Zoals in: ze woont in een begeleid wonen project??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
Mark: "Ze woont niet op zichzelf, denk ik"
Toedeletokki!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit: laat maar.... het is de moeite niet eens...
Toedeledokie.
over wie ging dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:49 schreef Black_king het volgende:
Mark: "Ze woont niet op zichzelf, denk ik"
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zoals in: ze woont in een begeleid wonen project??![]()
Over onze in zelfstandigheid uitblinkende bewoonster die zonder enige moeite Stephen Hawking's theorieën zou kunnen uiteenzetten....quote:
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef lady1 het volgende:
waarom is brian naar achter geroepen, zou het donderdagavond voor veiligheid niet doorgaan
Nee joh, als hij te horen krijgt dat het ivm (zijn) veiligheid niet doorgaat denk hij helemaal dat hij populair is, hij moet gewoon te horen krijgen dat de Zebralounge afgehaakt heeft omdat ze zijn gebrek aan kwaliteit op de streams gezien hebben.quote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Over onze in zelfstandigheid uitblinkende bewoonster die zonder enige moeite Stephen Hawking's theorieën zou kunnen uiteenzetten....![]()
Spreekverbod Nena. Het zal tijd worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef lady1 het volgende:
waarom is brian naar achter geroepen, zou het donderdagavond voor veiligheid niet doorgaan
ook goedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, als hij te horen krijgt dat het ivm (zijn) veiligheid niet doorgaat denk hij helemaal dat hij populair is, hij moet gewoon te horen krijgen dat de Zebralounge afgehaakt heeft omdat ze zijn gebrek aan kwaliteit op de streams gezien hebben.
Liever 4 nieuwe bewoners. Drie zou ook goed zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:59 schreef Borga het volgende:
Er moet drank in
Goh, van wie zou ze die uitspraak toch papagaaïen....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef RSie het volgende:
gewoon ff mijn doelen bereiken ,... aldus amoebe
Als ze zich nou ook nog eens dezelfde doelen stelt wordt het misschien nog wat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
[..]
Goh, van wie zou ze die uitspraak toch papagaaïen....
Borga je kunt gewoon quoten hoor, kan ik mijn eigen naam ook lezenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef Borga het volgende:
B kwien lol
Prachtig toch als je ergens bent om je doelen te halen maar nog niet eens weet wat je doelen zijn?!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Black_king het volgende:
Goh, van wie zou ze die uitspraak toch papagaaïen....
je kunt alles zeggen over Snollie, maar de buikwandcorrectie heeft niet nodig en neptieten heeft ze alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze zich nou ook nog eens dezelfde doelen stelt wordt het misschien nog wat.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kunt alles zeggen over Snollie, maar de buikwandcorrectie heeft niet nodig en neptieten heeft ze al
Truffelsoep, iets met tonijn en een overheerlijk toetje waar ik de naam ff van kwijt ben, sorry.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
Wat gaan ze eten vanavond???
wiet weet wegens smaad err richting Nena, die hij "zo wreed geneukt" heeftquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef lady1 het volgende:
zou brian naar huis moeten voor het gooien van wijn
HBB was er niets bij!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Het is echt megasaai zeg. Wat een ellende!
ff serieus he je gaat toch niet echt weg. Anders moet ik een topic openen met Demins Kom Terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef demins het volgende:
Dit lijkt me een geschikt moment om aan mijn verslaving te ontsnappen!
Poppekontjes van Fok! het ga jullie goed!![]()
![]()
![]()
Dan wisselen we de buikwandcorrectie in voor een facecorrectie want van alleen de neptieten moet ze t niet hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
je kunt alles zeggen over Snollie, maar de buikwandcorrectie heeft niet nodig en neptieten heeft ze al
Idd , hoop dat daar snel verandering in komt, anders haak ik echt afquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef happyme28 het volgende:
Het is echt megasaai zeg. Wat een ellende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |