Het was een grapje, Jesse- had niet lang daarvoor gezegd 'ieuw, ik woon bij een fokker om de hoek!' (mij dus) En ik was een beetje humeurig op dat moment, dus vandaar mijn opmerking. Sorry?quote:
Nou, inderdaad. Waar woont iedereen dan? Petrus Campersingel? Prof Rankestraat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:23 schreef Jesse- het volgende:
het wordt zowaar nog druk om de hoek van DevilsAndDust
En andersom?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef manou het volgende:
voor de vrouwen in groningen die leuke mannen willen tegenkomen Qaction poolcentrum is echt the place to be on leuke kerels te zien!!!
Petrusquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Waar woont iedereen dan? Petrus Campersingel? Prof Rankestraat?
Dank jequote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef manou het volgende:
voor de vrouwen in groningen die leuke mannen willen tegenkomen Qaction poolcentrum is echt the place to be on leuke kerels te zien!!!
Mijn vriendin woont aan de Petrus Campersingelquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Waar woont iedereen dan? Petrus Campersingel? Prof Rankestraat?
Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:53 schreef manou het volgende:
Daar komen toch geen mooie vrouwen? Alleen Febo hoeren, toch?quote:
Zelfs na 15 bier tijdens piekuur zijn zelfs Febo-hoeren te doen. Maar doordeweeks is het daar beter te doen dan op zaterdag wanneer alle inteelt-stadjers uitgaan. Sowieso een heel andere sfeer dan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Daar komen toch geen mooie vrouwen? Alleen Febo hoeren, toch?
Zal wel PMS zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, de vrouwvriendelijkheid spat er weer vanaf.
Is de Blauwe Engel je stamcafe dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, de vrouwvriendelijkheid spat er weer vanaf.
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Is de Blauwe Engel je stamcafe dan?
Met parttime, bedoel je dan 'wanneer het je uitkomt'?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor.
Manou had het nog netjes over 'leuke mannen', en andersom ging het over Febo-hoeren. Als part time feministe kom ik dan in opstand
![]()
Hoe zou je ze dan willen omschrijven; vrouwen van lichte zeden?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor.
Manou had het nog netjes over 'leuke mannen', en andersom ging het over Febo-hoeren. Als part time feministe kom ik dan in opstand
![]()
Uhuh. Want ik wil natuurlijk nog wel gewoon een man die de deur voor me openhoudt, m'n jas aanneemt, lieve cadeautjes voor me koopt, en zegt dat hij betaalt. Ook al doen we fifty/fifty of betaal ik alles, hij moet het wel voorstellen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Met parttime, bedoel je dan 'wanneer het je uitkomt'?
Niet parttime maar gewoon hypocriet dus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Uhuh. Want ik wil natuurlijk nog wel gewoon een man die de deur voor me openhoudt, m'n jas aanneemt, lieve cadeautjes voor me koopt, en zegt dat hij betaalt. Ook al doen we fifty/fifty of betaal ik alles, hij moet het wel voorstellen!
Oh, en ik wil ook een man die niet over vrouwen praat als 'hoeren', maar als 'dames'.
Vind ik wel. Zij willen die emancipatie toch. Dan moeten ze de kosten ervoor ook maar opbrengenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Een beetje vrouw betaalt tegenwoordig toch gewoon?
Wat is er mis met het verwachten van goede manieren van een man? Ik behandel hem ook niet als oud vuil, dus ik verwacht ook iets terug. Maar dat betekent niet dat ik niet voor gelijke behandeling kan zijn op bijvoorbeeld het gebied van werk/salaris, want daar schort tegenwoordig nog steeds veel aan. Ik noem dat parttime met een knipoog, als jij het hypocriet vindt, be my guestquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet parttime maar gewoon hypocriet dus.
Waar zeg ik dat ik niet betaal?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Een beetje vrouw betaalt tegenwoordig toch gewoon?
Je leven, wat doe jequote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Btw, ik ga de komende tijd veel minder op Fok zijn, dus als ik niet reageer is dat niet omdat je me hebt overbluft ofzo![]()
quote:Vrijdagmorgen om tien uur wordt bekend gemaakt welk ontwerp de voorkeur heeft van de stemmers. Dan wordt ook de uitslag van de vakjury meegedeeld. De burgemeester en wethouders van Groningen doen dan vervolgens een voorstel aan de gemeenteraad en die beslist eind maart welke architect het Groninger Forum mag ontwerpen.
Ik bedoel dat ze gewoon betaald en dat er geen toneelstukje vooraf hoeft te gaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik niet betaal?![]()
Jup, dat piramide-achtige ding. Krijgen we in ieder geval een gebouw dat moeilijk te zien is op de radarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:05 schreef teigan het volgende:
Dat was diegene die van zandsteen wordt gemaakt?
Helemaal als ze te belangrijk zijn...quote:Op zondag 4 februari 2007 16:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Klote tentamens.
Helemaal als je er 3 in 2 dagen heb...quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Helemaal als ze te belangrijk zijn...![]()
Of 2 in 2.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:12 schreef Joppy het volgende:
[..]
Helemaal als je er 3 in 2 dagen heb...
En geen zin hebt om te lerenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Helemaal als ze te belangrijk zijn...![]()
Neuh, dat wordt een beetje lastig..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef MaxMark het volgende:
Groningen Stad # 11 We gaan nog even door
Dit gaan we geloof ik niet meer redden
Haha, dacht ik gister ook nog aanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef MaxMark het volgende:
Groningen Stad # 11 We gaan nog even door
Dit gaan we geloof ik niet meer redden
1 gehad, 1 te gaan. Dikke vette hoiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Tentamens he...
callcenter werk kan altijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef ArendBarend het volgende:
ik moet werk hebben in groningen, weet iemand nog een leuke vacature?
Bij de 3 Gezusters zoeken ze nog personeel, zag ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef ArendBarend het volgende:
ik moet werk hebben in groningen, weet iemand nog een leuke vacature?
Springeeeeeequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef manou het volgende:
martinitoren weer open!!!!! wooohhhoooo![]()
![]()
![]()
![]()
Das wel een idee... tentamen ging nl erg kut... dan maar half jaar vakantiequote:
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:31 schreef manou het volgende:
martinitoren weer open!!!!! wooohhhoooo![]()
![]()
![]()
![]()
wow das best veul. Ik vind het wel prima zo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Luco het volgende:
Nog steeds geen sneeuw... Bij m'n ouders onderhand 10-20 cm paksneeuw...
Waar wonen je ouders dan!?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef Luco het volgende:
Nog steeds geen sneeuw... Bij m'n ouders onderhand 10-20 cm paksneeuw...
ehehhe CrackZz there is no snow here men.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:29 schreef Pjetr het volgende:
sneeuwballen gevecht op de grote markt vanavond ofwat?![]()
Hier ook nie.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
ehehhe CrackZz there is no snow here men.
cu@lan MeN.. i bet we get lots of snow in teh city fow showw.. i will peper you in HheHEHehEHquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
ehehhe CrackZz there is no snow here men.
MadButcher???quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef Pjetr het volgende:
[..]
cu@lan MeN.. i bet we get lots of snow in teh city fow showw.. i will peper you in HheHEHehEH
3x raden wie ik gisteren spotte op de GM trouwens
Klopt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bij de 3 Gezusters zoeken ze nog personeel, zag ik.
Hier in Laanhuizen ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef teigan het volgende:
het begint te sneeuwen hier in Selwerd hoor.![]()
Het komt eraan hoor, de dikke sneeuwquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:07 schreef Whizzkith het volgende:
Ah, nu begint het eindelijk te komen
Hele kleine mini sneeuwvlokjes! Ze worden alleen weer omhoog geblazen
^^. Directe verbinding met de weergoden. Heb gevraagd nog even te wachten tot ik veilig thuis ben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:11 schreef Whizzkith het volgende:
Het zijn er nu steeds meer! Whoehoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |