Hij wist niet zeker of hij wel konquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens mis ik SiteThief in het lijstje van attendee's
En Asmo is ook vrij zeker.
Ok, logeerbed is voor jou. Doe je goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
Okay..slaapplek......DIBS!
Waar komt de rest te slapen danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, logeerbed is voor jou. Doe je goed.
We hebben nog twee banken, matjes.. plek naast mij.. ..aanrecht..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waar komt de rest te slapen dan![]()
Asmo is nog niet 100% zeker..maar er is een grote kansquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, mensen die ik een tijd niet heb gezien heb ik er even uitgehaald. Komt Asmo echt? Dat zou echt supertof zijn!!
Ik kan nu wel zeggen... ik heb geprobeerd Irakeez te 'regelen', maar hij wilde op een gegeven moment niet meer.. jammer!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ok, logeerbed is voor jou. Doe je goed.
Vorige topic hebben we met vereende krachten doodgespamd.. voelde goed.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Jojoortje het volgende:
Alweer een nieuw topic! Wat gaat het snel!![]()
werkt? Nee, we willen zijn anonimiteit respecteren..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:09 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, ik ken iemand die in de 9de cirkel wordt
doe mij 's een plezier en ga hem lastigvallen
dat verdient hij nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
werkt? Nee, we willen zijn anonimiteit respecteren..
Veel achter elkaar posten, grens ligt blijkbaar bij 4 posts op rij zonder tussenkomstquote:
Ah!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Veel achter elkaar posten, grens ligt blijkbaar bij 4 posts op rij zonder tussenkomst
Ja ik mis haar ook al!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar is Soempie eigenlijk?
Als je er zeker van wilt zijn dat ze niet mag komen moet je dat zéker doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik denk volleybal?
Nesle geef me even telefoonnummer van je moeder. Ik wil je er bij hebben zaterdag.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je er zeker van wilt zijn dat ze niet mag komen moet je dat zéker doen
haha, onmogelijk. heb het gisteren nog een keer laten glippen maar er is 0.0% kans dat ik magquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik denk volleybal?
Nesle geef me even telefoonnummer van je moeder. Ik wil je er bij hebben zaterdag.
En er nog bij dat ik dan "alleen" ben hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn ouders hadden er niet echt problemen mee toen ik naar zo'n meet ging, eerste keren was dan met een vriend en niet ver van huis af, maar ben op m'n 16e wel naar een meet in Amsterdam geweest, zusje van 12 was toen gezellig mee...
Is natuurlijk wel iets anders dan 's nachts in Groningen in de kroegen hangen, maar toch
Je hebt toch nog een zusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
En er nog bij dat ik dan "alleen" ben he
Ouders waren er van overtuigd dat ik mezelf wel zou reddenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daarom.. en Tim is sowieso een wacko.. jij, Nesle, bent een fragiele prinses..
Die is er vroeg bij..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had het vandaag met mijn groep 3 over kleuren... Dus ik vragen aan de kids: 'Wat is jullie lievelingskleur?'
Zegt een jongetje: 'Blond!!!'
Duidelijk waar hij op valt dus...![]()
![]()
Hoe eng is het als een wildvreemde je gaat bellen of je 16-jarige dochter naar de andere kant van het land mag komenquote:
Ik ben binnen een halve minuut geen wildvreemde meer.. 'de andere kant'.. je kijkt te veel Star Wars..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe eng is het als een wildvreemde je gaat bellen of je 16-jarige dochter naar de andere kant mag komen
We hebben het vorige topic volgespammed zodat Stan deze kon openen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
Dom geouwehoer en vrouwengeneuzel sowieso naar Soempie.
Kom maar op.
Wat gaan jullie snel!!![]()
Je inspireert ons..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
Kom maar op.
Wat gaan jullie snel!!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben binnen een halve minuut geen wildvreemde meer.. 'de andere kant'.. je kijkt te veel Star Wars..
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER EN WIJN EN CHIP EN TAART VOOR IEDEREEN!!!!!
IK HEB MIJN PROPEDEUSE BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mail dat m'n laatste propedeuse vak een voldoende isik ben blijijijijij
[afbeelding]
quote:
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie edit
Ik ben geen Star Wars fan overigens
Eerste kamer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempelinha.. waar was je uit eten?
Ach joh..Assen, Maastricht. Eén pot natquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..
Waar dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Soempie het volgende:
Het is in elk geval over m'n dikke reet gegaan in het vorige topic![]()
![]()
Fijn.![]()
BR sowieso hoofdstad van Nederland..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh..Assen, Maastricht. Eén pot nat
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uhh..
Soempie heeft wel booty inderdaad.. zij is comme une reve..
Niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren.. vluggertje tussen 19.15u en 19.45u.. wat was daghap vandaag?
Nee?quote:
Gelukkig..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik ben niet zo snel boos hoor.![]()
tis ook gewoon de waarheid.quote:
Ja, eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ik wel! Belachelijk dat jullie zo over Soemp roddelen!![]()
![]()
Meppel is hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zaterdag word je ook nog wel een keer in de mangel genomen..
Mijn school zit ernaastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh Meppel.. leuk ook.. mooie schouwburg Ogterop.. mooi pak sneeuw op 1 maart 2005...
Haha.. vond je vast niet erg.. ingepeperd door die ene leuke jongen uit de hogere klas..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn school zit ernaast
Ja die sneeuw was sick, voor het eerst in mn leven sneeuwvrijhad ik een uur door die pokkesneeuw gefietst kwam ik aan en mocht weer terug
Zegt zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik ben niet zo snel boos hoor.![]()
Ik werd wel teruggebracht door een 6vwo-erquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. vond je vast niet erg.. ingepeperd door die ene leuke jongen uit de hogere klas..
Ik was naar Frank Boeijen in Ogterop.. nog redelijk conversatie gebouwd met Meppelse mensen. Gezellige types wel.
Ohja, de quiz. Die was er ook nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef Consigliere het volgende:
* Zit met smacht te wachten op de volgende vraag
Gewoon doen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit nog steeds te tijvellen of ik naar de meet ga
Zeer cool als je er bij kunt zijn..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
G'woon duun!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Neleos en ik hebben slechtste slaapplek ooit overleefd na de eerste meet.. er word goed voor je gezorgd..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
K slaap niet graag bij onbekenden op matrassen die zo stijf zijn als een plank (niet persoonlijk bedoelt hoor stan)
Ik neem een rugzak mee die wil ik het liefst wel even snel afdroppen. Dan scheelt een hoop frustraties en dan weet ik gelijk waar ik heen moet zwalken indien ik kwijt raakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat kan.. kun je meteen de stad in of wil je even heen en weer?
Zoals je hierboven ziet is dat ook niet nodigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
daar heb ik ook geen zin om om dan eventueel de hele avond met mn tas te sjouwen
Waarom niet? Even snel en dan met z'n allen eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar als k daar dan om 7 uur ben dan gaan we toch niet eerst naar stans crib?
Maakt mij niks uit hoor tenzij we hoor de halve stad moeten lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Even snel en dan met z'n allen eten.
Althans..ik neem aan dat Stan niet kilometers van het station woont
Openbaar vervoerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit hoor tenzij we hoor de halve stad moeten lopen![]()
![]()
Wat betreft het droppen van je spullen.. je kunt ruim voor 19.00u bij me terecht.. dan gaan we samen naar de plek van de waarheid..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Stanley moet maar even zeggen wat de plannen zijn![]()
Woon je ver het het CS dan, want dan weet ik hoe vroeg ik eventueel weg moetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat betreft het droppen van je spullen.. je kunt ruim voor 19.00u bij me terecht.. dan gaan we samen naar de plek van de waarheid..
Macondo gaat daarheen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie gaat er nog maar were naar brazilië![]()
Uitbraak knokkelkoorts in Zuid-Amerika
Hell yeahquote:
Ja sorry, was een beetje aan het rondlezen op fok en toen de SC vergetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
MaJo
Kom je nou ook naar de meet of toch niet?
quote:
jeequote:
Slapenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik nog een drankje nemen of zal ik gaan slapen?
Lijkt me handig. Ik weet hoe die dingen gaan: dan heb je de hele tijd 2 meter bij elkaar vandaan gestaan en kom je daar pas de volgende dag achterquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
jeemisschien handig om nummers uit te wisselen? Ik mail je wel even
Nou zei ik een dinsdag dat ik je mailadres niet had maar dat is natuurlijk heel domquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
jeemisschien handig om nummers uit te wisselen? Ik mail je wel even
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja, maar had al wat op. Heb besloten dat ik nog een klein beetje neem om nieuwe glazen te testen, en dan lekker te gaan slapen
Dan heb ik toch geen letter gelogen? Ik wilde ook stoppen met QUIZZENquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel zeggen dat je wil stoppen met quizzen maar een uur later nog in de SC hangen he, ik heb je wel door!
Komt bij dat ik zin had in rum.quote:
Slaap lekkerquote:
Gedaan en beantwoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slaap lekkerEn check je mail maar even voor volgende week
Wat het jij een zwaar leven zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Mên het is echt weer veel te vroeg. Ik sliep pas om drie uur!.
goed idee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik heb supergoed geslapen eigenlijk. 1 neusgat was de hele nacht open, wat een heerlijk gevoel.
Dit was zo'n ochtend dat alles misgaat weejewel!![]()
Maargoed ik ga nu even cruesli met yoghurt eten, dan voel ik me iig iets beter zometeen!![]()
Niks eigenlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat heb je nou met die tuinkers gedaan?
Even kijken of het er volgende keer nog staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks eigenlijk.
Gezegd dat je tuinkers normaal gesproken kunt eten, maar dat ik me daar met zijn tuinkers niet meer aan zou wagen.![]()
Misschien is het dan wel weggelopen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Even kijken of het er volgende keer nog staat
Dat is niet erg. Dan hoef je het geen water te geven en hoef je het ook niet weg te gooien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel weggelopen.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is niet erg. Dan hoef je het geen water te geven en hoef je het ook niet weg te gooien.
Het wordt pas een probleem als het achter je aan gaat lopen naar je werk
Ik ook..Suske en Wiske stijlquote:
Up, up, up and downquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Throw your hands in the air O-oh O-oh! Like you just don't care O-oh O-oh! There's a party over here O-oh O-oh! There's a party over there O-oh O-oh!
S-Club 7quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
van wie ook alweer?
Ik ben weer over op m'n muzieksmaak van nu.![]()
What you waiting on. I want action, passion, smiling. Laughing, yielding, feeling. Helping, healing.![]()
Misschien zoekt Jude Law van de bieb nog een kamer?quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien zoekt Jude Law van de bieb nog een kamer?
Jij zou wel samen willen wonen met een waanzinnig lekker meisje, terwijl ze verder een karakter van niks heeft?quote:
Ach..een weekje of tweequote:Op woensdag 7 februari 2007 13:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij zou wel samen willen wonen met een waanzinnig lekker meisje, terwijl ze verder een karakter van niks heeft?![]()
Zou kunnen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:25 schreef Soempie het volgende:
Maarre, misschien is er helemaal niks mis met z'n innerlijk natuurlijk
Hee, heeft Neleos vandaag die presentatie?
Je was ook veel te vroeg op natuurlijk.quote:
Zal wel lukken, nog twee daagjes....quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:41 schreef Soempie het volgende:
Mark succes! En alvast veel plezier zaterdag en de rest van de vakantie
Mwoah...ik heb netjes 8 uur geslapenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je was ook veel te vroeg op natuurlijk.![]()
Mijn status: [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
't Is toch geen portret van Jude Law he?
Corpse Bridequote:
Ja, nagetekend.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Corpse Bride
Nagetekend? Erg goed!
Whehe nee inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nagetekend.![]()
Ik kan zulke dingen niet uit m'n hoofd en overtrekken is natuurlijk niks aan.![]()
Ik wou dat ik zo goed uit m'n hoofd dingen kon tekenen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
Whehe nee inderdaad.
Ik wou dat ik zo goed kon tekenen
Nopequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
't Houdt maar niet op he, die concerten?
Heyquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
helaas, veel te druk. Pokke-telefoon.
Gaf jij niet een feestje of zo? Weet het nog niet, heb nu 5 verschillende dingen waar ik naartoe kan gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyGa jij nog naar de meet zaterdag?
Nope feestje komt een andere keer. Ik heb een verjaardag zaterdagquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gaf jij niet een feestje of zo? Weet het nog niet, heb nu 5 verschillende dingen waar ik naartoe kan gaan.
1) Met physicsrules pokeren
2) met broerlief pokeren
3) de meet
4) jouw feestje?
5) met m'n vrouw avondje rustig aan doen
Weet het nog niet![]()
Ben je wel eens naar Eighties Verantwoord geweest? Zo ja, is dat wat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
NopeVandaag is Maxïmo Park weer aan mijn lijstje toegevoegd
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope feestje komt een andere keer. Ik heb een verjaardag zaterdag
Women lose weightquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo goed uit m'n hoofd dingen kon tekenen.![]()
Ja, ik ga nu wel echt leren.![]()
Nem![]()
![]()
quote:My place against all shanagans
Kinda rammed in
Knowin' nothing about poison
And i can't swim
Bad intentions pumpin
Might as well become a nun
Cut her lungs or the obvious robbery gone wrong
What the catch is do i have the nerve to dispatch this
Who could i get to help me murder this fat chick
Guess i have to play a dude robbin on wednesday
The day she usually goes food shopping
Anyway long story short hit the side of her chrysler
Sent her clean over the divider
"You bastard" she said as the wreck went tumblin down the hill
I thought "she has to be dead"
Later on get a call
(from a) Lieutenant Morgue
(had me) leapin like a frog
We need you at the morgue
So i selfishly persued
"boohoo" there was nothing else for me to do i had to kill her
Dat nummer stond inderdaad op de achtergrond op.quote:
ik zou het ook rustig aan doen.quote:
quote:
Wie zei dat dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
Stan woont trouwens helemaal niet dichtbij het station
't is een gave.quote:
Niemand, maar dat was de vraag van Yuri of van jou of van iemand anders. Er werd gezegd dat hij waarschijnlijk wel dichtbij het station zou wonen, maar dat is dus niet zo.quote:
Dat klopt. Ik zei "ik neem aan dat..."quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niemand, maar dat was de vraag van Yuri of van jou of van iemand anders. Er werd gezegd dat hij waarschijnlijk wel dichtbij het station zou wonen, maar dat is dus niet zo.
Maarja wat is ver..![]()
Nee, daar kwam ik net ook achter. Maar toen had ik het al gezegd. Vandaar: misschien had ik het beter voor me kunnen houden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
En ik zag geen weerwoord van Stan. En hij had het ook over "even heen en weer"
Ik wil best even heen en weer met de bus hoorquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:24 schreef Soempie het volgende:
misschien bedoelt ie 'even heen en weer met de bus'
Of dat hij even heen en weer gaat met jullie tassen en z'n fiets. Of misschien heeft ie wel een auto. Of..noujaIk denk dat hij er gewoon niet over heeft nagedacht
Dat is inderdaad best een eindje uit elkaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef Sitethief het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat ik op de meet kan komen....
Mijn vriend is bij mij van vrijdag op zaterdag, zodat hij zondags aan school kan werken dus hem meenemen is niet echt een optie. Ik had het graag anders gezien, maar ik had nog geen vriend toen ik me opgaf voor de meet. En aangezien hij helemaal in Almere woont en in in Zwolle zie ik hem niet echt elke dag............
Jammer, maar superleuk dat je een vriend hebt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:25 schreef Sitethief het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat ik op de meet kan komen....
Mijn vriend is bij mij van vrijdag op zaterdag, zodat hij zondags aan school kan werken dus hem meenemen is niet echt een optie. Ik had het graag anders gezien, maar ik had nog geen vriend toen ik me opgaf voor de meet. En aangezien hij helemaal in Almere woont en in in Zwolle zie ik hem niet echt elke dag............
Langeafstandsrelaties zijn anders best okequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Kon je geen vriend dichter bij huis zoeken?
Ik vraag me trouwens af hoe ik dat daar had moeten presenteren? Was het niet de planning in een restaurant te eten?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best een eindje uit elkaar.
Jammer want ik had nét trek in tiramisu![]()
Dat zal ik zeker doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:27 schreef Soempie het volgende:
Jammer, maar superleuk dat je een vriend hebt.Ik ben jaloers
Maak er maar een mooi weekend van.![]()
Nee, ik vond hem via paiqquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
Kon je geen vriend dichter bij huis zoeken?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef Sitethief het volgende:
Nee, ik vond hem via paiq. Als je braaf bent mail ik een foto,
.
keetepeet@hotmail.comquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat klopt jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af hoe ik dat daar had moeten presenteren? Was het niet de planning in een restaurant te eten?
[..]
Paiq?quote:Nee, ik vond hem via paiq. Als je braaf bent mail ik een foto,
.
Uit mijn omgeving leer ik dat het toch vrij ruk is.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Langeafstandsrelaties zijn anders best oke![]()
![]()
Alleen de weekenden samen.![]()
![]()
datingsite natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Paiq?
Also, also, aaaalllllssoooo!quote:
Nee ken het niet. Waar is dat dan? Klinkt wel leukquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar Eighties Verantwoord geweest? Zo ja, is dat wat?
Ah, ik ben heel makkelijk. Ik heb een weekend-ov en vind in de trein zitten leukquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving leer ik dat het toch vrij ruk is.
- Als je alleen de weekenden bij elkaar bent en je hebt een keer ruzie moet je zeker een week wachten voor make-up sex.
- Het wordt zeuren of het weekend bij "hem" of bij "haar" gedaan wordt met al het gezeur van vrienden/planningen en verwijten als "ik heb vorige keer 2,5 uur in de trein gezeten, het is jouw beurt"
16 Feb in Tivoli. Volgens de site is het elke 2 maanden. Ik heb het vaker zien staan maar nooit geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ken het niet. Waar is dat dan? Klinkt wel leuk
Yup, dus die houden jullie zeker tegoed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klopt ja
Had inderdaad vrij lastig geworden denk ik
[..]
Paiq?
Wat een gezeurquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uit mijn omgeving leer ik dat het toch vrij ruk is.
- Als je alleen de weekenden bij elkaar bent en je hebt een keer ruzie moet je zeker een week wachten voor make-up sex.
- Het wordt zeuren of het weekend bij "hem" of bij "haar" gedaan wordt met al het gezeur van vrienden/planningen en verwijten als "ik heb vorige keer 2,5 uur in de trein gezeten, het is jouw beurt"
Pijnlijk. Ik heb er ooit 3 maanden van mogen genieten. Het is echt superquote:
Oeh dat klinkt leuk! Zal eens kijken of ik wat vrienden kan charteren om mee te gaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
16 Feb in Tivoli. Volgens de site is het elke 2 maanden. Ik heb het vaker zien staan maar nooit geweest.
Ik zit erover na te denken te gaan met wat vrienden maar die hebben nog niet geantwoord
http://www.eighties-verantwoord.nl/ voor meer informatie.
Behalve natuurlijk moddervette jaren 80 hits hebben ze o.a.:
Spelzuilen waarop je je uit kunt leven met Atari, Pacman en Pong. Andere verrassingen die je tegen kunt komen zijn de retro-racebaan, karaoke-machine met 80’s hits, stylinghoek, grote ligkussens of fruitsnacks.
Ik heb er nu al zin an
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef Sitethief het volgende:
Wat een gezeur. Ik weet niet hoe deze relatie uit gaat pakken, wel dat het de goede kant uitgaat
. Dus ik zie wel of wij zo kleinburgerlijk zijn
.
Ja behoorlijk pijnlijk inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pijnlijk. Ik heb er ooit 3 maanden van mogen genieten. Het is echt super
Helegaar geen slecht plan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt leuk! Zal eens kijken of ik wat vrienden kan charteren om mee te gaanEn anders ga je gewoon met ons mee
Ruzie over tandpastadopjes enzo.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:44 schreef Sitethief het volgende:
Wat een gezeur. Ik weet niet hoe deze relatie uit gaat pakken, wel dat het de goede kant uitgaat
. Dus ik zie wel of wij zo kleinburgerlijk zijn
.
Op zo'n moment besef je dat het openbaar vervoer in NL helemaal niet zo goedkoop isquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja behoorlijk pijnlijk inderdaadMaar de kans zit er dik in dat ik verder ga studeren dus dan kan ik weer een OV krijgen
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ruzie over tandpastadopjes enzo.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Sitethief het volgende:
[..],
..........
Voordeel, we zijn allebei autist, dat is soms minder handig, maar we voelen mekaar helemaal aan en we kunnen ook over alles eerlijk zijn. maar gebeurt dat echt? ruzie over dopjes![]()
.
Nou, ik heb een keer 'ruzie' gehad over het feit dat ik altijd maar lukraak in die tube knijp.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:48 schreef Sitethief het volgende:
[..],
..........
Voordeel, we zijn allebei autist, dat is soms minder handig, maar we voelen mekaar helemaal aan en we kunnen ook over alles eerlijk zijn. maar gebeurt dat echt? ruzie over dopjes![]()
.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Wat grappig
Ruzie over dopjes: erg begrijpelijk. Iemand die de tube tandpasta open laat liggen![]()
Of van die mensen die de dop erop doen terwijl er nog een klodder op de rand zit die verolgens onder de dop uitkomt en opdroogd
Daar zeurt mijn vader vaak over. Dan je dus onderaan de tube moet beginnen met knijpen en dan op moet rollenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een keer 'ruzie' gehad over het feit dat ik altijd maar lukraak in die tube knijp.![]()
Niet echt ruzie, maar meer dat de ander er op moppert en dat ik dan zoiets heb van: waaaar gaaaat dit over![]()
jah, en ik mis het best wel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zeurt mijn vader vaak over. Dan je dus onderaan de tube moet beginnen met knijpen en dan op moet rollen![]()
Eerlijk gezegd lig ik er niet wakker van en zijn het geen grote frustraties die me de hele dag bezig houdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef Sitethief het volgende:
Waar mensen zich allemaal niet druk om maken zeg........,
.
Ben jij 20 je zier er een stuk ouder uitquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:54 schreef Sitethief het volgende:
Waar mensen zich allemaal niet druk om maken zeg........,
.
Jewel, maar een betrek ik dat niet op mezelf óf op een ander. En als dat wel het geval is, dan bespreek ik dat gewoon. Maar tussen mij en mijn vriend zijn er best dingen die minder fijn zijn, maar ten eerste werken we daar aan, en ten tweede houd ik van de persoon met alles erop en eraan, ik ben heel erg 'go with the flow' op dit moment in mijn leven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lig ik er niet wakker van en zijn het geen grote frustraties die me de hele dag bezig houden
Maar heb jij geen kleine ergernissen dan?
Langeafstand is bikkelen, maar echte liefde zet doorquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Langeafstandsrelaties zijn anders best oke![]()
![]()
Alleen de weekenden samen.![]()
![]()
Geeft niet hoor, ik word regelmatig op 30 geschat, al is dat wat overdrevenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben jij 20 je zier er een stuk ouder uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jewel, maar een betrek ik dat niet op mezelf óf op een ander. En als dat wel het geval is, dan bespreek ik dat gewoon. Maar tussen mij en mijn vriend zijn er best dingen die minder fijn zijn, maar ten eerste werken we daar aan, en ten tweede houd ik van de persoon met alles erop en eraan, ik ben heel erg 'go with the flow' op dit moment in mijn leven.
En een boompje dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Langeafstand is bikkelen, maar echte liefde zet doorben getrouwd met m'n eerste, enigste en tevens vroeger lange-afstandsvrouw. Maar nu hebben we een huisje samen maar nog geen beestje onderweg, zoals bij PhysicsRules
![]()
1. Je woont nog bij je ouders?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zeurt mijn vader vaak over. Dan je dus onderaan de tube moet beginnen met knijpen en dan op moet rollen![]()
Ik dacht dat met het "beestje" altijd een hond bedoeld werdquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Langeafstand is bikkelen, maar echte liefde zet doorben getrouwd met m'n eerste, enigste en tevens vroeger lange-afstandsvrouw. Maar nu hebben we een huisje samen maar nog geen beestje onderweg, zoals bij PhysicsRules
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:00 schreef iamredleader het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mompelt iets over in zijn broek![]()
Weer, tijdelijk. Ik heb de afgelopen jaren veel gereisd en dan heeft het geen zin om een huurhuis te hebben als je je blauw betaald aan de huur maar er nooit bent. Dus dat heb ik weggedaan.quote:
Nou ja...bij de tandpasta niet maar voor de tube mayonaise geldt hetzelfde, en die kun je wél oprollenquote:2. Daar hebben ze nog metalen tandpasta tubes, ipv die plastic dingen?
![]()
Het zou ook kunnen dat het al uitverkocht is. 90's now gaat ook altijd erg hard... Ik zal het wel even navragenquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helegaar geen slecht plan.
Ik vraag me alleen af of kaarten aan de deur te koop zijn.
Via Ticket Service zijn ze niet meer te bestellen. Denk te dicht bij de einddatum.
-edit- laat het even weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |