Blaaaaaaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
These streets are yours white .. take them!![]()
Auteur Worldbeater.
Triumph Trident 900 proefrit 7 februari 2007.
En met bovenstaande daadkrachtige woorden gooiden wij om 15.20 heden middag de deur open voor
de ontgroening van de British Racing Green geklede twee wieler.
Direct gingen de buurjongens in de straat helemaal uit hun dak wat ik nu weer had gekocht.
Als aan de grond genageld stonden ze aan de overkant naar binnen te kijken.
Op een aggressief gespeeld gasgeven gebaar renden ze direct de tuin in om de motor in de woonkamer te bekijken.
En waar de zes ogen naar keken, werd meer dan goed ontvangen met open monden.
Vet is het modewoord wat op zijn plaats is.![]()
Want ze is dik!!!!![]()
Nooit geweten dat de naked bike hype al onder kinderen tussen 8 en 13 speelde. SS was de standaard dacht ik.![]()
Rijden
Affijn, al ruim tijd om naar buiten te gaan, dus snel naar buiten met de hele handel, en starten maar dat Engelse ding.
Direct liep ze 2.000 toeren, om al snel door te schieten naar 4.000 Rpm. Beetje teveel van het goede deze choke.![]()
Maar direct was al te merken dat ze behoorlijk koudbloedig is. Of moeten we zeggen hij.![]()
De choke moest minimaal op de 2 K gehouden worden om de motor goed te laten lopen, ook later in de straat ging het blok een beetje hikken zodra de choke er af ging. Dat deden de Yammie en de Soes duidelijk beter als 25 jaar oude brikken.De koudbloedigheid van deze motor zal in een later stadium nog enkele malen terugkomen.
Tanken
Eerst maar eens verse benzine in het ding gooien, inmiddels stond ze (daar ga ik weer) alweer enkele maanden stil volgens de verkopende partij maandag. Gelukkig brande het benzinelampje ook, dus kon er veel verbeterd worden aan de brandstofkwaliteit met een enkele tankbeurt.
Ook de benzinepomphouder keek nu vriendelijk en genoegzaamtoen hij eindelijk weer eens drie waardepunten kon uitdelen aan een trouwe klant. Eindelijk weer omzet van die knaap! dacht hij.
![]()
De Triumph heeft ook een 25% grotere benzinetank dan de Soes en de Yammie.
Banden
Gelijk tijd om de bandenspanning op peil te brengen. En dit was geen onnodige zaak.![]()
Niet te geloven dat partikulieren dat zo slecht bijhouden, het is een belangrijk onderdeel van de wegligging.
Menige aankoop zal door een zwabberende proefrit niet doorgaan, terwijl het gewoon een kwestie
van de juiste luchtdruk in beide banden is.![]()
Koudbloedig
Bij het vervolgen van de rit bleek de Triumph zich weer van zijn tropenmentailiteit te laten zien.
Zonder gebruik van de choke weinig tot geen leven. Vreemd.
Snelweg
Al na enkele honderden meters werd de bebouwde kom verlaten, en kon de ware aard van de motor tot leven komen.
Snelwegen worden door de motor verteerd als een bakje cornflakes op een nuchtere maag.
Dit is het ware terrein van de groene. Vlot rijden en toch lage toerentallen draaien. Dat is wat we wilden.![]()
B wegen
Reeds na tien kilometer werd de snelweg verlaten voor een B weg.
Bij het veel te lang wachten voor het stoplicht ging het stationair toerental wel een beetje te zenuwachtig heen en weer. Als het een moto van mij was, dan liet ik hem afstellen.
Oh wacht, het is mijn motor, en afstellen is pas een paar maanden geleden gebeurt door Safe Zoetermeer.
Dat vraagt om nadere uitleg daar, want dit moet beter kunnen.![]()
Dus maar bellen en net doen alsof ik de vorige eigenaar ben. De faktuur ligt hier dus..![]()
Het rijgedrag op B wegen is ook voortreffelijk, alleen bij te snel aangesneden bochten laat het gewicht van de motor zich wel gelden door behoorlijk onderstuur bij het aanspreken van de remmen. Puntje er af voor de ingenieurs.
Fotomoment
Alweer veel te snel werd de geplande bestemming voor de foto's bereikt, een bekend terrein in de woonplaats waar ik geboren en getogen ben. Opvallend dat ook hier de wereld gewoon doordraait, en je niet zonder te betalen een paar slagbomen kan passeren. Gelukkig zijn motorrijders wat vrijer in de omvang van hun massa, dus een eenvoudig ritje over de stoep bood uitkomst.![]()
[afbeelding]
De Nieuwe Waterweg. Het aanvoerkanaal van de Rotterdamse haven.
[afbeelding]
Pontje bij Rozenburg.
Koffie
Na de korte fotoshoot weer de Triumph gestart, en daar was de koudbloedigheid alweer.![]()
De choke moest er bij komen om het geheel lekker te laten lopen.
Er werd voor een route richting de koffie aan de buitenkant van Rozenburg gereden.
Een omgeving gekenmerkt door een sfeervolle omgeving langs het water, omringd door veel begroeiing en dikke moordenaars van bomen. En uiteraard niet te vergeten de vele ronde bochten.
Helaas bleken de mensen die de eerste 24 jaar van mijn leven de catering verzorgden niet aanwezig.
Het bezoek was ook een verrassing, want ze weten verder nog niet dat ik een andere moto heb.![]()
Motorblok
Hierna maar een heel stuk naar de ons bekende Maasvlakte gereden. (goed voor vier tot vijf Fok! MC meetings!)
Het motorblok leek mij nu ook wel warm zo onderhand, dus hier konden de teugels zo nu en dan flink gelost worden.En de trotse Engelse trok volledig in vertrouwen -en met grote kracht- de berijder vooruit.
Koekblikken nog even snel inhalen bij weinig ruimte verliep allemaal als vanzelfsprekend, en zonder nadenken van de berijder in welke versnelling het dan allemaal moet gebeuren.
Een zeer modern en fantastisch aansprekend motorblok.
Het mechanisch geluid doet aan de besten denken, het Robocop naaimachinegefluit van een VFR komt aardig overeen.
Gelukkig heeft de Triumph dan nog wel een karakteristiek uitlaatgeluid. Maar het blok klinkt dus meer dan gezond.Het kost allemaal geen enkele moeite.
![]()
Remmen
De voorremmen zijn zeer krachtig en goed doseerbaar. Heerlijk om te bedienen.![]()
Of ze ook voldoen op het circuit zal nog moeten blijken.
Aan de achterkant kunnen wij echter geen voldoende geven. Ook kan de link naar vroeger gelegd worden.
Maar daar verbaasde ik mij al eerder over, dat oude motoren hele goede remmen achter hebben.
Bij modernere motoren is het toch vaak een ondergeschoven kindje.
Vroeger had je de achterrem gewoon nodig omdat de totale package anders niet krachtig genoeg was.
Maar eerst toch nog maar eens nakijken of het niet aan achterstallig onderhoud ligt hier.
Schakelen
Hier zou je meer over het fluweel en statig inleggen van de versnellingen moeten spreken, dan gewoon schakelen.![]()
De hydraulische koppeling en versnellingsbak verzorgen door de overgedimensioneerde waarde (die vanwege de modulaire opbouw ook goed moet zijn voor de Triump Tropy 1200) voor een gevoel dat deze minder snel stuk zal gaan, dan dat Nederland een Tsunami zou moeten ervaren.
Karakter
Inmiddels al uren thuis komt er om de paar minuten een mooie piep uit de tank.
Het lijkt een electronisch servo signaaltje, maar het is de benzine die heeft wordt van het blok.![]()
Ik dacht eerst dat het een ontluchtingsprobleem was, maar het is standaard. Klik!
Karakter dus.![]()
Conclusie
Het design met de grote tank is zeer geslaagd.Het oog wil immers ook wat.
![]()
Dan niet geheel onbelangrijk, de rijeigenschappen en veiligheid zijn van de moderne tijd, dus zeer goed te noemen.
Het motorblok krijgt een ronduit fantatische vermelding, de remmen zijn misschien voor verbetering vatbaar.
Wat nog niet geheel vastgesteld kon worden is het stuurgedrag bij sportiever gebruik. De eerste indruk is echter goed.
Als de omstandigheden zich hier meer voor lenen zal de Triumph verder aan de tand gevoeld worden.
Met deze laatste disclaimer nemen wij afscheid, en danken -XX- voor de getoonde belangstelling, en het lezen van het complete artikel.![]()
Wel netjes afmelden hequote:Op woensdag 7 februari 2007 21:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
Nice bikes -XX-, ik ga nog even wat nuttigs doen en dan slapen.
Jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:54 schreef Rib-i het volgende:
@BWT
Als je je motor wil verkopen aan een particulier heb ik een e-mail adres
Serieuze interesse
Volgens mij probeer je te zeggen dat je broertje van het type Homo Sapiens Stuiterbal is?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij hebben toevallig ook maandag een nieuwe pc besteld. Oude heeft er vrijdag de brui aan gegeven en aangezien mijn vader gek werd zonder pc en nog gekker van mijn broertje die wisselde tussen door de kamer stuiteren en zware depressie zonder pc heeft ie dit weekend meteen een systeem samengesteld en besteld
Wat ik hiermee wil zeggen is ook mij niet duidelijk maarja
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:01 schreef Rib-i het volgende:
P4wn3d by BazzieK
Tijd om me terug te trekkenL4t3r5zZZz
Kenker, respect voor verslagquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
Auteur Worldbeater.
-zip-
Met deze laatste disclaimer nemen wij afscheid, en danken -XX- voor de getoonde belangstelling, en het lezen van het complete artikel.![]()
Nice dudequote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
Auteur Worldbeater.
[..]
enorm verhaal over de avonturen van WorldBeater met zijn nieuw verworven brittish racing green motorcycle
[..]
Gelukkig staat m'n laptop nog aan voor de muziek.quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
En jij denkt dat ik dat allemaal ga lezen???
Er zit nog wel wat poetswerk aan. En ik heb wel een aantal roestige boutjes en imbusjes geteld.quote:Haha neehoorLeuk geschreven! (Snelwegen worden door de motor verteerd als een bakje cornflakes op een nuchtere maag.
:.......)
Goed dat ze( of is het nou een hij)? zo goed bevalt!
![]()
Op die foto's ziet hij er nog als nieuw uit mennn!![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:05 schreef BazzieK het volgende:
Mafkees, tijd teveel?
Tikken gaat bij WB soms net zo snel als dat een lamzak steeds op F5 zit te drukken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:41 schreef Makster het volgende:
Blaaaaaaat![]()
-XX- vroeg een verslag, dus ik dacht laat ik gelijk overdrijven en een soort persiflage op Motorfreaks.nl doen.
@all bedankt voor de complimenten.![]()
Lid worden dus. Dit wordt de toekomstige Triumph club.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef hicham het volgende:
Kenker, respect voor verslag
Voor linkje @ Triump forum moet je inloggen alvorens te kunnen lezen![]()
BVVT, ikookhier, Koffiekoekje en jij een Triumph Tiger.![]()
Ook in het blauw verkrijgbaar.![]()
Pimber, KratjuH en Rib-i een Sprint ST.![]()
Dikke 3 cylinder 1.050 cc.
En Rebbel, Crashcat, Bazziek en -XX- een Daytona 675.![]()
waarvan Bazziek en -XX- eentje samen.![]()
![]()
Makster en OPM zijn nog een beetje achtergebleven in de streetfighterstyle.![]()
Dus die gaan voor de Speed Triple.![]()
RB gaat voor de Rocket III
En Ondeugend geeft eindelijk toe, en gaat voortaan gewoon achterop.
Gawaine en Snelwagen gaan retro.
Met een dikke tweecylinder natuurlijk, de Thuxtron.![]()
Roderick flirt met HD.. dus neemt een Speedmaster.![]()
Tja.. en dan ben ik nog de enige die een oud barrel rijdt naar verhouding.![]()
Voor jou dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:25 schreef hicham het volgende:
Voor linkje @ Triump forum moet je inloggen alvorens te kunnen lezen
quote:Ik heb een humoristiche Trident 900.![]()
Vandaag mijn eerste rit ooit gemaakt, net in de woonkamer gezet..
.. hoor ik ineens om de minuut een raar piepje.![]()
Het klonk een beetje als een electronisch alarmpje, zo mooi gelijkmatig van toon.![]()
Dus overal mijn oor bijgehouden, blijkt het uit de buurt van de tankdop te komen. Dop open, en het is voorbij, dop dicht, en het is er weer.
Is dit normaal na het rijden, of moet ik ergens (waar!) een slang goed doen van de tankontluchting....quote:"JanG"]Hallo ???
Het fluiten, piepen of hoe je het ook wilt noemen doet mijn Daytona ook.
Het is zoals je al aangaf de ontluchting van de benzinetank, als je gereden hebt warmt het warme blok de benzine op en de dampen ontsnappen door de rubberen afdichting tegen de veerdruk in te lichten waardoor de dampen kunnen ontsnappen.
Die van mij doet het ook als ik hem, voor het vetrek, buiten in de zon zet.
Leuk geluidje, niets verontrustend, hoort erbij.
Groeten,
Janquote:Ik vind het wel een heel mooi geluid!
Hij doet het nu nog!
1 ding is zeker, Worldbeater kent meerdere liefdesquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:41 schreef worldpimber het volgende:
Nu is het weer![]()
![]()
Triumph.
![]()
Volgende week is het HD![]()
![]()
![]()
Sssssstquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:52 schreef Rib-i het volgende:
1 ding is zeker, Worldbeater kent meerdere liefdes
Suzan is goed onderhouden, zit strak als een tiener in d'r lijf, laat menige jongere achter zich,quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:54 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben vandaag naar Suzan geweest. Ze heeft topless geposeerd![]()
![]()
1 & 2
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Gelukkig staat m'n laptop nog aan voor de muziek.
Zo beter dan? Mzzls.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:56 schreef Worldbeater het volgende:
En Ondeugend geeft eindelijk toe, en gaat voortaan gewoon achterop.
Ai like, High fifequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:14 schreef bvvt het volgende:
nais - zal straks ff kijken
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Worldbeater het volgende:
Auteur Worldbeater.
En met bovenstaande ....
.... complete artikel.![]()
gemailedquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:14 schreef bvvt het volgende:
nais - zal straks ff kijken
Ligt er daar al wat danquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:05 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
De wereld is wit, 10 tot 15 cm sneeuw vandaag [afbeelding]
Heb je weer zitten fappenquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:30 schreef bvvt het volgende:
Ahhh, wat zielug.
Maar goed dat je er nog optijd bij bent.
Hier is het al WIT
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef bvvt het volgende:
Deze foto is van een paar dagen terug
[afbeelding]
En deze foto is van vandaag 11.30
[afbeelding]
Maar verzacht dat ook een beetje de pijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef bvvt het volgende:
jup, 8 hoog.
Bij helder week kan ik een takke eind weg kijken vanaf mijn werkplek
Welke pijn?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maar verzacht dat ook een beetje de pijn?![]()
![]()
Kutklanten aan de lijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:54 schreef bvvt het volgende:
Welke pijn?
het is een genot om vanaf hier helemaal naar bijvoorbeeld wageningen te kunnen kijken
Ja, dat verzacht wel jaquote:
...en dat sochtendsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:35 schreef koffiekoekje het volgende:
Het witte spul is nu ook hier gesignaleerd
Mooi uitzicht!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vrouwen behoren niet op deze wijze door te denken![]()
Jij smeerpijp![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee ik zal het laten!!!
Goedemiddag![]()
Nog geen sneeuw hier!Wel regenachtig
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee ik zal het laten!!!
Goedemiddag![]()
Nog geen sneeuw hier!Wel regenachtig
Beneeuwde pijpen![]()
Ik denk wel 1 van de meeste geslaagde designs buiten de standaard duizend in een dozijn supersports.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:20 schreef hicham het volgende:
Die Triumph Tiger ziet er best puik uit, het nieuwe model dan wel
Watte?quote:Oh shit, je mind-controlling device werkt al [afbeelding] Waar heb je de subliminal messages verstopt
Dat verhaal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Zowaar net ff naar de oogarts geweest. Zie al een tijdje slecht met mijn rechteroog [afbeelding] Blijkt dus dat ik eigenlijk toch wel te vaak en te lang mijn lenzen in heb gehouden kennelijk. [afbeelding]
Nu mag ik dus sowieso deze lenzen weggooien en de komende 2 maanden een bril opdoen en druppelen [afbeelding]
Dat wordt dus erg leuk met [afbeelding]
- motorrijden helm op/af doen [afbeelding]
- werken [afbeelding]
- afzakkende brillen [afbeelding]
- weglopende chicks [afbeelding]
- vermoeide ogen na dag werken [afbeelding]
Maargoed, gelukkig is de schade nog te herstellen [afbeelding]
Nu alles ff geregeld, bril bestellen, geld opgenomen, motor hoes over heen gegooid. Even nog extra aandachtig de mooi verroeste ketting, remschijven, boutjes e.d. bekeken, deuren en ramen gesloten dus laat de sneeuwstorm maar komen [afbeelding]
Coool.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie lijnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beneeuwde pijpen![]()
Lees het net pasquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Zowaar net ff naar de oogarts geweest. Zie al een tijdje slecht met mijn rechteroog [afbeelding] Blijkt dus dat ik eigenlijk toch wel te vaak en te lang mijn lenzen in heb gehouden kennelijk. [afbeelding]
Nu mag ik dus sowieso deze lenzen weggooien en de komende 2 maanden een bril opdoen en druppelen [afbeelding]
- werken [afbeelding]
Nu alles ff geregeld, bril bestellen, geld opgenomen, motor hoes over heen gegooid. Even nog extra aandachtig de mooi verroeste ketting, remschijven, boutjes e.d. bekeken, deuren en ramen gesloten dus laat de sneeuwstorm maar komen [afbeelding]
Gazellequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef bvvt het volgende:
Ben met de "gewone" fiets vandaag.........
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lees het net pas
Haha geweldig
Foto hoor!
![]()
wtfquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
- werken [afbeelding]
Wat doe jij allemaal met die tong?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
Kom maar op witte vlokjes! Ik laat jullie op mijn tong wegsmelten!![]()
Winter is blehhhh!! [afbeelding]
BWT is op de fiets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef bvvt het volgende:
Ben met de "gewone" fiets vandaag.........
Hahahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met die tong?![]()
Stafford.![]()
[..]
Haha, ik weet nog dat ik vroeger met me broers op het kanaal ging fietsen dat helemaal dichtgevroren was!!quote:BWT is op de fiets. [afbeelding]
Ik heb trouwens soms meer met fietsers en voetgangers te doen in de winter.
Rijden wij lekker op een schoongepekelde weg.. gaan zij onderuit.![]()
![]()
Een paar jaar geleden was het ook zo erg, was er wekenlang geen capaciteit om de trottoirs
en fietspaden aan te pakken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hoeveel motoren heb jij wel niet gehad!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
GSM piccie from the past.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt volgens de Chineese kalender. En die beschrijving in de praktijk ook.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 of 24.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel motoren heb jij wel niet gehad!![]()
![]()
ik gok 21quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeveel motoren heb jij wel niet gehad!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt volgens de Chineese kalender. En die beschrijving in de praktijk ook.![]()
[..]Inkoppertje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
23 of 24.![]()
... Niet voor een -XX- !
![]()
Damn!Dat is nogal wat!
Doet het nooit pijn in je hart om je motoren steeds weer te verkopen
?
Raak je er nou niet aan gehecht?
Wooot!
: ¤ 1.500,- ( financieren? ) datum plaatsing: 01-02-2007
conditie: nieuw
soort: toermotor
bouwjaar: 1991
basiskleur: blauw
cilinderinhoud: 500 tot 1000 cc
aantal cilinders: 4-cilinder
kilometerstand: 6500 km.![]()
Netjes men!!!Sowieso schrijf je zo.
Ja, misschien kom ik daar ook wel op uit als ik zin heb om te tellen later.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik gok 21
sneeuwlekker ritje op de snelweg
![]()
Mijn plannen veranderen nogal eens, soms koop ik een motor voor de fun, voor de idioot lage prijs, voor economische omstandigheden, geilheid, of gewoon omdat ik aankoop nodig heb om een nieuw tijdperk in te luiden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inkoppertje..... Niet voor een -XX- !
![]()
Damn!Dat is nogal wat!
Doet het nooit pijn in je hart om je motoren steeds weer te verkopen
?
Raak je er nou niet aan gehecht?
Dat is een 2 cylinder, en die kilometerstand is wel heel erg astrologie.quote:Wooot!
: ¤ 1.500,- ( financieren? ) datum plaatsing: 01-02-2007
conditie: nieuw
soort: toermotor
bouwjaar: 1991
basiskleur: blauw
cilinderinhoud: 500 tot 1000 cc
aantal cilinders: 4-cilinder
kilometerstand: 6500 km.
[afbeelding]
Netjes men!!!
Haha!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, misschien kom ik daar ook wel op uit als ik zin heb om te tellen later.![]()
![]()
[..]
Mijn plannen veranderen nogal eens, soms koop ik een motor voor de fun, voor de idioot lage prijs, voor economische omstandigheden, geilheid, of gewoon omdat ik aankoop nodig heb om een nieuw tijdperk in te luiden.![]()
Ik zie overal wel een voordeel in.En steeds in het spotlicht een ander hoofdoel.
Bovendien kan de de rat heel eenvoudig in zijn eigen leefwereld dingen ineens als een baksteen laten vallen.![]()
![]()
Er staat dan ook altijd weer geld tegenover om nieuwe dingen te doen.![]()
[..]
2 cylinders is toch vetter als 4quote:Dat is een 2 cylinder, en die kilometerstand is wel heel erg astrologie.![]()
Nee, Giantquote:
In dit geval heeft het geen enkel voordeel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nieuwe en tweedehands motoren zijn overcompleet bij een motorzaak. Daar leven ze van.quote:Haha er stond ook van:
Weg wegens OVERCOMPLEETHEID....
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dit geval heeft het geen enkel voordeel.![]()
Een staande 2 cylinder van kleine inhoud blijft een koppelarme machine die toeren moet maken.![]()
Maar deze GS ziet er wel heel erg mooi uit. Ik heb nog een blauw/wit motorpak. Kopen?
De maat zal vast goed zijn als ik je laatst inschatte in die jas.![]()
[afbeelding]Hahahh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alle nieuwe en tweedehands motoren zijn overcompleet bij een motorzaak. Daar leven ze van.![]()
Geweldige foto mennnHeb je die niet in grotere versie?
Sowieso schrijf je zo.
Koffiekoekje misschien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef -XX- het volgende:
Hahahh!!!!
Geweldige foto mennnHeb je die niet in grotere versie?
Die roofvogel is best tofquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
Met de koper van de GS was ik op eigen innitiatief overeengekomen om de helft van de nieuwe accu te betalen.
zaterdag reed hij immers nog met veel plezier, zondag stonden ze met een defecte accu 30 kilometer van huis.![]()
Kwamen door even 2 meter aanduwen wel thuis.![]()
Later dacht ik, misschien is het handig om wat spullen bij Louis te kopen voor de Triumph.
Een tankreiniger kost daar ¤4,95 en in een motorzaak ¤14,95. (Roderick weet er alles van)
En niet onbelangrijk, kunnen we de verzendkosten combineren.
En dan ga je gelijk verder shoppern natuurlijk.![]()
Een klein ruitje op het stuur houdt in de eerste plaats de ergste windruk weg, en staat ook best leuk.![]()
[afbeelding]
Dacht er gisteren ook al aan tijdens het rijden.
De rijwind is best aanwezig, en verantwoordelijk voor verkoop van de Triumph.![]()
Koplampruitje dacht ik zelfs vorige week gelijk al toen de eigenaar dat zei.
Knipperlichten bestel je dan ook zo mee voor 7 euro. Deze?![]()
[afbeelding]
2 tientjes voor op het spatbord?![]()
[afbeelding]
Gekkigheid.![]()
Maar nu krijg ik net een mail terug dat meneer zijn vriendin nog het nodige wil bestellen, en dat ze binnenkort op wintersportgaan. Ik dacht dat het een arme student was.
![]()
(toen de GS bij de vorige eigenaar voor 180 aangeboden werd in december kon hij hem niet betalen, en bood 100 euro)
![]()
Hmmm.. dat voordeel had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef -XX- het volgende:
Die roofvogel is best tofmaar niet voor Nederlandse motorrijders!!!
![]()
Tenzij je wilt dat rijders uit je buurd blijven natuurlijk op de weg !!![]()
Zeker een leuk ding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm is dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154020 pr0n
ja heb er wel es wat over gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Zeker een leuk ding.![]()
Lees je eens in over onderhoud van die dingen.![]()
en die klinkt alsof alles rammelt - tenminste in zijn vrij geloof ikquote:En heb je die koppeling al eens gehoord?![]()
Ja maar maar!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm is dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154020 pr0n
ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef -XX- het volgende:
Ja maar maar!
hicham worldpimper en jij in het midden is nog meer pr0n![]()
WTFquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik![]()
alhoewel je wel gelijk hebt uiteraard
![]()
jouw logicaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus jij leeft daar in het pak van wb![]()
![]()
neuhhquote:Jullie hebben dan btw wel wat weg van elkaar
Ik kan me niet herinneren dat ik deze reactie heb geschreven, derhalve houd ik pimber voor deze overloed aan smilies verantwoordelijkquote:
NoooOOOohoohohohquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Zowaar net ff naar de oogarts geweest. Zie al een tijdje slecht met mijn rechteroogBlijkt dus dat ik eigenlijk toch wel te vaak en te lang mijn lenzen in heb gehouden kennelijk.
Nu mag ik dus sowieso deze lenzen weggooien en de komende 2 maanden een bril opdoen en druppelen![]()
Dat wordt dus erg leuk met
- motorrijden helm op/af doen
- werken
- afzakkende brillen
- weglopende chicks
- vermoeide ogen na dag werken
Maargoed, gelukkig is de schade nog te herstellen
Nu alles ff geregeld, bril bestellen, geld opgenomen, motor hoes over heen gegooid. Even nog extra aandachtig de mooi verroeste ketting, remschijven, boutjes e.d. bekeken, deuren en ramen gesloten dus laat de sneeuwstorm maar komen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhzo zou de mijne eruit zien:
[afbeelding]
niet alleen kostenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef hicham het volgende:
Dude, OPMLul niet
Je gaat toch geen duc kopen als je een ZX-7R 'vanwege de kosten' weg hebt gedaan?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
OPM is veel knapper.![]()
Alleen als hij zijn lenzen in heeft dan.![]()
[/Pimber]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jouw logicadie was ik ff vergeten
[..]
neuhhzo zou de mijne eruit zien:
[afbeelding]
Je moet de bui zien als een orkaan, je zit nu in het hart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
Vervolg van eerder bericht.
Nou, het lijkt er op of het is uitgesneeuwd hiero.
Hoeveelheid die er nog uit is gekomen valt mee.
Zeker niet de 10-15 die voorspeld was.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is een goede vriendin geworden..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:deze zomer missch naar turkey voor laserbehandeling..een goeie vriendin heeft het vorig jaar ook gedaan. eerst hier vooronderzoek laten doen, dan daar laten laseren. ik dacht eerst ff aankijken hoe het bij haar gaat
gaat goed dus wie weet
Die streetfighter heeft ons uit elkaar gedrevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet alleen kostenmaar idd..moet me beheersen tot na de studie
fighter staat nu ook alweer ruim 2 mnd te staan in de schuur
nehhhhh, het regent hier inmiddels.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je moet de bui zien als een orkaan, je zit nu in het hart.![]()
Dadelijk de andere lading![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
Polletje!
#1 [afbeelding]
#2 [afbeelding]
#3 [afbeelding]
#4 [afbeelding]
#5 [afbeelding]
#6 [afbeelding]
Stemmen maar!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zit te twijfelen tussen 11, 2, 3 en 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar denk toch dat je op 7 terecht gaat komenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
hele lap tekst voor mijn doen daar en dit is wat jij eruit haaltquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dus het is een goede vriendin geworden..
Jammer van de sex, sta je dus nog even droog voorlopg.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:39 schreef hicham het volgende:
Die streetfighter heeft ons uit elkaar gedreven [afbeelding] Better make it worth a while
En die Duc is ook niet voor meer kilometers......quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:39 schreef hicham het volgende:
Die streetfighter heeft ons uit elkaar gedreven [afbeelding] Better make it worth a while
Dat is het originele formaat zoals dat plaatje ooit gepost is. Ik heb enkel de draaitafel erbij gezetquote:
wrom nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En die Duc is ook niet voor meer kilometers......![]()
quote:En dan komt ook Zandvoort weer in the picture. WE WANT OPM!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ben bang dat die het gaat worden. Louis heeft geen opties.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:43 schreef -XX- het volgende:
Kortom..
6 valt af!
ZoWeer uit een dilemma geholpen
Woot..kon dat niet in 1 post??
Nee![]()
Damn, en wat is nummer zeven.. een goede tip..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef bvvt het volgende:
Zit te twijfelen tussen 11, 2, 3 en 5.
Maar denk toch dat je op 7 terecht gaat komen
[/KratjuH] moest er nog even achter. Of Patrick281.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hele lap tekst voor mijn doen daar en dit is wat jij eruit haalt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:35 schreef Worldbeater het volgende:
Polletje!
#1 [afbeelding]
#2 [afbeelding]
#3 [afbeelding]
#4 [afbeelding]
#5 [afbeelding]
#6 [afbeelding]
Stemmen maar!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA uhhh!!!
Doe 6 maar, want die bestel je toch![]()
Omdat Ducati een compromis heeft gemaakt om bij te blijven qua concurrentie met de Jappen.quote:
Ik weet niet of ze bij de technische keuring wel sterk verbouwde motoren toelaten.quote:![]()
zandvoort moet er toch es van komen dit seizoen
geluid dempen staat op de to do list..
en dus kun je ervan uitgaan dat iedereen hem vlak voor dit moment wegdoetquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:54 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat Ducati een compromis heeft gemaakt om bij te blijven qua concurrentie met de Jappen.
En dat compromis is het onderhoud waar niemand oplet vooraf. Min of meer een instinker eigenlijk.![]()
Elke 10.000 kilometer moet het blok open voor andere riemen, kleppen controle etc.
zal wel niet neequote:Ik weet niet of ze bij de technische keuring wel sterk verbouwde motoren toelaten.![]()
![]()
Als ik de mijne kwijt ben zal ik ook opzoek moeten naar een anderequote:Op donderdag 8 februari 2007 15:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dus kun je ervan uitgaan dat iedereen hem vlak voor dit moment wegdoet![]()
[..]
zal wel niet neemoet ik toch een andere kopen dit jaar
![]()
quote:
Triumph Tiger.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:03 schreef bvvt het volgende:
Als ik de mijne kwijt ben zal ik ook opzoek moeten naar een andere
Dat dacht ik al.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat is het originele formaat zoals dat plaatje ooit gepost is. Ik heb enkel de draaitafel erbij gezetiemand anders heeft het origineel
Niet voor de Triumph, maar ik heb er wel 10 voor de handel gekocht.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef koffiekoekje het volgende:JA uhhh!!!
Doe 6 maar, want die bestel je toch![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
alweer gebanned op dat homo err motor forum
Whehehe
Wat een klootpiemolquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
Whehehe
quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:15 schreef BazzieK het volgende:
Whehehe
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar maar!
hicham worldpimper en jij in het midden is nog meer pr0n![]()
worldpimberquote:
heb al es zachte lenzen gehad, daarmee begonnen toen het nodig was..2 jaar mee gelopen maar soms plopte er 1 uit tijdens mijn werk dus had er genoeg van. hoop schoonmakenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef worldpimber het volgende:
En waarom geen lenzen OPM? Er blijft altijd een risco bij laseren zitten, ondanks dat deze klein is zou ik het risico niet nemen als je toch middelen hebt die je hele HANDICAP doen vergeten
Leuk die filmpjes van Rib-i in zijn jongere jaren.quote:
Ben je niet in de war met (half)harde lenzen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
heb al es zachte lenzen gehad, daarmee begonnen toen het nodig was..2 jaar mee gelopen maar soms plopte er 1 uit tijdens mijn werk dus had er genoeg van. hoop schoonmakenook
bril is veel makkelijker
nope, ze droogden gewoon uit..staarde teveel naar het scherm blijkbaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
Ben je niet in de war met (half)harde lenzen.![]()
Zachte lenzen zouden juist goed moeten blijven zitten. Tenzij je ruw in je oog wrijft.![]()
Zo, dat is wel knap.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, ze droogden gewoon uit..staarde teveel naar het scherm blijkbaarmaar vond het sowieso een gedoe op een gegeven moment
quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Dat wordt dus erg leuk met
- motorrijden helm op/af doen
- werken
- afzakkende brillen
- weglopende chicks
- vermoeide ogen na dag werken
quote:The Trident and the Thunderbird are Triumph's only models to come without an adjustable front suspension. The Trident's 43mm legs are quite rigid, and while the spring rate and damping are perfect for highway cruising, they are too soft and quick, respectively, for sporting use.Also, riders significantly heavier than the staff average of 160lbs may want heavier springs and oil.
![]()
The rear shock is adjustable for spring preload and rebound damping. Adjusting the shock on the Trident is easier than on any other stock bike we've tested: Lift the seat and the hydraulic preload reservoir adjusting nut is immediately accessible.![]()
![]()
![]()
![]()
Turn the 10mm nut and the ball bearing inside rises or lowers indicating the amount of spring preload. Changing the damping is even easier. Just reach down with your left hand and turn the four-position dial. The third position is adequate for even hard solo sport-thrashing, the fourth and stiffest setting should only be needed when riding two-up.
Jah, je moet ook niet zoveel plaatjes staren.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, ze droogden gewoon uit..staarde teveel naar het scherm blijkbaarmaar vond het sowieso een gedoe op een gegeven moment
Nog tipsquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ik loop morgen nog even naar Hans Anders voor een nieuw montuur. [afbeelding]![]()
Geef iets meer uit en ga naar specsavers.quote:
ik zie even het verband nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, je moet ook niet zoveel plaatjes staren.
Mjeh, ik hield ze ook gewoon veel te lang veel te vaak in, op een gegeven moment deed ik de bril helemaal niet meer op. En nou zit ik met de gebakken peren. [afbeelding] Volgens mij voor de vakantie, 2.30 lenzen in, 21.00 slapen. Overdag paarkeer met lenzen slapen, af en toe druppelen met lenzen vloeistofOngeveer 2 maanden lang, en vervolgens horen dat OPM toch maar niet op vakantie gaat. [afbeelding]
wou ik net postenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
Geef iets meer uit en ga naar specsavers.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geef iets meer uit en ga naar specsavers.![]()
Ik hik daar al ruim een half jaar tegen een geweldig montuur aan.
Stijl, klasse. Kortom impact.
Past dus bij mij. [afbeelding]
Het gaat niet om geld, maar om je presentatie als careermaker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef worldpimber het volgende:
Geld is geen issue bij zoiets belangrijks als mijn ogen [afbeelding]
Tenminste, achteraf dan heH [afbeelding]
Ik zat aan internet te denken. Gewoon om eens te proberen.. een setje maandlezen.quote:Moet ook maar eens kijken naar een betere contactlensspecialist [afbeelding]
Ik zal een kijkje wagen bij de Specs (tantoe spange straattaal) [afbeelding]
Blauwe gloed?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
Pentax glazen trouwens bij Specsavers. Naja, kijk naar OPM zijn vorige digicam.![]()
![]()
Een bril went wel hoor. Ik vind het inderdaad minder gedoe zoals OPM zegt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:27 schreef worldpimber het volgende:
Blauwe gloed?![]()
Oh, nu wl eerst een goedkoop ding halen omdat mijn sterkte toch niet is te meten. Pas na die 2 maanden als ik niet meer wazig zie.
Daarom eet ik iedere dag ook laat.quote:EtehIk hoef het nog niet zelf te maken gelukkig
![]()
Joequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef viccie het volgende:
hoi![]()
Eigenlijk post ik nooit op fok, getuige ook het feit dat dit post 5 is in 4 jaar tijd![]()
Op mf ben ik wat vaker te vinden![]()
Mijn pretty face is er niet geschikt voor. Maar ik zal het eens aankijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
Een bril went wel hoor. Ik vind het inderdaad minder gedoe zoals OPM zegt.![]()
En u isquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef viccie het volgende:
hoi![]()
Eigenlijk post ik nooit op fok, getuige ook het feit dat dit post 5 is in 4 jaar tijd![]()
Haha!!!!!!!!!!!!!!! Leuk dat je even langskomt!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef viccie het volgende:
hoi![]()
Nee, via posthistorie Stekman.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:40 schreef worldpimber het volgende:
Worlbeater had dat topic zeker weer geNSB't![]()
Gaat goed in dat topicquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alweer gebanned op dat motor forum![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef viccie het volgende:
hoi![]()
Meer iets om te verzwijgen zoiets. Hier kickt hij alleen maar op geloof ik.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:44 schreef bvvt het volgende:
Gaat goed in dat topic
Whahahaha!!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, er moet iemand daarzo teruggerold worden naar zee, nooOOhhzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
phat probbigquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haha, er moet iemand daarzo teruggerold worden naar zee, nooOOhhzz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij speeld vals door op het stoeprandje te gaan staanquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
protocol![]()
nouja is maar van achteren
klein ventje is die makster eigenlijk he![]()
Welkom, even een mededeling. Bikini's vallen niet onder de dress code hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:36 schreef viccie het volgende:
hoi![]()
Die foto is alleen voorbehouden aan een select gezelschapquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef Makster het volgende:
Mooie foto trouwensWanneer post XX is een piccie van der achterkant
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die foto is alleen voorbehouden aan een select gezelschap.....
url...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Thats rightquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
yeah right, kontschuddende strandgeilneef
quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die foto is alleen voorbehouden aan een select gezelschap.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij staat toch al verspreid volgens mij
![]()
![]()
Partyflock!
Sowieso schrijf je zo.
Meen je dat nou?quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]Hij staat toch al verspreid volgens mij
![]()
![]()
Partyflock!![]()
Nee menquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Wie stuurt dan ook van die foto's naar mensen die op partyflock komen
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee menPartyflock nam een foto van mijn kont met een reclame kaartje tussen me bilnaat!
![]()
En nu is het alleen nog maar wachten tot die foto is gevondenquote:
...............quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee menPartyflock nam een foto van mijn kont met een reclame kaartje tussen me bilnaat!
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
Iedereen druk aan het zoeken![]()
Stelt niets voor hoor.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
URL danquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
Iedereen druk aan het zoeken![]()
Stelt niets voor hoor.![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]Whaha, welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:41 schreef ikookhier het volgende:
[..]Haha je zou het toch een X meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
Ja hallo, komt er nog wat van of hoe zit datquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:43 schreef -XX- het volgende:
Haha, hij staat toch op PF dus waarom jullie niet![]()
Maar ik heb een bescheiden kontje, dus daar is niets aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja hallo, komt er nog wat van of hoe zit dat
Ik ga toch niet zoeke men
Niet miepen maar postenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar ik heb een bescheiden kontje, dus daar is niets aan![]()
Nee?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hebt em gewoon zelf bewerkt dooske
Hahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gewoon de orginele Partyflock link geven dan
Tja of jij post een foto of ik post er eenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ruil voor een foto van jullie!![]()
Voor wat hoort watquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja of jij post een foto of ik post er een![]()
![]()
![]()
Je doet maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is het jou niet geheel duidelijk welke foto ik van plan ben te posten
Nu staat het op schrift.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je doet maar![]()
Me hoofd staat er toch niet op!
Dus geen bewijs dat k het ben![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
zijn er op mij na ook nog meisjes die motorrijden?
Geef me een sootje maandenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Nee, wij rijden wel meisjes als dat een compromis is waar je mee kan leven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Vast wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Dat zijn nooit echt vrouwen volgens mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vast wel.Ik zag een tijdje terug een hele dikke Harley rijden. Toen ik naar de berijder (in zwart leren pak met zwarte helm met donker vizier) keek vond ik het nogal apart dat die roze veters in z'n laarzen had.
Bleek dus een vrouw te zijn.![]()
een dure dildoquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vast wel.Ik zag een tijdje terug een hele dikke Harley rijden. Toen ik naar de berijder (in zwart leren pak met zwarte helm met donker vizier) keek vond ik het nogal apart dat die roze veters in z'n laarzen had.
Bleek dus een vrouw te zijn.![]()
Ja jong, nog ff 40 jaar wachten. Dan heb ik ook een verwarmde garage en een ZX-12 voor woon-werk verkeer en een ZX6R 2004 voor funritjes. En kan ik gewoon even de gangdeur doorlopen om de beide motoren een aaitje over de bol te geven zonder de sneeuw te hoeven trotserenquote:
Ook met een inpandige deur naar de verwarmde garage en een automatische sectionaaldeur ...net als ik ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja jong, nog ff 40 jaar wachten. Dan heb ik ook een verwarmde garage en een ZX-12 voor woon-werk verkeer en een ZX6R 2004 voor funritjes. En kan ik gewoon even de gangdeur doorlopen om de beide motoren een aaitje over de bol te geven zonder de sneeuw te hoeven trotseren
Jah, dat is precies wat ik bedoelde mejong.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Gawaine het volgende:
Ook met een inpandige deur naar de verwarmde garage en een automatische sectionaaldeur ...net als ik ?![]()
Als het tenminste zo'n oude is waarvan het blok zonder rubbers in het frame hangt.quote:
ik rij als een oud wijf, telt dat ook?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Jij kleed je ook als wijf toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef viccie het volgende:
[..]
ik rij als een oud wijf, telt dat ook?![]()
Is zij familie van die gast ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef hicham het volgende:
Jeetje heej, dat topic van die overledene @ MF wordt nu wel triest hoor, check ze bekvechten om wie de dame achterop mag hebben![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat is precies wat ik bedoelde mejong.![]()
Neh, gewoon een of ander gaar wijf, maar ws heeft het wel tetteh en een gat. Iemand loopt zelfs met kloppend gelid te bweren dat ie speciaal voor haar wel ff stepjes erop wil zteten.quote:
Dat is helemaal en totally understandlich.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je de maten hebt meeuw ze dan maar door want ik lees niet altijd bij.![]()
Ah, dus jij koopt over 40 jaar een 43 jaar oude motor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja jong, nog ff 40 jaar wachten. Dan heb ik ook een verwarmde garage en een ZX-12 voor woon-werk verkeer en een ZX6R 2004 voor funritjes. En kan ik gewoon even de gangdeur doorlopen om de beide motoren een aaitje over de bol te geven zonder de sneeuw te hoeven trotseren
't zal wel geen lelijkerd geweest zijn......anders hadden ze allemaal de stepjes er af gehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, gewoon een of ander gaar wijf, maar ws heeft het wel tetteh en een gat. Iemand loopt zelfs met kloppend gelid te bweren dat ie speciaal voor haar wel ff stepjes erop wil zteten.En dat is waarom ik me maar met een beperkt aantal users op MF verbonden voel
![]()
Ejz Viccie
Zou je denken? We hebben het hier wel over internet/MF hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Gawaine het volgende:
't zal wel geen lelijkerd geweest zijn......anders hadden ze allemaal de stepjes er af gehaald![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Heb medelijden met mijn collega's morgenHeb net 3 mucho gigantos turkse broden met turkse worst en salade klaargemaakt. Ga er 100% gegarrandeerd gigantisch vanuit mijn bakkes stinken
Normaal toch ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Heb medelijden met mijn collega's morgenHeb net 3 mucho gigantos turkse broden met turkse worst en salade klaargemaakt. Ga er 100% gegarrandeerd gigantisch vanuit mijn bakkes stinken
ja wacht ff, ik zoek ff een mooi voorbeeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou je denken? We hebben het hier wel over internet/MF hoor.![]()
Het oude vrouwen topic zat ook direct vol strontvliegjes.
Ah mooi, dat je je aan de goede zijde bevindt is sowieso wel al okquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja wacht ff, ik zoek ff een mooi voorbeeld![]()
Euwjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
""""""COLLEGA'S """""""""""""![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar nu komt het uit mijn bek ipv onder mijn oksels
Rat street fighterquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Hijacking het volgende:
als ik ooit een motor koop word het denk ik een rat street fighter :V
maar daar houden jullie zeker niet van
Wat voor foto had je willen hebben?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ruil voor een foto van jullie!![]()
One Punch Monkey heeft er 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Hijacking het volgende:
Ja hoor, er zijn wel een paar dames die gas kunnen/mogen geven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Wie zijn dat eigenlijk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn wel een paar dames die gas kunnen/mogen geven.
Ze zijn er alleen niet altijd
Daarom zeg ik ook - ze zijn er niet zo veelquote:
Mail mij dan maar, want je hebt al een naaktfoto gezien. Graag in gelijke munt terugbetalen.quote:
Dat viel mij eerder op de week al op..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef hicham het volgende:
Jeetje heej, dat topic van die overledene @ MF wordt nu wel triest hoor, check ze bekvechten om wie de dame achterop mag hebben![]()
In Duitsland is dat een grote rage .. maar ja je woont ook bij de laatste afslag in Nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Hijacking het volgende:
vb
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07064/ratfighter.JPG]afbeelding][/url]
ik weet niet waarom maar ik vind het wel wat hebben
alleen zou die van mij helemaal matzwart worden![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Dat viel mij eerder op de week al op..
Sig:quote:Rambabbel schreef op 08 februari 2007 @ 21:00:
Ja hoor ik heb ook nog wel een plekkie vrij achterop
In engeland ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Duitsland is dat een grote rage .. maar ja je woont ook bij de laatste afslag in Nederland.![]()
Ahhhh, vandaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef Hijacking het volgende:
[..]
In engeland ook![]()
Maarja ik denk dat ik ratbikes zo vet vind omdat ik nogal gek ben op de mad max trilogie
Ken ze allemaal die mad max films - die zijn van mijn tijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:08 schreef Hijacking het volgende:
ooit mad max gezien ? moet je eens opletten op de motoren leuk speelgoed![]()
[afbeelding]
maar ik scheer me al weg in dit topic met een mt5 hoor je er niet bij
In Engeland zijn ze gewoon gek. Troosteloze bende.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef Hijacking het volgende:
In engeland ook![]()
Maarja ik denk dat ik ratbikes zo vet vind omdat ik nogal gek ben op de mad max trilogie
Perfecte timingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:47 schreef worldpimber het volgende:
Jeez zeg, "leuk gesprek" en vervolgens verneuk je het einde.
http://www.dumpert.nl/mediabase/9256/1aa3b320/index.html (voor de werklozen onder ons)
Deze is voor jouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ola, voor jou dan nog eentje
http://www.break.com/index/another_walmart_intercom_prank.html
Nahhhhhh wat is dat nou weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook - ze zijn er niet zo veel
zo "out of my head" zijn dat:
Ondeugend
Rebbel
O ja, Knuffelslet is eer ook nog - die is er al lang niet meer geweest........
ehhh, en dan houd het voor mij eigenlijk al weer op
O ja, -xx- - maar die telt nog niet helemaal mee - die heeft net 2 lessen gehad of zo.
En volgens onze baksteen is ze een hij
Die is vet menquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
vb
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07064/ratfighter.JPG]afbeelding][/url]
ik weet niet waarom maar ik vind het wel wat hebben
alleen zou die van mij helemaal matzwart worden![]()
Ik dacht zo van -quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik dacht zo van -![]()
En bassie had toch zo iets opgenoteerd een paar posts daarvoor - toch - toch - niet dan?I dont get youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hapt?
Bassie genoteerd wat![]()
Explain mennn
Sowieso schrijf je zo.
Moet ik het ook nog allemaal gaan opzoeken ook nogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
I dont get you![]()
Hapt?
Bassie genoteerd wat![]()
Explain mennn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Moet ik het ook nog allemaal gaan opzoeken ook nogWhat EVAHH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Zijn dat van die ronde bollen of die vierkantequote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
El Presidente, ik heb voor de Fok! MC een voordeelverpakking van drie spaarlampen gekocht.
Het is een hele verbetering.Ik heb nu zeeen van licht in de kamer die het meest gebruikt wordt.
![]()
Van 1 x 25 en 1 x 60 watt naar 2 x 11 watt.![]()
Waar kan ik het bonnetje naartoe sturen? [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Hijacking het volgende:
Vierrrrrkant.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:42 schreef -XX- het volgende:
Zijn dat van die ronde bollen of die vierkante![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat ik maandag een vulling was uitgeknald, kon ik vanochtend albij de tandarts terecht.
![]()
Ik moest er wel om 8.15 zijn, en wel in Rozenburg, dus ik moest er vroeg uit.
Aangezien ik pas om 3.00 naar bed ging, deed dat wel een beetje zeer.![]()
Staat er een lange file op de snelweg.![]()
Dus heb een paar keren van baan verwisseld om maar vooral op te schieten.
Ben ik precies op tijd, en er zat nog niemand bij de tandarts zelf.
Dus ik ga netjes in de wachtkamer zitten, want je mag hier pas naar binnen bij de ENGGG!.![]()
Komt de tandartsassistent 2 minutenlater een mevrouw uit de wachtkamer halen,
die zonder aan mij te vragen voor mag.De brutaliteit.
![]()
Zit ik daar te zweten op die stoel van alle moeite om op tijd te zijn.
Gelukkig was het alleen maar voor een prikje, en was ik binnen vier minuten binnen. Binnen!![]()
En WB is natuurlijk zonder prikje uitgeboord, uitgehoond, uitgewoond. Dus 10 minuten later kon ik weer weg.
Dag mevrouw, ik ben het eerste buiten.![]()
![]()
![]()
Die vierkante klappen nooit uit elkaar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vierrrrrkant.Volgens de verpakking is 11 watt gelijk aan een 60 watt gloeilampie.
En cynisch als ik daar voorover was, zo overtuigd ben ik nu. Het lijkt wel een doktersruimte hier.
Genoeg licht voor een operatie. Dus als je nog een body check nodig hebt.![]()
Vorig jaar had ik een keer uit zuinigheid de drie gloeilampen van 60 watt vervangen door eentje van 25 watt.
Maar dat was wel erg donker, dus had er na een paar holbewoner maanden maar een 60 watt pitje bij gedaan.
Nu was ik in een koopstemming, dit pakketje was dus op de goede tijd en plaats.![]()
Had ik eerder moeten doen.![]()
Koffie en alle fora nalezen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef -XX- het volgende:haha
Tandartsen ...
Zulke afzetterij.![]()
Ze boren even wat bij. HO sorry, ik heb er een scheur in geboord.
Even opvullen met wat lijm.
Haha, rekening op je deurmat.
Lijmen: 30¤
Ofzo He![]()
Duur grapje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:54 schreef -XX- het volgende:
Die vierkante klappen nooit uit elkaar!![]()
Vroeger had ik die altijd in me kamer, maar daar kwam best weinig licht af...
Dus had ik maar van die ronde er in gedaan.
Na een paar maanden licht aan: KLAP!
Haha, dan schrik je mennnn!![]()
Veel gaatjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
.
.
http://www.foto-service.nl/resize/ <--------- handige site voor mensen zonder Photoshop etc.![]()
.
.
[..]
![]()
Eigenlijk is alles de schuld van de tandarts.
Een gaatje..... tja had u dat niet wat beter kunnen onderhouden/beschermen/adviseren?
Laten we dus maar niets meer betalen!![]()
quote:Ik vroeg nog heo deze vulling eruit kon klappen, zo oud was' ie niet.![]()
[..]
Gaat het daar sneller van kapot dan?quote:Duur grapje.![]()
Een gloeilamp kost ¤0,29 en een spaarlamp een paar euro.![]()
maar hier is het een bak licht zoals gezegd.![]()
Misschien moet ik nu het licht niet meer uitdoen als ik naar beneden ga..
.. anders krijg ik niet die 5x langere levensduur.![]()
![]()
ff meer koffie zetten.![]()
Nee, alleen mijn achterste kiezen onder en boven.quote:
Ik de eerste toen ik 22 was. Dus het komt vanzelf.quote:Ik nog nooit een gaatje gehad.
Ik maak tegenwoordig de kipfiltet op een nieuwe manier klaar.quote:![]()
U eet te hard voer!
![]()
quote:Gaat het daar sneller van kapot dan?
quote:Wat bepaalt de levensduur een fluorescentielamp?
Wat algemeen gesproken de levensduur van fluorescentielampen bepaalt is het aantal in- en uitschakelingen, maar ook het type voorschakelapparatuur, de storingen van de netspanningen en de omgevingstemperatuur.
De startvoorwaarden van een lamp hangen af van het type voorschakelapparatuur waarbij de voorverwarming van de elektroden een rol speelt. Elektronische voorschakelapparaturen met voorverwarming zijn te verkiezen. Wat de invloed van omgevingstemperatuur betreft: lampen in kleine gesloten verlichtingsarmaturen vertonen duidelijk een kortere levensduur.
Voor fluorescentielampen is een testprocedure met startcycli van 3 uren, met telkens een tussentijd van 20 minuten, de algemeen aanvaarde techniek. Dit levert 8 cycli per dag. Met test in cycli om het aan en uit zetten van de lamp mee in rekening te nemen.
Een lamp kent ook een lichtstroomvermindering (LLD = Lamp Lumen depreciation). Voor fluorescentielampen verwacht men een depreciatie van 5-15% (LLD = 0.95-0.85). De LLD is het percentage van de initiële lichtstroom op 40% van de levensduur. Men stelt de economische levensduur van een fluorescentielamp op het moment dat de lamp nog 70% van haar lichtstroom produceert van de lichtstroomwaarde na 100-uur.
Leerzaam dat fokken.quote:Wanneer een klassieke lamp vervangen door een spaarlamp?
Een goede vuistregel voor de vervanging van gloeilampen door spaarlampen is: als de lamp gemiddeld meer dan een half uur per dag brandt, is een spaarlamp de goedkoopste oplossing.
Whaha!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn achterste kiezen onder en boven.![]()
De buurjongen van acht heeft alleen maar rotte tanden in zijn mond.![]()
[..]
quote:Ik de eerste toen ik 22 was. Dus het komt vanzelf.![]()
Daarvoor was naar de tandarts gaan altijd saai en overbodig. Heb ook een paar jaren overgeslagen.
Totdat je in dienst komt. Dan moet je ineens weer.
[..]
quote:Hahawelneeeeee, gewoon goed blijven poetsen.
![]()
Ahhhhhh zooooo, dus zo werkt hetquote:Altijd bij het inschakelmoment. In het geval van gloeilampen komt het doordat het gloeidraadje steeds dunner wordt tijdens het branden. En op een gegeven moment is het te dun dat het de klap van het inschakelen niet meer verdraagt. Bij TL moest ik even Googlen.
![]()
[..]
[..]
Leerzaam dat fokken.![]()
Ze kijken gewoon niet op of om naar hem. Hij mag het zelf bepalen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef -XX- het volgende:
Whaha!vet hard!! Naar bed met hapje levertraan en als goedmakertje een zoete lollie!
![]()
Dat dacht ik ook altijd, maar ouider komt met gebreken.. geheel vanzelf. Ook gij.quote:Haha welneeeeee, gewoon goed blijven poetsen.
Jij hebt een afstraffing nodig!! Bukken!!quote:IndeedZo leer ik nog eens wat als ik niet kom opdagen op school
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon niet op of om naar hem. Hij mag het zelf bepalen.![]()
Ook krijg hij vaak geen avondeten (dan moet je maar precies op tijd binnen zijn voor de 6 x patat in de week)
of ontbijt, lunch..... etc.. Gaat hij bij mij lopen zeuren dat hij honger heeft.![]()
[..]
quote:Hahaha geweldig!!
![]()
quote:Dat dacht ik ook altijd, maar ouider komt met gebreken.. geheel vanzelf. Ook gij.![]()
quote:Ja maar dat dacht jij! !!![]()
quote:Euh ouider.. zelfs typen kost moeite.![]()
![]()
[..]
Jij hebt een afstraffing nodig!! Bukken!!![]()
![]()
Jankerd, ik loop al een week met de hechtingen in mijn bekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat ik maandag een vulling was uitgeknald, kon ik vanochtend albij de tandarts terecht.
![]()
Ik moest er wel om 8.15 zijn, en wel in Rozenburg, dus ik moest er vroeg uit.
Aangezien ik pas om 3.00 naar bed ging, deed dat wel een beetje zeer.![]()
Staat er een lange file op de snelweg.![]()
Dus heb een paar keren van baan verwisseld om maar vooral op te schieten.
Ben ik precies op tijd, en er zat nog niemand bij de tandarts zelf.
Dus ik ga netjes in de wachtkamer zitten, want je mag hier pas naar binnen bij de ENGGG!.![]()
Komt de tandartsassistent 2 minutenlater een mevrouw uit de wachtkamer halen,
die zonder aan mij te vragen voor mag.De brutaliteit.
![]()
Zit ik daar te zweten op die stoel van alle moeite om op tijd te zijn.
Gelukkig was het alleen maar voor een prikje, en was ik binnen vier minuten binnen. Binnen!![]()
En WB is natuurlijk zonder prikje uitgeboord, uitgehoond, uitgewoond. Dus 10 minuten later kon ik weer weg.
Dag mevrouw, ik ben het eerste buiten.![]()
![]()
![]()
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jankerd, ik loop al een week met de hechtingen in mijn beknog 2 weken te gaan
na snijden komen de hechtingenquote:
Goede aanleiding om voor medeleven te posten Stink.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef stinkie het volgende:
Jankerd, ik loop al een week met de hechtingen in mijn beknog 2 weken te gaan
Ai..... mijn buurman kon vorige week met dezelfde ingreep ineens niet meer ademhalen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef stinkie het volgende:
na snijden komen de hechtingen
Moest iets boven mijn kiezen worden weggehaald
Dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
na snijden komen de hechtingen
Moest iets boven mijn kiezen worden weggehaald
Gebruiken ze tegenwoordig geen oplosbare hechtingen daarvoor?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef -XX- het volgende:
Dat is niet zo mooi!![]()
Hechtingen verwijderen doet vet zeer he?
(of moet dat nog gebeuren) ?
Neee, vervelend men!! ..beterschap!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gebruiken ze tegenwoordig geen oplosbare hechtingen daarvoor?
Teach me!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Owke! Hier komtie
Ze lossen alleen op in het lichaam!!
En in de mond komt het in aanraking met lucht, en dan lossen ze niet meer op.![]()
quote:- WoootIk had net me rooster opgestuurd gekregen voor aankomende 2 maanden ongeveer.
Elke woensdag geen les.
En mijn rijschool geeft bijna alleen op woensdagen motorlesWegens nu nog te kort aan rijinstructeurs voor motor
HOE beter dan!!!!![]()
![]()
![]()
Hoe kom je die op het spoor?quote:
.. in combinatie met deze knippers......quote:Diese Zierfigur ist vielfach einsetzbar, z.B. zur Befestigung auf einem Pokal- oder Briefkastendeckel, Stein-, Metall- oder Holzsockel usw. Auch geeignet für Dekorationszwecke an Ausstellungsstücken, Oldtimern etc. ohne Straßenzulassung!!!!!!!!![]()
![]()
Bei Verwendung innerhalb der StVZO beachten Sie bitte die bestehenden Gesetze bezüglich gefährdender Fahrzeugteile im Straßenverkehr und/oder informieren Sie sich vor der Montage bei der zuständigen Zulassungs- oder TÜV-Prüfstelle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |