Eerste kamer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempelinha.. waar was je uit eten?

Ach joh..Assen, Maastricht. Eén pot natquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..

Waar dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Soempie het volgende:
Het is in elk geval over m'n dikke reet gegaan in het vorige topic![]()
![]()
Fijn.![]()

BR sowieso hoofdstad van Nederland..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh..Assen, Maastricht. Eén pot nat

quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uhh..
Soempie heeft wel booty inderdaad.. zij is comme une reve..

Niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren.. vluggertje tussen 19.15u en 19.45u.. wat was daghap vandaag?

Nee?quote:

Gelukkig..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik ben niet zo snel boos hoor.![]()

tis ook gewoon de waarheid.quote:

Ja, eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ik wel! Belachelijk dat jullie zo over Soemp roddelen!![]()
![]()

Meppel is hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..

quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zaterdag word je ook nog wel een keer in de mangel genomen..

Mijn school zit ernaastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh Meppel.. leuk ook.. mooie schouwburg Ogterop.. mooi pak sneeuw op 1 maart 2005...

Haha.. vond je vast niet erg.. ingepeperd door die ene leuke jongen uit de hogere klas..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn school zit ernaast
Ja die sneeuw was sick, voor het eerst in mn leven sneeuwvrijhad ik een uur door die pokkesneeuw gefietst kwam ik aan en mocht weer terug

Zegt zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik ben niet zo snel boos hoor.![]()

Ik werd wel teruggebracht door een 6vwo-erquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. vond je vast niet erg.. ingepeperd door die ene leuke jongen uit de hogere klas..
Ik was naar Frank Boeijen in Ogterop.. nog redelijk conversatie gebouwd met Meppelse mensen. Gezellige types wel.

Ohja, de quiz. Die was er ook nogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:36 schreef Consigliere het volgende:
* Zit met smacht te wachten op de volgende vraag

Gewoon doen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zit nog steeds te tijvellen of ik naar de meet ga

Zeer cool als je er bij kunt zijn..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:

G'woon duun!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:

Neleos en ik hebben slechtste slaapplek ooit overleefd na de eerste meet.. er word goed voor je gezorgd..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
K slaap niet graag bij onbekenden op matrassen die zo stijf zijn als een plank (niet persoonlijk bedoelt hoor stan)

Ik neem een rugzak mee die wil ik het liefst wel even snel afdroppen. Dan scheelt een hoop frustraties en dan weet ik gelijk waar ik heen moet zwalken indien ik kwijt raakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat kan.. kun je meteen de stad in of wil je even heen en weer?

Zoals je hierboven ziet is dat ook niet nodigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:29 schreef Yurithemaster het volgende:
daar heb ik ook geen zin om om dan eventueel de hele avond met mn tas te sjouwen

Waarom niet? Even snel en dan met z'n allen eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar als k daar dan om 7 uur ben dan gaan we toch niet eerst naar stans crib?

Maakt mij niks uit hoor tenzij we hoor de halve stad moeten lopenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom niet? Even snel en dan met z'n allen eten.
Althans..ik neem aan dat Stan niet kilometers van het station woont

Openbaar vervoerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maakt mij niks uit hoor tenzij we hoor de halve stad moeten lopen![]()
![]()

Wat betreft het droppen van je spullen.. je kunt ruim voor 19.00u bij me terecht.. dan gaan we samen naar de plek van de waarheid..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Stanley moet maar even zeggen wat de plannen zijn![]()

Woon je ver het het CS dan, want dan weet ik hoe vroeg ik eventueel weg moetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat betreft het droppen van je spullen.. je kunt ruim voor 19.00u bij me terecht.. dan gaan we samen naar de plek van de waarheid..

Macondo gaat daarheen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Wie gaat er nog maar were naar brazilië![]()
Uitbraak knokkelkoorts in Zuid-Amerika

Hell yeahquote:

Ja sorry, was een beetje aan het rondlezen op fok en toen de SC vergetenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:38 schreef Yurithemaster het volgende:
MaJo
Kom je nou ook naar de meet of toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |