dan pas?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:40 schreef speknek het volgende:
2011 pas. Teringlafbekken.
Ja dus? Dat ontkent niemand, maar Trance is ook voor domme mensen, en sensation is ook nog niet verbodenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:42 schreef MooieLuL het volgende:
roken is voor domme mensen.
Ze durven hun nek wel uit te steken hoor, die conservatieven. Zo krijg je er nog eens beleid doorheen. Pff.quote:
nou idd, erg gedurfdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze durven hun nek wel uit te steken hoor, die conservatieven. Zo krijg je er nog eens beleid doorheen. Pff.
En ik denk dat dat wel mee zal vallen als zijn boterham er van afhankelijk is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet dat de eigenaar van "mijn" stamkroeg er mee nokt als hij niet meer mag roken in zijn eigen tent...
Zo hoorde ik net nog dat de CU een onderzoek wil naar de legalisering van euthanasie zo rond 2893.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze durven hun nek wel uit te steken hoor, die conservatieven. Zo krijg je er nog eens beleid doorheen. Pff.
Ik wens hem veel geluk een baan te vinden waar hij wel mag roken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef Jarno het volgende:
En ik denk dat dat wel mee zal vallen als zijn boterham er van afhankelijk is.
Eigenaren mogen zelf beslissen of ze hun zaak toegankelijk maken voor rolstoelers? Eigenaren van restaurants mogen zelf beslissen of ze hun keuken hygienisch houden? Etc etc.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Rookvrij cafe is prima, zolang de eigenaar dat zelf mag beslissen. Ik weet dat de eigenaar van "mijn" stamkroeg er mee nokt als hij niet meer mag roken in zijn eigen tent...
De meeste eigenaren die hebben nu geen rookverbod, omdat ze gewoon bang zijn klanten te verliezen. Het helpt ook niet als één kroeg wel rookvrij is en de rest niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rookvrij cafe is prima, zolang de eigenaar dat zelf mag beslissen. Ik weet dat de eigenaar van "mijn" stamkroeg er mee nokt als hij niet meer mag roken in zijn eigen tent...
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:11 schreef Petre het volgende:Jeej, het beste van het hele akkoord!
Die stinklucht weg, horecapersoneel ook recht op rookvrije werkplek, kunnen zien met wie je staat te praten, geen sigaretten tegen je arm aan, geen stinkende asbakken, geen stinkende kleren![]()
!!
Val zelf kapot eikel, alle rokers weten best dat roken slecht voor ze isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:30 schreef Cracka-ass het volgende:
En terecht.
Dood aan alle onwetende kankerlijers.
Ik, als roker, vind het niet zo erg. In andere landen, zoals Italië, GB en de VS is inmiddels al gebleken dat de meeste mensen er even aan moeten wennen, maar er vervolgens geen problemen mee hebben. En laten we eerlijk zijn, wij rokers hebben jarenlang in een bevoorrechte positie tov niet-rokers gezeten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:29 schreef tong80 het volgende:
Staat in het regeerakkoord.
Gelukkig ben ik al iets ouder. Maar wat een waanzin. Iedereen weet dat alcohol de nicotine-behoefte stimuleert.
Kut CU.
Zie de post van Copycat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:01 schreef vosss het volgende:
Veel plezier straks in de kroeg als 99% van de rokers wegblijft.
Leven en laten leven ben ik ook voorstander van. Als ik in een restaurant zit en ik ben klaar met eten en heb zin in een sigaret en zie dat er in de buurt nog iemand zit te eten, dan steek ik nog even geen peuk op en wacht ik netjes tot ie klaar is.quote:Als iemand perse wil roken en zijn/haar gezondheid naar zn grootje helpen, prima. Maar ik wil niet ziek worden door iemand anders. dus idd graag Leven en Laten Leven. Mijn leven is meer waard dan iemand zn sigaretje. Dat kun je ook buiten of thuis doen waar je niemand ermee belast..
Wedden van niet? Als je maten tóch de kroeg in gaan, ga jij gewoon mee.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef vosss het volgende:
En om op Copycat's reactie te reageren: als ik niet meer mag roken in de kroeg dan ga ik niet meer. Simpel. Als ik een biertje drink rook ik daar graag een sigaretje bij. Als dat niet meer kan dan blijf ik mooi thuis
Als iedereen dat nou eens zou doenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef vosss het volgende:
Leven en laten leven ben ik ook voorstander van. Als ik in een restaurant zit en ik ben klaar met eten en heb zin in een sigaret en zie dat er in de buurt nog iemand zit te eten, dan steek ik nog even geen peuk op en wacht ik netjes tot ie klaar is.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:
Wedden van niet? Als je maten tóch de kroeg in gaan, ga jij gewoon mee.
Nee, wat dat betreft zit ik heel simpel in elkaar. Als ik ergens geen zin in heb dan doe ik het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wedden van niet? Als je maten tóch de kroeg in gaan, ga jij gewoon mee.
Aan mij heb je niet zo'n goedequote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mag ikeens
vragen
wat jij
als
niet-roker
uitgeeft
op een
avondje
stappen?
|
|