komt wel weer als er nieuwe bewoners komen, ze geven ons ff de tijd voor andere dingen anders zitten we straks 5 jaar 24/7 aan de streams geplaktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:43 schreef agter het volgende:
Dit is wel afkicken hoor, zo saai als het is...
verhelderendquote:
Ik denk ook niet dat ie terugkomt, maar als ik de pauper-reacties op de Talpa-site lees dan heb ik ook niet het idee dat ik bij die chat wil zijn....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef Ashley1 het volgende:
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers. Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site. Woensdag 7 Februari bijt Huub het spits af. Van 21.30 tot 22.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen. Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 18.00 en 19.00 al jullie vragen te beantwoorden. Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Als ik dit lees dan zal ie wel niet terug komen. en zal het bericht op zijlijn wel niet kloppen.
Waar komt dit bericht vandaan, bronvermelding graag.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:48 schreef Ashley1 het volgende:
Huub en Nena werden afgelopen week De Gouden Kooi uitgebonjourd. Dit zorgde voor grote commotie onder onze internetkijkers. Zowel de blonde schone als de Oldenzaler heeft namelijk in korte tijd een grote schare fans opgebouwd. Maar niet getreurd. De twee ex-Miljonairs geven namelijk een exclusieve VIP-chat op onze site. Woensdag 7 Februari bijt Huub het spits af. Van 21.30 tot 22.30 kun je al je vragen stellen aan de veelbesproken ex-Miljonair. En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen. Op donderdag 8 februari is het de beurt aan de blonde schone om tussen 18.00 en 19.00 al jullie vragen te beantwoorden. Zorg dus dat je erbij bent. Want het zal druk gaan worden.
Als ik dit lees dan zal ie wel niet terug komen. en zal het bericht op zijonline wel niet kloppen.
Dat idee had ik ook al... maar het wil nog niet echtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
Dit lijkt me een geschikt moment om aan mijn verslaving te ontsnappen!
Poppekontjes van Fok! het ga jullie goed!![]()
![]()
![]()
Sorry van de talpa sitequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar komt dit bericht vandaan, bronvermelding graag.
Valt dit onder de noemer....wie de schoen past?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie terugkomt, maar als ik de pauper-reacties op de Talpa-site lees dan heb ik ook niet het idee dat ik bij die chat wil zijn....
Aan het aantal newbies hier te zien en de reacties die ze geven is het al triest genoeg dat een aantal van die paupers Fok! kennelijk heeft weten te vinden.
Mwah.... volgens mij hebben jij en ik allebei een Fok! account die van ver voor DGK stamt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Valt dit onder de noemer....wie de schoen past?
Uiteindelijk luisteren ze allemaal braaf naar hun wijf hè.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
Dit lijkt me een geschikt moment om aan mijn verslaving te ontsnappen!
Poppekontjes van Fok! het ga jullie goed!![]()
![]()
![]()
dit is het lokkertje? "En de Oldenzaalder kennende zullen er nog wat verrassende antwoorden volgen" - joh, joh! hebben jullie Huub's verrassende antwoorden al opgelegd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ie terugkomt, maar als ik de pauper-reacties op de Talpa-site lees dan heb ik ook niet het idee dat ik bij die chat wil zijn....
Aan het aantal newbies hier te zien en de reacties die ze geven is het al triest genoeg dat een aantal van die paupers Fok! kennelijk heeft weten te vinden.
Ik keek ff het ruziefilmpje, en daar zat die vervanger van Nena bij te kwakenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.
En ik zag ook geen topic voor een nieuwe bewoner?
![]()
Morgen zit Brian bij die vervanger van Nena te kwakken....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:00 schreef D.Rose het volgende:
Ik keek ff het ruziefilmpje, en daar zat die vervanger van Nena bij te kwaken
Weet niet of ze zo heet, maar zo klinkt ze welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rose bedoelt wrs Snollie, maar die is er al een paar dagen![]()
Mag ie betalen met contactpunten dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Morgen zit Brian bij die vervanger van Nena te kwakken....![]()
Bert 24 uur aangevraagdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:14 schreef tipsch het volgende:
Bert lijkt er trots op te zijn 24 uur te hebben aangevraagd, hmmm. looser. En nee een duwtje is GEEN fysiek geweld, pulease nou.
ooit ja, hij "prongt" er maar weer mee "het was zo beneden z'n niveau allemaal" - het is gewoon een droevige peer die DGK duidelijk verkeerd heeft ingeschat. Alsof zijn etterige en simpele grapjes zo "chique" zijn. Dit nagallen van hem is al helemaal NIET chique.quote:
Ik dacht het al opgemerkt te hebben, maar het klopt dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
wat, alsof DGK "chique" moet zijn, wat een eikel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
ooit ja, hij "prongt" er maar weer mee "het was zo beneden z'n niveau allemaal" - het is gewoon een droevige peer die DGK duidelijk verkeerd heeft ingeschat. Alsof zijn etterige en simpele grapjes zo "chique" zijn. Dit nagallen van hem is al helemaal NIET chique.
Al lang geleden, na het eerste incident tussen NL en Huub. Die van NL zijn moeder, stoeprand en plassen.quote:
hahaha ze is nasty kwijt dikke paniekquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef 2live het volgende:
ik mis Amanda naast natasia, hoe kan dat? Of heeft ze haar haren al gedaan.
Waar zitten jullie te kijken? welke streams doen het nog ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
hahaha ze is nasty kwijt dikke paniek
omdat we ons genoodaakt voelen onze stem te laten horenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht het al opgemerkt te hebben, maar het klopt dus.
Hoe dat zo ineens? Juist nu het zo saai is?
allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Waar zitten jullie te kijken? welke streams doen het nog ?![]()
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat we ons genoodZaakt voelen onze stem te laten horen
en.....
WE WILLEN HUUB TERUG !!!!!!!!!!
Als ze die er nou eens tegelijk in duwen dan wordt het misschien nog wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef lady1 het volgende:
volgens talpa tv teks pagina 135 zijn opzoek naar 4 nieuwe bewoners
ik word er ook echt verdrietig van..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]
Zo, 1 dag op het forum en nu al schreeuwen. Lees eerst ff de forum regels please.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat we ons genoodaakt voelen onze stem te laten horen
en.....
WE WILLEN HUUB TERUG !!!!!!!!!!
dank je welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]
Vind ik niet zo vreemd hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:23 schreef agter het volgende:
Weet je dat ik sinds Amanda erin is en Huubje eruit, ik bijna nooit meer het geluid van de streams aan heb staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |