Dan laat je iemand anders die wel inspiratie heeft het topic openenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef teigan het volgende:
ik had geen inspiratie voor een topictitel...
Mwah als het nou zou blijven liggen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Luco het volgende:
Verzoek aan modjes om TT te veranderen in:
Groningen Stad #13: Eindelijk sneeuw, als laatste stad van het land!!!
ff in de op kijkenquote:
Weet je wel dat die vorige al wel 6(!!) minuten dichtwas... Ik kon het niet meer aanzien hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan laat je iemand anders die wel inspiratie heeft het topic openen
Zullen we naar een skivakantie-land gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef manou het volgende:
ik vind dit inniminni sneeuwvlokken gebeuren helemaal niets!!! ik wil dikke sneeuwvlokken die langzaam vallen niet deze shit!!!![]()
Stad en Streek Groningen skimeeting?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zullen we naar een skivakantie-land gaan
LoL.. n33n mys0d ilzu and his knokploegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
MadButcher???:D:D:D:D Or teh number on3 drugdealor Tom "Gotti" Kuilder??!??! :"D
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog steeds geen titel....
Moet je ff FB-topic ingaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Luco het volgende:
Verzoek aan modjes om TT te veranderen in:
Groningen Stad #13: Eindelijk sneeuw, als laatste stad van het land!!!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef MaxMark het volgende:
Martinitoren weer open voor publiek
Die reacties
Allemaal mensen die ook in Groningen wonen en even komen melden dat ze de Martinitoren kunnen zien
Hier ook wel redelijk, maar nog steeds kleineee vlokkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Luco het volgende:
En nu blijft het liggen!
Ja, dat is hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef Whizzkith het volgende:
We wonen in de dezelfde stad hoorAlsof het 3 km verderop zo'n ENORM verschil is
Je naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef Weeralarm het volgende:
Google-earth rip-off van onze stad!![]()
http://local.live.com/default.aspx?v=2&cp=sw2wndhjdmvq&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=10770753
De parasol van mijn onderburen kun je ook duidelijk zien, jammer dat ik niets opvallends op mn balkon had staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef Whizzkith het volgende:
Òja nu je het zegtAl die slingers voor ons huis
.
Valt mee, ik kan nog herinneren hoe het er voor de verbouwing uitzag, en zo lang woon ik hier nu ook weer nietquote:
Ik houd het op begin juni '06, pending further investigationquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ze moesten eens een datestamp op die footoos zetten, dat je weet op welke dag het is genomen. Ik ben daar altijd benieuwd naar
Elke dag een groot bord in de tuin leggen met daarop de datumquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ze moesten eens een datestamp op die footoos zetten, dat je weet op welke dag het is genomen. Ik ben daar altijd benieuwd naar
Het had met het WK te maken ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Elke dag een groot bord in de tuin leggen met daarop de datum![]()
Dat kan enkele weken vóór het WK zijn, of tijdens, of een week erna. Je weet het niet hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het had met het WK te maken ofzo
oah joah joah ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat kan enkele weken vóór het WK zijn, of tijdens, of een week erna. Je weet het niet he
Moet toch wel luikken. Wat zoek je; een hok of een appartementje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:32 schreef Noca het volgende:
Groningen
Moet binnenkort verhuizen, bekijken naar welke buurt ik toe wil en dan moet ik er nog wat kunnen krijgen natuurlijk. Ergens rond het centrum iig.
Hoogkerk = geen Groningen. Maak je eigen topic maar noob!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Renesite het volgende:
Vanaf 4 uur tot nu ongeveer geen stroom gehadHoogkerk Zuid. Brrrrrr koud!
Hoogkerk is een wijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoogkerk = geen Groningen. Maak je eigen topic maar noob!
Klopt. Wel onzin natuurlijk, maar toch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |