Die komen ws. (als het programma niet voortijdig stopt) a.s. woensdag verwacht ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef droomkoningin het volgende:
waar blijven de nieuwe bewoners????
Van 3 weken geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej waar is je andere foto nou?
OT: Brian neemt zijn post even door
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
is hij voorbereidingen aan het treffen om zichzelf dadelijk even flink af te trekken?![]()
![]()
![]()
ik ben z'n kop HEE-LE-MAAL zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej waar is je andere foto nou?
OT: Brian neemt zijn post even door
Met 5 personen is er toch geen spanning te beleven. Tijd dat er in één keer 4 bijkomen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef droomkoningin het volgende:
waar blijven de nieuwe bewoners????
[NL mode]quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
is hij voorbereidingen aan het treffen om zichzelf dadelijk even flink af te trekken?![]()
![]()
![]()
[NL mode]quote:
Damn das tenminste iets subtieler dan wat mijn nerd zegt: "heb je het weer kapot gemaakt?!"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
OK, speciaal voor jou BONG
Een computerprobleem zit meestal tussen toetsenbord en stoel
Ik hoop dat ze een paar koffers vol kleren meeneemtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:07 schreef 2live het volgende:
ik dacht dat de vriendin van syl kwam?
Komt me heeeeeeeeeel bekend voorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn das tenminste iets subtieler dan wat mijn nerd zegt: "heb je het weer kapot gemaakt?!"
Of ook aanbiedingen van "........... huizen"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
En Amanda is weer dr haar aan het doen
Geen last van, ik kan gewoon kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef Veulen het volgende:
Talpa is ontspoort: Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
(Vreemd hoor maar de eerste 4 maanden mocht ik wel filmpjes zien en nou niet meer?)
Haquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!![]()
Geeft nix joh, ik zou gewoon een progje nemen wat die opmerking at random af en toen in de lopende COS plaatst..... lijkt het net alsof je er de hele dag bij bent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:13 schreef BONG4002 het volgende:
Haja idd
Maar voor mij is het vandaag de eerste keer dat ik het zie (moest werken)
Kijk jij vanuit het buitenland?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:09 schreef Veulen het volgende:
Talpa is ontspoort: Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
(Vreemd hoor maar de eerste 4 maanden mocht ik wel filmpjes zien en nou niet meer?)
Die Huub spoort ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Ach.... heb je die ene gevonden?? Bel RTL Boulevard!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Kun je me ff uitleggen hoe je dat doet Ctrl-V......blond he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... heb je die ene gevonden?? Bel RTL Boulevard!!!!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Jij bent wel scherp vandaag zegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix joh, ik zou gewoon een progje nemen wat die opmerking at random af en toen in de lopende COS plaatst..... lijkt het net alsof je er de hele dag bij bent.
Volgens mij liegt diegene gewoon. want is ook Amanda fan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is die persoon fan van Natasia? Heb je dat al weten te doorgronden?
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef schizolientje het volgende:
Kijk jij vanuit het buitenland?
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
deze melding was voor de blinden onder ons----------------------------------BUZZOEK------------------
Was dit bericht in braille dan?quote:
Met het risico dat je loopt te dollen:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Kun je me ff uitleggen hoe je dat doet Ctrl-V......blond he?
Hee, kun jij dat ook al?? Huub is daar goed inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat je loopt te dollen:
Markeer een stuk tekst met je muis (of shift) en doe dan Ctrl-C (als je het alleen wilt kopieren) of Ctrl-X (als je het wilt knippen).
Of klik rechts op je muis als je een stuk text gemarkeerd hebt en kies voor kopieren.
Zet vervolgens je cursor neer waar je die text wilt hebben staan en doe Ctrl-V (of klik rechts met je muis en kies voor plakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |