quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vrouwen behoren niet op deze wijze door te denken![]()
Jij smeerpijp![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee ik zal het laten!!!
Goedemiddag![]()
Nog geen sneeuw hier!Wel regenachtig
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neeeeee ik zal het laten!!!
Goedemiddag![]()
Nog geen sneeuw hier!Wel regenachtig
Beneeuwde pijpen![]()
Ik denk wel 1 van de meeste geslaagde designs buiten de standaard duizend in een dozijn supersports.quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:20 schreef hicham het volgende:
Die Triumph Tiger ziet er best puik uit, het nieuwe model dan wel
Watte?quote:Oh shit, je mind-controlling device werkt al [afbeelding] Waar heb je de subliminal messages verstopt
Dat verhaal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Zowaar net ff naar de oogarts geweest. Zie al een tijdje slecht met mijn rechteroog [afbeelding] Blijkt dus dat ik eigenlijk toch wel te vaak en te lang mijn lenzen in heb gehouden kennelijk. [afbeelding]
Nu mag ik dus sowieso deze lenzen weggooien en de komende 2 maanden een bril opdoen en druppelen [afbeelding]
Dat wordt dus erg leuk met [afbeelding]
- motorrijden helm op/af doen [afbeelding]
- werken [afbeelding]
- afzakkende brillen [afbeelding]
- weglopende chicks [afbeelding]
- vermoeide ogen na dag werken [afbeelding]
Maargoed, gelukkig is de schade nog te herstellen [afbeelding]
Nu alles ff geregeld, bril bestellen, geld opgenomen, motor hoes over heen gegooid. Even nog extra aandachtig de mooi verroeste ketting, remschijven, boutjes e.d. bekeken, deuren en ramen gesloten dus laat de sneeuwstorm maar komen [afbeelding]
Coool.quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:42 schreef bvvt het volgende:
Deze foto is van een paar dagen terug
[afbeelding]
En deze foto is van vandaag 11.30
[afbeelding]
Mooie lijnen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beneeuwde pijpen![]()
Lees het net pasquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Zowaar net ff naar de oogarts geweest. Zie al een tijdje slecht met mijn rechteroog [afbeelding] Blijkt dus dat ik eigenlijk toch wel te vaak en te lang mijn lenzen in heb gehouden kennelijk. [afbeelding]
Nu mag ik dus sowieso deze lenzen weggooien en de komende 2 maanden een bril opdoen en druppelen [afbeelding]
- werken [afbeelding]
Nu alles ff geregeld, bril bestellen, geld opgenomen, motor hoes over heen gegooid. Even nog extra aandachtig de mooi verroeste ketting, remschijven, boutjes e.d. bekeken, deuren en ramen gesloten dus laat de sneeuwstorm maar komen [afbeelding]
Gazellequote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef bvvt het volgende:
Ben met de "gewone" fiets vandaag.........
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lees het net pas
Haha geweldig
Foto hoor!
![]()
wtfquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
- werken [afbeelding]
Wat doe jij allemaal met die tong?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
Kom maar op witte vlokjes! Ik laat jullie op mijn tong wegsmelten!![]()
Winter is blehhhh!! [afbeelding]
BWT is op de fiets.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:18 schreef bvvt het volgende:
Ben met de "gewone" fiets vandaag.........
Hahahaquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met die tong?![]()
Stafford.![]()
[..]
Haha, ik weet nog dat ik vroeger met me broers op het kanaal ging fietsen dat helemaal dichtgevroren was!!quote:BWT is op de fiets. [afbeelding]
Ik heb trouwens soms meer met fietsers en voetgangers te doen in de winter.
Rijden wij lekker op een schoongepekelde weg.. gaan zij onderuit.![]()
![]()
Een paar jaar geleden was het ook zo erg, was er wekenlang geen capaciteit om de trottoirs
en fietspaden aan te pakken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hoeveel motoren heb jij wel niet gehad!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
GSM piccie from the past.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klopt volgens de Chineese kalender. En die beschrijving in de praktijk ook.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.23 of 24.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef -XX- het volgende:
Hoeveel motoren heb jij wel niet gehad!![]()
![]()
ik gok 21quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoeveel motoren heb jij wel niet gehad!![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt volgens de Chineese kalender. En die beschrijving in de praktijk ook.![]()
[..]Inkoppertje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
23 of 24.![]()
... Niet voor een -XX- !
![]()
Damn!Dat is nogal wat!
Doet het nooit pijn in je hart om je motoren steeds weer te verkopen
?
Raak je er nou niet aan gehecht?
Wooot!
: ¤ 1.500,- ( financieren? ) datum plaatsing: 01-02-2007
conditie: nieuw
soort: toermotor
bouwjaar: 1991
basiskleur: blauw
cilinderinhoud: 500 tot 1000 cc
aantal cilinders: 4-cilinder
kilometerstand: 6500 km.![]()
Netjes men!!!Sowieso schrijf je zo.
Ja, misschien kom ik daar ook wel op uit als ik zin heb om te tellen later.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik gok 21
sneeuwlekker ritje op de snelweg
![]()
Mijn plannen veranderen nogal eens, soms koop ik een motor voor de fun, voor de idioot lage prijs, voor economische omstandigheden, geilheid, of gewoon omdat ik aankoop nodig heb om een nieuw tijdperk in te luiden.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Inkoppertje..... Niet voor een -XX- !
![]()
Damn!Dat is nogal wat!
Doet het nooit pijn in je hart om je motoren steeds weer te verkopen
?
Raak je er nou niet aan gehecht?
Dat is een 2 cylinder, en die kilometerstand is wel heel erg astrologie.quote:Wooot!
: ¤ 1.500,- ( financieren? ) datum plaatsing: 01-02-2007
conditie: nieuw
soort: toermotor
bouwjaar: 1991
basiskleur: blauw
cilinderinhoud: 500 tot 1000 cc
aantal cilinders: 4-cilinder
kilometerstand: 6500 km.
[afbeelding]
Netjes men!!!
Haha!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, misschien kom ik daar ook wel op uit als ik zin heb om te tellen later.![]()
![]()
[..]
Mijn plannen veranderen nogal eens, soms koop ik een motor voor de fun, voor de idioot lage prijs, voor economische omstandigheden, geilheid, of gewoon omdat ik aankoop nodig heb om een nieuw tijdperk in te luiden.![]()
Ik zie overal wel een voordeel in.En steeds in het spotlicht een ander hoofdoel.
Bovendien kan de de rat heel eenvoudig in zijn eigen leefwereld dingen ineens als een baksteen laten vallen.![]()
![]()
Er staat dan ook altijd weer geld tegenover om nieuwe dingen te doen.![]()
[..]
2 cylinders is toch vetter als 4quote:Dat is een 2 cylinder, en die kilometerstand is wel heel erg astrologie.![]()
Nee, Giantquote:
In dit geval heeft het geen enkel voordeel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle nieuwe en tweedehands motoren zijn overcompleet bij een motorzaak. Daar leven ze van.quote:Haha er stond ook van:
Weg wegens OVERCOMPLEETHEID....
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In dit geval heeft het geen enkel voordeel.![]()
Een staande 2 cylinder van kleine inhoud blijft een koppelarme machine die toeren moet maken.![]()
Maar deze GS ziet er wel heel erg mooi uit. Ik heb nog een blauw/wit motorpak. Kopen?
De maat zal vast goed zijn als ik je laatst inschatte in die jas.![]()
[afbeelding]Hahahh!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Alle nieuwe en tweedehands motoren zijn overcompleet bij een motorzaak. Daar leven ze van.![]()
Geweldige foto mennnHeb je die niet in grotere versie?
Sowieso schrijf je zo.
Koffiekoekje misschien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef -XX- het volgende:
Hahahh!!!!
Geweldige foto mennnHeb je die niet in grotere versie?
Die roofvogel is best tofquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:42 schreef Worldbeater het volgende:
Met de koper van de GS was ik op eigen innitiatief overeengekomen om de helft van de nieuwe accu te betalen.
zaterdag reed hij immers nog met veel plezier, zondag stonden ze met een defecte accu 30 kilometer van huis.![]()
Kwamen door even 2 meter aanduwen wel thuis.![]()
Later dacht ik, misschien is het handig om wat spullen bij Louis te kopen voor de Triumph.
Een tankreiniger kost daar ¤4,95 en in een motorzaak ¤14,95. (Roderick weet er alles van)
En niet onbelangrijk, kunnen we de verzendkosten combineren.
En dan ga je gelijk verder shoppern natuurlijk.![]()
Een klein ruitje op het stuur houdt in de eerste plaats de ergste windruk weg, en staat ook best leuk.![]()
[afbeelding]
Dacht er gisteren ook al aan tijdens het rijden.
De rijwind is best aanwezig, en verantwoordelijk voor verkoop van de Triumph.![]()
Koplampruitje dacht ik zelfs vorige week gelijk al toen de eigenaar dat zei.
Knipperlichten bestel je dan ook zo mee voor 7 euro. Deze?![]()
[afbeelding]
2 tientjes voor op het spatbord?![]()
[afbeelding]
Gekkigheid.![]()
Maar nu krijg ik net een mail terug dat meneer zijn vriendin nog het nodige wil bestellen, en dat ze binnenkort op wintersportgaan. Ik dacht dat het een arme student was.
![]()
(toen de GS bij de vorige eigenaar voor 180 aangeboden werd in december kon hij hem niet betalen, en bood 100 euro)
![]()
Hmmm.. dat voordeel had ik nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:45 schreef -XX- het volgende:
Die roofvogel is best tofmaar niet voor Nederlandse motorrijders!!!
![]()
Tenzij je wilt dat rijders uit je buurd blijven natuurlijk op de weg !!![]()
Zeker een leuk ding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm is dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154020 pr0n
ja heb er wel es wat over gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Zeker een leuk ding.![]()
Lees je eens in over onderhoud van die dingen.![]()
en die klinkt alsof alles rammelt - tenminste in zijn vrij geloof ikquote:En heb je die koppeling al eens gehoord?![]()
Ja maar maar!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm is dit http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/154020 pr0n
ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef -XX- het volgende:
Ja maar maar!
hicham worldpimper en jij in het midden is nog meer pr0n![]()
WTFquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik![]()
alhoewel je wel gelijk hebt uiteraard
![]()
jouw logicaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus jij leeft daar in het pak van wb![]()
![]()
neuhhquote:Jullie hebben dan btw wel wat weg van elkaar
Ik kan me niet herinneren dat ik deze reactie heb geschreven, derhalve houd ik pimber voor deze overloed aan smilies verantwoordelijkquote:
NoooOOOohoohohohquote:Op donderdag 8 februari 2007 11:22 schreef worldpimber het volgende:
Zowaar net ff naar de oogarts geweest. Zie al een tijdje slecht met mijn rechteroogBlijkt dus dat ik eigenlijk toch wel te vaak en te lang mijn lenzen in heb gehouden kennelijk.
Nu mag ik dus sowieso deze lenzen weggooien en de komende 2 maanden een bril opdoen en druppelen![]()
Dat wordt dus erg leuk met
- motorrijden helm op/af doen
- werken
- afzakkende brillen
- weglopende chicks
- vermoeide ogen na dag werken
Maargoed, gelukkig is de schade nog te herstellen
Nu alles ff geregeld, bril bestellen, geld opgenomen, motor hoes over heen gegooid. Even nog extra aandachtig de mooi verroeste ketting, remschijven, boutjes e.d. bekeken, deuren en ramen gesloten dus laat de sneeuwstorm maar komen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
neuhhzo zou de mijne eruit zien:
[afbeelding]
niet alleen kostenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:16 schreef hicham het volgende:
Dude, OPMLul niet
Je gaat toch geen duc kopen als je een ZX-7R 'vanwege de kosten' weg hebt gedaan?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
OPM is veel knapper.![]()
Alleen als hij zijn lenzen in heeft dan.![]()
[/Pimber]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jouw logicadie was ik ff vergeten
[..]
neuhhzo zou de mijne eruit zien:
[afbeelding]
Je moet de bui zien als een orkaan, je zit nu in het hart.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:28 schreef bvvt het volgende:
Vervolg van eerder bericht.
Nou, het lijkt er op of het is uitgesneeuwd hiero.
Hoeveelheid die er nog uit is gekomen valt mee.
Zeker niet de 10-15 die voorspeld was.
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is een goede vriendin geworden..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:deze zomer missch naar turkey voor laserbehandeling..een goeie vriendin heeft het vorig jaar ook gedaan. eerst hier vooronderzoek laten doen, dan daar laten laseren. ik dacht eerst ff aankijken hoe het bij haar gaat
gaat goed dus wie weet
Die streetfighter heeft ons uit elkaar gedrevenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
niet alleen kostenmaar idd..moet me beheersen tot na de studie
fighter staat nu ook alweer ruim 2 mnd te staan in de schuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |