7-2quote:
Van mij hoeft koeman niet weg.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:04 schreef DenniZZ het volgende:
En hopelijk het einde van Koeman!!
Ja, lief he?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Ixnay het volgende:
Hebben ze in dat speelschema nou bewust 2 keer ajax zonder hoofdletter geschreven?
Hebben ze jou gevraag om daar naar te kijken ?quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Ixnay het volgende:
Hebben ze in dat speelschema nou bewust 2 keer ajax zonder hoofdletter geschreven?
Wanneer wordt die bijgewerktquote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hebben ze jou gevraag om daar naar te kijken ?
zal het vanavond ff bijwerkenquote:Op maandag 5 februari 2007 14:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Lorenzo Davids staat nog in de selectie in de OP btw.
quote:(tevens TVP)
Je moet ook nog een stand aanpassenquote:
moet?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:42 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je moet ook nog een stand aanpassen![]()
Volgens mij weet jij niet eens wanneer die foto is genomen of wel? Die foto is voor de wedstrijd genomen. Koeman staat gewoon serieus te kijken.quote:
quote:Jorien van den Herik houdt vast aan 12%!
Na moeizame onderhandelingen heeft Feyenoord afgelopen week overeenstemming bereikt met voormalig President-Commissaris Jorien 'deze rente is slechts fictief' van den Herik, aangaande de afhandeling van diens financiële belangen in en om ónze club.
Hamvraag: Waarom brengt Feyenoord, club van Openheid en Transparantie, dit niet gewoon naar buiten?
Waarom brengt Feyenoord niet gewoon naar buiten dat Van den Herik de club niet alleen wil laten opdraaien voor zijn torenhoge aan de FIOD-zaak gerelateerde advocaatskosten, maar ook doodleuk vasthoudt aan 12% woekerrente, aangaande de inmiddels beruchte Ghana-lening?
Waarom brengt Feyenoord de keiharde waarheid niet gewoon naar buiten?
quote:Nieuwe leiding Feyenoord staat klaar
ROTTERDAM - Feyenoord verwacht eind deze week het nieuwe stichtingsbestuur en de nieuwe Raad van Commissarissen (RvC) te presenteren.
Jos van der Vegt en Coert Beerman zijn door het oude stichtingsbestuur benoemd in de RvC, de andere beoogde leden Gerard Kerkum (president), Martin van Pernis en Dick van Well (vice-president en na dit seizoen opvolger van Kerkum), worden aangesteld door het nieuwe stichtingsbestuur.
Het oude stichtingsbestuur onder leiding van Jorien van den Herik is deels voorbij gegaan aan de voordracht die 'formateur' Hans Blankert eind vorig jaar deed. Het aftredende trio Van den Herik, Willem Scholten en Sjaak Troost ging alleen akkoord met de benoeming van Van der Vegt en Beerman
ANP
Meenemen> Waarom? Om het uit te geven aan de schade die de supporters aanrichten?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ze moeten eens geld meenemen
quote:'Adrie Koster was een betere trainer voor mij dan Erwin Koeman'
Maarten Martens is bezig aan zijn derde jaar in Nederland. Daarin speelde hij onder drie trainers. Bij RKC Waalwijk maakte hij Erwin Koeman en Adrie Koster mee, nu bij AZ werkt hij onder Louis van Gaal. 'Ik hou van hard trainen, dat heb ik nodig', bekent de Belg. 'Trainen onder van Gaal is verschrikkelijk vermoeiend, maar je raakt er snel aan gewend.
Onder Koeman was het duidelijk minder. Ik klikte niet met Koeman, maar dat lag niet alleen aan hem. Ik speelde voor het eerst onder druk, in een mindere ploeg. Ik stond meestal linksbuiten. Ik heb het nodig hard te trainen en dat deden we onder Koeman het minst, waardoor we conditioneel minder waren. Op dat moment besefte ik dat niet zo, pas toen Koster kwam merkte ik dat. Koster was een betere trainer voor mij dan Koeman. Hij wilde ook apart met de talenten trainen op rustige momenten, je beter maken. Ik had vanaf het begin al een goed gevoel bij hem.
Koeman kan wel goed de groep motiveren, hij lag ook goed bij de spelers, maar trainers moeten jonge talenten beter maken. Dat deed hij niet en dat miste ik bij hem. Het resultaat was bij Koeman het enige wat gelde. Als er in de aanloop naar het weekeinde enkele spelers geblesseerd waren, dan stopte hij soms met de training. Alles draaide om de wedstrijden, dat ging te koste van de talenten en spelers die nog moesten groeien
Jorien heeft de club veel meer schade aangebracht, maar deze man moet volgens de mensen in de directie op een voetstuk naar buiten gedragen worden..quote:Op maandag 5 februari 2007 17:38 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Meenemen> Waarom? Om het uit te geven aan de schade die de supporters aanrichten?
Slaat dit op?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan cult worden, ben ik wel met hem eens.
Oef, nu krijg ik klappies van happel
Dat jij nogal fel reageert als iemand positief over Griek typtquote:Op maandag 5 februari 2007 18:59 schreef Happel het volgende:
Jorien is een huichelaar en moet zijn kop nooit meer laten zien in de Kuip!
[..]
Slaat dit op?
En cult worden, zoals Kiprich, pfff. Wat een kankerpubliek hebben we tegenwoordig in de Kuip.
Jansen, scholten.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:23 schreef Staanplaats het volgende:
Als je charistapeloes tipt als Cultheld moet je inderdaad is bij je zelf te rade gaan..
Eigenlijk verbaast het me niks, begint toch maar een jodenkliek te worden..de griek, greene, timmer, woerts etc.
Weet 't wel zeker.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Als hij nooit bij Ajax had gespeeld had het wel gekund, denk ik.
?quote:Op maandag 5 februari 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
2 talenten gehaald.
Ik begrijp wel meer niet bij Feyenoord....quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp niet waarom feyenoord nooit naar Utrecht is gestapt voor Fortune
geen geld voorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Chadi het volgende:
Woerts, ja. Allemaal schijnheilige achterbakse huichelaars zijn het.quote:
Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...quote:
Dat lijkt mij heeeeeel sterk. De bestbetaalde spelers in Nederland zijn Cocu, Sneijder, Stam, Huntelaar etc. En die verdienen echt niet meer dan 1,5 miljoen hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Happel het volgende:
Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Ixnay het volgende:
Kun je nagaan hoever ze wilden gaan om op het laatste moment nog iemand binnen te halen...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heeeeeel sterk. De bestbetaalde spelers in Nederland zijn Cocu, Sneijder, Stam, Huntelaar etc. En die verdienen echt niet meer dan 1,5 miljoen hoor.
Je meent het ook, Harry verdient echt twee miljoen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoever ze wilden gaan om op het laatste moment nog iemand binnen te halen...
Dat zijn goede zakenmannen altijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Woerts, ja. Allemaal schijnheilige achterbakse huichelaars zijn het.
Kuyt verdiende ruim 1 miljoen dan verdient Harry geen 2 miljoen denk ik.quote:Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...
Hahaha,Greene.Topverdediger van RKC!Pleurt toch op man en neem die boer van 'n Koeman alsjeblieft mee.Ik word kotsmisselijk van de smoesjes van die boer.Ongelooflijk dat die vent zoveel krediet heeft.Van Hanegem,Haan,Gullit moesten allemaal oprotten toen het minder ging maar meneer mag fijn de club naar de klote werken.Maar ja,dit is dan ook Feyenoord anno 2007....quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
Wanneer pleuren we die homofiel van een Greene nou eens over boord?
Koeman begin ik ook zat te worden, gisteren begon hij weer over geluk. We hadden gvd één gele kaart voor een mislukte knuffel van Greene..![]()
Jullie naam schrijven/typen is eigenlijk al teveel moeite oprotten hier kutjood.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.
Zwak hoor
Ben het helemaal met je eens, belachelijk hoe die Koeman de club kapot aan het maken is en gewoon mag blijven zitten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hahaha,Greene.Topverdediger van RKC!Pleurt toch op man en neem die boer van 'n Koeman alsjeblieft man.Ik word kotsmisselijk van de smoesjes van die boer.Ongelooflijk dat die vent zoveel krediet heeft.Van Hanegem,Haan,Gullit moesten allemaal oprotten toen het minder ging maar meneer mag fijn de club naar de klote werken.Maar ja,dit is dan ook Feyenoord anno 2007....
Goede zakenmannen, hahaha. Van den Herik was zeker ook zo goed. Woerts is een achterbakse gladjakker en moet, voor het welzijn van de club, zo snel mogelijk opkankeren. Ze (het huidige bestuur) blijft glashard liegen tegenover de supporters, zelfs nadat ze hadden beloofd meer openheid van zaken te geven.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef dlebrok het volgende:Dat zijn goede zakenmannen altijd.
Vooral zijn Lazovic-verhaal. Wat een mongool is het zeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede zakenmannen, hahaha. Van den Herik was zeker ook zo goed. Woerts is een achterbakse gladjakker en moet, voor het welzijn van de club, zo snel mogelijk opkankeren. Ze (het huidige bestuur) blijft glashard liegen tegenover de supporters, zelfs nadat ze hadden beloofd meer openheid van zaken te geven.
Goede zakenmannen letten niet op de club, die zijn er alleen maar op uit om meer te verdienen over de rug van anderen (supporters). Ik zit niet te wachten op zulke figuren.
Hetzelfde met dat nieuw stadion.Ze mogen blij zijn als er met dit beleid over 5 jaar nog 20000 mensen bij 'n thuiswedstrijd zitten.Dat 'ie geldwolf maar lekker weer terug oprot naar Heineken of Coca Cola.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede zakenmannen, hahaha. Van den Herik was zeker ook zo goed. Woerts is een achterbakse gladjakker en moet, voor het welzijn van de club, zo snel mogelijk opkankeren. Ze (het huidige bestuur) blijft glashard liegen tegenover de supporters, zelfs nadat ze hadden beloofd meer openheid van zaken te geven.
Goede zakenmannen letten niet op de club, die zijn er alleen maar op uit om meer te verdienen over de rug van anderen (supporters). Ik zit niet te wachten op zulke figuren.
Frustraties?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie naam schrijven/typen is eigenlijk al teveel moeite oprotten hier kutjood.
Noem eens iemand die op zijn plek zou moeten komen dan? Woerts heeft bij de grootste bedrijven van Europa gewerkt en heeft jarenlange ervaring en vele connecties. Ok het is een kankerlul maar zolang die zorgt dat er geld in het laatje komt en er geen betere man voor die plek is vind ik het best. Eerst maar eens Koetje en die hele bende eruit.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben tenminste succesquote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hetzelfde met dat nieuw stadion.Ze mogen blij zijn als er met dit beleid over 5 jaar nog 20000 mensen bij 'n thuiswedstrijd zitten.Dat 'ie geldwolf maar lekker weer terug oprot naar Heineken of Coca Cola.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef twi het volgende:
Mooie transfer gemaakt jongens! Maar vier miljoen, da's niet niks.
quote:Na de nederlaag van gisteren hebben supporters van de club aan de maas besloten om ondanks de nederlagen een DVD van de klassiekers van dit seizoen uit te gaan brengen. Het zal niet om de wedstrijden draaien, maar om die ene goal die ze gescoord hebben. Dat de doelpuntenmaker een oud-Ajacied is deert niet volgens de makers.
Gaat er nu even niet om dat ik iemand moet noemen die zijn plek moet innemen. Kan me ook niet schelen dat hij bij de grootste bedrijven in Europa heeft gewerkt en daardoor veel connecties heeft. Ik vind het niet 'best' dat er iemand zit die stelselmatig zit te liegen. Doet me teveel denken aan een kale man. Ik zit ook niet te wachten op iemand die een vrouwenelftal wil opzetten, formule1 wagens wil sponsoren, Feyenoord - ajax in Egypte wil laten spelen vanwege het geld.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:31 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Noem eens iemand die op zijn plek zou moeten komen dan? Woerts heeft bij de grootste bedrijven van Europa gewerkt en heeft jarenlange ervaring en vele connecties. Ok het is een kankerlul maar zolang die zorgt dat er geld in het laatje komt en er geen betere man voor die plek is vind ik het best. Eerst maar eens Koetje en die hele bende eruit.
Dit had ik ff nodig,'n bezoekje aan de website van de Teletubbies van 410.God,wat ben ik blij dat wij vroeger niet zo'n onzin hadden.....quote:
Wat een graflul, joh.quote:Erwin Koeman: ‘Gebleken is dat Angelos Charisteas goed bij deze ploeg past. Hij is, meer nog dan Huntelaar, een meevoetballende spits’
Scherpt de Griek zijn karakter aan dan kan hij volgens Koeman uitgroeien tot een pure aanwinst. “Zéker volgend seizoen. Dan is hij nog beter gewend. Maar die jongen kan het niet alleen. Ook voor hem is het te hopen dat er minimaal twee ervaren krachten bij komen.”
Met enige jaloezie keek Erwin Koeman toe hoe Ajax zich deze zomer Jaap Stam toe eigende en in de week voor de Klassieker ook nog even Edgar Davids ophaalde bij Tottenham Hotspur. Met zijn bekende glimlach-tegen-een-harde-waarheid zei Koeman: “Davids kun je er goed bij hebben. Maar ja, dat mag niet hè, zo’n ras-Ajacied naar de Kuip halen.”
Of dat wel eens frustrerend is?
“Het maakt onze visvijver wel wat kleiner.”
Bron: www.sportweek.nl
Die boer weet niet waar 'ie aan begonnen is joh.Ben benieuwd of 'ie als we ook tegen die moffen uit en Utrecht thuis geen punten pakken,nog steeds die irritante glimlach op z'n gezicht heeft.Durven ze straks weer niet te trainen,wegens de "dreigende sfeer".quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef zevenkamp het volgende:
Is die Koeman nou zo'n idioot?
Die Koeman spoort echt niet. Volgens mij heeft ie ook helemaal geen zin meer in Feyenoord, maar is hij bang dat hij nergens anders aan de bak komt, wat waarschijnlijk het geval is.quote:
Volg je Feijenoord dan weet je wel wat zijn functie binnen de club is.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef TC03 het volgende:
Sorry hoor, maar het is echt kortzichtig om te vinden dat Woerts mag oprotten 'omdat het een achterbakse gladjakker is'. Net alsof jullie allemaal weten wat zijn baan precies inhoudt, wat hij allemaal doet en wat zijn mogelijkheden zijn. Kom op zeg, daar kunnen wij als buitenstaanders toch niet over oordelen.Dat is gewoon een beetje zeiken om het zeiken.
Iedereen wat zijn functie binnen de club is, maar wat het dagelijkse werk is dat hij doet en hoe hij dat doet, dat weet niemand echt. Wat vind jij dan, iets inhoudelijker, zo slecht aan Woerts dat hij weg moet?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Volg je Feijenoord dan weet je wel wat zijn functie binnen de club is.
Dit is niet zeiken om het zeiken. Dat ik hem een achterbakse gladjakker noem, komt mede door hetgeen wat hij allemaal flikt. Hij is echt geen marionet die doet wat hem wordt opgedragen. Hij vormt samen met Jacobs het dagelijkse bestuur. Jacobs en hij zetten de lijnen binnen Feijenoord uit, zij komen met 'geweldige ideeën' op de proppen, niemand anders.
N'Kufo in plaats van Charisteas. Dat was een goede zet geweest.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Chadi het volgende:
Liever Alvesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
N'Kufo in plaats van Charisteas. Dat was een goede zet geweest.
Die zou het bij ons ook niet redden.quote:
Eerst Greene en Tiendalli weg idd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die zou het bij ons ook niet redden.
Aanval is het probleem niet echt, je moet beginnen bij de basis: verdedigen.
die man haat ik ook echt. sms'je, ledjes die na een bal erop kapot gaan, en nog veel meer waardeloze ideeën. Die voegt dus echt niets toe aan onze club. Ik word ook elke dag bozer, aangezien in feite alle randvoorwaarden prima zijn. Publiek, stadion, groot achterland. Alleen de heren bestuur / trainer zijn gewoon kut kut kut.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Volg je Feijenoord dan weet je wel wat zijn functie binnen de club is.
Dit is niet zeiken om het zeiken. Dat ik hem een achterbakse gladjakker noem, komt mede door hetgeen wat hij allemaal flikt. Hij is echt geen marionet die doet wat hem wordt opgedragen. Hij vormt samen met Jacobs het dagelijkse bestuur. Jacobs en hij zetten de lijnen binnen Feijenoord uit, zij komen met 'geweldige ideeën' op de proppen, niemand anders.
Nou ik vind dat je die jongen onderschat. Voor Utrecht besliste hij wedstrijden. Utrecht zal het denk ik stukken minder gaan doen zonder hem. Hij is sterk aan de bal ..altijd aanspeelbaar.. heeft een actie en maakt diepte en heeft oog voor zijn medespelers. .quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Fortune is echt geen Feyenoord niveau joh.
Hij is wel vaak een van de betere op het veld bij feyenoord. Kan je klagen maar dat zijn gewoon de feiten.quote:
Qua salaris echt niet haalbaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Viduka denkt aan vertrek bij M'boro
Foto: Orangepictures
06 februari 2007, 09:25
Door: Reon Boeringa
Mark Viduka en Middlesbrough zijn het nog niet eens over een nieuw contract. De huidige verbintenis van de aanvaller loopt aan het eind van dit seizoen af, waardoor een vertrek aanstaande lijkt.
"Ik speel voor Middlesbrough tot het einde van dit seizoen. Daar concentreer ik me nu op", aldus de Australische aanvaller in gesprek met The Sun. "Ik heb het hier goed, daarom wil ik ook wel blijven."
"Ik kan nu eigenlijk weinig zeggen. Als ik een goed aanbod krijg ga ik het overwegen", vervolgt Viduka. De Australische spits sluit een terugkeer naar zijn vaderland ook niet uit: "Het is een verleiding voor spelers zoals ik om terug te keren naar Australië. Ik ben heel lang weggeweest om carrière te maken in Europa."
kopen
Ik denk dat salaris in Australie geen issue is, want zoals hij al aangeeft wil hij naar huis toe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als'ie naar Aussieland wil, zou hij ook bij een NL club kunnen ballen (qua salaris)
Gaat puur om het feit dat je hem nu als onbetaalbaar bestempeld, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat salaris in Australie geen issue is, want zoals hij al aangeeft wil hij naar huis toe.
Ik denk dat alleen een heel goed salarisaanbod hem daarvan kan weerhouden
Oke laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gaat puur om het feit dat je hem nu als onbetaalbaar bestempeld, terwijl dat niet zo is.
Als er een andere mooie club komt, wil hij ineens niet naar huis
Meneer wil volgens mij gewoon relaxerend afbouwen.
Geloel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen.
Onhaalbaar voor Feyenoord.
Nee, zelfs afbouwende spelers zoals Viduka zullen echt niet warm lopen voor Feyenoord hoor.quote:
Broodspelers.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, zelfs afbouwende spelers zoals Viduka zullen echt niet warm lopen voor Feyenoord hoor.
Het is misschien hard maar Feyenoord heeft naar mijn inziens niet meer zo veel aantrekkingskracht in Europa.
Ze zullen het met aankopen meer van de jonge talenten moeten hebben.
We zullen zien welke grote namen Feyenoord binnen haalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Broodspelers.
Bieden is krijgen.
Heeft niets met aantrekkingskracht te maken.
quote:Defensie Feyenoord maar één keer slechter
6/2/2007 10:50
Henk Timmer moest zondag weer eens vier keer vissen. De doelman van Feyenoord is bezig aan een sterk seizoen, maar kreeg al een flinke sloot doelpunten te incasseren. Alleen in het seizoen 1957/1958 liep de Rotterdamse club gemiddeld meer tegengoals op.
De 4-1 nederlaag in De Arena was al de vierde wedstrijd van dit seizoen waarin Timmer vier goals om zijn oren kreeg. Eerder overkwam het de Oranje-international tegen NAC Breda en NEC (beide uit) en Ajax (in De Kuip).
In totaal werd Timmer 45 keer gepasseerd in 23 wedstrijden, goed voor een gemiddelde van 1,96 goal per duel. Alleen in het seizoen 1957/1958 lag het moyenne hoger. Destijds incasseerde Feyenoord 76 tegentreffers en eindigde de club als elfde in de Eredivisie.
Deze competitie kregen slechts drie ploegen meer doelpunten tegen: Willem II (52), RKC Waalwijk (47) en Excelsior (46). Alledrie zijn degradatiekandidaten, net als Sparta Rotterdam dat ook 45 tegengoals heeft.
vi.nl
vi.nlquote:Defensie Feyenoord maar een keer slechter
6/2/2007 10:50
Henk Timmer moest zondag weer eens vier keer vissen. De doelman van Feyenoord is bezig aan een sterk seizoen, maar kreeg al een flinke sloot doelpunten te incasseren. Alleen in het seizoen 1957/1958 liep de Rotterdamse club gemiddeld meer tegengoals op.
De 4-1 nederlaag in De Arena was al de vierde wedstrijd van dit seizoen waarin Timmer vier goals om zijn oren kreeg. Eerder overkwam het de Oranje-international tegen NAC Breda en NEC (beide uit) en Ajax (in De Kuip).
In totaal werd Timmer 45 keer gepasseerd in 23 wedstrijden, goed voor een gemiddelde van 1,96 goal per duel. Alleen in het seizoen 1957/1958 lag het moyenne hoger. Destijds incasseerde Feyenoord 76 tegentreffers en eindigde de club als elfde in de Eredivisie.
Deze competitie kregen slechts drie ploegen meer doelpunten tegen: Willem II (52), RKC Waalwijk (47) en Excelsior (46). Alledrie zijn degradatiekandidaten, net als Sparta Rotterdam dat ook 45 tegengoals heeft.
MEESTE TEGENGOALS FEYENOORD
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1957/1958 76 tegengoals 34 duels 2,24 doelpunt/wedstrijd 11e
2006/2007 45 23 1,96 5e
1955/1956 62 34 1,82 5e**
1954/1955 47 26 1,81 7e*
1981/1982 59 34 1,74 6e
1956/1957 58 34 1,71 6e
1987/1988 57 34 1,68 6e
1994/1995 56 34 1,65 4e
1958/1959 54 34 1,59 5e
1988/1989 52 34 1,53 4e
Pff, stelletje zeikerds, beter stuur je een brief naar Koeman na zo'n wedstrijdquote:Open brief voorzitter FSV aan aantal journalisten
Datum: 06-02-2007 Bron: Feyenoordnet.nl
Op de officiële site van de Feyenoord Supportersvereniging troffen wij een open brief aan die is geschreven door de voorzitter van de FSV en is gericht aan een aantal journalisten. Hieronder leest u deze brief.
Heren journalisten,
Recentelijk hebben een aantal journalisten nogal stevige kritiek gegeven over het handelen van het bestuur van de Feyenoord Supportersvereniging in het algemeen en mijn persoon in het bijzonder bij de protesten tegen het gevoerde beleid van de heer Van den Herik. Daar heb ik geen enkel probleem mee. Als je een mening hebt, kun je ook de bal terug verwachten. Men verweet mij o.a. een gebrek aan historisch besef. Nogmaals, ook met deze kritiek heb ik geen enkel probleem.
Om het schijnbaar onoplosbare probleem van het voetbalgeweld in te dammen hebben Feyenoord en ajax enige jaren geleden een Herenaccoord afgesloten om rond de klassieker zeer kritisch te zijn naar de uitingen in het eigen stadion. De bedoeling is de uitingen pro eigen club moeten zijn. Ik onderschrijf deze stelling van harte, daar ik een helaas van een uitstervende generatie ben, om alleen maar voor mijn eigen club te zijn en niet anti de tegenstander. Feyenoord is zeer kritisch naar de spandoeken in eigen stadion en accepteert bijv. ook geen Palestinashirts.
In de arena is dat al enige jaren anders. De club ajax heeft boter op het hoofd. Spelers, trainer(s) en met name de directie van de club gaat met enige regelmaat over de schreef, maar hebben het wel over normen en waarden.
Gisteren was voor mij een absoluut dieptepunt. Wanneer er anti-ajax of anti-joodse geluiden komen uit Den Haag, Utrecht of Rotterdam is de wereld te klein en komen de Frits Barendsen en Jack van Gelders van deze wereld achter hun bureau vandaan om dit aan de kaak te stellen. Overigens nog terecht ook.
Als er gisteren een enorm spandoek in de arena zichtbaar wordt gemaakt waarop het bombardement van 14 mei 1940 wordt uitgebeeld en verheerlijkt waarbij vele, vele honderden Rotterdammers de dood vonden, reageert er niemand. Journalisten die het spandoek niet gezien hebben, dienen direct naar Hans Anders af te reizen en de journalisten die het wel gezien hebben en er op Talpa-achtige wijze, willens en wetens, geen melding van maken, kunnen zich beter afvragen of ze het juiste vak hebben gekozen.
Dat de Duitsers die in 1940 Rotterdam platgooiden vervolgens vreselijk hebben huisgehouden, zowel in Rotterdam als in amsterdam, zullen de makers van het spandoek wellicht bij gebrek aan historisch besef niet weten.
Eric van Dorp
Voorzitter Feyenoord Supportersvereniging
Verdient bij een Engelse degradatiekandidaat meer als bij Feyenoord, dus die komt echt niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Foto: Orangepictures
06 februari 2007, 09:25
Door: Reon Boeringa
Mark Viduka en Middlesbrough zijn het nog niet eens over een nieuw contract. De huidige verbintenis van de aanvaller loopt aan het eind van dit seizoen af, waardoor een vertrek aanstaande lijkt.
"Ik speel voor Middlesbrough tot het einde van dit seizoen. Daar concentreer ik me nu op", aldus de Australische aanvaller in gesprek met The Sun. "Ik heb het hier goed, daarom wil ik ook wel blijven."
"Ik kan nu eigenlijk weinig zeggen. Als ik een goed aanbod krijg ga ik het overwegen", vervolgt Viduka. De Australische spits sluit een terugkeer naar zijn vaderland ook niet uit: "Het is een verleiding voor spelers zoals ik om terug te keren naar Australië. Ik ben heel lang weggeweest om carrière te maken in Europa."
kopen
Dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Verdient bij een Engelse degradatiekandidaat meer als bij Feyenoord, dus die komt echt niet.
Maar bij een Aussie club minder.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Verdient bij een Engelse degradatiekandidaat meer als bij Feyenoord, dus die komt echt niet.
quote:Van Hanegem hekelt gedrag Buijs
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 6 februari om 11:14
Voormalig Feyenoord-coryfee Willem van Hanegem heeft in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad kritiek geuit op Danny Buijs, middenvelder van de Rotterdammers. Volgens De Kromme had hij niet 'zo stoer moeten doen' tijdens het duel met Ajax.
De opmerkingen van Van Hanegem volgen op de 4-1 nederlaag van Feyenoord van afgelopen zondag, waarbij Buijs het herhaaldelijk aan de stok kreeg met Ajacied Edgar Davids. Deze liet na afloop tegenover de camera’s van Tien al weten het wel gewend te zijn dat ‘jongetjes zich tegen hem willen bewijzen’.
De voormalig speler en trainer van Feyenoord doet daar nog eens een schepje bovenop. "Ik heb me zondag flink geërgerd aan Danny Buijs. Die was meer met Edgar Davids bezig dan met Feyenoord. Davids bleef goed overeind, maar Buijs ging af,” aldus Van Hanegem.
“Wat zou zijn bedoeling zijn geweest? Wilde hij stoer doen? Laten zien dat hij niet bang is? Dat is amateuristisch gedrag,” meent de analist van Voetbal Insite.
Danny mag nog niet eens de schoenen poetsen van Edgar!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:55 schreef Keltie het volgende:
Edgar D. was waarschijnlijk op z'n negeroide, besneden pikkie getrapt omdat'ie zo zuigerig over Buijssie praat?
Column van Willem was trouwens beter dan dit bij elkaar geraapte zooitje quotes van Matthijs van Laar.
-niet doen-quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Barttttt![]()
![]()
Edje Edje trap die kk Buijs![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=blmgNWIjVAw
[afbeelding]
quote:STADIONVERBOD OF KOP ERAF JORIEN
GUILLOTINE
Ja Jorien, dat krijg je ervan, jouw kop moet rollen. Vanuit Frankrijk via De Telegraaf roepen: “dat die club allang achter je ligt!” Dat is gevaarlijk, daar juist Frankrijk het land is van de guillotine. Het doodvonnis werd definitief toen je zei: “deze club verdient betere supporters!” De dochter van een ex-juntalid zou zeggen: “EEN BEETJE DOM VAN JORIEN.” Het is nog niet zo lang geleden dat de guillotine werd gebruikt in Frankrijk en wel in Marseille in 1977. Dertig jaar is niet zoveel en de afstand van jouw riante optrekje naar de stad van Zidane is niet zo groot.
GRATIE
Je moet schuld bekennen Jorien. Zei Vondel (de eerste linksbuiten van Ajax) niet: “Hij die schuld bekent is genade waard?” Ik zou de ‘Grootste Krant van Nederland’ nogmaals gebruiken om een en ander recht te zetten. Is het nou 8% of 12% Jorien? Bij het laatste percentage ben je net zo’n woekeraar als Dirk Scheringa. Dan heb je nooit clubliefde gekend en zat je op de Feyenoord-troon ter meerdere glorie van jezelf. Persoonlijk heb ik je altijd als een echte Feyenoorder gezien. Op 9 december jl. heb ik nog een hele kroniek aan jou op gedragen. Ik dacht die man verdient beter dan al die emmers stront die hij over zich heen krijgt. Schreef nog een vriendelijke email naar je, maar de webmaster berichtte dat ‘jhe@tojai.com’ buiten werking gesteld was.
TRANSPARANTIE
Voorheen was je niet voor de camera weg te slaan Jorien. Ik hoor je nog tegen Johan Derksen zeggen dat je niks met JoAn Investments Limited meer van doen had. Jorienus Adrianus= JoAn! “Al moet ik het verschil tussen 8 en 12% uit eigen zak bijbetalen,” hoorde ik je zeggen. Nu lees ik op diverse websites dat Feyenoord jouw lening van anderhalf miljoen in termijnen mag terugbetalen, want het bedrag is inmiddels (door die 12%) opgelopen tot vier miljoen Euro. Dat schiet lekker op, daar er ook nog kosten voor juridische bijstand tijdens het ‘Fiod-proces’ bijkomen. Daar had Feyenoord een aardige spits voor kunnen aantrekken. Je bent ongeloofwaardig geworden Jorien! Wat is de juiste lezing?
SMS
Gisteravond tijdens Voetbal Insite op tv, deelde je via een sms-je mede dat de zaak met Feyenoord helemaal niet geregeld was, zoals via diverse kanalen naar buiten is gebracht. Dan heb je volgens mij geen afstand van de club genomen. Dan zit je in Frankrijk of in Antwerpen naar de tv te kijken of er nog nieuws is over de club, die allang achter je ligt.
STADIONVERBOD VOOR HET LEVEN
Een groot deel van de supporters eist een stadionverbod voor het leven, want die vinden dat je de club verkwanseld hebt. Het nieuwe bestuur gunt je ‘een waardig afscheid,’ terwijl er enkele van je zogenaamde vrienden tussen zitten, die een dolk in je rug hebben gestoken. Ze gunnen je alleen de doodstraf! “Bij het scheiden van de markt leer je de kooplui kennen,” is toch een oud gezegde uit Sliedrecht? Een zwarte bladzij in de geschiedenis van Feyenoord. Het gaat op een koningsdrama van Shakespeare lijken, waarbij het grauw de koning van de troon stoot. Over zwart gesproken, Jorien, welke gannef heeft dat zwarte uittenue bedacht voor het jubileumjaar? In een feestjaar ga je toch niet in het zwart lopen? Dat weten ze op Spangen nog wel, want daar zingen ze bij ieder (schaars) doelpunt: “Rood-wit is onze glorie!” Enfin, de vraag blijft bestaan: verdient de club betere supporters of een betere voorzitter? De vraag stellen is hem eigenlijk al beantwoorden: Er bestaat geen trouwer legioen als dat van Feyenoord!
HET IS VOORBIJ JORIEN
De tijd dat men voor je sidderde wanneer men jouw auto zag aankomen is voorbij. Mijn gratis advies aan jou: Koop een toupet, laat je snor staan en druk je snor! Verdwijn in de anonimiteit. Tot slot wil ik de volgende anecdote vertellen. Een beetje smerig praatje, maar ik dacht geheel in stijl van de onverkwikkelijke gebeurtenissen.
ALLES IN ORDE?
Jorien van den Herik is onderweg van Antwerpen naar De Kuip. Rijdend op de Moerdijkbrug valt hij een enorme drang opkomen. Jeroen moet net als ieder anders mens zijn dagelijkse behoefte doen. Plat gezegd: Jeroen moet poepen en wel heel nodig. De Kuip haalt hij beslist niet meer zonder het in zijn broek te doen. Dan bedenkt hij dat hij nog een bedrijf in Zwijndrecht heeft, (een van de velen) waar hij haast nooit komt. Met gezwinde spoed naar dat bedrijf geraced, waar bij aankomst het personeel sidderend in de houding ging staan, gaat Jorien i.p.v naar de directiekamer… naar het kleinste kamertje. Opgelucht verlaat hij even later het pand, waarbij de chef nog vraagt: “Alles in orde, mijnheer Van den Herik?” Ja, alles in orde! Toen nog wel…
quote:FEYENOORD SPEELT VOORLOPIG IN HET ZWART
JUBILEUM-TENUE
Wat het uit-tenue voor het jubileumjaar had moeten worden is met ingang van vandaag vervroegd ingevoerd. Feyenoord speelt voorlopig in het zwart. Niet in het trotse rood en wit, maar in de kleur van de rouw.
BLOODY SUNDAY
In de levensgrote snelkookpan, die men ook wel de Amsterdam ArenA noemt, is de akoestiek niet geweldig. Grote sterren als de Rolling Stones en Robbie Williams hebben hierover al eens hun beklag gedaan. Bij aanvang van de wedstrijd gisteren ontrolde het Mokumse gajes een spandoek met daarop de skyline van Rotterdam, waarboven een bommenwerper zijn lading afwierp. “Bloody Sunday” luidde de tekst. Inmiddels vulde de grote koektrommel zich met rook, veroorzaakt door vuurwerk, zodat de eerste tien minuten wel op een herhaling van Ajax-Liverpool leek. In de stad waar ooit Rembrandt en Vondel gloreerden, stond deze zogenaamde ludieke actie symbolisch voor de verrotte tijd waarin wij leven. Daar ik ben opgegroeid met een broertje die werd getroffen door een granaatscherf bij het bombardement op Rotterdam, waarbij zijn linkergelaatshelft werd verminkt en hij ook het licht in zijn oog verloor, besefte ik nog eens te meer dat de mens naar het slechte neigt.
VUILIGHEIDSZAKEN
Jeroen Slop, chef veiligheidszaken vertelt: “Als we de makers van het spandoek achterhalen pakken we ze aan!” Niet zo moeilijk dacht ik, Jeroen. Dat zijn vaste bezoekers in het betreffende vak. Dat spandoek werd zogenaamd door de stewards direct in beslag genomen? Niets is minder waar. Na afloop werd het nogmaals vertoond! Je moet die seizoenkaarthouders een stadionverbod geven, zal je eens zien hoe snel ze de daders aangeven. Om hun maten te verraden is het niet eens nodig om kokend lood in hun reet te gieten, want ook in verraad heeft Mokum een tradite opgebouwd, nu we het toch over de Tweede Wereldoorlog hebben. Waar zijn de joden gebleven, waar dat plebs nu luidkeels over zingt?
AJAX HEEFT VERDIEND GEWONNEN
Feyenoorder Danny Buijs vond het verschil tussen Ajax en Feyenoord niet groot. Die heeft niet goed gekeken, want hij had alleen oog voor Edgar Davids. Moest zonodig laten zien dat hij er ook keihard in kon kletsen. Overigens heeft deze jongen een geweldige wedstrijdmentaliteit, maar had beter op Sneijder gezet kunnen worden. Alfred Schreuder heeft alleen rugnummers voorbij zien flitsen. Is de man niet kwalijk te nemen na al het leed wat hij te verwerken kreeg. De Guzman heeft een voetbal-bv opgericht, die speelt voor eigen glorie, daarbij gevoegd dat er weer situaties in de verdediging voorkwamen waarbij er vier spelers naar de bal toegingen, ondertussen hun ‘man’ uit het oog verliezend. (Zie de analyse van Robert Eenhoorn na de wedstrijd tegen RKC in de column: “Aan de koffie met de Feyenoord-ambassadeur.”) Einde verhaal.
HET EERSTE TEGENDOELPUNT
Tim Vincken kreeg onterecht en onnodig de schuld. Ik kreeg een email van een supporter, die schreef: “Ik heb 17 jaar in RDM 1 gevoetbald. (Lager kan niet, want dan krijg je de G-elftallen) Heden tendage voetbal ik in het derde, maar dit terzijde. Ik speel laatste man, wanneer mijn doelman een muurtje neerzet bij een vrije trap buiten de zestien, dan krijgt hij (figuurlijk gesproken) een draai om zijn oren. Ik durf een weddenschap aan met tien mensen, dat wanneer de bal op dezelfde afstand ligt als bij de vrije trap van Sneijder, en zij nemen ieder een vrije trap, er niemand scoort. Ik loof duizend euro uit voor een ieder die scoort! Zo’n keeper als Timmer moet zich schamen om een muur neer te zetten. Of je ziet de bal te laat, of: kijk naar de herhaling op tv naar de goal van Sneijder!” Tot zover onze analyst. Vrije trappen-specialisten kunnen zich melden bij Knut J. per adres: knutklus@hotmail.com Zij die niet scoren moeten hier ook een behoorlijk bedrag tegenover zetten, lijkt mij.
DE ROMANTIEK IS VERDWENEN
Er was een tijd dat na een klassieker het journaille, spelers en trainers zich laat op de avond verzamelden in Hotel Astoria aan de Pleinweg, vlak bij de ingang van de Maastunnel. Daar kon men Ernst Happel treffen, of Leo Beenhakker, zo ook de journalisten Kees Jansma, Johan Derksen, Pietje Ocks en Rob Vente. Daar is wat afgelachen, ongeacht of er gewonnen of verloren was die middag. Eigenaar van Astoria was Arie Mes, die kon aardig meedoen en seveerde een sate, waar Kindvall het heden ten dage nog over heeft, doch de grootste publiekstrekker daar was zijn dochter Erika, de bloedmooie bodybuildster. De journalisten komen niet meer bij elkaar. Het stukje voor de krant wordt tijdens de wedstrijd op de laptop geschreven en binnen tien minuten na afloop van de wedstrijd doorgeseind naar de krant. Daarmee is tegelijkertijd de romantiek verdwenen. De verloedering (ik ga Balkenende napapegaaien) van de maatschappij werd gisteravond nog eens goed op tv vertoond. Het spandoek was voorbeeld nummer 1, de beelden van de wedstrijd Vitesse-NEC deden ook een aardige duit in het zakje. Vitesse-speler Sansoni bijt tegnstander Roy Beerens in zijn neus. (overigens een trend die in Engeland al langer gaande is) Aad de Mos noemt zijn speler: “a sleeping lion!” Slapende leeuwen bijten niet Aad. Trouwens zolang jij i.p.v. ’situatie’ nog steeds ’sutuatie’ blijft zeggen, noem ik jou Aad de Mus! Dat zijn grauwe vogeltjes die in paardenvijgen pikken, maar geen mens kwaad doen, want dat is genoeg vertoond op deze “BLOODY SUNDAY.”
Utrecht stond met de winterstop 12e, zwaar bedroevend voor een club als Utrecht. Dus zoveel wedstrijden heeft hij niet beslist. Kan ook moeilijk met slechts 5 doelpunten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou ik vind dat je die jongen onderschat. Voor Utrecht besliste hij wedstrijden. Utrecht zal het denk ik stukken minder gaan doen zonder hem. Hij is sterk aan de bal ..altijd aanspeelbaar.. heeft een actie en maakt diepte en heeft oog voor zijn medespelers. .
Au!quote:want ook in verraad heeft Mokum een tradite opgebouwd, nu we het toch over de Tweede Wereldoorlog hebben.
?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef Camplo het volgende:
Kutkakkerlakken kunnen wel steekjes uitdelen en krijgen ze dan een keer de bal terug lopen ze massaal te huilen.
Je moet dat gejammer eens horen van al die jeauden 'ze noemde mij een israelïet meneerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef Camplo het volgende:
Wat een gejank om dat spandoek.
Kutkakkerlakken kunnen wel steekjes uitdelen en krijgen ze dan een keer de bal terug lopen ze massaal te huilen.
Kinderen
Leer eerst maar eens voetballen met die havenclub dan praten we weer verder.
kan mij dat spandoek verrottequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef Camplo het volgende:
Kinderen
Nee tuurlijk niet. Bleek ook maar eens te meer dat rotjeknor daar onterecht stond.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:20 schreef HooliKoen het volgende:
Voetbal wordt er niet beter op maar bij ons blijft niet iedereen weg als t slecht gaat... en we komen heus wel weer terug.. vorig jaar hoorde je jullie ook niet toen rond deze dagen 17 punten achter Feyenoord kwam te staan
Vorm van het seizoen is er al niet meer sinds 1998 bij julliequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:26 schreef ruud_fr het volgende:
vorm van het moment, niet van het seizoen
waarom reageer ik hier nog op?![]()
Misschien eens wat seizoensoverzichten nakijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Vorm van het seizoen is er al niet meer sinds 1998 bij jullie
magoed![]()
ben je er wel geweest?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef Camplo het volgende:
Nooit zo''n stilte gehoord in 010
kinderen? Die zitten toch op vak 410?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:48 schreef Camplo het volgende:
Kinderen
bron vi.nlquote:Vincken staat slechts weekje buitenspel
6/2/2007 16:41
Feyenoord hoeft Tim Vincken niet lang te missen. De blessure die de aanvaller noopte tot het afzeggen voor Jong Oranje, laat zich niet ernstig aanzien.
Vincken hield maandag aan een training met Nederland Onder-21 een lichte knieblessure over. Dat was voor de rechtsbuiten aanleiding de uitnodiging naast zich neer te leggen.
Inmiddels heeft Vincken zich weer gemeld in Rotterdam voor zijn herstel. De verwachting is dat hij in de wedstrijd tegen FC Twente van zondag in Enschede kan worden ingezet.
de thuiswedstrijd werd ook makkelijk gewonnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Verliezen doen we er toch wel
Ik zie zn laffe grijns en schouders ophalen al helemaal voor mequote:“Davids kun je er goed bij hebben. Maar ja, dat mag niet hè, zo’n ras-Ajacied naar de Kuip halen.”
Wat quote jij nou?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik zie zn laffe grijns en schouders ophalen al helemaal voor me
Ze hebben net zoveel tegengoals als Sparta.quote:
Ach jee,de teletubbie van 410 is weer hier.Moet je niet weer 'n paar liedjes uit je hoofd leren of je LOI cursus creatief met papier volgen.Jullie zijn toch 't sfeervak?Lijken wel 'n stelltetje carnavalsvierende josti's.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Bleek ook maar eens te meer dat rotjeknor daar onterecht stond.
3-0 pak op de broek in de ArenA
en de badKuip werd leeggespeeld door de Joden 2-4 in eigen huis![]()
Nooit zo''n stilte gehoord in 010
Waar 't hart vol van is, vloeit de mond van overquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus jullie raken niet uitgepraat over 410
En jullie niet over Buijs. Allemaal jaloezie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoezo mag ik niet reageren als zo'n kleuter van 410 hier wat komt posten?Zijn dat de nieuwe FOK!-regels?Hmmm,dan weet ik dat....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En jullie niet over Buijs. Allemaal jaloezie.
Moet ik wel eerst 'n smoes verzinnen.Ik mag namelijk doordeweeks nooit te lang opblijven van pappie en mammie.Ik zeg wel dat ik bij jou huiswerk ga maken,OK???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:02 schreef Staanplaats het volgende:
Hé Footbal_lad, kommie vanavond bij choreografie blaadjes kleuren? Of een spandoek vingerverven?
Heb ook op mn mondharmonica een nieuwe liedje geleerd, gaaf voor aanstaande zondag!
KAOS, je weet toch!
Die zouden we morgen al moeten kopen , vastleggenquote:Suárez wil naar Nederlandse topclub
Door: Cas Broxterman
Tegenover RTV Noord heeft Luis Suárez bekendgemaakt in de toekomst graag bij een Nederlandse topclub te willen spelen. "Spelen voor PSV, Ajax of Feyenoord lijkt mij geweldig", liet de jonge Uruguayaan weten.
Suárez, die deze zomer overkwam uit zijn vaderland, is één van de revelaties van de Eredivisie. Hij kwam dit seizoen al zevenmaal tot scoren. Dat hij juist bij FC Groningen onderdak kon krijgen vindt hij dan ook fantastisch. "Als je in Europa speelt ben je meteen een stapje dichterbij het nationale team."
Overigens is het nog maar de vraag of Suárez zijn loopbaan in Nederland zal voortzetten. Zo zou het Duitse Werder Bremen al belangstelling hebben getoond, een concreet bod bleef tot dusver uit.
En Martin Jol was weer te zwaar..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Te licht.
Een solide verdediging allereerst en niet gemiddeld twee doelpunten tegen per wedstrijdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Martin Jol was weer te zwaar..
Wat wil Feyenoord dan?
Rofl!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En jullie niet over Buijs. Allemaal jaloezie.
Van Baste maakt zichzelf gewoon belachelijk. Neem dan Vlaar ofzo..... Nee hij neemt Sprockelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
Civard Sprockel bij oranje!
Weer een fout van het feyenoord bestuur![]()
Vlaar die dit seizoen zo goed speelt (die 2 wedstrijden die hij heeft gespeeld)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van Baste maakt zichzelf gewoon belachelijk. Neem dan Vlaar ofzo..... Nee hij neemt Sprockel![]()
Kun jij ook nog inhoudelijk reargeren? Heb het je vandaag nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Rofl!![]()
Hadden wij maar zo'n goeie middenvelder
Ja hoor, Vlaar beter dan Sprockel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Van Baste maakt zichzelf gewoon belachelijk. Neem dan Vlaar ofzo..... Nee hij neemt Sprockel![]()
Jawel, zonet in het Danny Buijs topic, over de playoffs, waar jij heel inhoudelijk begon te scheldenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:14 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kun jij ook nog inhoudelijk reargeren? Heb het je vandaag nog niet zien doen.
Ik was voor de rest gewoon inhoudelijk bezig.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jawel, zonet in het Danny Buijs topic, over de playoffs, waar jij heel inhoudelijk begon te schelden!
Ik voorspel een 2-0 overwinning voor de Tukkers.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:20 schreef Tommeke het volgende:
Ik voor de rest ook, maar goed ff OT: wordt lastig tegen Twente!
Vlaar is ook niet heel slecht hoor. Maar allebei (nog) geen oranje materiaal. Maar dat is verder geen criterium meer voor v. Basten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja hoor, Vlaar beter dan Sprockel.![]()
Was ook gewoon getrolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vlaar is ook niet heel slecht hoor. Maar allebei (nog) geen oranje materiaal. Maar dat is verder geen criterium meer voor v. Basten.
Helemaal niet. Ik meen het. Sprockel is dit seizoen veel beter dan Vlaar hoor.quote:
Nu waren er niet veel opties voor handen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vlaar is ook niet heel slecht hoor. Maar allebei (nog) geen oranje materiaal. Maar dat is verder geen criterium meer voor v. Basten.
quote:Italiaanse rellen komen Feyenoord slecht uit
De rellen die het Italiaanse voetbal hebben stilgelegd, komt Feyenoord slecht uit aan de vooravond van de zaak van Feyenoord bij het sporttribunaal CAS. De Italiaanse overheid en de voetbalbond dringen in Italie aan op forse maatregelen om een einde te maken aan het voetbalgeweld. Ook de UEFA onder leiding van Michel Platini had forse uitlatingen na het gebeuren en Italie en vraagt om harde maatregelen om het voetbal te zuiveren. Als voorbeeld kwam Platini de laatste dagen ook steeds weer met de straf van Feyenoord om aan te geven dat harde maatregelen noodzakelijk zijn en dat de UEFA die wil en zal nemen. Hoewel het sporttribunaal onafhankelijk is, wordt de maatschappelijke druk enorm opgevoerd om voetbalgeweld hard te straffen.
Donderdag is de zitting van het tribunaal.
Met zoveel clubs heb je toch keuze zatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Kijk is dat makkelijk. Gewoon van club naar club hoppen.
Potentiële topper.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat vinden de Feijenoorders van Vlaar, ik vind dat hij nog steeds kinderlijke fouten met goede verdedigende acties afwisselt.
De beste in de defensie. Rest is waardeloos en van amateuristisch niveau.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Potentiële topper.
Maar nog jong en dus nog fouten, wel 1 van de betere in de Feijenoorddefensie.
ach, Sprockel was gewoon bagger toen ie bij Feyenoord voetbaldequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:23 schreef Maikalo het volgende:
Toch nog maar even zeiken op het beleid: Na v. Persie en Sno, nu ook Sprockel in Oranje. Afgeserveerd en opgebloeid(doe dat nog maar eens x 10 voor het aantal spelers wat Feyenoord heeft gedumpt)
Was Sprockel bij ons ook geen middenvelder en bij vitesse een verdediger?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ach, Sprockel was gewoon bagger toen ie bij Feyenoord voetbalde
nee, was bij ons ook verdedigerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Was Sprockel bij ons ook geen middenvelder en bij vitesse een verdediger?
(Volg 'em niet echt zegmaar)
Vrijdag is de uitspraak pas Apenkop.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen duidelijkheid gelukkig
Green, Tiendalli en vooral Bahia zijn echt bagger ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
De beste in de defensie. Rest is waardeloos en van amateuristisch niveau.
Platini stelt Feyenoord als voorbeeldquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vrijdag is de uitspraak pas Apenkop.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:09 schreef dlebrok het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord nu voor volgend seizoen ook geschorst wordt.
Toe maar, Kessler is zowaar goed bezig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Namens de KNVB heeft Henk Kesler, van huis uit ook jurist en eveneens arbiter bij het CAS, een ontlastende verklaring afgelegd.
Toen ik dat zei, verklaarde iedereen me voor gek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Zeker na Italie zie ik het nog wel gebeuren ook.
Hmm.. Hoorde net dat ik een kaart hebquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Twente-Feyenoord. uitvak uitverkocht
Maar dat kan dus niet werd mij verteld.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:29 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Toen ik dat zei, verklaarde iedereen me voor gek.
Nu ineens beginnen steeds meer mensen het te denken, dat vind ik humor.
Voor het uitvak zekerquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hmm.. Hoorde net dat ik een kaart heb
Zin in..
Vergeet je broodtrommeltje en pakjes appelsap niet...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:38 schreef Keltie het volgende:
Zin in..
Is niet mogelijk. CAS kan de UEFA alleen in het gelijk stellen of de straf kwijtschelden. Hogere straffen geven kunnen ze niet...quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:18 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Vind je dat grappig? Zeker na Italie zie ik het nog wel gebeuren ook.
En natuurlijk de nieuwe Feyenoord Pravda om wat te lezen te hebben in de bus.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je broodtrommeltje en pakjes appelsap niet...
De Pravda stopt er meequote:Op woensdag 7 februari 2007 14:59 schreef Luni het volgende:
[..]
En natuurlijk de nieuwe Feyenoord Pravda om wat te lezen te hebben in de bus.
Met pindakaas. Pakje appelsap is bij mij een thermoskannetje melkquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je broodtrommeltje en pakjes appelsap niet...
Verliespartij of niet, 'tis Feijenoord. Altijd zin in.quote:Begrijp overigens niet dat iemand zin kan hebben om te gaan kijken naar een verliespartij.
quote:Of ga jij je (cult)held charisteas aanmoedigen?
Kijk wel lekker TV, vroeger had ik wel gegaan, maar voor dit zootje ellende ga ik zo vroeg m'n nest niet uit, en ook nog eens 3 uur in een bus zitten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef footbal_lad het volgende:
Ik word echt kotsmiselijk van die 12:30 wedstrijden.Zondag weer een.Moet je 08:00 opstaan voor 'n wedstrijd die om 12:30 begint.Maar ja,het is dat 't de moffen uit is....
Er waren toch opstapplaatsen nabij Enschede?quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:44 schreef Vakkie_W het volgende:
Idd zwaar kut! jij woont dan nog gewoon in Rotterdam. Ik moet vanuit Arnhem komen.
Zaten volgens mij al volquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:49 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er waren toch opstapplaatsen nabij Enschede?
ben jij gek, ik wil niets van dat fantastische voetbal missenquote:Op woensdag 7 februari 2007 17:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie heeft er een seizoenskaart over voor Feyenoord - FC Utrecht voor de gele zijde. wedstrijd is 18 februari Zodat je met de seizoenskaart op vak X kunt zitten..
Alvast bedankt, natuurlijk tegen vergoeding
Och...ik zit zondagsmorgens ook nog in de Belgische Ardennen..quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef footbal_lad het volgende:
Ik word echt kotsmiselijk van die 12:30 wedstrijden.Zondag weer een.Moet je 08:00 opstaan voor 'n wedstrijd die om 12:30 begint.Maar ja,het is dat 't de moffen uit is....
Ik brand hem niet af in de Kuip, tenminste...quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:23 schreef Keltie het volgende:
![]()
Nee, afbranden zodat'ie bij het grofvuil kan. Scheelt dat wij geld zat hebben dus hij hoeft helemaal niet te presteren, voor hem 10 anderen.
![]()
Er is gewoon (te) veel mis momenteel bij Feyenoord, en geen echte mannen in het bestuur of technische staf die het verschil willen maken, om over de selectie nog maar te zwijgen....quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:25 schreef Happel het volgende:
Maar dan nog. Een beetje juichen voor die jodenkliek bij Feijenoord. Begint steeds droeviger te worden in de Kuip...
Dan valt het nog niet goed te praten dat er gejuicht wordt voor die jodenbende. Iedereen zit zich altijd maar zo af te zetten tegen de joden en dan wordt er opeens wel gejuicht wanneer er een paar voor Feijenoord zelf spelen. Hypocriet en triest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Er is gewoon (te) veel mis momenteel bij Feyenoord, en geen echte mannen in het bestuur of technische staf die het verschil willen maken, om over de selectie nog maar te zwijgen....
True.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan valt het nog niet goed te praten dat er gejuicht wordt voor die jodenbende. Iedereen zit zich altijd maar zo af te zetten tegen de joden en dan wordt er opeens wel gejuicht wanneer er een paar voor Feijenoord zelf spelen. Hypocriet en triest.
Das heel leuk, maar dan had je misschien wat drukker om Wimpie Krullenbol moeten maken ipv JvdH.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan valt het nog niet goed te praten dat er gejuicht wordt voor die jodenbende. Iedereen zit zich altijd maar zo af te zetten tegen de joden en dan wordt er opeens wel gejuicht wanneer er een paar voor Feijenoord zelf spelen. Hypocriet en triest.
Daar maak ik me net zo goed druk over...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das heel leuk, maar dan had je misschien wat drukker om Wimpie Krullenbol moeten maken ipv JvdH.
(Joodsche) stront rolt van boven naar beneden
Mooi, want dat is pas echt een knurft gebleken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar maak ik me net zo goed druk over...
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax maakt excuus middels brief aan Feyenoord
Datum: 07-02 | Bron: Feyenoord Netwerk
Auteur: Montana
Chris Woerts heeft in de nieuwe editie van Voetbal International laten weten dat Ajax via een brief bij Feyenoord excuses heeft gemaakt voor het inmiddels beruchte spandoek in de Amsterdam Arena. 'Een uitermate vriendelijke brief, maar de inhoud was duidelijk: zoiets kan niet. [...] Ajax heeft ons zijn excuses aangeboden en we hebben die geaccepteerd. Het zal niet meer voorkomen, heeft de club ons beloofd.'
quote:Fan 'amputeert' Van den Herik
Door ANGELIQUE MULDERS
PUTTE - De fanatieke Feyenoord-supporter Ronald Wildon (35) uit Putte bij de Belgische grens maakt pijnlijke tijden door.
Hij meldt zich volgende week weer in Rotterdam voor het verwijderen van de tatoeage van een in ongenade gevallen Feyenoord-icoon.
Oud-voorzitter Jorien van den Herik prijkt sinds tien jaar op Wilsons linkerbovenbeen, maar de komende maanden zal hij door een laserbehandeling langzaam maar zeker verdwijnen. „Het weghalen van een tattoo is pijnlijker dan het zetten daarvan,’’ weet Wilson inmiddels.
Kort voor kerst onderging hij de eerste laserverwijderingssessie. Nog zes of zeven keer en dan is hij van Van den Herik af. De andere aan Feyenoord gerelateerde tatoeages - onder meer de Kuip op zijn rug, het clubembleem en een buldog met verenigingsvlag - blijven ongemoeid. Op de plek van Van den Herik zal Wilsons zoon Mikey worden getatoeëerd.
Een beroemde foto van de jongen, toen 5 en nu 10 jaar, dient als voorbeeld. De plaat werd gemaakt in 2002 bij de gewonnen UEFA Cup-finale van Feyenoord tegen Borussia Dortmund in de Kuip. Met een fanatieke blik in de ogen steekt Mikey zijn middelvinger op naar de Duitse spelers op het veld.
Het leven van een Feyenoord-fan gaat toch al niet over rozen. Zondag de nederlaag tegen aartsrivaal Ajax en vandaag oplopende stress omdat in Lausanne de Europese voetbalbond zich buigt over het hoger beroep dat Feyenoord heeft aangetekend tegen de verwijdering uit het UEFA-toernooi. Dit na de rellen in Nancy.
„Ik loop rond met angst in de benen. En als de uitspraak pas vrijdag komt, ga ik ook nog een zware nacht tegemoet,’’ aldus de geboren Vlaardinger, die iedere thuiswedstrijd met zijn zonen Brian en Mikey, dochter Shirley, vriendin Ann en zijn ouders in vak Z te vinden is.
Wilson had het overigens slimmer gevonden als de stadionclub het niet hogerop had gezocht. „De UEFA zal deze actie van Feyenoord niet waarderen. Als er later iets gebeurt, pakken ze ons terug. Staan we zo vijf jaar aan de kant.’’
Mocht Feyenoord aan het langste eind trekken en toch tegen Tottenham Hotspurs mogen spelen, dan heeft Wilson een hard hoofd in een goede afloop. „Dat is gewoon realiteit met het huidige elftal.’’
Behoorlijk zielige gast...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Terecht toch. Goeie gast trouwens.
Ligt eraan wat je onder normaal verstaat natuurlijk.quote:
Respect!quote:Feyenoord-aanvoerder Theo Lucius gaat via zijn stichting de Vossekuil geld inzamelen voor het gehandicapte meisje Sanae. De kosten voor de al anderhalf jaar durende zuurstoftherapie zijn financieel niet meer te belopen voor het gezin van het kind. Lucius liep een dag mee met de familie en gaat nu zorgen dat Sanae extra steuntje in de rug krijgt.
inderdaad, kunnen veel mensen nog eens wat van lerenquote:
Spreek m er de volgende keer op aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Het is toch ook gewoon kansloos. Meeste medelijden heb ik met zn zoontje. Zielig als je door zo'n kwiebus wordt opgevoed.
Als je het geld hebt zoals''' Edgar slaat zijn wijf ''quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
inderdaad, kunnen veel mensen nog eens wat van leren![]()
Ik denk niet dat zo'n gast zich in mijn kringen verkeertquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Spreek m er de volgende keer op aan![]()
Die middelvinger was trouwens niet naar de Duitse spelers
Niet van die moeilijke woordjes gebruiken johquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n gast zich in mijn kringen verkeerd![]()
En over welke woordjes heb je t dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:17 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Niet van die moeilijke woordjes gebruiken joh![]()
Vuile moraalriddersquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax maakt excuus middels brief aan Feyenoord
Datum: 07-02 | Bron: Feyenoord Netwerk
Auteur: Montana
Chris Woerts heeft in de nieuwe editie van Voetbal International laten weten dat Ajax via een brief bij Feyenoord excuses heeft gemaakt voor het inmiddels beruchte spandoek in de Amsterdam Arena. 'Een uitermate vriendelijke brief, maar de inhoud was duidelijk: zoiets kan niet. [...] Ajax heeft ons zijn excuses aangeboden en we hebben die geaccepteerd. Het zal niet meer voorkomen, heeft de club ons beloofd.'
Woordjes waarvan jij blijkbaar de betekenis niet weet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En over welke woordjes heb je t dan?![]()
Hoezo moraalridders? Moet gewoon eens afgelopen zijn met dat trieste gedoe.quote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar t is gewoon te triest voor woordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Woordjes waarvan jij blijkbaar de betekenis niet weet.
Blabla, flikker toch op...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:27 schreef Camplo het volgende:
Flikker toch op afgelopen zijn. Voor die para doeken in de kuip nooit excuus gehoord. bestuur van ons zit weer moralistisch te doen. Flikker toch op man.
Als je niet weet waar je het over hebt lees dan geen kranten maar bezoek desbetreffende wedstrijden.quote:
Waar maak je je druk om... Is t nou zo moeilijk om fatsoenlijk te zijn? Ik vind het helemaal terecht dat dit soort supporters niet serieus genomen worden. Is geen normale conversatie mee mogelijk...quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
T'is altijd voor het eerst pas triest als het bij ons is man.
Schijttering kankerhuichelaars dat het zijn.
Utrecht zingt gvd 25 minuten lang wordt er wat teruggezongen dan valt het (LEES: 'ons') bestuur er meteen weer over. Flikker toch op man.
In de post die ik quote heb ik commentaar op je taalgebruik, niet op eventuele rellenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:31 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je het over hebt lees dan geen kranten maar bezoek desbetreffende wedstrijden.
Dat huiljong W. Genee...
Maar eerst dit: 'rellen blabla'....
Dan: nu verder met het voetbal.
Sjonge jonge wat ging het er hard aan toe nou nou nou![]()
Ga in "jullie" topic lopen klagen dan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
Utrecht zingt gvd 25 minuten lang wordt er wat teruggezongen dan valt het (LEES: 'ons') bestuur er meteen weer over. Flikker toch op man.
De harde kern van een club bereikt meer dan jij denkt vriend. Verdiep je daar nog eens in en kom dan terugquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om... Is t nou zo moeilijk om fatsoenlijk te zijn? Ik vind het helemaal terecht dat dit soort supporters niet serieus genomen worden. Is geen normale conversatie mee mogelijk...
En jij kan het wetenquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
De harde kern van een club bereikt meer dan jij denkt vriend. Verdiep je daar nog eens in en kom dan terug![]()
quote:
Belgisch vuurwerk fonds enzo toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar Lucius doet al jaren dingen voor goede doelen
janke siebert, en nou opbokke baflulquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:30 schreef Camplo het volgende:
Je bent mn vriend nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:41 schreef Camplo het volgende:
[..]
De harde kern van een club bereikt meer dan jij denkt vriend. Verdiep je daar nog eens in en kom dan terug![]()
Ze hoempapa'en me wat af daar in amsterdam!quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef soco_cola het volgende:
juist als iedereen nou zo een instelling had als JoeyT had het er allemaal een stuk beter uitgezien, kijk rivaliteit vind ik ok, verbaal geweld in stadion vind ik dat het ook ver kan en mag gaan, maar ik vind het zo loos om hier met een grote bek te praten..
Mensen met de instelling van JoeyT zou je moeten weren uit de Kuip en anders eruit slaan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef soco_cola het volgende:
juist als iedereen nou zo een instelling had als JoeyT had het er allemaal een stuk beter uitgezien, kijk rivaliteit vind ik ok, verbaal geweld in stadion vind ik dat het ook ver kan en mag gaan, maar ik vind het zo loos om hier met een grote bek te praten..
Mooiquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:52 schreef soco_cola het volgende:
PFff wat word ik toch moe van die Hofs weer 3 maanden uitgeschakeld
Er stond net anders ook wat 'leuks' in je eerste post voor je edit...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:00 schreef soco_cola het volgende:
, maar ik vind het zo loos om hier met een grote bek te praten..
Dat kleutertje van 410 is inderdaad vaak te vinden hier.Nu moet hij alleen nog fatsoenlijk leren spellen.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Ga in "jullie" topic lopen klagen dan.
Schijnbaar.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:29 schreef Urquhart het volgende:
Zeg ik iets verkeerd?
Beste Ajacied,quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:31 schreef Messenga het volgende:
Kuis je taal eens F1908, iedereen is hier welkom.
Omdat ik van onder naar boven werk, beste Feijenoorder.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beste Ajacied,
Waarom heb je hier nog niets van verteld ?
Het grote Feijenoord-topic 250#: Op naar de Tukkers.
Mag toch hopen van wel.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef ruud_fr het volgende:
ik verheug mij nergens op
en al worden we wel vrijgesproken zal Feyenoord geen kaarten verkopen voor de wedstrijd in Londen denk ik
Beste Ajacied,quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik van onder naar boven werk, beste Feijenoorder.
Alstublieftquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Beste Ajacied,
Ik wacht met geduld af.
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik van onder naar boven werk, beste Feijenoorder.
Nee hoor, kakkerlak.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet de spoilertags te lezen, joodje?
Idd, vanwege dat hele gedoe in Italië is de kans kleiner dat Feyenoord in het gelijk wordt gesteld. En als ze in het gelijk worden gesteld zullen er toch geen kaarten voor de uitwedstrijd vrijkomen schat ik zo...quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:32 schreef ruud_fr het volgende:
ik verheug mij nergens op
en al worden we wel vrijgesproken zal Feyenoord geen kaarten verkopen voor de wedstrijd in Londen denk ik
Ja, in een of andere pub op een veel te klein schermpje voetbal kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:50 schreef Happel het volgende:
Ik zit gewoon in London op donderdag.
Plus nog een hondertal andere Feijenoorders.
You can't ban a Feijenoordfan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |