De parasol van mijn onderburen kun je ook duidelijk zien, jammer dat ik niets opvallends op mn balkon had staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:01 schreef Whizzkith het volgende:
Òja nu je het zegtAl die slingers voor ons huis
.
Valt mee, ik kan nog herinneren hoe het er voor de verbouwing uitzag, en zo lang woon ik hier nu ook weer nietquote:
Ik houd het op begin juni '06, pending further investigationquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ze moesten eens een datestamp op die footoos zetten, dat je weet op welke dag het is genomen. Ik ben daar altijd benieuwd naar
Elke dag een groot bord in de tuin leggen met daarop de datumquote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:51 schreef MaxMark het volgende:
Ze moesten eens een datestamp op die footoos zetten, dat je weet op welke dag het is genomen. Ik ben daar altijd benieuwd naar
Het had met het WK te maken ofzoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:44 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Elke dag een groot bord in de tuin leggen met daarop de datum![]()
Dat kan enkele weken vóór het WK zijn, of tijdens, of een week erna. Je weet het niet hequote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het had met het WK te maken ofzo
oah joah joah ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat kan enkele weken vóór het WK zijn, of tijdens, of een week erna. Je weet het niet he
Moet toch wel luikken. Wat zoek je; een hok of een appartementje?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:32 schreef Noca het volgende:
Groningen
Moet binnenkort verhuizen, bekijken naar welke buurt ik toe wil en dan moet ik er nog wat kunnen krijgen natuurlijk. Ergens rond het centrum iig.
Hoogkerk = geen Groningen. Maak je eigen topic maar noob!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:49 schreef Renesite het volgende:
Vanaf 4 uur tot nu ongeveer geen stroom gehadHoogkerk Zuid. Brrrrrr koud!
Hoogkerk is een wijkquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoogkerk = geen Groningen. Maak je eigen topic maar noob!
Klopt. Wel onzin natuurlijk, maar toch.quote:
Tja, okay, maar het zij zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Klopt. Wel onzin natuurlijk, maar toch.
Nee.quote:
Voor de een wel, voor de ander niet, voor mij welquote:
Het is gewoon een feit dat Hoogkerk een dorp is dat aan Groningen grenst. Sorry knul.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor de een wel, voor de ander niet, voor mij wel
En vanuit de gemeente wel een 'wijksite' heeft. En in allerlei wijkprogramma's voorkomt (leukste straat van Groningen-stad) etc etc.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Hoogkerk een dorp is dat aan Groningen grenst. Sorry knul.
Naja, dan weet de gemeente het gewoon nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef nietzman het volgende:
Haha Hoogkerk is een dorp.
Wat staat er op je post? Hoogkerk of Groningen? Volgens mij toch echt het eerste.. Bij mij staat er geen Oosterpoort op hoor, maar Groningen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, dan weet de gemeente het gewoon niet
Bij mij Groningenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat staat er op je post? Hoogkerk of Groningen? Volgens mij toch echt het eerste.. Bij mij staat er geen Oosterpoort op hoor, maar Groningen.
hoogkerk =echt walgelijk!! das geen groningen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoogkerk = geen Groningen. Maak je eigen topic maar noob!
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:44 schreef manou het volgende:
[..]
hoogkerk =echt walgelijk!! das geen groningen!![]()
Hmmmquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vanuit de gemeente wel een 'wijksite' heeft. En in allerlei wijkprogramma's voorkomt (leukste straat van Groningen-stad) etc etc.
Dat zei ik netquote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bij de gemeente is het volgens mij gewoon een wijk. En ook nog eens een heuse wijkwebsite...
Ehh idd. Zie het dan maar als een quote.quote:
Ik heb zo'n beetje de hele middag schaatsen gekeken, wat kan die Kramer schaatsen zegquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef luminary het volgende:
Wat zijn jullie regenachtige-zondagmiddagactiviteiten?
Ik ben met de moed der wanhoop maar gaan schoonmaken...
In Kardinge geweest schaatsen met 4 vrienden. Maar tering wat is het DRUK en wat is schaatsen ergquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef luminary het volgende:
Kut, dan heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje de hele middag schaatsen gekeken, wat kan die Kramer schaatsen zeg.
Uitslapen met mijn vriendin en tot 3 uur in bed gelegen. Daarna beetje schaatsen gekekenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef luminary het volgende:
Appartement, kleine woning.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moet toch wel luikken. Wat zoek je; een hok of een appartementje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |