jeequote:
Slapenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zal ik nog een drankje nemen of zal ik gaan slapen?
Lijkt me handig. Ik weet hoe die dingen gaan: dan heb je de hele tijd 2 meter bij elkaar vandaan gestaan en kom je daar pas de volgende dag achterquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
jeemisschien handig om nummers uit te wisselen? Ik mail je wel even
Nou zei ik een dinsdag dat ik je mailadres niet had maar dat is natuurlijk heel domquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
jeemisschien handig om nummers uit te wisselen? Ik mail je wel even
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hmja, maar had al wat op. Heb besloten dat ik nog een klein beetje neem om nieuwe glazen te testen, en dan lekker te gaan slapen
Dan heb ik toch geen letter gelogen? Ik wilde ook stoppen met QUIZZENquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wel zeggen dat je wil stoppen met quizzen maar een uur later nog in de SC hangen he, ik heb je wel door!
Komt bij dat ik zin had in rum.quote:
Slaap lekkerquote:
Gedaan en beantwoordquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slaap lekkerEn check je mail maar even voor volgende week
Wat het jij een zwaar leven zegquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Mźn het is echt weer veel te vroeg. Ik sliep pas om drie uur!.
goed idee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ja ik heb supergoed geslapen eigenlijk. 1 neusgat was de hele nacht open, wat een heerlijk gevoel.
Dit was zo'n ochtend dat alles misgaat weejewel!![]()
Maargoed ik ga nu even cruesli met yoghurt eten, dan voel ik me iig iets beter zometeen!![]()
Niks eigenlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Wat heb je nou met die tuinkers gedaan?
Even kijken of het er volgende keer nog staatquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niks eigenlijk.
Gezegd dat je tuinkers normaal gesproken kunt eten, maar dat ik me daar met zijn tuinkers niet meer aan zou wagen.![]()
Misschien is het dan wel weggelopen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Even kijken of het er volgende keer nog staat
Dat is niet erg. Dan hoef je het geen water te geven en hoef je het ook niet weg te gooien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel weggelopen.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is niet erg. Dan hoef je het geen water te geven en hoef je het ook niet weg te gooien.
Het wordt pas een probleem als het achter je aan gaat lopen naar je werk
Ik ook..Suske en Wiske stijlquote:
Up, up, up and downquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
Throw your hands in the air O-oh O-oh! Like you just don't care O-oh O-oh! There's a party over here O-oh O-oh! There's a party over there O-oh O-oh!
S-Club 7quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
van wie ook alweer?
Ik ben weer over op m'n muzieksmaak van nu.![]()
What you waiting on. I want action, passion, smiling. Laughing, yielding, feeling. Helping, healing.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |