Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.
Hebben ze dat ook op een tegeltje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.
De suggestie die gisteren door iemand werd gedaan, om tijdens Brian's optreden (...) op de grond te gaan zitten of hem de rug toe te keren, sorteert volgens mij nog het duidelijkstte effect. Een fluitconcert zal Brian immers toch oppakken als positieve bijval voor zijn dj-kunsten.quote:
Helaas geldt dat ook voor de PC....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij gaan er leuke acties plaats vinden, een soort ludiek lamasegguquote:
Volgens mij kan ik dit ookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe halen ze het in hun hoofd om Brian te laten draaien bij de Zebra Lounge?
Die gozert is waardeloos en kan er niets van![]()
quote:
Nee vind ze veel te leuk, staat ze weer in de belangstelling..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:32 schreef Borga het volgende:
We kunnen alleen maar hopen dat zdngmw haar nek breekt
natuurljk zit hij daar niet om z'n "dj-skillz" he - Zebra Lounge kondigt Nena net zo belangrijk aan als Brian. Effectief denk ik dat Nena nog de meeste mensen zal gaan trekkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
OK, speciaal voor jou BONGquote:
Ha die is ook leuk jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
OK, speciaal voor jou BONG
Een computerprobleem zit meestal tussen toetsenbord en stoel
Misschien zou iemand hier even een nieuw topic over moeten openen? In het kader van we voeren toch al actie?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
De suggestie die gisteren door iemand werd gedaan, om tijdens Brian's optreden (...) op de grond te gaan zitten of hem de rug toe te keren, sorteert volgens mij nog het duidelijkstte effect. Een fluitconcert zal Brian immers toch oppakken als positieve bijval voor zijn dj-kunsten.
Turks/Arabisch (iets van allebei ergens)quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zijn ook andere DJ's aanwezig, Brian is slecht "special guest". Dus als het niet loopt, bijvoorbeeld omdat hij er een potje van maakt of omdat het publiek "ludiek reageert", zal hij ongetwijfeld weer plaats moeten maken voor professionals.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En mn pa ook (maar dan in een iets andere vorm)quote:
Die overgangen gaan automatischquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:56 schreef Borga het volgende:
Brainless zijn overgangen kloppen wel......Zo werkt zijn Breen nml. ook........Dat valt ook soms in eens weg
Kan allemaal wel zijn maar iedereen moet ondertussen wel naar die teringherrie luisteren dus ze hadden er m.i. beter Nathanael naartoe kunnen sturenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurljk zit hij daar niet om z'n "dj-skillz" he - Zebra Lounge kondigt Nena net zo belangrijk aan als Brian. Effectief denk ik dat Nena nog de meeste mensen zal gaan trekken
lolquote:
Zat ik ook al te denken, als puntje bij paaltje komt zal hij er hooguit 10 minuten staan, alleen maar even voor wat beelden voor de uitzendingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn ook andere DJ's aanwezig, Brian is slecht "special guest". Dus als het niet loopt, bijvoorbeeld omdat hij er een potje van maakt of omdat het publiek "ludiek reageert", zal hij ongetwijfeld weer plaats moeten maken voor professionals.
123quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
test
Hej waar is je andere foto nou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
test
OT: looserquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej waar is je andere foto nou?
OT: Brian neemt zijn post even door
Die komen ws. (als het programma niet voortijdig stopt) a.s. woensdag verwacht ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef droomkoningin het volgende:
waar blijven de nieuwe bewoners????
Van 3 weken geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
is hij voorbereidingen aan het treffen om zichzelf dadelijk even flink af te trekken?![]()
![]()
![]()
ik ben z'n kop HEE-LE-MAAL zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met 5 personen is er toch geen spanning te beleven. Tijd dat er in één keer 4 bijkomen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef droomkoningin het volgende:
waar blijven de nieuwe bewoners????
[NL mode]quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
is hij voorbereidingen aan het treffen om zichzelf dadelijk even flink af te trekken?![]()
![]()
![]()
[NL mode]quote:
Damn das tenminste iets subtieler dan wat mijn nerd zegt: "heb je het weer kapot gemaakt?!"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop dat ze een paar koffers vol kleren meeneemtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
ik dacht dat de vriendin van syl kwam?
Komt me heeeeeeeeeel bekend voorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn das tenminste iets subtieler dan wat mijn nerd zegt: "heb je het weer kapot gemaakt?!"
Of ook aanbiedingen van "........... huizen"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
En Amanda is weer dr haar aan het doen
Geen last van, ik kan gewoon kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef Veulen het volgende:
Talpa is ontspoort: Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
(Vreemd hoor maar de eerste 4 maanden mocht ik wel filmpjes zien en nou niet meer?)
Haquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!![]()
Geeft nix joh, ik zou gewoon een progje nemen wat die opmerking at random af en toen in de lopende COS plaatst..... lijkt het net alsof je er de hele dag bij bent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
Haja idd
Maar voor mij is het vandaag de eerste keer dat ik het zie (moest werken)
Kijk jij vanuit het buitenland?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef Veulen het volgende:
Talpa is ontspoort: Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
(Vreemd hoor maar de eerste 4 maanden mocht ik wel filmpjes zien en nou niet meer?)
Die Huub spoort ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Ach.... heb je die ene gevonden?? Bel RTL Boulevard!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Kun je me ff uitleggen hoe je dat doet Ctrl-V......blond he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... heb je die ene gevonden?? Bel RTL Boulevard!!!!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Jij bent wel scherp vandaag zegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix joh, ik zou gewoon een progje nemen wat die opmerking at random af en toen in de lopende COS plaatst..... lijkt het net alsof je er de hele dag bij bent.
Volgens mij liegt diegene gewoon. want is ook Amanda fan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is die persoon fan van Natasia? Heb je dat al weten te doorgronden?
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef schizolientje het volgende:
Kijk jij vanuit het buitenland?
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
deze melding was voor de blinden onder ons----------------------------------BUZZOEK------------------
Was dit bericht in braille dan?quote:
Met het risico dat je loopt te dollen:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Kun je me ff uitleggen hoe je dat doet Ctrl-V......blond he?
Hee, kun jij dat ook al?? Huub is daar goed inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat je loopt te dollen:
Markeer een stuk tekst met je muis (of shift) en doe dan Ctrl-C (als je het alleen wilt kopieren) of Ctrl-X (als je het wilt knippen).
Of klik rechts op je muis als je een stuk text gemarkeerd hebt en kies voor kopieren.
Zet vervolgens je cursor neer waar je die text wilt hebben staan en doe Ctrl-V (of klik rechts met je muis en kies voor plakken)
Ja, heeft ie van mij geleerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, kun jij dat ook al?? Huub is daar goed in![]()
Ik vond Benji leuker.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Wireless het volgende:
Tis wel een puppy hoor die Amanda![]()
Als ik straks miljonair ben koop ik er ook zo eentje.
Traitor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Thanks,en ik dolde dus nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat je loopt te dollen:
Markeer een stuk tekst met je muis (of shift) en doe dan Ctrl-C (als je het alleen wilt kopieren) of Ctrl-X (als je het wilt knippen).
Of klik rechts op je muis als je een stuk text gemarkeerd hebt en kies voor kopieren.
Zet vervolgens je cursor neer waar je die text wilt hebben staan en doe Ctrl-V (of klik rechts met je muis en kies voor plakken)
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:23 schreef Borga het volgende:
@HidiHo is daar goed in????????????????
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De suggestie die gisteren door iemand werd gedaan, om tijdens Brian's optreden (...) op de grond te gaan zitten of hem de rug toe te keren, sorteert volgens mij nog het duidelijkstte effect. Een fluitconcert zal Brian immers toch oppakken als positieve bijval voor zijn dj-kunsten.
Dat heb ik ook geboycot.... ga ik donderdag met het optreden van Brian ook doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Cungy het volgende:![]()
Ik hoef maar even kort te verwijzen naar de afgelopen editie van Sensation Black![]()
![]()
Nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
HiDiHo........BEdanKt
Ah, dat was jij dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Cungy het volgende:![]()
Ik hoef maar even kort te verwijzen naar de afgelopen editie van Sensation Black![]()
![]()
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.quote:
Zou het?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien bedankt voor je sprankelende aanwezigheid?![]()
Ik denk dat ie Amoebe voor het eerst hoorde.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.
En ik zag ook geen topic voor een nieuwe bewoner?
![]()
Rose bedoelt wrs Snollie, maar die is er al een paar dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.
![]()
Gingen veel mensen op de grond zitten, omdat het waardeloze muziek was. Hierdoor flipte nog iemand, rende het podium om de DJ te slaan, en werd daarna in zijn eentje in elkaar getrapt door 5 mensenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, dat was jij dus.
Goede suggestie, vind ik.
Wat gebeurde er tijdens de laatste Sensation Black?
Oh wacht, daar staat me inderdaad iets van bij. Droomscenario voor donderdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef Cungy het volgende:
Gingen veel mensen op de grond zitten, omdat het waardeloze muziek was. Hierdoor flipte nog iemand, rende het podium om de DJ te slaan, en werd daarna in zijn eentje in elkaar getrapt door 5 mensen
Toch? of zit ik mis?
liever het vagevuur, duurt wat langerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef tipsch het volgende:
geef Natasia en Brian hell.
eet zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga even lekker eten, tot later lieve kijkbuiskinderen.
Eet smakelijk !![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga even lekker eten, tot later lieve kijkbuiskinderen.
Eet smakelijk !![]()
Mark schijnt zich al eens beklaagd te hebben over Natasia, en dat hij niet meer zou komen als zij zo tekeer zou blijven gaan (in zijn bijzijn)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
ik moet er toch niet aan denken dat Mark ineens blijft...veel te vriendelijk tegen natasia
whahahaha, alsof hij dat zou willenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
ik moet er toch niet aan denken dat Mark ineens blijft...veel te vriendelijk tegen natasia
SUH?????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
Ik hoop maar dat Mark er genoeg drank bij SUH naar binnen gooit vanavond..........
lol,.. nog niet slechtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
foutje 32,795
ik mis de vogelgeluiden..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
Het is nu zo ontzettend spannend dat je het geluid van alle strems te gelijk kan afspelen ......En dan mis je niets
heeel plaatselijk, jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
Waarom zijn er geen streams eigenlijk? Was dit aangekondigd?![]()
komt wel weer als er nieuwe bewoners komen, ze geven ons ff de tijd voor andere dingen anders zitten we straks 5 jaar 24/7 aan de streams geplaktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:43 schreef agter het volgende:
Dit is wel afkicken hoor, zo saai als het is...
verhelderendquote:
Ik denk ook niet dat ie terugkomt, maar als ik de pauper-reacties op de Talpa-site lees dan heb ik ook niet het idee dat ik bij die chat wil zijn....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef Ashley1 het volgende:
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers. Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site. Woensdag 7 Februari bijt Huub het spits af. Van 21.30 tot 22.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen. Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 18.00 en 19.00 al jullie vragen te beantwoorden. Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Als ik dit lees dan zal ie wel niet terug komen. en zal het bericht op zijlijn wel niet kloppen.
Waar komt dit bericht vandaan, bronvermelding graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef Ashley1 het volgende:
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers. Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site. Woensdag 7 Februari bijt Huub het spits af. Van 21.30 tot 22.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen. Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 18.00 en 19.00 al jullie vragen te beantwoorden. Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Als ik dit lees dan zal ie wel niet terug komen. en zal het bericht op zijonline wel niet kloppen.
Dat idee had ik ook al... maar het wil nog niet echtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
Dit lijkt me een geschikt moment om aan mijn verslaving te ontsnappen!
Poppekontjes van Fok! het ga jullie goed!![]()
![]()
![]()
Sorry van de talpa sitequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht vandaan, bronvermelding graag.
Valt dit onder de noemer....wie de schoen past?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie terugkomt, maar als ik de pauper-reacties op de Talpa-site lees dan heb ik ook niet het idee dat ik bij die chat wil zijn....
Aan het aantal newbies hier te zien en de reacties die ze geven is het al triest genoeg dat een aantal van die paupers Fok! kennelijk heeft weten te vinden.
Mwah.... volgens mij hebben jij en ik allebei een Fok! account die van ver voor DGK stamt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Valt dit onder de noemer....wie de schoen past?
Uiteindelijk luisteren ze allemaal braaf naar hun wijf hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
dit is het lokkertje? "En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen" - joh, joh! hebben jullie Huub's verrassende antwoorden al opgelegd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie terugkomt, maar als ik de pauper-reacties op de Talpa-site lees dan heb ik ook niet het idee dat ik bij die chat wil zijn....
Aan het aantal newbies hier te zien en de reacties die ze geven is het al triest genoeg dat een aantal van die paupers Fok! kennelijk heeft weten te vinden.
Ik keek ff het ruziefilmpje, en daar zat die vervanger van Nena bij te kwakenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Morgen zit Brian bij die vervanger van Nena te kwakken....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik keek ff het ruziefilmpje, en daar zat die vervanger van Nena bij te kwaken
Weet niet of ze zo heet, maar zo klinkt ze welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rose bedoelt wrs Snollie, maar die is er al een paar dagen![]()
Mag ie betalen met contactpunten dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen zit Brian bij die vervanger van Nena te kwakken....![]()
Bert 24 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef tipsch het volgende:
Bert lijkt er trots op te zijn 24 uur te hebben aangevraagd, hmmm. looser. En nee een duwtje is GEEN fysiek geweld, pulease nou.
ooit ja, hij "prongt" er maar weer mee "het was zo beneden z'n niveau allemaal" - het is gewoon een droevige peer die DGK duidelijk verkeerd heeft ingeschat. Alsof zijn etterige en simpele grapjes zo "chique" zijn. Dit nagallen van hem is al helemaal NIET chique.quote:
Ik dacht het al opgemerkt te hebben, maar het klopt dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
wat, alsof DGK "chique" moet zijn, wat een eikel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ooit ja, hij "prongt" er maar weer mee "het was zo beneden z'n niveau allemaal" - het is gewoon een droevige peer die DGK duidelijk verkeerd heeft ingeschat. Alsof zijn etterige en simpele grapjes zo "chique" zijn. Dit nagallen van hem is al helemaal NIET chique.
Al lang geleden, na het eerste incident tussen NL en Huub. Die van NL zijn moeder, stoeprand en plassen.quote:
hahaha ze is nasty kwijt dikke paniekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef 2live het volgende:
ik mis Amanda naast natasia, hoe kan dat? Of heeft ze haar haren al gedaan.
Waar zitten jullie te kijken? welke streams doen het nog ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
hahaha ze is nasty kwijt dikke paniek
omdat we ons genoodaakt voelen onze stem te laten horenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht het al opgemerkt te hebben, maar het klopt dus.
Hoe dat zo ineens? Juist nu het zo saai is?
allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waar zitten jullie te kijken? welke streams doen het nog ?![]()
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat we ons genoodZaakt voelen onze stem te laten horen
en.....
WE WILLEN HUUB TERUG !!!!!!!!!!
Als ze die er nou eens tegelijk in duwen dan wordt het misschien nog wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef lady1 het volgende:
volgens talpa tv teks pagina 135 zijn opzoek naar 4 nieuwe bewoners
ik word er ook echt verdrietig van..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]
Zo, 1 dag op het forum en nu al schreeuwen. Lees eerst ff de forum regels please.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat we ons genoodaakt voelen onze stem te laten horen
en.....
dank je welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vind ik niet zo vreemd hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef agter het volgende:
Weet je dat ik sinds Amanda erin is en Huubje eruit, ik bijna nooit meer het geluid van de streams aan heb staan.
Ah okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat we ons genoodaakt voelen onze stem te laten horen
en.....
Thanx,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
paupertjes klinkt dan wel weer een beetje denigrerendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
veel plezier newbee paupertjes, heb gewoon fun
Ook niks mis met de Hema, ook niet met slips van Hema.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef agter het volgende:
Ik vind die slip van Brian ook niet mooi.
Net zo'n Hema ding.
Je mag je gelukkig prijzen dat je niet in de redactie zit van De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Snollie vind het brood naar brood smaken, gek he?![]()
![]()
![]()
Dank je wel proletariër.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
veel plezier newbee paupertjes, heb gewoon fun
och ja, maar welkom zijn ze allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
paupertjes klinkt dan wel weer een beetje denigrerend![]()
tja we konden niet anders hé en ik kijk al bij jullie mee sinds bb1 hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Niks mis met newbees hoor tipsch, vroeg me alleen af waarom nu opeens zo veel.
maar als jij niet meer onder newbe valt, dan ik ook niet..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
och ja, maar welkom zijn ze allemaal
Gaat op deze dagen vanzelf over, ik voel de afkick, al geen t.v.uitz., geen streams ( wat een rust) en af en toe bijlezen en zien dat je niets mist. Als dit nog een dag duurt ben ik er van afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
ik ben uberhaupt pas sinds 2 weken verslaafd aan DGK...komt eigenlijk door de cossen![]()
Is idd werkelijk niet bijhoudenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:30 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen dat je niet in de redactie zit van De Wereld Draait Door.
Dan weet je toch niet welke achterlijkheid je moet kiezen?
wij niet danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
maar als jij niet meer onder newbe valt, dan ik ook niet..![]()
![]()
Stel je voor. Straks is 'r nog sprake van virtueel geweld...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou moet het toch niet gekker worden!
ik kijk via http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Heeft er nog iemand alles streams op Zwart ?? Elke site met streams geeft na een paar seconden "Gereed" aan, ik heb 5 linkjes maar geen 1 geeft beeld......%$#@$*&^$# WTF is dit ?
Niks mis met newbiesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja we konden niet anders hé en ik kijk al bij jullie mee sinds bb1 hoor
ik herken ook een heleboel ''gouwe ouwe''
jullie zijn tof....
![]()
![]()
![]()
Schoon je PC eens op, oa tijdelijke internet bestanden en cookies, wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Heeft er nog iemand alles streams op Zwart ?? Elke site met streams geeft na een paar seconden "Gereed" aan, ik heb 5 linkjes maar geen 1 geeft beeld......%$#@$*&^$# WTF is dit ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Gaat op deze dagen vanzelf over, ik voel de afkick, al geen t.v.uitz., geen streams ( wat een rust) en af en toe bijlezen en zien dat je niets mist. Als dit nog een dag duurt ben ik er van af
vooral mannen die brian heten niet..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef snetje het volgende:
op de een of andere manier vind ik het niks ...mannen die hun haren föhnen![]()
godverdegodverdegodverde_ GOD_ VER_ DOMME!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef agter het volgende:
[..]
Stel je voor. Straks is 'r nog sprake van virtueel geweld...![]()
Zo is dat dan ook wel weer WC eendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks mis met newbies
Alleen jij bent zwaar irritant![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je beter dan ik. Ik zit nog steeds te hopen op de nieuwelingen![]()
precies, mijn nieuwsgierigheid is nog te grootquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je beter dan ik. Ik zit nog steeds te hopen op de nieuwelingen![]()
Bestaan er dan geen pilletjes voor cq tegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, schaam me bijna dat ik zo zwak ben.
Ik wil wel afkicken maar ik kan niet....![]()
als ik het doe, dan gewoon cold turkey ....keihard!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bestaan er dan geen pilletjes voor cq tegen, die ga ik dan direct kopen.
hé ben best lief hoor........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks mis met newbies
Alleen jij bent zwaar irritant![]()
brian weet dat ie foute dingen heeft gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Begint ie weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer over Nena, val aub ter plekke dood neer eng kereltje!!!!
Nee ik zit niet in een Nathanael-modus, maar als ik het woord "kutnewbies" gebruikt had dan was er nog meer commentaar gekomen.... en dat zegt al genoeg...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
stoten so wie so, maar waarin of waartegen is nog niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef 2live het volgende:
brian blijft maar praten over aanstoten/ afstoten. En ik me maar afvragen wat hij deed op die video met Nena...
Demins, niet weg gaaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
je hebt gewoon een zwak moment Leandra, geeft verder niet - ga jij de newbees maar buiten houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik zit niet in een Nathanael-modus, maar als ik het woord "kutnewbies" gebruikt had dan was er nog meer commentaar gekomen.... en dat zegt al genoeg...
By The Way: die link is een tip voor iedereen die bepaalde (typische Fok!)kreten nog niet kent.
Edit: laat maar.... het is de moeite niet eens...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef tipsch het volgende:
je hebt gewoon een zwak moment Leandra, geeft verder niet - ga jij de newbees maar buiten houden
*klemt zich vast aan de balkjes aan de zijkant van het scherm*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
je hebt gewoon een zwak moment Leandra, geeft verder niet - ga jij de newbees maar buiten houden
Zoals in: ze woont in een begeleid wonen project??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
Mark: "Ze woont niet op zichzelf, denk ik"
Toedeletokki!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit: laat maar.... het is de moeite niet eens...
Toedeledokie.
over wie ging dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
Mark: "Ze woont niet op zichzelf, denk ik"
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals in: ze woont in een begeleid wonen project??![]()
Over onze in zelfstandigheid uitblinkende bewoonster die zonder enige moeite Stephen Hawking's theorieën zou kunnen uiteenzetten....quote:
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef lady1 het volgende:
waarom is brian naar achter geroepen, zou het donderdagavond voor veiligheid niet doorgaan
Nee joh, als hij te horen krijgt dat het ivm (zijn) veiligheid niet doorgaat denk hij helemaal dat hij populair is, hij moet gewoon te horen krijgen dat de Zebralounge afgehaakt heeft omdat ze zijn gebrek aan kwaliteit op de streams gezien hebben.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Over onze in zelfstandigheid uitblinkende bewoonster die zonder enige moeite Stephen Hawking's theorieën zou kunnen uiteenzetten....![]()
Spreekverbod Nena. Het zal tijd worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef lady1 het volgende:
waarom is brian naar achter geroepen, zou het donderdagavond voor veiligheid niet doorgaan
ook goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, als hij te horen krijgt dat het ivm (zijn) veiligheid niet doorgaat denk hij helemaal dat hij populair is, hij moet gewoon te horen krijgen dat de Zebralounge afgehaakt heeft omdat ze zijn gebrek aan kwaliteit op de streams gezien hebben.
Liever 4 nieuwe bewoners. Drie zou ook goed zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Borga het volgende:
Er moet drank in
Goh, van wie zou ze die uitspraak toch papagaaïen....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef RSie het volgende:
gewoon ff mijn doelen bereiken ,... aldus amoebe
Als ze zich nou ook nog eens dezelfde doelen stelt wordt het misschien nog wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goh, van wie zou ze die uitspraak toch papagaaïen....
Borga je kunt gewoon quoten hoor, kan ik mijn eigen naam ook lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef Borga het volgende:
B kwien lol
Prachtig toch als je ergens bent om je doelen te halen maar nog niet eens weet wat je doelen zijn?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
Goh, van wie zou ze die uitspraak toch papagaaïen....
je kunt alles zeggen over Snollie, maar de buikwandcorrectie heeft niet nodig en neptieten heeft ze alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze zich nou ook nog eens dezelfde doelen stelt wordt het misschien nog wat.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kunt alles zeggen over Snollie, maar de buikwandcorrectie heeft niet nodig en neptieten heeft ze al
Truffelsoep, iets met tonijn en een overheerlijk toetje waar ik de naam ff van kwijt ben, sorry.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
Wat gaan ze eten vanavond???
wiet weet wegens smaad err richting Nena, die hij "zo wreed geneukt" heeftquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef lady1 het volgende:
zou brian naar huis moeten voor het gooien van wijn
HBB was er niets bij!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Het is echt megasaai zeg. Wat een ellende!
ff serieus he je gaat toch niet echt weg. Anders moet ik een topic openen met Demins Kom Terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Dan wisselen we de buikwandcorrectie in voor een facecorrectie want van alleen de neptieten moet ze t niet hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kunt alles zeggen over Snollie, maar de buikwandcorrectie heeft niet nodig en neptieten heeft ze al
Idd , hoop dat daar snel verandering in komt, anders haak ik echt afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Het is echt megasaai zeg. Wat een ellende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |