Ja, heeft ie van mij geleerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, kun jij dat ook al?? Huub is daar goed in![]()
Ik vond Benji leuker.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Wireless het volgende:
Tis wel een puppy hoor die Amanda![]()
Als ik straks miljonair ben koop ik er ook zo eentje.
Traitor!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Thanks,en ik dolde dus nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat je loopt te dollen:
Markeer een stuk tekst met je muis (of shift) en doe dan Ctrl-C (als je het alleen wilt kopieren) of Ctrl-X (als je het wilt knippen).
Of klik rechts op je muis als je een stuk text gemarkeerd hebt en kies voor kopieren.
Zet vervolgens je cursor neer waar je die text wilt hebben staan en doe Ctrl-V (of klik rechts met je muis en kies voor plakken)
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:23 schreef Borga het volgende:
@HidiHo is daar goed in????????????????
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De suggestie die gisteren door iemand werd gedaan, om tijdens Brian's optreden (...) op de grond te gaan zitten of hem de rug toe te keren, sorteert volgens mij nog het duidelijkstte effect. Een fluitconcert zal Brian immers toch oppakken als positieve bijval voor zijn dj-kunsten.
Dat heb ik ook geboycot.... ga ik donderdag met het optreden van Brian ook doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Cungy het volgende:![]()
Ik hoef maar even kort te verwijzen naar de afgelopen editie van Sensation Black![]()
![]()
Nu ben ik in de warquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:25 schreef Borga het volgende:
HiDiHo........BEdanKt
Ah, dat was jij dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:27 schreef Cungy het volgende:![]()
Ik hoef maar even kort te verwijzen naar de afgelopen editie van Sensation Black![]()
![]()
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.quote:
Zou het?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien bedankt voor je sprankelende aanwezigheid?![]()
Ik denk dat ie Amoebe voor het eerst hoorde.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.
En ik zag ook geen topic voor een nieuwe bewoner?
![]()
Rose bedoelt wrs Snollie, maar die is er al een paar dagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar waar waar? Ik heb net de streams aan maar kan nergens een nieuwe ontdekken.
En ik zag ook geen topic voor een nieuwe bewoner?
![]()
Gingen veel mensen op de grond zitten, omdat het waardeloze muziek was. Hierdoor flipte nog iemand, rende het podium om de DJ te slaan, en werd daarna in zijn eentje in elkaar getrapt door 5 mensenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah, dat was jij dus.
Goede suggestie, vind ik.
Wat gebeurde er tijdens de laatste Sensation Black?
Oh wacht, daar staat me inderdaad iets van bij. Droomscenario voor donderdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:32 schreef Cungy het volgende:
Gingen veel mensen op de grond zitten, omdat het waardeloze muziek was. Hierdoor flipte nog iemand, rende het podium om de DJ te slaan, en werd daarna in zijn eentje in elkaar getrapt door 5 mensen
Toch? of zit ik mis?
liever het vagevuur, duurt wat langerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:34 schreef tipsch het volgende:
geef Natasia en Brian hell.
eet zequote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga even lekker eten, tot later lieve kijkbuiskinderen.
Eet smakelijk !![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga even lekker eten, tot later lieve kijkbuiskinderen.
Eet smakelijk !![]()
Mark schijnt zich al eens beklaagd te hebben over Natasia, en dat hij niet meer zou komen als zij zo tekeer zou blijven gaan (in zijn bijzijn)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
ik moet er toch niet aan denken dat Mark ineens blijft...veel te vriendelijk tegen natasia
whahahaha, alsof hij dat zou willenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
ik moet er toch niet aan denken dat Mark ineens blijft...veel te vriendelijk tegen natasia
SUH?????quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef Borga het volgende:
Ik hoop maar dat Mark er genoeg drank bij SUH naar binnen gooit vanavond..........
lol,.. nog niet slechtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
foutje 32,795
ik mis de vogelgeluiden..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
Het is nu zo ontzettend spannend dat je het geluid van alle strems te gelijk kan afspelen ......En dan mis je niets
heeel plaatselijk, jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
Waarom zijn er geen streams eigenlijk? Was dit aangekondigd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |