quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef Worldbeater het volgende:
Dat viel mij eerder op de week al op..
Sig:quote:Rambabbel schreef op 08 februari 2007 @ 21:00:
Ja hoor ik heb ook nog wel een plekkie vrij achterop
In engeland ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Duitsland is dat een grote rage .. maar ja je woont ook bij de laatste afslag in Nederland.![]()
Ahhhh, vandaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef Hijacking het volgende:
[..]
In engeland ook![]()
Maarja ik denk dat ik ratbikes zo vet vind omdat ik nogal gek ben op de mad max trilogie
Ken ze allemaal die mad max films - die zijn van mijn tijdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:08 schreef Hijacking het volgende:
ooit mad max gezien ? moet je eens opletten op de motoren leuk speelgoed![]()
[afbeelding]
maar ik scheer me al weg in dit topic met een mt5 hoor je er niet bij
In Engeland zijn ze gewoon gek. Troosteloze bende.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:46 schreef Hijacking het volgende:
In engeland ook![]()
Maarja ik denk dat ik ratbikes zo vet vind omdat ik nogal gek ben op de mad max trilogie
Perfecte timingquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:47 schreef worldpimber het volgende:
Jeez zeg, "leuk gesprek" en vervolgens verneuk je het einde.
http://www.dumpert.nl/mediabase/9256/1aa3b320/index.html (voor de werklozen onder ons)
Deze is voor jouquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ola, voor jou dan nog eentje
http://www.break.com/index/another_walmart_intercom_prank.html
Nahhhhhh wat is dat nou weerquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook - ze zijn er niet zo veel
zo "out of my head" zijn dat:
Ondeugend
Rebbel
O ja, Knuffelslet is eer ook nog - die is er al lang niet meer geweest........
ehhh, en dan houd het voor mij eigenlijk al weer op
O ja, -xx- - maar die telt nog niet helemaal mee - die heeft net 2 lessen gehad of zo.
En volgens onze baksteen is ze een hij
Die is vet menquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:34 schreef Hijacking het volgende:
[..]
vb
[[url=http://xs312.xs.to/xs312/07064/ratfighter.JPG]afbeelding][/url]
ik weet niet waarom maar ik vind het wel wat hebben
alleen zou die van mij helemaal matzwart worden![]()
Ik dacht zo van -quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:33 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik dacht zo van -![]()
En bassie had toch zo iets opgenoteerd een paar posts daarvoor - toch - toch - niet dan?I dont get youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hapt?
Bassie genoteerd wat![]()
Explain mennn
Sowieso schrijf je zo.
Moet ik het ook nog allemaal gaan opzoeken ook nogquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
I dont get you![]()
Hapt?
Bassie genoteerd wat![]()
Explain mennn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
Moet ik het ook nog allemaal gaan opzoeken ook nogWhat EVAHH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
Zijn dat van die ronde bollen of die vierkantequote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:37 schreef Worldbeater het volgende:
El Presidente, ik heb voor de Fok! MC een voordeelverpakking van drie spaarlampen gekocht.
Het is een hele verbetering.Ik heb nu zeeen van licht in de kamer die het meest gebruikt wordt.
![]()
Van 1 x 25 en 1 x 60 watt naar 2 x 11 watt.![]()
Waar kan ik het bonnetje naartoe sturen? [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Hijacking het volgende:
als ik ooit een motor koop word het denk ik een rat street fighter :V
maar daar houden jullie zeker niet van
Vierrrrrkant.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:42 schreef -XX- het volgende:
Zijn dat van die ronde bollen of die vierkante![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat ik maandag een vulling was uitgeknald, kon ik vanochtend albij de tandarts terecht.
![]()
Ik moest er wel om 8.15 zijn, en wel in Rozenburg, dus ik moest er vroeg uit.
Aangezien ik pas om 3.00 naar bed ging, deed dat wel een beetje zeer.![]()
Staat er een lange file op de snelweg.![]()
Dus heb een paar keren van baan verwisseld om maar vooral op te schieten.
Ben ik precies op tijd, en er zat nog niemand bij de tandarts zelf.
Dus ik ga netjes in de wachtkamer zitten, want je mag hier pas naar binnen bij de ENGGG!.![]()
Komt de tandartsassistent 2 minutenlater een mevrouw uit de wachtkamer halen,
die zonder aan mij te vragen voor mag.De brutaliteit.
![]()
Zit ik daar te zweten op die stoel van alle moeite om op tijd te zijn.
Gelukkig was het alleen maar voor een prikje, en was ik binnen vier minuten binnen. Binnen!![]()
En WB is natuurlijk zonder prikje uitgeboord, uitgehoond, uitgewoond. Dus 10 minuten later kon ik weer weg.
Dag mevrouw, ik ben het eerste buiten.![]()
![]()
![]()
Die vierkante klappen nooit uit elkaar!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vierrrrrkant.Volgens de verpakking is 11 watt gelijk aan een 60 watt gloeilampie.
En cynisch als ik daar voorover was, zo overtuigd ben ik nu. Het lijkt wel een doktersruimte hier.
Genoeg licht voor een operatie. Dus als je nog een body check nodig hebt.![]()
Vorig jaar had ik een keer uit zuinigheid de drie gloeilampen van 60 watt vervangen door eentje van 25 watt.
Maar dat was wel erg donker, dus had er na een paar holbewoner maanden maar een 60 watt pitje bij gedaan.
Nu was ik in een koopstemming, dit pakketje was dus op de goede tijd en plaats.![]()
Had ik eerder moeten doen.![]()
Koffie en alle fora nalezen.![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:53 schreef -XX- het volgende:haha
Tandartsen ...
Zulke afzetterij.![]()
Ze boren even wat bij. HO sorry, ik heb er een scheur in geboord.
Even opvullen met wat lijm.
Haha, rekening op je deurmat.
Lijmen: 30¤
Ofzo He![]()
Duur grapje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:54 schreef -XX- het volgende:
Die vierkante klappen nooit uit elkaar!![]()
Vroeger had ik die altijd in me kamer, maar daar kwam best weinig licht af...
Dus had ik maar van die ronde er in gedaan.
Na een paar maanden licht aan: KLAP!
Haha, dan schrik je mennnn!![]()
Veel gaatjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:39 schreef Worldbeater het volgende:
.
.
http://www.foto-service.nl/resize/ <--------- handige site voor mensen zonder Photoshop etc.![]()
.
.
[..]
![]()
Eigenlijk is alles de schuld van de tandarts.
Een gaatje..... tja had u dat niet wat beter kunnen onderhouden/beschermen/adviseren?
Laten we dus maar niets meer betalen!![]()
quote:Ik vroeg nog heo deze vulling eruit kon klappen, zo oud was' ie niet.![]()
[..]
Gaat het daar sneller van kapot dan?quote:Duur grapje.![]()
Een gloeilamp kost ¤0,29 en een spaarlamp een paar euro.![]()
maar hier is het een bak licht zoals gezegd.![]()
Misschien moet ik nu het licht niet meer uitdoen als ik naar beneden ga..
.. anders krijg ik niet die 5x langere levensduur.![]()
![]()
ff meer koffie zetten.![]()
Nee, alleen mijn achterste kiezen onder en boven.quote:
Ik de eerste toen ik 22 was. Dus het komt vanzelf.quote:Ik nog nooit een gaatje gehad.
Ik maak tegenwoordig de kipfiltet op een nieuwe manier klaar.quote:![]()
U eet te hard voer!
![]()
quote:Gaat het daar sneller van kapot dan?
quote:Wat bepaalt de levensduur een fluorescentielamp?
Wat algemeen gesproken de levensduur van fluorescentielampen bepaalt is het aantal in- en uitschakelingen, maar ook het type voorschakelapparatuur, de storingen van de netspanningen en de omgevingstemperatuur.
De startvoorwaarden van een lamp hangen af van het type voorschakelapparatuur waarbij de voorverwarming van de elektroden een rol speelt. Elektronische voorschakelapparaturen met voorverwarming zijn te verkiezen. Wat de invloed van omgevingstemperatuur betreft: lampen in kleine gesloten verlichtingsarmaturen vertonen duidelijk een kortere levensduur.
Voor fluorescentielampen is een testprocedure met startcycli van 3 uren, met telkens een tussentijd van 20 minuten, de algemeen aanvaarde techniek. Dit levert 8 cycli per dag. Met test in cycli om het aan en uit zetten van de lamp mee in rekening te nemen.
Een lamp kent ook een lichtstroomvermindering (LLD = Lamp Lumen depreciation). Voor fluorescentielampen verwacht men een depreciatie van 5-15% (LLD = 0.95-0.85). De LLD is het percentage van de initiële lichtstroom op 40% van de levensduur. Men stelt de economische levensduur van een fluorescentielamp op het moment dat de lamp nog 70% van haar lichtstroom produceert van de lichtstroomwaarde na 100-uur.
Leerzaam dat fokken.quote:Wanneer een klassieke lamp vervangen door een spaarlamp?
Een goede vuistregel voor de vervanging van gloeilampen door spaarlampen is: als de lamp gemiddeld meer dan een half uur per dag brandt, is een spaarlamp de goedkoopste oplossing.
Whaha!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nee, alleen mijn achterste kiezen onder en boven.![]()
De buurjongen van acht heeft alleen maar rotte tanden in zijn mond.![]()
[..]
quote:Ik de eerste toen ik 22 was. Dus het komt vanzelf.![]()
Daarvoor was naar de tandarts gaan altijd saai en overbodig. Heb ook een paar jaren overgeslagen.
Totdat je in dienst komt. Dan moet je ineens weer.
[..]
quote:Hahawelneeeeee, gewoon goed blijven poetsen.
![]()
Ahhhhhh zooooo, dus zo werkt hetquote:Altijd bij het inschakelmoment. In het geval van gloeilampen komt het doordat het gloeidraadje steeds dunner wordt tijdens het branden. En op een gegeven moment is het te dun dat het de klap van het inschakelen niet meer verdraagt. Bij TL moest ik even Googlen.
![]()
[..]
[..]
Leerzaam dat fokken.![]()
Ze kijken gewoon niet op of om naar hem. Hij mag het zelf bepalen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:07 schreef -XX- het volgende:
Whaha!vet hard!! Naar bed met hapje levertraan en als goedmakertje een zoete lollie!
![]()
Dat dacht ik ook altijd, maar ouider komt met gebreken.. geheel vanzelf. Ook gij.quote:Haha welneeeeee, gewoon goed blijven poetsen.
Jij hebt een afstraffing nodig!! Bukken!!quote:IndeedZo leer ik nog eens wat als ik niet kom opdagen op school
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze kijken gewoon niet op of om naar hem. Hij mag het zelf bepalen.![]()
Ook krijg hij vaak geen avondeten (dan moet je maar precies op tijd binnen zijn voor de 6 x patat in de week)
of ontbijt, lunch..... etc.. Gaat hij bij mij lopen zeuren dat hij honger heeft.![]()
[..]
quote:Hahaha geweldig!!
![]()
quote:Dat dacht ik ook altijd, maar ouider komt met gebreken.. geheel vanzelf. Ook gij.![]()
quote:Ja maar dat dacht jij! !!![]()
quote:Euh ouider.. zelfs typen kost moeite.![]()
![]()
[..]
Jij hebt een afstraffing nodig!! Bukken!!![]()
![]()
Jankerd, ik loop al een week met de hechtingen in mijn bekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:46 schreef Worldbeater het volgende:
Omdat ik maandag een vulling was uitgeknald, kon ik vanochtend albij de tandarts terecht.
![]()
Ik moest er wel om 8.15 zijn, en wel in Rozenburg, dus ik moest er vroeg uit.
Aangezien ik pas om 3.00 naar bed ging, deed dat wel een beetje zeer.![]()
Staat er een lange file op de snelweg.![]()
Dus heb een paar keren van baan verwisseld om maar vooral op te schieten.
Ben ik precies op tijd, en er zat nog niemand bij de tandarts zelf.
Dus ik ga netjes in de wachtkamer zitten, want je mag hier pas naar binnen bij de ENGGG!.![]()
Komt de tandartsassistent 2 minutenlater een mevrouw uit de wachtkamer halen,
die zonder aan mij te vragen voor mag.De brutaliteit.
![]()
Zit ik daar te zweten op die stoel van alle moeite om op tijd te zijn.
Gelukkig was het alleen maar voor een prikje, en was ik binnen vier minuten binnen. Binnen!![]()
En WB is natuurlijk zonder prikje uitgeboord, uitgehoond, uitgewoond. Dus 10 minuten later kon ik weer weg.
Dag mevrouw, ik ben het eerste buiten.![]()
![]()
![]()
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jankerd, ik loop al een week met de hechtingen in mijn beknog 2 weken te gaan
na snijden komen de hechtingenquote:
Goede aanleiding om voor medeleven te posten Stink.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:30 schreef stinkie het volgende:
Jankerd, ik loop al een week met de hechtingen in mijn beknog 2 weken te gaan
Ai..... mijn buurman kon vorige week met dezelfde ingreep ineens niet meer ademhalen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef stinkie het volgende:
na snijden komen de hechtingen
Moest iets boven mijn kiezen worden weggehaald
Dat is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
na snijden komen de hechtingen
Moest iets boven mijn kiezen worden weggehaald
Gebruiken ze tegenwoordig geen oplosbare hechtingen daarvoor?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:46 schreef -XX- het volgende:
Dat is niet zo mooi!![]()
Hechtingen verwijderen doet vet zeer he?
(of moet dat nog gebeuren) ?
Neee, vervelend men!! ..beterschap!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gebruiken ze tegenwoordig geen oplosbare hechtingen daarvoor?
Teach me!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:51 schreef -XX- het volgende:
Owke! Hier komtie
Ze lossen alleen op in het lichaam!!
En in de mond komt het in aanraking met lucht, en dan lossen ze niet meer op.![]()
quote:- WoootIk had net me rooster opgestuurd gekregen voor aankomende 2 maanden ongeveer.
Elke woensdag geen les.
En mijn rijschool geeft bijna alleen op woensdagen motorlesWegens nu nog te kort aan rijinstructeurs voor motor
HOE beter dan!!!!![]()
![]()
![]()
Hoe kom je die op het spoor?quote:
.. in combinatie met deze knippers......quote:Diese Zierfigur ist vielfach einsetzbar, z.B. zur Befestigung auf einem Pokal- oder Briefkastendeckel, Stein-, Metall- oder Holzsockel usw. Auch geeignet für Dekorationszwecke an Ausstellungsstücken, Oldtimern etc. ohne Straßenzulassung!!!!!!!!![]()
![]()
Bei Verwendung innerhalb der StVZO beachten Sie bitte die bestehenden Gesetze bezüglich gefährdender Fahrzeugteile im Straßenverkehr und/oder informieren Sie sich vor der Montage bei der zuständigen Zulassungs- oder TÜV-Prüfstelle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |