Ah okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
omdat we ons genoodaakt voelen onze stem te laten horen
en.....
WE WILLEN HUUB TERUG !!!!!!!!!!
Thanx,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]
paupertjes klinkt dan wel weer een beetje denigrerendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
veel plezier newbee paupertjes, heb gewoon fun
Ook niks mis met de Hema, ook niet met slips van Hema.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:27 schreef agter het volgende:
Ik vind die slip van Brian ook niet mooi.
Net zo'n Hema ding.
Je mag je gelukkig prijzen dat je niet in de redactie zit van De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Snollie vind het brood naar brood smaken, gek he?![]()
![]()
![]()
Dank je wel proletariër.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
veel plezier newbee paupertjes, heb gewoon fun
och ja, maar welkom zijn ze allemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
paupertjes klinkt dan wel weer een beetje denigrerend![]()
tja we konden niet anders hé en ik kijk al bij jullie mee sinds bb1 hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Niks mis met newbees hoor tipsch, vroeg me alleen af waarom nu opeens zo veel.
maar als jij niet meer onder newbe valt, dan ik ook niet..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
och ja, maar welkom zijn ze allemaal
Gaat op deze dagen vanzelf over, ik voel de afkick, al geen t.v.uitz., geen streams ( wat een rust) en af en toe bijlezen en zien dat je niets mist. Als dit nog een dag duurt ben ik er van afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:30 schreef Charmian het volgende:
ik ben uberhaupt pas sinds 2 weken verslaafd aan DGK...komt eigenlijk door de cossen![]()
Is idd werkelijk niet bijhoudenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:30 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Je mag je gelukkig prijzen dat je niet in de redactie zit van De Wereld Draait Door.
Dan weet je toch niet welke achterlijkheid je moet kiezen?
wij niet danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
maar als jij niet meer onder newbe valt, dan ik ook niet..![]()
![]()
Stel je voor. Straks is 'r nog sprake van virtueel geweld...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
nou moet het toch niet gekker worden!
ik kijk via http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Heeft er nog iemand alles streams op Zwart ?? Elke site met streams geeft na een paar seconden "Gereed" aan, ik heb 5 linkjes maar geen 1 geeft beeld......%$#@$*&^$# WTF is dit ?
Niks mis met newbiesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tja we konden niet anders hé en ik kijk al bij jullie mee sinds bb1 hoor
ik herken ook een heleboel ''gouwe ouwe''
jullie zijn tof....
![]()
![]()
![]()
Schoon je PC eens op, oa tijdelijke internet bestanden en cookies, wil wel eens helpenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef Gigageil het volgende:
Heeft er nog iemand alles streams op Zwart ?? Elke site met streams geeft na een paar seconden "Gereed" aan, ik heb 5 linkjes maar geen 1 geeft beeld......%$#@$*&^$# WTF is dit ?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Gaat op deze dagen vanzelf over, ik voel de afkick, al geen t.v.uitz., geen streams ( wat een rust) en af en toe bijlezen en zien dat je niets mist. Als dit nog een dag duurt ben ik er van af
vooral mannen die brian heten niet..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef snetje het volgende:
op de een of andere manier vind ik het niks ...mannen die hun haren föhnen![]()
godverdegodverdegodverde_ GOD_ VER_ DOMME!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef agter het volgende:
[..]
Stel je voor. Straks is 'r nog sprake van virtueel geweld...![]()
Zo is dat dan ook wel weer WC eendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks mis met newbies
Alleen jij bent zwaar irritant![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je beter dan ik. Ik zit nog steeds te hopen op de nieuwelingen![]()
precies, mijn nieuwsgierigheid is nog te grootquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Dat doe je beter dan ik. Ik zit nog steeds te hopen op de nieuwelingen![]()
Bestaan er dan geen pilletjes voor cq tegenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:37 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, schaam me bijna dat ik zo zwak ben.
Ik wil wel afkicken maar ik kan niet....![]()
als ik het doe, dan gewoon cold turkey ....keihard!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bestaan er dan geen pilletjes voor cq tegen, die ga ik dan direct kopen.
hé ben best lief hoor........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks mis met newbies
Alleen jij bent zwaar irritant![]()
brian weet dat ie foute dingen heeft gedaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Begint ie weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer over Nena, val aub ter plekke dood neer eng kereltje!!!!
Nee ik zit niet in een Nathanael-modus, maar als ik het woord "kutnewbies" gebruikt had dan was er nog meer commentaar gekomen.... en dat zegt al genoeg...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:21 schreef tipsch het volgende:
Hee - newbees zijn prima imo [zit je in NL modus of zo?]
stoten so wie so, maar waarin of waartegen is nog niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:41 schreef 2live het volgende:
brian blijft maar praten over aanstoten/ afstoten. En ik me maar afvragen wat hij deed op die video met Nena...
Demins, niet weg gaaanquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
Dit lijkt me een geschikt moment om aan mijn verslaving te ontsnappen!
Poppekontjes van Fok! het ga jullie goed!![]()
![]()
![]()
je hebt gewoon een zwak moment Leandra, geeft verder niet - ga jij de newbees maar buiten houdenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee ik zit niet in een Nathanael-modus, maar als ik het woord "kutnewbies" gebruikt had dan was er nog meer commentaar gekomen.... en dat zegt al genoeg...
By The Way: die link is een tip voor iedereen die bepaalde (typische Fok!)kreten nog niet kent.
Edit: laat maar.... het is de moeite niet eens...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef tipsch het volgende:
je hebt gewoon een zwak moment Leandra, geeft verder niet - ga jij de newbees maar buiten houden
*klemt zich vast aan de balkjes aan de zijkant van het scherm*quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
je hebt gewoon een zwak moment Leandra, geeft verder niet - ga jij de newbees maar buiten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |