Ook leuk in Amsterdam verbieden ze terrasjes na twaalfen. Staan ze met z'n allen op de stoep te roken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat word dus minder uitgaan (tenzij zomers op terras) en meer besparen op uitgaan
Scheveningen nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook leuk in Amsterdam verbieden ze terrasjes na twaalfen. Staan ze met z'n allen op de stoep te roken.
wereldstad dat Amsterdamquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook leuk in Amsterdam verbieden ze terrasjes na twaalfen. Staan ze met z'n allen op de stoep te roken.
Net laatste flesje geopend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:54 schreef Ole het volgende:![]()
stoppen met roken is niet moeilijk zonder bier
O dochquote:Op dinsdag 6 februari 2007 03:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Je meent het toch niet heus hè
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:04 schreef Queen_Bee het volgende:
Zullen de kroegbazen leuk vinden
ZIj ook niet, en ik ook nietquote:
Dus ik mag niet roken omdat jij bij mij in de buurt wil staan in de kroeg? En dat passief meeroken is zo overratedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:13 schreef Petre het volgende:
Oja: Niet in de kankerverwekkende stank staan van mensen die niks geven om andermans gezondheid maar vastklampen aan hun verslaving en er excuses voor verzinnen om het aan te houden...
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:13 schreef Petre het volgende:
Oja: Niet in de kankerverwekkende stank staan van mensen die niks geven om andermans gezondheid maar vastklampen aan hun verslaving en er excuses voor verzinnen om het aan te houden...
En waarom niet een alcoholverbod voor de kroeg, ik irriteer me mateloos aan al die alcoholwalmenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Als er zoooo een behoefte is aan rookvrije kroegen, waarom heb ik dan nog nooit een rookvrije kroeg gezien
Ja al die dronken mensen om me heenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 04:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En waarom niet een alcoholverbod voor de kroeg, ik irriteer me mateloos aan al die alcoholwalmen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |