die Peruaan kan wel wat worden maar ik weet niet zeker of hij het ook voor United kan brengen... Magoed, t zijn natuurlijk aankopen van niks.
Ik weet niet, bij een club als Man Utd zou ik voor meer gevestigde namen gaan. Maar dat is mijn persoonlijke mening...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ze kunnen doorgroeien, als ze een beetje goed voetballen kun je ze later altijd nog verkopen en dan heb je alleen maar winst want je hebt ze bijna gratis binnengehaald![]()
Ik zou ook niet willen komen als je me een hoer noemde..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:34 schreef VinnieJones het volgende:
Wil nu die Aquiliani - MC (ofzo) halen van Roma voor 7 M, maar die hoer wil niet komen..![]()
Dank jequote:
Gewoon doen als je geld over hebt. Een echt geschikt moment bestaat niet, omdat de effecten altijd positief zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank jeBen er zelf ook tevreden over... weet iemand een geschikt moment om het jeugdcomplex e.d. te laten verbeteren?
Dos Santos is een hele goeiequote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:41 schreef jna het volgende:
Iemand ervaring met Dos Santos van Barca? hij is over 2 maandjes transfervrij
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gewoon doen als je geld over hebt. Een echt geschikt moment bestaat niet, omdat de effecten altijd positief zijn.
Good job...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
En Metz staat in de finale van de League Cup! St Etienne werd in het hol van de leeuw koeltjes met 3-0 van het veld gepoetst. Een belangrijke rol was er voor jeugdspeler Rudy Gestede, met twee assists en Didier Digard, die zelfs een 10 kreeg. Andere finalist is nog niet bekend.
Thanks sjimzquote:
Ik heb op dit moment weinig tijd voor FMquote:Op zondag 11 februari 2007 00:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Thanks sjimz![]()
Nu tegen Watford, 5e ronde FA Cup.. ik sta 5 punten los in de competitie
Succes met de wedstrijdquote:Op zondag 11 februari 2007 00:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment weinig tijd voor FM
Veel diensten gedraaid de afgelopen dagen.
Morgen ben ik een dagje vrij.
Eerst een rugby wedstrijd spelen en daarna tijd voor FM
Hij speelde bij mij al in Engeland en had inmiddels al wat interlands erop zitten.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes met de wedstrijd.. Hoe heb je Ogbuke weten te strikken? Vaker proberen? Want bij mij wilde hij wel komen, maar zijn werkvergunning was 2x afgewezen
Oke..even wachten dan maar.. maar hij is wel een degelijke aanwinst voor mijn teamquote:Op zondag 11 februari 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij speelde bij mij al in Engeland en had inmiddels al wat interlands erop zitten.
Hij was ook al 23 of 24 toen ik hem contracteerde.
Ga je hem als FC of als AMR/AML gebruiken?quote:Op zondag 11 februari 2007 00:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke..even wachten dan maar.. maar hij is wel een degelijke aanwinst voor mijn team![]()
AM RL..spits heb ik (nog) Sharp/Pekhart/Aarilato/Elvinsquote:Op zondag 11 februari 2007 00:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je hem als FC of als AMR/AML gebruiken?
quote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
AM RL..spits heb ik (nog) Sharp/Pekhart/Aarilato/Elvins
Screen dan maarquote:Gelukkig verkoopt mijn chairman mijn spelers niet meer zo snel want de Spurs hadden al een bod van 42 miljoen op mijn regen Silva gedaan
Is ook goed... merci alvastquote:Op zondag 11 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Morgen.. zit nu niet achter de desktop maar in bed met de latop
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07066/metz_paris.PNG]afbeelding][/url]
Een heerlijke wedstrijd! Pauleta was ongrijpbaar voor mijn verdediging tot de 60e minuut, toen ik van een line-defence naar 3 DC's + SW overstapte. Gueye werkte 3 (!) vrije trappen binnen, Aguirre scoorde uit een counter en Dhorasoo, oud-Parijzenaar, met een heerlijke lob vanaf de middellijn omdat hun keeper mee naar voren was. Halve finale League Cup, in het eerste seizoen!
En in de finale mag ik het opnemen tegen St. Etienne, natuurlijk weer net de enige overgebleven League 1 club. Zul je net zien dat ik daardoor niet in de finale kom.
Zo goed is ie nog niet. Hij is nog steeds in ontwikkeling, maar ik zal m wel uploaden als ik op de andere pc zit (met fm erop). Hij is vooral goed tegen betere tegenstanders, heb ik het idee.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?![]()
De start is veelbelovendquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:23 schreef Winski05 het volgende:
TVP.
Al kan ik ook wel even vermelden dat ik vandaag een New Game ben gestart en het eens totaal anders ga doen: ik heb uit zowat ieder continent wat landen geselecteerd en begin mijn game zonder club. Ik solliciteer vervolgens bij alle clubs/landenteams die geen manager hebben, en zie wel waar ik terecht kom. Uiteindelijk wil ik er een soort van reis over de wereld van gaan maken. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden, het lijkt me zelf in ieder geval erg leuk
De eerste club waar ik mijn carriere ga beginnen, is BTC, of voluit Busan Transportation Coporation. BTC komt uit in de Korean Second Division en staat op het moment van mijn aanstelling 10e. Met nog 10 wedstrijden te gaan moet ik proberen om BTC naar de hoogste divisie te leiden.
Ik heb een contract voor 6 maanden getekend. Bevalt het niet, dan kan ik zonder problemen vertrekken.
Scribe?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:13 schreef AminBen het volgende:
Ik zoek een keeper voor 3M met Dynamo Dresden. Ga volgend seizoen de CL in![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Morgen.. zit nu niet achter de desktop maar in bed met de latop
Laat maarquote:Op zondag 11 februari 2007 16:27 schreef AminBen het volgende:
Is Joan Hartock wat bij jullie? Kan hem gratis halen.
Had ik ook, maakte de CD schoon en binnen 1 minuutquote:Op zondag 11 februari 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben al ruim tweeeneenhalf uur bezig Fm07 op deze pc te installeren...
Het probleem lijkt me alleen het samenspel.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:39 schreef AminBen het volgende:
Transferperiode bijna afgelopen. De halve selectie vernieuwd en er met 10M winst doorgekomen.![]()
Het kwaliteitsverschil compenseert al enormquote:Op zondag 11 februari 2007 21:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het probleem lijkt me alleen het samenspel.
http://www.filefactory.com/file/ab030c/quote:Op zondag 11 februari 2007 10:48 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een aardige taktiek, wil je die us uploaden?![]()
Lijkt me een leuk talent.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:17 schreef AminBen het volgende:
[..]
Het kwaliteitsverschil compenseert al enorm![]()
Kan deze jonge gast nog met één muisklik halen voor 1.2M:
[afbeelding]
Doen? ben er trouwens nog steeds niet uit of het een regen is
Als je geluk hebt staat Sedan aan het eind van het jaar op een UEFA-cup ticket in de competitie, dan ben jij al zeker van deelname. Of zit die kans er niet in?quote:Op zondag 11 februari 2007 21:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Finale van de League Cup met Metz is trouwens tegen League 1 club Sedan. Ik dacht dat er geen League 1 clubs meer inzaten, maar ik had blijkbaar misgekeken. Ach, die kan ik ook wel hebben na Le Mans, Bordeaux, Paris SG en Saint Etienne.
Sedan staat 14e, dus dat lijkt me niet. Ik weet eigenlijk niet of er Europees voetbal met de LC valt te verdienen... Tis niet de French Cup hèquote:Op zondag 11 februari 2007 21:36 schreef AminBen het volgende:
[..]
Als je geluk hebt staat Sedan aan het eind van het jaar op een UEFA-cup ticket in de competitie, dan ben jij al zeker van deelname. Of zit die kans er niet in?
Thanx, hij is meegenomenquote:Op zondag 11 februari 2007 21:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.filefactory.com/file/ab030c/
Dit moet m zijn. De meest up-to-date versie.
Ik heb geen idee. Probeer het eens op Man Utd zelf.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:09 schreef PatrickD het volgende:
Heb ik de update van ManUtd gedaan, kan ik geen nieuwe game meer starten!
FM is running dangerously low on memory and will now quit.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? voor de date update had ik er geen last vna namelijk.
Marc Nygaard? (kopsterk), Nikos Machlasquote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef Deefje het volgende:
Ik ben nu bezig bij Brescia. Ben er begonnen ongeveer in het midden van het seizoen en toen stonden ze onderin. Na ongeveer 10 wedstrijden onder mijn leiding staan we nog steeds onderin, maar hebben we wel veel pech in de afronding. Die bal wil er maar niet in. Dit team biedt echt perspectieven en ik denk dat er volgend jaar wellicht een stunt in zit. Misschien nog een nieuwe sterke spits aantrekken dan. Iemand suggesties? (Heb vrijwel geen transferbudget)
Ik ga eens kijken waar ze nu spelen. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Marc Nygaard? (kopsterk), Nikos Machlas..scoort wel
Ik speel ook met ManUtd, maar ik ben nog maar in de winterstop van seizoen 1quote:Op maandag 12 februari 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Seizoen 2 met 'n totaal vernieuwd Man Utd begonnen. Community Shield voor mij door 'n overwinning op pingels van Aston Villa (1-1). De eindstreep werd gehaald met 9 man na rode kaarten voor Rooney (zware overtreding op exmancunian G. Neville) en Woodgate.
1e PL-wedstrijd meteen aan de bak tegen rivaal City. In de 20e minuut weer rood, nu voor v.d. Borre. Maar uiteindelijk 'n 3-1 overwinning in 't hol van de leeuw geboekt.
De mannen met rode kaart meteen 'n boete gegeven, afgelopen met dat gezeik.
Selectie en opstelling dit seizoen:
[afbeelding]
Wil eigenlijk nog 'n redelijke spits erbij, heb nog zo'n 35 mln te besteden. Maar eerst Saha/Smith weg en Andrade laat tot nu toe 'n behoorlijke indruk achter. Dus ik denk dat ik hem gebruik.
Es kijken wat we kunnen bewerkstelligen
Heinze en Evra mogen weg, maar niemand wil zequote:Op maandag 12 februari 2007 14:42 schreef AminBen het volgende:
Je hebt 4 linksbacks en je gebruikt er geen enkele![]()
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!quote:Op maandag 12 februari 2007 14:43 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik speel ook met ManUtd, maar ik ben nog maar in de winterstop van seizoen 1![]()
Nou wat dan de winterstop is in andere landen (dus de landen met wel een winterstopquote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Betrapt, er is geen winterstop in Engeland!
Gooi die Enyeama op de transferlijst en laat Zieler komen. Heeft 2 potjes bij mij gespeeld, 2x een 9quote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tevreden dat ik niet meer alleen vertrouw op Enyeama? Heb speciaal voor jou Ustari aan de selectie toegevoegd
Zieler zit nog in m'n reserves, die mag nog "effekes" rijpenquote:Op maandag 12 februari 2007 15:19 schreef AminBen het volgende:
[..]
Gooi die Enyeama op de transferlijst en laat Zieler komen. Heeft 2 potjes bij mij gespeeld, 2x een 9![]()
Lief hoorquote:Op maandag 12 februari 2007 15:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Tevreden dat ik niet meer alleen vertrouw op Enyeama? Heb speciaal voor jou Ustari aan de selectie toegevoegd
Rusland vond ik altijd wel een leuke competitie.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:59 schreef VoreG het volgende:
Unemployed begonnen met veel competities. Eens kijken waar ik terecht komt.
Shinnik uit Rusland
Brentford uit Engeland
Thun uit Zwitserland
Lastig
Shinnik heeft veel geld
61k p/w
925.000 transfer
Seizoen is alleen al op de helft in Rusland
Thun heeft minder geld
25.500 p/w
150.000 transfer
Wat zal ik doen?
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:10 schreef VoreG het volgende:
Ik ga voor Thun.
Die zijn zelf niet EUquote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?
Niet meer dan 5 non-eu spelers in het elftal en je mag er 10 in je selectie hebben.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe zit het daar met de buitenlanders regel?
Het is meer dat mijn team gewoon slecht isquote:Op maandag 12 februari 2007 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, tis wel emotie daar natuurlijk. Ultiem Kick&Rush zeker?
Screens zijn nooit verkeerd.quote:Op maandag 12 februari 2007 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
Met nog 10 wedstrijden te gaan is het erg spannend in mijn Cardiff City game, ik sta op een 8e plek, op 4 punten van de nummer 5, heb dus nog kans op play-offs, maar dan zal ik die wedstrijden wel goed moeten gaan spelen.
Merk nml. dat het nogal vaak voorkomt dat je eerst een winning streak hebt van bv. 5 wedstrijden, om daarna ineens 4 keer achter elkaar te verliezen ?
Las ook iets over ‘re-ranking’ ofzo op de officiële boards, iemand een idee wat dat precies inhoudt ?
Zal na het seizoen wat screens nemen van de selectie, spelers e.d. mits er interesse voor is natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |