Kan allemaal wel zijn maar iedereen moet ondertussen wel naar die teringherrie luisteren dus ze hadden er m.i. beter Nathanael naartoe kunnen sturenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
natuurljk zit hij daar niet om z'n "dj-skillz" he - Zebra Lounge kondigt Nena net zo belangrijk aan als Brian. Effectief denk ik dat Nena nog de meeste mensen zal gaan trekken
lolquote:
Zat ik ook al te denken, als puntje bij paaltje komt zal hij er hooguit 10 minuten staan, alleen maar even voor wat beelden voor de uitzendingquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn ook andere DJ's aanwezig, Brian is slecht "special guest". Dus als het niet loopt, bijvoorbeeld omdat hij er een potje van maakt of omdat het publiek "ludiek reageert", zal hij ongetwijfeld weer plaats moeten maken voor professionals.
123quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
test
Hej waar is je andere foto nou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
test
OT: looserquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej waar is je andere foto nou?
OT: Brian neemt zijn post even door
Die komen ws. (als het programma niet voortijdig stopt) a.s. woensdag verwacht ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef droomkoningin het volgende:
waar blijven de nieuwe bewoners????
Van 3 weken geledenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
is hij voorbereidingen aan het treffen om zichzelf dadelijk even flink af te trekken?![]()
![]()
![]()
ik ben z'n kop HEE-LE-MAAL zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Met 5 personen is er toch geen spanning te beleven. Tijd dat er in één keer 4 bijkomen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef droomkoningin het volgende:
waar blijven de nieuwe bewoners????
[NL mode]quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
is hij voorbereidingen aan het treffen om zichzelf dadelijk even flink af te trekken?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |