Dan laat je iemand anders die wel inspiratie heeft het topic openenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:30 schreef teigan het volgende:
ik had geen inspiratie voor een topictitel...
Mwah als het nou zou blijven liggen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Luco het volgende:
Verzoek aan modjes om TT te veranderen in:
Groningen Stad #13: Eindelijk sneeuw, als laatste stad van het land!!!
ff in de op kijkenquote:
Weet je wel dat die vorige al wel 6(!!) minuten dichtwas... Ik kon het niet meer aanzien hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dan laat je iemand anders die wel inspiratie heeft het topic openen
Zullen we naar een skivakantie-land gaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:56 schreef manou het volgende:
ik vind dit inniminni sneeuwvlokken gebeuren helemaal niets!!! ik wil dikke sneeuwvlokken die langzaam vallen niet deze shit!!!![]()
Stad en Streek Groningen skimeeting?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zullen we naar een skivakantie-land gaan
LoL.. n33n mys0d ilzu and his knokploegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
MadButcher???:D:D:D:D Or teh number on3 drugdealor Tom "Gotti" Kuilder??!??! :"D
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Nog steeds geen titel....
Moet je ff FB-topic ingaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:52 schreef Luco het volgende:
Verzoek aan modjes om TT te veranderen in:
Groningen Stad #13: Eindelijk sneeuw, als laatste stad van het land!!!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef MaxMark het volgende:
Martinitoren weer open voor publiek
Die reacties
Allemaal mensen die ook in Groningen wonen en even komen melden dat ze de Martinitoren kunnen zien
Hier ook wel redelijk, maar nog steeds kleineee vlokkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Luco het volgende:
En nu blijft het liggen!
Ja, dat is hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:00 schreef Whizzkith het volgende:
We wonen in de dezelfde stad hoorAlsof het 3 km verderop zo'n ENORM verschil is
Je naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef Weeralarm het volgende:
Google-earth rip-off van onze stad!![]()
http://local.live.com/default.aspx?v=2&cp=sw2wndhjdmvq&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=10770753
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |