Tja, okay, maar het zij zoquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Klopt. Wel onzin natuurlijk, maar toch.
Nee.quote:
Voor de een wel, voor de ander niet, voor mij welquote:
Het is gewoon een feit dat Hoogkerk een dorp is dat aan Groningen grenst. Sorry knul.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor de een wel, voor de ander niet, voor mij wel
En vanuit de gemeente wel een 'wijksite' heeft. En in allerlei wijkprogramma's voorkomt (leukste straat van Groningen-stad) etc etc.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat Hoogkerk een dorp is dat aan Groningen grenst. Sorry knul.
Naja, dan weet de gemeente het gewoon nietquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef nietzman het volgende:
Haha Hoogkerk is een dorp.
Wat staat er op je post? Hoogkerk of Groningen? Volgens mij toch echt het eerste.. Bij mij staat er geen Oosterpoort op hoor, maar Groningen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naja, dan weet de gemeente het gewoon niet
Bij mij Groningenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat staat er op je post? Hoogkerk of Groningen? Volgens mij toch echt het eerste.. Bij mij staat er geen Oosterpoort op hoor, maar Groningen.
hoogkerk =echt walgelijk!! das geen groningen!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoogkerk = geen Groningen. Maak je eigen topic maar noob!
Doe eens niet.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:44 schreef manou het volgende:
[..]
hoogkerk =echt walgelijk!! das geen groningen!![]()
Hmmmquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vanuit de gemeente wel een 'wijksite' heeft. En in allerlei wijkprogramma's voorkomt (leukste straat van Groningen-stad) etc etc.
Dat zei ik netquote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bij de gemeente is het volgens mij gewoon een wijk. En ook nog eens een heuse wijkwebsite...
Ehh idd. Zie het dan maar als een quote.quote:
Ik heb zo'n beetje de hele middag schaatsen gekeken, wat kan die Kramer schaatsen zegquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef luminary het volgende:
Wat zijn jullie regenachtige-zondagmiddagactiviteiten?
Ik ben met de moed der wanhoop maar gaan schoonmaken...
In Kardinge geweest schaatsen met 4 vrienden. Maar tering wat is het DRUK en wat is schaatsen ergquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef luminary het volgende:
Kut, dan heb ik dan weer gemistquote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje de hele middag schaatsen gekeken, wat kan die Kramer schaatsen zeg.
Uitslapen met mijn vriendin en tot 3 uur in bed gelegen. Daarna beetje schaatsen gekekenquote:Op zondag 11 februari 2007 17:01 schreef luminary het volgende:
Appartement, kleine woning.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:26 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Moet toch wel luikken. Wat zoek je; een hok of een appartementje?
wtflolomG-unit sven and ireeeenequote:Op zondag 11 februari 2007 18:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Uitslapen met mijn vriendin en tot 3 uur in bed gelegen. Daarna beetje schaatsen gekeken.
Dat bericht was gisteren al..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
doorweekt? waar regtnt het dan? aan de ebbinge niet...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
Je loopt bijna 24 uur achter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
Het was een bericht dat gisteren is geschrevenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef manou het volgende:
Boodschappen doen is stom!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
Na één keer is de boodschap wel duidelijk meiden..
Lekker he, al die regen afgelopen maandag in Groningen. Gelukkig kan ik je melden dat je niet de enige bent die nat geworden is.quote:
Ik zat in de auto in een enorme bui, kon niet harder dan 80 (op de snelweg). Helaas toch ook nat geworden, het schuifdak is blijkbaar niet helemaal goed waterdicht.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lekker he, al die regen afgelopen maandag in Groningen. Gelukkig kan ik je melden dat je niet de enige bent die nat geworden is.
He, jij ook al?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Joppy het volgende:
regen? weinig last van gehad de laatste tijd hoor
Maar dat komt misschien ook wel omdat mijn fiets al 3/4 weken met een lekke band in het schuurtje staat en ik steeds met bus ga
Ik pak altijd lijn 15, ook meestal vrij druk om 10 voor 9, maar ik pas er altijd nog wel bij. En elke keer neem ik me weer voor om toch maar m'n fiets te makenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:58 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
He, jij ook al?
Ik haat trouwens wel die lijn 11 rond 8 - half 9 's ochtends :/
Met 40 man in een bus stappen dat al redelijk vol staat is geen pretjeDat ze rond die tijd even wat extra bussen inzetten ofzo
![]()
wie spelen in die film?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef MaxMark het volgende:
Vanavond naar de sneak geweest in Pathé. De film was Hannibal Rising. Wat een bagger zeg
Het is wel beter voor je gezondheid om te fietsenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:08 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik pak altijd lijn 15, ook meestal vrij druk om 10 voor 9, maar ik pas er altijd nog wel bij. En elke keer neem ik me weer voor om toch maar m'n fiets te maken
Die bussen veranderen in een sauna als het geregend heeft.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel beter voor je gezondheid om te fietsen
Een wandelaar! Stenig hem!quote:Op woensdag 14 februari 2007 03:45 schreef Gollemrulez het volgende:
Hum ik ga nooit met de bus en heb geen fiets... hoor ik er nu helemaal niet bij?
En al helemaal geen autoquote:
Ik moest om 8u al opstappen. Ben geen mietje ofzo. Fuck die regenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:04 schreef du_ke het volgende:
Moet zo ook op de fiets naar Zernike.
Ja idd wat een bussen daar steedsquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ga ook nooit met de bus naar het Zernike. Bike nog liever door dat beetje regen.
Soms zie ik er maar 1 rijden en zijn er verder geen anderen in de buurt en dat is door de week en overdag.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja idd wat een bussen daar steedsAltijd als ik met de rij auto er langs ga staan er 3 of 4
rond 4 uur á half 5 is het spitsuur daarquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Soms zie ik er maar 1 rijden en zijn er verder geen anderen in de buurt.
En dan als fokking legbatterij kippen opgehokt zitten.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
rond 4 uur á half 5 is het spitsuur daar
Als het weer het niet toe laat heb ik daar niets op tegenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
En dan als fokking legbatterij kippen opgehokt zitten.
No thanks.
Voor mij is het elke dag Valentijnsdagquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef manou het volgende:
happy valentines day stadsgenoten!!!
Auquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:09 schreef manou het volgende:
happy valentines day stadsgenoten!!!
Nog lang niet jarigquote:
Lekker hequote:Op donderdag 15 februari 2007 15:44 schreef Whizzkith het volgende:
Het lijkt wel zomer op de grote markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |