Hebben ze Richards nogquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:39 schreef sjimz het volgende:
Manchester City is overgenomen door een multi miljonair.
De waarde van de club is van 40 miljoen gelijk naar 135 miljoen gestegen.
Dat wordt dus een geduchte concurrent.
Micah Richards zit er nog ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hebben ze Richards nogWie zijn nu de sterren, maak daar aub een screen van (Speler zoeken > filters uitzetten [you know it
])
Cardiff vorig jaar nog in de finale van de League cup. Dat is de enige kansquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:54 schreef AminBen het volgende:
Die rivals kom je ook nooit meer tegen
Bij mij stond er in he begin bij rivals : Lecce, Modena, Reggina..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cardiff vorig jaar nog in de finale van de League cup. Dat is de enige kans
Ben benieuwd of er uiteindelijk nieuwe rivalen komen en ik ben benieuwd of ik het voor elkaar krijg om een nieuw stadion wat naar mij is vernoemd te bouwen!
KUTGWquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:23 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Bij mij stond er in he begin bij rivals : Lecce, Modena, Reggina..
Nu na 5 seizoen rivals : Juventus, Milan, Inter .. dat betekent wel wat![]()
Ik koop em eigenlijk altijd, omdat ie multifunctioneel, vrijwel meteen inzetbaar en nog lekker jong is. Hij doet het bij mij op de AMR positie echt heel goed...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe doet Ogbuke het bij jou?
Bij mij is het in het seizoen 2013/14 echt een van mijn belangrijkste spelers.
Laat eens een screen van hem zienquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik koop em eigenlijk altijd, omdat ie multifunctioneel, vrijwel meteen inzetbaar en nog lekker jong is. Hij doet het bij mij op de AMR positie echt heel goed...
Van vriendschappelijke wedstrijden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat eens een screen van hem zien
Van zijn profiel natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Van vriendschappelijke wedstrijden?Nee gezien de wedstrijden (via de 2d) gaat er gewoon veel gevaar van em uit..
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:04 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet ogbuke er anno 2013 uit
En hij is niet eens basisspelerquote:
Dat is niet zo gek hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:20 schreef Piet_Veerman het volgende:
Dit slaat echt nergens op..
Mijn Zuid-Afrikaanse assistent (erg handig om spelers uit dat land te zoeken) tekent liever een contract als coach bij Wallsall (League Two!!) dan hij zijn contract als assistent verlengt bij Chesterfield (6e in het Championship).
Niet als manager, maar hij is nu gewoon een simpele coach.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor.
Als hij meer ambities heeft om als hoofdcoach aan het werk te gaan.
ow, dat is inderdaad vreemdquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Niet als manager, maar hij is nu gewoon een simpele coach.
misschien behandel je em niet met genoeg respectquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Niet als manager, maar hij is nu gewoon een simpele coach.
* Eric_Cantona tjekt postgeschiedenis van Herr_Munkquote:
Nee, doen we niet aan. Stond ook weinig boeiends in hoor, beetje verhalen, beetje slowchat, beetje screentjes, weinig tot geen nieuws.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:53 schreef Herr_Munk het volgende:
gelukkig iemand een samenvatting van die topic?
hoe kan je zien wat ze aan merchandising opleveren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:11 schreef BobbyHill het volgende:
Ji-Sun Park bevalt heel goed bij Feyenoord. Had hem in eerste instantie als backup voor het eerste team, met eurotekentjes in m'n ogenMaar hij is de koning van de assist en scoort zelf ook nog regelmatig. Ben benieuwd wat hij me aan merchandising gaat opleveren, want ik vind Jorien maar gierig in z'n transferbudget
Links bij de clubs > Financien en dan zie je een post met Merchandisingquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:59 schreef CittaR het volgende:
[..]
hoe kan je zien wat ze aan merchandising opleveren?
Ik maak wel even een screentjequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:07 schreef CittaR het volgende:
ik kan op het moment nog even neit bij fm maar zie je dat dan per speler of gewoon voor het hele team?
Dan heb je waarschijnlijk iets illegali gedaan qua updates etc.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit dat met die transfersommen? Die verdubbelen altijd, is dat een bug?
Dat is bij mij niet zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Radegast het volgende:
Hoe zit dat met die transfersommen? Die verdubbelen altijd, is dat een bug?
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef koolstrab het volgende:
Nee, dat is een slechte crack gebruiken.
Hoi kolenstrabquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef koolstrab het volgende:
Potverdikkie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:15 schreef koolstrab het volgende:
Waarom Enyeama kopen, als je Degrequote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Metz ben ik door naar de 3e ronde van de beker, na een 5-0 tegen Chateauroux (2 rode kaarten voor hun, 3 penalty's voor mij, waarvan 1 gemist) en een 2-1 na verlenging tegen het een divisie hoger spelende Le Mans. En dat was nog terecht ook.
In de competitie gaat het wisselvalliger, maar ondanks dat draai ik mee in de kopgroep, die elke week een andere leider kent. Als titelkandidaad #1 ben ik echter aan mijn stand verplicht te promoveren, zo niet kampioen te worden.
Belangrijkste aankopen zijn Enyeama, Dugard en Dhorasoo.
Superquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef dvdk het volgende:
hey jonges patch 7.02 is uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |