Ook leuk in Amsterdam verbieden ze terrasjes na twaalfen. Staan ze met z'n allen op de stoep te roken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat word dus minder uitgaan (tenzij zomers op terras) en meer besparen op uitgaan
Scheveningen nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook leuk in Amsterdam verbieden ze terrasjes na twaalfen. Staan ze met z'n allen op de stoep te roken.
wereldstad dat Amsterdamquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook leuk in Amsterdam verbieden ze terrasjes na twaalfen. Staan ze met z'n allen op de stoep te roken.
Net laatste flesje geopend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:54 schreef Ole het volgende:![]()
stoppen met roken is niet moeilijk zonder bier
O dochquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Je meent het toch niet heus hè
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Zullen de kroegbazen leuk vinden
ZIj ook niet, en ik ook nietquote:
Dus ik mag niet roken omdat jij bij mij in de buurt wil staan in de kroeg? En dat passief meeroken is zo overratedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:13 schreef Petre het volgende:
Oja: Niet in de kankerverwekkende stank staan van mensen die niks geven om andermans gezondheid maar vastklampen aan hun verslaving en er excuses voor verzinnen om het aan te houden...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:13 schreef Petre het volgende:
Oja: Niet in de kankerverwekkende stank staan van mensen die niks geven om andermans gezondheid maar vastklampen aan hun verslaving en er excuses voor verzinnen om het aan te houden...
En waarom niet een alcoholverbod voor de kroeg, ik irriteer me mateloos aan al die alcoholwalmenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Als er zoooo een behoefte is aan rookvrije kroegen, waarom heb ik dan nog nooit een rookvrije kroeg gezien
Ja al die dronken mensen om me heenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En waarom niet een alcoholverbod voor de kroeg, ik irriteer me mateloos aan al die alcoholwalmen![]()
Wat heeft dat te maken met het direct benadelen van andermans gezondheid die daar niet om gevraagd heeft?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:30 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Kan ook wel fijne kutreacties posten Petre
Buitenlanders laten we nog wel toe omdat wij vruugah hen hierheen haalden. Moar tabak hebben we vruugah ook hierheen gehaald, dus waarom de tabak ineens benadelen
Zo goed?
Niks, ik meende mn post ook niet bepaaldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:32 schreef Petre het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het direct benadelen van andermans gezondheid die daar niet om gevraagd heeft?
Editquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:28 schreef Petre het volgende:
Alle bekende excuses komen weer naar vorengeweldig, ff volgen
en kijk ze blij reageren
Waarom zou ik schade moeten ondervinden van jou/jullie rookgedrag?
van alcohol heb ik geen directe last, alleen als de persoon daardoor beïnvloed raakt
Wat drinken we vanaafquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja al die dronken mensen om me heenLaten we dat ook gelijk afschaffen
Nee, dat moet je niet. Dan ga je een eindje verderop staan als je last hebtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:28 schreef Petre het volgende:
Alle bekende excuses komen weer naar vorengeweldig, ff volgen
en kijk ze blij reageren
Waarom zou ik schade moeten ondervinden van jou/jullie rookgedrag?
van alcohol heb ik geen directe last, alleen als de persoon daardoor beïnvloed raakt
quote:
Dat is zo viesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als je echt van de tropen wilt genieten moet je taxi drinken
![]()
maar dit keer zonder wodka dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is zo viesEn ik ga voo cultuur
Het is niet altijd feestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar dit keer zonder wodka dus![]()
eigenlijk ben ik ook meer van de rum-cultuur![]()
Natuurlijk wel! Leg mij maar eens uit waarom niet! Je hebt geen enkel argument voor je stelling.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:40 schreef leolinedance het volgende:
Rokers hoeven toch niet overal en altijd benadeelt te worden?
Ja, ik heb last van jou en je stinkverslaving, ook al sta ik niet naast je, er hoeft maar 1 iemand te roken in zo'n tent en je stinkt al een uur in de wind. Bovendien krijg ik er ook nog eens enorme last van van m'n longen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus ik mag niet roken omdat jij bij mij in de buurt wil staan in de kroeg? En dat passief meeroken is zo overrated![]()
Kom op, van een roker heb je al gauw last, daarvoor hoeft ie niet eens direct naast je te staan. Het is zelfs zovaak dat ik in die stank loop gewoon in de buitenlucht for crying out loud! Op stations, ver weg van de zogenaamde rookpalen. Laat staan dus in een cafe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet. Dan ga je een eindje verderop staan als je last hebtRokers hoeven toch niet overal en altijd benadeelt te worden?
Die zijn er wel geweest maar zijn failliet gegaan door gebrek aan klanten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Als er zoooo een behoefte is aan rookvrije kroegen, waarom heb ik dan nog nooit een rookvrije kroeg gezien
Welke zijn dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:56 schreef AlphaOmega het volgende:
maar dan zijn er weer allemaal nare regeltjes en randvoorwaarden
Als coffeeshops ook onder 'horeca' vallen, mag je er binnen niet meer roken.quote:Wat gaan ze met het gedogen van softdrugs doen?
Mag ikquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:13 schreef Petre het volgende:
My point exactlyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:50 schreef wonko het volgende:
[..]
Die zijn er wel geweest maar zijn failliet gegaan door gebrek aan klanten.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:11 schreef Petre het volgende:Jeej, het beste van het hele akkoord!
Die stinklucht weg, horecapersoneel ook recht op rookvrije werkplek, kunnen zien met wie je staat te praten, geen sigaretten tegen je arm aan, geen stinkende asbakken, geen stinkende kleren![]()
!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |