Die Huub spoort ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Ach.... heb je die ene gevonden?? Bel RTL Boulevard!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Zit ik gewoon op MSN met een Natasia fan te praten, moet toch niet gekker worden ?
Kun je me ff uitleggen hoe je dat doet Ctrl-V......blond he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die opmerking kun je toch gewoon onder Ctrl-V houden en ieder uur ff posten?!![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach.... heb je die ene gevonden?? Bel RTL Boulevard!!!!
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef HiDiHo het volgende:
Jij bent wel scherp vandaag zegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix joh, ik zou gewoon een progje nemen wat die opmerking at random af en toen in de lopende COS plaatst..... lijkt het net alsof je er de hele dag bij bent.
Volgens mij liegt diegene gewoon. want is ook Amanda fan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom is die persoon fan van Natasia? Heb je dat al weten te doorgronden?
Ik dacht het nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef schizolientje het volgende:
Kijk jij vanuit het buitenland?
Bedankt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
deze melding was voor de blinden onder ons----------------------------------BUZZOEK------------------
Was dit bericht in braille dan?quote:
Met het risico dat je loopt te dollen:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Kun je me ff uitleggen hoe je dat doet Ctrl-V......blond he?
Hee, kun jij dat ook al?? Huub is daar goed inquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het risico dat je loopt te dollen:
Markeer een stuk tekst met je muis (of shift) en doe dan Ctrl-C (als je het alleen wilt kopieren) of Ctrl-X (als je het wilt knippen).
Of klik rechts op je muis als je een stuk text gemarkeerd hebt en kies voor kopieren.
Zet vervolgens je cursor neer waar je die text wilt hebben staan en doe Ctrl-V (of klik rechts met je muis en kies voor plakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |