Voor wat hoort watquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja of jij post een foto of ik post er een![]()
![]()
![]()
Je doet maarquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgens mij is het jou niet geheel duidelijk welke foto ik van plan ben te posten
Nu staat het op schrift.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je doet maar![]()
Me hoofd staat er toch niet op!
Dus geen bewijs dat k het ben![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
zijn er op mij na ook nog meisjes die motorrijden?
Geef me een sootje maandenquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Nee, wij rijden wel meisjes als dat een compromis is waar je mee kan leven?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Vast wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Dat zijn nooit echt vrouwen volgens mij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vast wel.Ik zag een tijdje terug een hele dikke Harley rijden. Toen ik naar de berijder (in zwart leren pak met zwarte helm met donker vizier) keek vond ik het nogal apart dat die roze veters in z'n laarzen had.
Bleek dus een vrouw te zijn.![]()
een dure dildoquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:26 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vast wel.Ik zag een tijdje terug een hele dikke Harley rijden. Toen ik naar de berijder (in zwart leren pak met zwarte helm met donker vizier) keek vond ik het nogal apart dat die roze veters in z'n laarzen had.
Bleek dus een vrouw te zijn.![]()
Ja jong, nog ff 40 jaar wachten. Dan heb ik ook een verwarmde garage en een ZX-12 voor woon-werk verkeer en een ZX6R 2004 voor funritjes. En kan ik gewoon even de gangdeur doorlopen om de beide motoren een aaitje over de bol te geven zonder de sneeuw te hoeven trotserenquote:
Ook met een inpandige deur naar de verwarmde garage en een automatische sectionaaldeur ...net als ik ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja jong, nog ff 40 jaar wachten. Dan heb ik ook een verwarmde garage en een ZX-12 voor woon-werk verkeer en een ZX6R 2004 voor funritjes. En kan ik gewoon even de gangdeur doorlopen om de beide motoren een aaitje over de bol te geven zonder de sneeuw te hoeven trotseren
Jah, dat is precies wat ik bedoelde mejong.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:32 schreef Gawaine het volgende:
Ook met een inpandige deur naar de verwarmde garage en een automatische sectionaaldeur ...net als ik ?![]()
Als het tenminste zo'n oude is waarvan het blok zonder rubbers in het frame hangt.quote:
ik rij als een oud wijf, telt dat ook?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Jij kleed je ook als wijf toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:48 schreef viccie het volgende:
[..]
ik rij als een oud wijf, telt dat ook?![]()
Is zij familie van die gast ?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef hicham het volgende:
Jeetje heej, dat topic van die overledene @ MF wordt nu wel triest hoor, check ze bekvechten om wie de dame achterop mag hebben![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, dat is precies wat ik bedoelde mejong.![]()
Neh, gewoon een of ander gaar wijf, maar ws heeft het wel tetteh en een gat. Iemand loopt zelfs met kloppend gelid te bweren dat ie speciaal voor haar wel ff stepjes erop wil zteten.quote:
Dat is helemaal en totally understandlich.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je de maten hebt meeuw ze dan maar door want ik lees niet altijd bij.![]()
Ah, dus jij koopt over 40 jaar een 43 jaar oude motor?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja jong, nog ff 40 jaar wachten. Dan heb ik ook een verwarmde garage en een ZX-12 voor woon-werk verkeer en een ZX6R 2004 voor funritjes. En kan ik gewoon even de gangdeur doorlopen om de beide motoren een aaitje over de bol te geven zonder de sneeuw te hoeven trotseren
't zal wel geen lelijkerd geweest zijn......anders hadden ze allemaal de stepjes er af gehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, gewoon een of ander gaar wijf, maar ws heeft het wel tetteh en een gat. Iemand loopt zelfs met kloppend gelid te bweren dat ie speciaal voor haar wel ff stepjes erop wil zteten.En dat is waarom ik me maar met een beperkt aantal users op MF verbonden voel
![]()
Ejz Viccie
Zou je denken? We hebben het hier wel over internet/MF hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef Gawaine het volgende:
't zal wel geen lelijkerd geweest zijn......anders hadden ze allemaal de stepjes er af gehaald![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Heb medelijden met mijn collega's morgenHeb net 3 mucho gigantos turkse broden met turkse worst en salade klaargemaakt. Ga er 100% gegarrandeerd gigantisch vanuit mijn bakkes stinken
Normaal toch ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Heb medelijden met mijn collega's morgenHeb net 3 mucho gigantos turkse broden met turkse worst en salade klaargemaakt. Ga er 100% gegarrandeerd gigantisch vanuit mijn bakkes stinken
ja wacht ff, ik zoek ff een mooi voorbeeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zou je denken? We hebben het hier wel over internet/MF hoor.![]()
Het oude vrouwen topic zat ook direct vol strontvliegjes.
Ah mooi, dat je je aan de goede zijde bevindt is sowieso wel al okquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ja wacht ff, ik zoek ff een mooi voorbeeld![]()
Euwjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
""""""COLLEGA'S """""""""""""![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar nu komt het uit mijn bek ipv onder mijn oksels
Rat street fighterquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Hijacking het volgende:
als ik ooit een motor koop word het denk ik een rat street fighter :V
maar daar houden jullie zeker niet van
Wat voor foto had je willen hebben?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ruil voor een foto van jullie!![]()
One Punch Monkey heeft er 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Hijacking het volgende:
als ik ooit een motor koop word het denk ik een rat street fighter :V
maar daar houden jullie zeker niet van
Ja hoor, er zijn wel een paar dames die gas kunnen/mogen geven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:24 schreef LoveSounds het volgende:
Wie zijn dat eigenlijk?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:43 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja hoor, er zijn wel een paar dames die gas kunnen/mogen geven.
Ze zijn er alleen niet altijd
Daarom zeg ik ook - ze zijn er niet zo veelquote:
Mail mij dan maar, want je hebt al een naaktfoto gezien. Graag in gelijke munt terugbetalen.quote:
Dat viel mij eerder op de week al op..quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:44 schreef hicham het volgende:
Jeetje heej, dat topic van die overledene @ MF wordt nu wel triest hoor, check ze bekvechten om wie de dame achterop mag hebben![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Duitsland is dat een grote rage .. maar ja je woont ook bij de laatste afslag in Nederland.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Hijacking het volgende:
vb
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07064/ratfighter.JPG]afbeelding][/url]
ik weet niet waarom maar ik vind het wel wat hebben
alleen zou die van mij helemaal matzwart worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |