Wat kosten die ''standaard'' talenten nou? Wil wel eens kijken of ze ook haalbaar zijn voor league one Nottingham Forest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Met Man U begonnen en enkele "standaard" talenten al aan me gebonden, Millan, Elias, Vitti, Abenzoar, Bale en Esparza. Ook van der Vaart overgenomen, wil wel eens met 'm spelen, es kijken of ie nog 'n beetje kan voetballen
Dank jequote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
Dan heb ik niet "geweldig" afgedongen hoor, dus gauw genoeg geaccepteerd omdat ik voor m'n gevoel toch wel genoeg geld had
Alleen v.d. Borre, v.d. Vaart en Johnson gebruik ik in m'n huidige selectie. De rest heeft nog geen werkvergunning en/of is uitgeleend
Je kunt een bod op hen doen, of ze benaderen (hierbij gaat er wel een opleidingsvergoeding naar de club).. en omdat je in Engeland zit moet je een werkvergunning voor de speler krijgen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat kosten die ''standaard'' talenten nou? Wil wel eens kijken of ze ook haalbaar zijn voor league one Nottingham Forest.
Als ze te "benaderen" zijn, dan zou ik eerst navragen wat ze ervoor willen hebben. Da's vaak minder dan de opleidingskosten en ben je dus wat goedkoper uit. Vooral voor jonge mannekes vragen ze vaak 0,- en heb je ze dus gratis binnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt een bod op hen doen, of ze benaderen (hierbij gaat er wel een opleidingsvergoeding naar de club).. en omdat je in Engeland zit moet je een werkvergunning voor de speler krijgen...
maar ook pas vanaf volgend jaar inzetbaar... Ook wel lekker jammerlijk trouwens dat ik nu te maken krijg met de ene na de andere blessure.. Precies op de posities waar ik het nog niet kan opvangen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Probeer Didier Digard, kan op beide posities uit de voeten, is Fransman en niet duur
Nah, als je 'm veel laat spelen raakt ie snel gewend en op niveau. Sowieso zit ie al in Frankrijk, dus ik gok erop dat de aanpassing vlot verlooptquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar ook pas vanaf volgend jaar inzetbaar... Ook wel lekker jammerlijk trouwens dat ik nu te maken krijg met de ene na de andere blessure.. Precies op de posities waar ik het nog niet kan opvangen...
Mja dat is niet zo zeer het probleem... maar hij is uitgeleend, waardoor ik em pas aan et eind van et seizoen kan krijgen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nah, als je 'm veel laat spelen raakt ie snel gewend en op niveau. Sowieso zit ie al in Frankrijk, dus ik gok erop dat de aanpassing vlot verloopt
Ik begin nu ook met ManUtd, Voor de euh.. 3.00.000x, maar boeie vindt ut een mooie clubquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[afbeelding]
Dan heb ik niet "geweldig" afgedongen hoor, dus gauw genoeg geaccepteerd omdat ik voor m'n gevoel toch wel genoeg geld had
Alleen v.d. Borre, v.d. Vaart en Johnson gebruik ik in m'n huidige selectie. De rest heeft nog geen werkvergunning en/of is uitgeleend
Zal ik dat dan ook maar eens doen, nog nooit gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik begin nu ook met ManUtd, Voor de euh.. 3.00.000x, maar boeie vindt ut een mooie club![]()
![]()
Ik kom er ook elke keer bij terug, terwijl ik na 'n seizoen al de helft van die ouwe gasten al weggesaneerd hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:16 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik begin nu ook met ManUtd, Voor de euh.. 3.00.000x, maar boeie vindt ut een mooie club![]()
![]()
Heb toch maar voor Arsenal gekozen, gezien dat ManUtd Pazzini gekocht had voor 22,5 mln (weggegooid geld als je het mij vraagt).. en daarbij nog een transferbudget van 31,37 mln + Baptista die al bij de club zitquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef andre347 het volgende:
Ja bij mij ook, maar ik zit altijd met Scholes in mijn maag want ik koop altijd een jongere AMC
Ik zou willen dat ik 'm voor dat geld kon kopenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heb toch maar voor Arsenal gekozen, gezien dat ManUtd Pazzini gekocht had voor 22,5 mln (weggegooid geld als je het mij vraagt)..
Voeg me even toe op MSNquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:24 schreef andre347 het volgende:
Weet iemand waar ik de nieuwste patch plus crack kan weghalen?
Ik ben op MSN, maar zie je niet (ook geen bericht/pop up)quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:27 schreef andre347 het volgende:
Toegevoegd!
Terugverzondenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:40 schreef andre347 het volgende:
Ik stuur wel even mailtje
Vond 'm meevallen (scoorde weinig) ... met Arsenal zoek ik nog een VL-VR-MC iemand nog suggesties?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pazzini is goed hoor!
In mijn Chelsea game ookquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pazzini is goed hoor!
vdBorre => Barcelonaquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:52 schreef Eric_Cantona het volgende:
vd. Borre, Leyrielton of Micah Richards natuurlijk
Hoe doet Ogbuke het bij jou?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:48 schreef MrMoon het volgende:
Met PSG heb ik inmiddels Kaboul (Auxerre) aangetrokken, daarnaast ben ik ook bezig met Sivok en Ogbuke.. Ik zoek enkel nog een goede centrumspits die als targetman kan dienen in mijn 4-1-2-2-1 systeem. Ik speel short-passing en hij wordt aangespeeld over grond...
Ben maar met Arsenal verdergegaan (seizoen 2 begonnen daar)quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ga weer verder met mijn Swansea game![]()
Screenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:51 schreef sjimz het volgende:
Voor aankomend seizoen heb ik eigenlijk geen aankopen gedaan.
Ik heb wel 4 spelers terug van mijn feeder club in Belgie die nu allemaal mogen spelen.
En daar zit echt het grootste talent ooi bij
Nelson Cabanas![]()
![]()
Kwam mijn scout mee op de proppen vanuit Zuid-Amerika.quote:
Was 'm al aan het zoekenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kwam mijn scout mee op de proppen vanuit Zuid-Amerika.
Heeft toen zonder morren 3 jaar in Belgie gespeeld en nu maakt hij bij mij fuore.
Ik zit nu in het seizoen dat er meer regens dan originele spelers zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Was 'm al aan het zoeken.. een regen gelukkig, maar wel knakegoed
![]()
Mwa, je zit in 2013 toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zit nu in het seizoen dat er meer regens dan originele spelers zijn
En welk seizoen is dat dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Damn en wat voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is samen met Silva de beste regen die ik heb..quote:
Scherp opgelet danquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is samen met Silva de beste regen die ik heb..
Silva had een ontsnappingsclausule van 600.000 euro terwijl hij al rond de 3 miljoen waard was![]()
Bedoel ik ...quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.. mijn scout heeft scherp opgelet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |