abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:40:57 #101
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_46032264
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:35 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Je moet een compromis hebben omdat wij evenveel rechten hebben als jij, of jou dat nu bevalt of niet.
Jullie niet rokers zouden eens een keer wat kunnen gaan doen, in plaats van alleen op je reet blijven zitten zeiken op rokende mensen
En als dan blijkt dat er vraag naar is krijg jij jouw rookvrije cafe Maar alleen zeiken is makkelijker hè.

Nee hoor, vaak zat wel degelijk bier over me heen en zwetende mensen tegen me aan.

Alsof een peuk in je kleding ongezond is
Weet je overigens dat de meest grote zeikerds over het roken, de ex-rokers zijn. Dus ik zou maar eerst eens bij hun beginnen met het terugzeiken ipv bij de mensen die vanwege hun gezondheid blij zijn dat er een rookverbod komt. Dan kunnen die nl ook weer eens een keer gezellig op stap zonder ziek te worden.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:41:24 #102
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46032273
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik zou het ook liever niet zien maar marktwerking heeft nu eenmaal z'n beperkingen zoals ook in dit geval blijkt. Mensen hebben een hekel aan rook (zoals blijkt uit de onderzoeken) maar vervolgens weer niet zo'n hekel dat ze weg zouden blijven. Je zou kunnen zeggen dat ze het accepteren maar erg democratisch is het niet aangezien de meesten nog steeds liever zonder rook ergens zouden zijn.
[..]

Pot, ketel. Waarom zou elke gelegenheid maar geschikt moeten zijn voor rokers?
[..]

Jij duwt me rook door de strot, is dat rekening houden met mijn wensen? Ja dan moet ik maar een ander restaurant opzoeken. Dat is net zo min rekening houden met anderen.

Daarom zeg ik, in een restaurant niet roken, in een cafe wel
Jullie lezen erover heen dat wij voor beide zijn. Vraag naar rookvrij, regel dat. Vraag naar roken, regel dat. Either way, voor beide wat wils hè

Dat jullie nou zo zwart wit denken.
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_46032294
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:37 schreef Roeji het volgende:

Dus omdat ik als niet-roker niet in de rook wil zitten, met als hoofdreden dat ik er enorm ziek van wordt, mag ik niet de kans krijgen om naar een café of restaurant te gaan?? Beetje discriminerend, vind je niet.
Nee, dat vind ik niet discriminerend. Als jij enorm ziek wordt van rooklucht, dan zorg je dat je uitsluitend naar gelegenheden gaat met een goed afgescheiden rokersgedeelte en een behoorlijke afzuiging. Als meer niet-rokers dat zouden doen, dan zouden de rookvrije restaurants als paddenstoelen uit de grond verrijzen.
quote:
De afgelopen decennia hebben de niet-rokers toegegeven aan de rokers, door gewoon overal in de rook te moeten staan. Ik denk dat het nu toch wel eens tijd is dat de rokers eens een keer gaan toegeven en niet zo zaniken dat er een rookverbod komt.
De afgelopen tijd hebben de rokers een en al terreur van de anti-rook-lobby moeten verdragen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:43:22 #104
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_46032308
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:40 schreef Roeji het volgende:

[..]

Weet je overigens dat de meest grote zeikerds over het roken, de ex-rokers zijn. Dus ik zou maar eerst eens bij hun beginnen met het terugzeiken ipv bij de mensen die vanwege hun gezondheid blij zijn dat er een rookverbod komt. Dan kunnen die nl ook weer eens een keer gezellig op stap zonder ziek te worden.
Yup, weet ik. En jullie zeiken ook. En dus? Dat is nu gewoon een niet roker. Daarbij zullen die mensen ook wel gestopt zijn voor de gezondheid, en zijn die ook voor. Dus ik weet niet waar je heen wil
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 6 februari 2007 @ 09:45:18 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_46032345
Altijd leuk, weer een keer dezelfde (non) argumenten en dezelfde (non) discussie.

Proberen een verslaafde te overtuigen met rationele argumenten.
Tegen een roker beginnen over de stank en brandgaten is ongeveer hetzelfde als tegen een heroïneverslaafde klagen dat ie al je lepels verbuigt.

En ja, it takes one to know one.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46032358
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:38 schreef FJD het volgende:

Pot, ketel. Waarom zou elke gelegenheid maar geschikt moeten zijn voor rokers?
Oh, dat hoeft helemaal niet! Ik ben helemaal voor rookvrije restaurants.
quote:
Jij duwt me rook door de strot, is dat rekening houden met mijn wensen? Ja dan moet ik maar een ander restaurant opzoeken. Dat is net zo min rekening houden met anderen.
Ik duw jou geen rok door de strot. Ik rook niet en ik ben voor rookvrije restaurants.
pi_46032366
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Jullie lezen erover heen dat wij voor beide zijn. Vraag naar rookvrij, regel dat. Vraag naar roken, regel dat. Either way, voor beide wat wils hè

Dat jullie nou zo zwart wit denken.
Helaas blijft marktwerking op dit punt achter en is overheidsingrijpen aan te raden. Of dan alles maar rookvrij moet worden is twijfelachtig maar ach
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46032382
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:45 schreef Pinball het volgende:
Altijd leuk, weer een keer dezelfde (non) argumenten en dezelfde (non) discussie.

Proberen een verslaafde te overtuigen met rationele argumenten.
Als je de discussie niet serieus neemt, blijft dan lekker weg.
pi_46032403
Ikzelf heb niet veel last van rook, maar mensen met astma kunnen nooit ergens eten omdat er overal gerookt wordt. Los daarvan is in sommige cafe's het ook niet te harden door de blauwe walmen, wellicht dat kleding dan niet eeuwig blijft stinken na uitgaan....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:02:27 #110
63411 Roeji
pi_46032706
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet discriminerend. Als jij enorm ziek wordt van rooklucht, dan zorg je dat je uitsluitend naar gelegenheden gaat met een goed afgescheiden rokersgedeelte en een behoorlijke afzuiging. Als meer niet-rokers dat zouden doen, dan zouden de rookvrije restaurants als paddenstoelen uit de grond verrijzen.
[..]

De afgelopen tijd hebben de rokers een en al terreur van de anti-rook-lobby moeten verdragen.
En daar mag ik alleen heen gaan? Aangezien mn vrienden wel overal heen kunnen kiezen ze voor de stamkroeg/iets in de buurt. Aangezien er zo goed als nergens (bij mijn weten hier in de stad sowieso niet) rookvrije of met afscheiding of afzuiging, gelegenheden zijn moet ik dus maar thuis blijven?

Overigens vind je het niet discriminerend dat ik zo goed als nergens meer heen kan aangezien er gerookt word. Zullen we dan ook meteen maar alle aanpassingen afschaffen die er gemaakt worden voor mensen in een rolstoel? Die moeten zich dan zeker ook maar een plek zoeken waar ze wel naar binnen kunnen zonder al die aanpassingen.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_46032769
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:35 schreef Queen_Bee het volgende:

Je moet een compromis hebben omdat wij evenveel rechten hebben als jij, of jou dat nu bevalt of niet.
Dus ik heb ook het recht om autobanden te verbranden onder jouw neus? .
quote:
Jullie niet rokers zouden eens een keer wat kunnen gaan doen, in plaats van alleen op je reet blijven zitten zeiken op rokende mensen
Zoals 60.000 handtekeningen verzamelen ofzo?
quote:
En als dan blijkt dat er vraag naar is krijg jij jouw rookvrije cafe
"Uit een enquête van de TNS Nipo blijkt dat 65 procent van de Nederlanders de tabakswalmen in cafés, restaurants en discotheken niet meer tolereert, en 59 procent wil dat er zo snel mogelijk een verbod komt."
quote:
Maar alleen zeiken is makkelijker hè.
Bijna net zo makkelijk als de huilie uithangen omdat niet-rokers aan jouw 'recht op een overlast veroorzakende ongezonde verslaving' zouden willen komen. .
quote:
Nee hoor, vaak zat wel degelijk bier over me heen en zwetende mensen tegen me aan.
Vervelend he? Ik ben ook helemaal vóór het gebruik van deo en het rechthouden van je glas.
Zo ben ik ook vóór het afschaffen van stinkende kankerrook in de horeca.
quote:
Alsof een peuk in je kleding ongezond is
Alsof een peuk in je kleding niet erg is? .
pi_46032797
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:02 schreef Roeji het volgende:

Zullen we dan ook meteen maar alle aanpassingen afschaffen die er gemaakt worden voor mensen in een rolstoel? Die moeten zich dan zeker ook maar een plek zoeken waar ze wel naar binnen kunnen zonder al die aanpassingen.
Ja, als er zoveel vraag naar zou zijn, dan ontstonden er vanzelf wel uitgaansgelegenheden waar rolstoelgebruikers naar binnen kunnen. .
Dat ingrijpen van de overheid is maar betuttelend! .
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:09:12 #113
242 Pinball
Electric Monk
pi_46032856
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
Als je de discussie niet serieus neemt, blijft dan lekker weg.
Ik zou niet weten waarom. Ik vind het veel te leuk om te zien hoe beide partijen zich zoals gewoonlijk in deze discussie in allerlei bochten wringen om hun 'gelijk' te halen.

En mijn opmerking is nou echt gewoon de kern van het probleem. Je kunt van mensen die zich blauw betalen om hun gezondheid naar de klote te helpen gewoon echt niet verwachten dat ze zich druk maken over stank die ze zelf niet eens ruiken, of een brandgat in kleding van anderen. Dan snap je niks van roken.

Het is een verslaving. Er zijn geen rationele redenen om te roken, dus het aanvoeren van rationele redenen om voor een rookvrije horeca te pleiten heeft geen zin.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46032870
gewoon lekker je café/ restaurant verdelen in rook vrije zones en rookzones (ja gesloten)
en als je dan toch bezig bent: doe dan ook kinder vrije zones en zones waar mensen met kinderen mogen zitten

Dáár erger ik me vele malen meer aan dan mensen die lekker een peukkie roken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_46032891
Het probleem is dat niet-rookvrije horeca als 'de standaard' word gezien. Dat zorgt voor een valse start waardoor vrije marktwerking geen kans krijgt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_46032896
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:09 schreef DarkElf het volgende:
gewoon lekker je café/ restaurant verdelen in rook vrije zones en rookzones (ja gesloten)
en als je dan toch bezig bent: doe dan ook kinder vrije zones en zones waar mensen met kinderen mogen zitten

Kinderverbod in de horeca en in de supermarkt en in de bioscoop wat zou de wereld toch heerlijk zijn!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:12:04 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46032919
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:10 schreef FJD het volgende:

[..]

Kinderverbod in de horeca en in de supermarkt en in de bioscoop wat zou de wereld toch heerlijk zijn!
Idd zeg, en een verbod op kinderen in de spits in het OV zou ook fijn zijn.

Vanochtend 15 min naar zo;n dom jengelend kutkind moeten luisteren, das niet lekker wakker worden zeg...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_46032934
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:09 schreef DarkElf het volgende:

Mja, de McDonalds zal ook wel onder 'horeca' vallen, maar ik denk toch eigenlijk dat het hier voornamelijk over cafés en disco's gaat. En zelf kom ik eigenlijk nauwelijks in breezah-gelegenheden, dus echt last van kinderen heb ik niet.
pi_46032963
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd zeg, en een verbod op kinderen in de spits in het OV zou ook fijn zijn.

Vanochtend 15 min naar zo;n dom jengelend kutkind moeten luisteren, das niet lekker wakker worden zeg...
Daarintegen als kinder-hebbende-fris geschoren forens tegen al die kutstudenten met hun pauper OV's en iPod-herrie moeten aankijken is ook niet alles.

Dus eigenlijk een verbod op alles behalve mij. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_46032981
de mac is geen restaurant maar een snackbar dus die noemde ik al niet

lekker gezellig daarheen met je kutkoters kunnen wij tenminste rustig genieten in een echt restaurant ..

met de keuze na het eten of een peukkie of niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!fossiel dinsdag 6 februari 2007 @ 10:29:40 #121
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_46033268
Heerlijk! Ben in 2005 naar Italie op vakantie geweest en wat een verademing was het rookverbod! Doorvoeren die handel !!!

Helemaal voor restaurants, geen tabakslucht dat mijn eten verpest . En die "rookvrije"-ruimtes zijn nog wel de grootste bullshit. Vaak zijn het gewoon ruimtes die in elkaar overlopen, dat heeft weinig zin . En dan heb je het nog niet eens over die mensen die gaan zitten roken in de rookvrije-ruimte en de sigaret uit doen nadat ze hem nog even snel hebben opgerookt, "omdat ze het niet wisten".
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_46033295
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
Dus eigenlijk een verbod op alles behalve mij. .
Uiteraard
pi_46033425
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:29 schreef RemCOW het volgende:

Heerlijk! Ben in 2005 naar Italie op vakantie geweest en wat een verademing was het rookverbod! Doorvoeren die handel !!!

Helemaal voor restaurants, geen tabakslucht dat mijn eten verpest . En die "rookvrije"-ruimtes zijn nog wel de grootste bullshit. Vaak zijn het gewoon ruimtes die in elkaar overlopen, dat heeft weinig zin . En dan heb je het nog niet eens over die mensen die gaan zitten roken in de rookvrije-ruimte en de sigaret uit doen nadat ze hem nog even snel hebben opgerookt, "omdat ze het niet wisten".
Juist, gewoon kijken naar hoe het in de PRAKTIJK bevalt in diverse buitenlanden, en geen theoretisch geneuzel over mogelijke omzetderving, marktwerking, behoeftes die er al dan niet zouden zijn, blabla.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:40:19 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_46033491
2011 pas. Teringlafbekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46033505
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:40 schreef speknek het volgende:
Zoals ik al zei is dit niets meer dan het vooruitschuiven naar een volgend kabinet.
pi_46033522
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:40 schreef speknek het volgende:
dan pas?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:42:27 #127
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46033526
roken is voor domme mensen.
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:43:58 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_46033555
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:42 schreef MooieLuL het volgende:
roken is voor domme mensen.
Ja dus? Dat ontkent niemand, maar Trance is ook voor domme mensen, en sensation is ook nog niet verboden .

Rookvrij cafe is prima, zolang de eigenaar dat zelf mag beslissen. Ik weet dat de eigenaar van "mijn" stamkroeg er mee nokt als hij niet meer mag roken in zijn eigen tent...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:44:32 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_46033570
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:42 schreef DarkElf het volgende:
dan pas?
Ze durven hun nek wel uit te steken hoor, die conservatieven. Zo krijg je er nog eens beleid doorheen. Pff.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46033594
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Ze durven hun nek wel uit te steken hoor, die conservatieven. Zo krijg je er nog eens beleid doorheen. Pff.
nou idd, erg gedurfd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_46033612
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:

Ik weet dat de eigenaar van "mijn" stamkroeg er mee nokt als hij niet meer mag roken in zijn eigen tent...
En ik denk dat dat wel mee zal vallen als zijn boterham er van afhankelijk is.
pi_46033629
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:44 schreef speknek het volgende:

[..]

Zo hoorde ik net nog dat de CU een onderzoek wil naar de legalisering van euthanasie zo rond 2893.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 10:47:59 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_46033660
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
En ik denk dat dat wel mee zal vallen als zijn boterham er van afhankelijk is.
Ik wens hem veel geluk een baan te vinden waar hij wel mag roken.
pi_46033696
quote:

Rookvrij cafe is prima, zolang de eigenaar dat zelf mag beslissen. Ik weet dat de eigenaar van "mijn" stamkroeg er mee nokt als hij niet meer mag roken in zijn eigen tent...
Eigenaren mogen zelf beslissen of ze hun zaak toegankelijk maken voor rolstoelers? Eigenaren van restaurants mogen zelf beslissen of ze hun keuken hygienisch houden? Etc etc. .
  FOK!fossiel dinsdag 6 februari 2007 @ 11:00:26 #135
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_46033997
quote:

[..]

De meeste eigenaren die hebben nu geen rookverbod, omdat ze gewoon bang zijn klanten te verliezen. Het helpt ook niet als één kroeg wel rookvrij is en de rest niet.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 6 februari 2007 @ 11:07:40 #136
63411 Roeji
pi_46034213
het is volgens mij niet bang zijn om klanten te verliezen, maar een financiele kwestie. Als ze zo'n afzuiginstallatie moeten bekostigen lijkt me niet echt goedkoop. Vooral voor de kleinere buurtcafe's. En zolang er geen fatsoenlijke controle en regelgeving voor is, zullen de meesten het niet doen. En blijf je dus achter de feiten aanlopen.
Zodat nu de overheid moet ingrijpen en een algeheel verbod gaat invoeren. De horeca heeft zn kans gehad om het zelf te regelen, dit hebben ze grotendeels nagelaten. Tja dan is nu de overheid aan de beurt.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_46034421
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 04:11 schreef Petre het volgende:
Jeej, het beste van het hele akkoord!
Die stinklucht weg, horecapersoneel ook recht op rookvrije werkplek, kunnen zien met wie je staat te praten, geen sigaretten tegen je arm aan, geen stinkende asbakken, geen stinkende kleren !!
Inderdaad
En na het uitgaan niet eerst 2 dagen bij moeten komen voor je weer de oude bent door ongewenst meeroken
pi_46035775
Ik las dat het pas in 2011 rookvrij hoeft te zijn. Zo schiet het natuurlijk niet op.
pi_46035838
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 03:30 schreef Cracka-ass het volgende:
En terecht.
Dood aan alle onwetende kankerlijers.
Val zelf kapot eikel, alle rokers weten best dat roken slecht voor ze is

Veel plezier straks in de kroeg als 99% van de rokers wegblijft.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:01:46 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46035867
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 03:29 schreef tong80 het volgende:
Staat in het regeerakkoord.

Gelukkig ben ik al iets ouder. Maar wat een waanzin. Iedereen weet dat alcohol de nicotine-behoefte stimuleert.

Kut CU.

Ik, als roker, vind het niet zo erg. In andere landen, zoals Italië, GB en de VS is inmiddels al gebleken dat de meeste mensen er even aan moeten wennen, maar er vervolgens geen problemen mee hebben. En laten we eerlijk zijn, wij rokers hebben jarenlang in een bevoorrechte positie tov niet-rokers gezeten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46035907
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:01 schreef vosss het volgende:

Veel plezier straks in de kroeg als 99% van de rokers wegblijft.
Zie de post van Copycat.
pi_46036232
quote:
Als iemand perse wil roken en zijn/haar gezondheid naar zn grootje helpen, prima. Maar ik wil niet ziek worden door iemand anders. dus idd graag Leven en Laten Leven. Mijn leven is meer waard dan iemand zn sigaretje. Dat kun je ook buiten of thuis doen waar je niemand ermee belast..
Leven en laten leven ben ik ook voorstander van. Als ik in een restaurant zit en ik ben klaar met eten en heb zin in een sigaret en zie dat er in de buurt nog iemand zit te eten, dan steek ik nog even geen peuk op en wacht ik netjes tot ie klaar is.

Wáárom kunnen er geen rookcafés en niet-rookcafés komen? Dan kan iedereen kiezen waar hij naartoe wil gaan

En om op Copycat's reactie te reageren: als ik niet meer mag roken in de kroeg dan ga ik niet meer. Simpel. Als ik een biertje drink rook ik daar graag een sigaretje bij. Als dat niet meer kan dan blijf ik mooi thuis
vosss is de naam,
pi_46036249
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef vosss het volgende:

En om op Copycat's reactie te reageren: als ik niet meer mag roken in de kroeg dan ga ik niet meer. Simpel. Als ik een biertje drink rook ik daar graag een sigaretje bij. Als dat niet meer kan dan blijf ik mooi thuis
Wedden van niet? Als je maten tóch de kroeg in gaan, ga jij gewoon mee.
pi_46036291
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef vosss het volgende:
Leven en laten leven ben ik ook voorstander van. Als ik in een restaurant zit en ik ben klaar met eten en heb zin in een sigaret en zie dat er in de buurt nog iemand zit te eten, dan steek ik nog even geen peuk op en wacht ik netjes tot ie klaar is.
Als iedereen dat nou eens zou doen
pi_46036298
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:

.

Waarom wordt altijd gezegd dat het sneu is om alcohol nodig te hebben om het gezellig te kunnen hebben, maar geldt dat blijkbaar niet voor sigaretten?
pi_46036323
Volkomen terecht dat het hier eens wordt ingevoerd (en we dan achter Belgie, Frankrijk, Italie, Ierland, Spanje etc. aanhuppelen, kortom we sluiten de rij).

Alleen, pas in 2011.....dan zit dit kabinet er wellicht geeneens meer, wat dus weer uitstel zou kunnen gaan betekenen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_46036332
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, wat dat betreft zit ik heel simpel in elkaar. Als ik ergens geen zin in heb dan doe ik het niet.
En dan maakt het geen flikker uit of het de verjaardag van mn schoonmoeder is, stofzuigen of naar een kroeg gaan waar ik niet mag roken.

Als ik ergens op dat moment geen zin in heb doe ik er niet aan mee
Die schoonmoeder kan je altijd op een later stijdstip langs met een bosje bloemen of ander soorts crap, dat stofzuigen kan ook morgen ofzo, als ik er dan toevallig wel zin in heb, maar in een kroeg niet gaan roken heb ik gewoon geen zin in. Klaar. Het maakt me geen flikker uit of al mn vrienden wel gaan. Ik ga niet meer dan
vosss is de naam,
pi_46036369
We spreken jou in 2012 nog wel. .
pi_46036398
slechte zaak, zegt iemand als een niet roker
pi_46036466
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 08:09 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mag ik eens vragen wat jij als niet-roker uitgeeft op een avondje stappen?
Aan mij heb je niet zo'n goede max. 20-30 euro
bye
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')