Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je er zeker van wilt zijn dat ze niet mag komen moet je dat zéker doen
haha, onmogelijk. heb het gisteren nog een keer laten glippen maar er is 0.0% kans dat ik magquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik denk volleybal?
Nesle geef me even telefoonnummer van je moeder. Ik wil je er bij hebben zaterdag.
En er nog bij dat ik dan "alleen" ben hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn ouders hadden er niet echt problemen mee toen ik naar zo'n meet ging, eerste keren was dan met een vriend en niet ver van huis af, maar ben op m'n 16e wel naar een meet in Amsterdam geweest, zusje van 12 was toen gezellig mee...
Is natuurlijk wel iets anders dan 's nachts in Groningen in de kroegen hangen, maar toch
Je hebt toch nog een zusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
En er nog bij dat ik dan "alleen" ben he
Ouders waren er van overtuigd dat ik mezelf wel zou reddenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daarom.. en Tim is sowieso een wacko.. jij, Nesle, bent een fragiele prinses..
Die is er vroeg bij..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had het vandaag met mijn groep 3 over kleuren... Dus ik vragen aan de kids: 'Wat is jullie lievelingskleur?'
Zegt een jongetje: 'Blond!!!'
Duidelijk waar hij op valt dus...![]()
![]()
Hoe eng is het als een wildvreemde je gaat bellen of je 16-jarige dochter naar de andere kant van het land mag komenquote:
Ik ben binnen een halve minuut geen wildvreemde meer.. 'de andere kant'.. je kijkt te veel Star Wars..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe eng is het als een wildvreemde je gaat bellen of je 16-jarige dochter naar de andere kant mag komen
We hebben het vorige topic volgespammed zodat Stan deze kon openen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
Dom geouwehoer en vrouwengeneuzel sowieso naar Soempie.
Kom maar op.
Wat gaan jullie snel!!![]()
Je inspireert ons..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
Dom geouwehoer en vrouwengeneuzel sowieso naar Soempie.
Kom maar op.
Wat gaan jullie snel!!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben binnen een halve minuut geen wildvreemde meer.. 'de andere kant'.. je kijkt te veel Star Wars..
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BIER EN WIJN EN CHIP EN TAART VOOR IEDEREEN!!!!!
IK HEB MIJN PROPEDEUSE BINNEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb mail dat m'n laatste propedeuse vak een voldoende isik ben blijijijijij
[afbeelding]
quote:
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie edit
Ik ben geen Star Wars fan overigens
Eerste kamer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soempelinha.. waar was je uit eten?
Ach joh..Assen, Maastricht. Eén pot natquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..
Waar dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:08 schreef Soempie het volgende:
Het is in elk geval over m'n dikke reet gegaan in het vorige topic![]()
![]()
Fijn.![]()
BR sowieso hoofdstad van Nederland..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh..Assen, Maastricht. Eén pot nat
quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
uhh..
Soempie heeft wel booty inderdaad.. zij is comme une reve..
Niet naar gekeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik was daar gisteren.. vluggertje tussen 19.15u en 19.45u.. wat was daghap vandaag?
Nee?quote:
Gelukkig..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik ben niet zo snel boos hoor.![]()
tis ook gewoon de waarheid.quote:
Ja, eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ik wel! Belachelijk dat jullie zo over Soemp roddelen!![]()
![]()
Meppel is hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Assen woont ze toch? Dat is 20 minuten..
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zaterdag word je ook nog wel een keer in de mangel genomen..
Mijn school zit ernaastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh Meppel.. leuk ook.. mooie schouwburg Ogterop.. mooi pak sneeuw op 1 maart 2005...
Haha.. vond je vast niet erg.. ingepeperd door die ene leuke jongen uit de hogere klas..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mijn school zit ernaast
Ja die sneeuw was sick, voor het eerst in mn leven sneeuwvrijhad ik een uur door die pokkesneeuw gefietst kwam ik aan en mocht weer terug
Zegt zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Ik ben niet zo snel boos hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |