En geen zin hebt om te lerenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Helemaal als ze te belangrijk zijn...![]()
Neuh, dat wordt een beetje lastig..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef MaxMark het volgende:
Groningen Stad # 11 We gaan nog even door
Dit gaan we geloof ik niet meer redden
Haha, dacht ik gister ook nog aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef MaxMark het volgende:
Groningen Stad # 11 We gaan nog even door
Dit gaan we geloof ik niet meer redden
1 gehad, 1 te gaan. Dikke vette hoiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Tentamens he...
callcenter werk kan altijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef ArendBarend het volgende:
ik moet werk hebben in groningen, weet iemand nog een leuke vacature?
Bij de 3 Gezusters zoeken ze nog personeel, zag ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef ArendBarend het volgende:
ik moet werk hebben in groningen, weet iemand nog een leuke vacature?
Springeeeeeequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef manou het volgende:
martinitoren weer open!!!!! wooohhhoooo![]()
![]()
![]()
![]()
Das wel een idee... tentamen ging nl erg kut... dan maar half jaar vakantiequote:
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef manou het volgende:
martinitoren weer open!!!!! wooohhhoooo![]()
![]()
![]()
![]()
wow das best veul. Ik vind het wel prima zo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Luco het volgende:
Nog steeds geen sneeuw... Bij m'n ouders onderhand 10-20 cm paksneeuw...
Waar wonen je ouders dan!?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Luco het volgende:
Nog steeds geen sneeuw... Bij m'n ouders onderhand 10-20 cm paksneeuw...
ehehhe CrackZz there is no snow here men.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef Pjetr het volgende:
sneeuwballen gevecht op de grote markt vanavond ofwat?![]()
Hier ook nie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
ehehhe CrackZz there is no snow here men.
cu@lan MeN.. i bet we get lots of snow in teh city fow showw.. i will peper you in HheHEHehEHquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
ehehhe CrackZz there is no snow here men.
MadButcher???quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Pjetr het volgende:
[..]
cu@lan MeN.. i bet we get lots of snow in teh city fow showw.. i will peper you in HheHEHehEH
3x raden wie ik gisteren spotte op de GM trouwens
Klopt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij de 3 Gezusters zoeken ze nog personeel, zag ik.
Hier in Laanhuizen ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
het begint te sneeuwen hier in Selwerd hoor.![]()
Het komt eraan hoor, de dikke sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:07 schreef Whizzkith het volgende:
Ah, nu begint het eindelijk te komen
Hele kleine mini sneeuwvlokjes! Ze worden alleen weer omhoog geblazen
^^. Directe verbinding met de weergoden. Heb gevraagd nog even te wachten tot ik veilig thuis ben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Whizzkith het volgende:
Het zijn er nu steeds meer! Whoehoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |