Swansea!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Vanaf morgen twee daagjes vrij... even met een club wat jaartjes spelen.. iemand nog leuke suggesties?
Werken voor je geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Swansea!
Ik moet morgen weer werken.. en dat weer 6 dagen lang dus zal ook weinig aan FM toekomen
Wat dacht je van Nottingham Forest terugbrengen naar waar ze horen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:48 schreef donroyco het volgende:
Vanaf morgen twee daagjes vrij... even met een club wat jaartjes spelen.. iemand nog leuke suggesties?
id nummer kan ik niet vinde..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat is zijn id nummer? Ik heb namelijk 228 matches op die naam![]()
Eerder een club waardoor de seizoenen wat vlugger gaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nottingham Forest terugbrengen naar waar ze horen?![]()
Maar de leukste uitdaging is Go Ahead Eagles![]()
Goeie tackelaarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
id nummer kan ik niet vinde..
heet dus voluit Alexandre Alves de Oliveira![]()
[afbeelding]
Die is zeker wel netjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef VinnieJones het volgende:
oke heb ik nog een voor je.. Deze komt er volgens seizoen aan..
Wel prijzig.. 9.5 M voor neergeteld..
(kon m voor 7 krijgen begin seizoen, maar had (helaas) net Alexandre al vastgelegd.. En je kan maar 1 non-Eu per seizoen in Serie A.. Nu wil ineens heel Brazillie hem kopen, dus moest wat meer bieden..
Almeida
[afbeelding]
Als je nog wat meer tips nodig hebt: zie mijn mailadres voor MSNquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:41 schreef MrMoon het volgende:
Ah iedereen thanx voor de tips.. zal ze meteen proberen...
Ik denk dat Adebayor een geweldige targetman zal zijn. Tijd moet uitwijzen of dat ook zo is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef donroyco het volgende:
Adebayor zet ik mijn vraagtekens bij, ken 'm niet zo goed...
Maar dat komt toch ook wel deels doordat je al zover bent in het spel (zowel gepromoveerd als qua tijd)quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:26 schreef sjimz het volgende:
Ik begin nu eindelijk te merken dat mijn jeugdopleiding sterk verbeterd is..
Er komen veel goede talenten in mijjn jeugdteam die kunnen uitgroeien tot wereldtoppers.
Ja maar ik heb ook elk seizoen het jeugdcomplex laten verbeteren.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar dat komt toch ook wel deels doordat je al zover bent in het spel (zowel gepromoveerd als qua tijd)
Goed zoquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook elk seizoen het jeugdcomplex laten verbeteren.
Hier staan er wel een aantal, kijk anders in de OP voor nog meer sitesquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand linkje met shirts van alle competities ?
haha... zeker geen Nevland meer voorin lopenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik mag die Groningers welNa een 1-5 en 5-0 in de competitie nu een 5-1 in de kwartfinale van de beker
Nevland is idd transfervrij naar Verona gegaan, drukte waarschijnlijk te zwaar op de Eerste Divisie-begroting, ze hebben nu een elftal buitenlanders, met Suarez en Ibisevic in de spitsquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
haha... zeker geen Nevland meer voorin lopen
Ik zoek nog een goede spits voor M'brough, max 6 mln, eerste seizoen..
Ja, die zal wel te duur zijn.. en natuurlijk de werkvergunning...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nevland is idd transfervrij naar Verona gegaan, drukte waarschijnlijk te zwaar op de Eerste Divisie-begroting, ze hebben nu een elftal buitenlanders, met Suarez en Ibisevic in de spits
Spits seizoen 1 voor max 6mln? Mokoena en Vitti zijn wat standaard, maar ik ben er over het algemeen wel tevreden over. In de PL heb ik ze echter nog nooit uitgeprobeerd, dus geen idee hoe ze daar tot hun recht komen.. Misschien dat Afonso Alves wil/kan komen (maar die zal wel te duur zijn)?
Laat 'm misschien even meedraaien in het tweede elftalquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef BobbyHill het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met Dirk Kuyt? Ik heb hem in mijn 2e seizoen gekocht, maar hij is eigenlijk altijd geblesseerd. Steeds blessures van een maandje, waarna hij de eerste wedstrijd wanneer hij fit is meteen weer gebleseerd raakt
Ja, op dit moment doen m'n andere spitsen het ook prima, dus ik hoef hem niet direct in te zetten inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef donroyco het volgende:
Laat 'm misschien even meedraaien in het tweede elftalen zo richting top brengen...
Last van een bugje?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef TFFKABH het volgende:
-stadionverhaal-
Linksonder wat met de schuifjes spelen (tijdens de wedstrijd) of niet teveel tegelijk draaien op de pcquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef VoreG het volgende:
Op de een of andere manier zijn de highlights erg traag geworden. Krijg het ook niet meer op normale snelheid..
Ik schuif me gek met die dingenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Linksonder wat met de schuifjes spelen (tijdens de wedstrijd) of niet teveel tegelijk draaien op de pc
Helemaal naar rechts zettenquote:
Heb ik ook gedaan, maar eerst was het allemaal goed en nu is het gewoon traag. Zelfs als ik alle andere programma's uit heb staanquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Helemaal naar rechts zetten(beide schuifjes)
Je hebt dit zeker sinds je patch 7.0.1 heb geinstalleerd? Gebruik de standaardskin eens, in 90% van de gevallen is dit het probleem. Als je deze al gebruikt en hij doet het nog niet goed dan zit het ergens in de config files.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef VoreG het volgende:
Op de een of andere manier zijn de highlights erg traag geworden. Krijg het ook niet meer op normale snelheid..
Het lag inderdaad aan de skin, bedankt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef koolstrab het volgende:
[..]
Je hebt dit zeker sinds je patch 7.0.1 heb geinstalleerd? Gebruik de standaardskin eens, in 90% van de gevallen is dit het probleem. Als je deze al gebruikt en hij doet het nog niet goed dan zit het ergens in de config files.
Is Bochum al mee aan de haal gegaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:25 schreef TFFKABH het volgende:
Pocognoli? Is een Belg/Ita, bijna op elke positie op het veld inzetbaar maar vooral DL.
Niels Fleuren (VVV) kan zich, mits goed getraind, ontwikkelen tot een hele leuke linksback.. Zelfde geldt voor Peter Schouten uit de SC Heerenveen-jeugdopleiding, maar ik ben er nog niet helemaal over uit of hij een regen (geboortedatum 03-01-1990, ID 1394644407) is of niet, iemand die hem in z'n database kan vinden of me dit kan vertellen? Welk seizoen zit je?? Mike Zonneveld is zomer 2008 transfervrij en kan zowel in de verdediging als op het middenveld prima uit de voeten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
Iemand nog een leuk EU-linksbackje a 2 miljoen?
Er zit een leuke bij Atalanta, zal vanavond even voor je zoeken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
Steve McMillan. Een van de beste spelers van Wigan. Komt daar nauwelijks aan spelen toe, omdat Leighton Baines nog net ietsje beter is. Baines gaat echter ruim over je budget heen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:21 schreef AminBen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |