Dat lijkt mij heeeeeel sterk. De bestbetaalde spelers in Nederland zijn Cocu, Sneijder, Stam, Huntelaar etc. En die verdienen echt niet meer dan 1,5 miljoen hoor.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Happel het volgende:
Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:24 schreef Ixnay het volgende:
Hebben ze in dat speelschema nou bewust 2 keer ajax zonder hoofdletter geschreven?
Kun je nagaan hoever ze wilden gaan om op het laatste moment nog iemand binnen te halen...quote:Op maandag 5 februari 2007 21:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heeeeeel sterk. De bestbetaalde spelers in Nederland zijn Cocu, Sneijder, Stam, Huntelaar etc. En die verdienen echt niet meer dan 1,5 miljoen hoor.
Je meent het ook, Harry verdient echt twee miljoen?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoever ze wilden gaan om op het laatste moment nog iemand binnen te halen...
Dat zijn goede zakenmannen altijd.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Woerts, ja. Allemaal schijnheilige achterbakse huichelaars zijn het.
Kuyt verdiende ruim 1 miljoen dan verdient Harry geen 2 miljoen denk ik.quote:Hij verdient 2 miljoen per jaar. Inderdaad, belachelijk...
Hahaha,Greene.Topverdediger van RKC!Pleurt toch op man en neem die boer van 'n Koeman alsjeblieft mee.Ik word kotsmisselijk van de smoesjes van die boer.Ongelooflijk dat die vent zoveel krediet heeft.Van Hanegem,Haan,Gullit moesten allemaal oprotten toen het minder ging maar meneer mag fijn de club naar de klote werken.Maar ja,dit is dan ook Feyenoord anno 2007....quote:Op maandag 5 februari 2007 18:41 schreef Staanplaats het volgende:
Wanneer pleuren we die homofiel van een Greene nou eens over boord?
Koeman begin ik ook zat te worden, gisteren begon hij weer over geluk. We hadden gvd één gele kaart voor een mislukte knuffel van Greene..![]()
Jullie naam schrijven/typen is eigenlijk al teveel moeite oprotten hier kutjood.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op.
Zwak hoor
Ben het helemaal met je eens, belachelijk hoe die Koeman de club kapot aan het maken is en gewoon mag blijven zitten.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hahaha,Greene.Topverdediger van RKC!Pleurt toch op man en neem die boer van 'n Koeman alsjeblieft man.Ik word kotsmisselijk van de smoesjes van die boer.Ongelooflijk dat die vent zoveel krediet heeft.Van Hanegem,Haan,Gullit moesten allemaal oprotten toen het minder ging maar meneer mag fijn de club naar de klote werken.Maar ja,dit is dan ook Feyenoord anno 2007....
Goede zakenmannen, hahaha. Van den Herik was zeker ook zo goed. Woerts is een achterbakse gladjakker en moet, voor het welzijn van de club, zo snel mogelijk opkankeren. Ze (het huidige bestuur) blijft glashard liegen tegenover de supporters, zelfs nadat ze hadden beloofd meer openheid van zaken te geven.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:07 schreef dlebrok het volgende:Dat zijn goede zakenmannen altijd.
Vooral zijn Lazovic-verhaal. Wat een mongool is het zeg.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede zakenmannen, hahaha. Van den Herik was zeker ook zo goed. Woerts is een achterbakse gladjakker en moet, voor het welzijn van de club, zo snel mogelijk opkankeren. Ze (het huidige bestuur) blijft glashard liegen tegenover de supporters, zelfs nadat ze hadden beloofd meer openheid van zaken te geven.
Goede zakenmannen letten niet op de club, die zijn er alleen maar op uit om meer te verdienen over de rug van anderen (supporters). Ik zit niet te wachten op zulke figuren.
Hetzelfde met dat nieuw stadion.Ze mogen blij zijn als er met dit beleid over 5 jaar nog 20000 mensen bij 'n thuiswedstrijd zitten.Dat 'ie geldwolf maar lekker weer terug oprot naar Heineken of Coca Cola.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Goede zakenmannen, hahaha. Van den Herik was zeker ook zo goed. Woerts is een achterbakse gladjakker en moet, voor het welzijn van de club, zo snel mogelijk opkankeren. Ze (het huidige bestuur) blijft glashard liegen tegenover de supporters, zelfs nadat ze hadden beloofd meer openheid van zaken te geven.
Goede zakenmannen letten niet op de club, die zijn er alleen maar op uit om meer te verdienen over de rug van anderen (supporters). Ik zit niet te wachten op zulke figuren.
Frustraties?quote:Op maandag 5 februari 2007 22:08 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie naam schrijven/typen is eigenlijk al teveel moeite oprotten hier kutjood.
Noem eens iemand die op zijn plek zou moeten komen dan? Woerts heeft bij de grootste bedrijven van Europa gewerkt en heeft jarenlange ervaring en vele connecties. Ok het is een kankerlul maar zolang die zorgt dat er geld in het laatje komt en er geen betere man voor die plek is vind ik het best. Eerst maar eens Koetje en die hele bende eruit.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hebben tenminste succesquote:Op maandag 5 februari 2007 22:27 schreef footbal_lad het volgende:
[..]
Hetzelfde met dat nieuw stadion.Ze mogen blij zijn als er met dit beleid over 5 jaar nog 20000 mensen bij 'n thuiswedstrijd zitten.Dat 'ie geldwolf maar lekker weer terug oprot naar Heineken of Coca Cola.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:32 schreef twi het volgende:
Mooie transfer gemaakt jongens! Maar vier miljoen, da's niet niks.
quote:Na de nederlaag van gisteren hebben supporters van de club aan de maas besloten om ondanks de nederlagen een DVD van de klassiekers van dit seizoen uit te gaan brengen. Het zal niet om de wedstrijden draaien, maar om die ene goal die ze gescoord hebben. Dat de doelpuntenmaker een oud-Ajacied is deert niet volgens de makers.
Gaat er nu even niet om dat ik iemand moet noemen die zijn plek moet innemen. Kan me ook niet schelen dat hij bij de grootste bedrijven in Europa heeft gewerkt en daardoor veel connecties heeft. Ik vind het niet 'best' dat er iemand zit die stelselmatig zit te liegen. Doet me teveel denken aan een kale man. Ik zit ook niet te wachten op iemand die een vrouwenelftal wil opzetten, formule1 wagens wil sponsoren, Feyenoord - ajax in Egypte wil laten spelen vanwege het geld.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:31 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Noem eens iemand die op zijn plek zou moeten komen dan? Woerts heeft bij de grootste bedrijven van Europa gewerkt en heeft jarenlange ervaring en vele connecties. Ok het is een kankerlul maar zolang die zorgt dat er geld in het laatje komt en er geen betere man voor die plek is vind ik het best. Eerst maar eens Koetje en die hele bende eruit.
Dit had ik ff nodig,'n bezoekje aan de website van de Teletubbies van 410.God,wat ben ik blij dat wij vroeger niet zo'n onzin hadden.....quote:
Wat een graflul, joh.quote:Erwin Koeman: ‘Gebleken is dat Angelos Charisteas goed bij deze ploeg past. Hij is, meer nog dan Huntelaar, een meevoetballende spits’
Scherpt de Griek zijn karakter aan dan kan hij volgens Koeman uitgroeien tot een pure aanwinst. “Zéker volgend seizoen. Dan is hij nog beter gewend. Maar die jongen kan het niet alleen. Ook voor hem is het te hopen dat er minimaal twee ervaren krachten bij komen.”
Met enige jaloezie keek Erwin Koeman toe hoe Ajax zich deze zomer Jaap Stam toe eigende en in de week voor de Klassieker ook nog even Edgar Davids ophaalde bij Tottenham Hotspur. Met zijn bekende glimlach-tegen-een-harde-waarheid zei Koeman: “Davids kun je er goed bij hebben. Maar ja, dat mag niet hè, zo’n ras-Ajacied naar de Kuip halen.”
Of dat wel eens frustrerend is?
“Het maakt onze visvijver wel wat kleiner.”
Bron: www.sportweek.nl
Die boer weet niet waar 'ie aan begonnen is joh.Ben benieuwd of 'ie als we ook tegen die moffen uit en Utrecht thuis geen punten pakken,nog steeds die irritante glimlach op z'n gezicht heeft.Durven ze straks weer niet te trainen,wegens de "dreigende sfeer".quote:Op maandag 5 februari 2007 23:19 schreef zevenkamp het volgende:
Is die Koeman nou zo'n idioot?
Die Koeman spoort echt niet. Volgens mij heeft ie ook helemaal geen zin meer in Feyenoord, maar is hij bang dat hij nergens anders aan de bak komt, wat waarschijnlijk het geval is.quote:
Volg je Feijenoord dan weet je wel wat zijn functie binnen de club is.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:23 schreef TC03 het volgende:
Sorry hoor, maar het is echt kortzichtig om te vinden dat Woerts mag oprotten 'omdat het een achterbakse gladjakker is'. Net alsof jullie allemaal weten wat zijn baan precies inhoudt, wat hij allemaal doet en wat zijn mogelijkheden zijn. Kom op zeg, daar kunnen wij als buitenstaanders toch niet over oordelen.Dat is gewoon een beetje zeiken om het zeiken.
Iedereen wat zijn functie binnen de club is, maar wat het dagelijkse werk is dat hij doet en hoe hij dat doet, dat weet niemand echt. Wat vind jij dan, iets inhoudelijker, zo slecht aan Woerts dat hij weg moet?quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Volg je Feijenoord dan weet je wel wat zijn functie binnen de club is.
Dit is niet zeiken om het zeiken. Dat ik hem een achterbakse gladjakker noem, komt mede door hetgeen wat hij allemaal flikt. Hij is echt geen marionet die doet wat hem wordt opgedragen. Hij vormt samen met Jacobs het dagelijkse bestuur. Jacobs en hij zetten de lijnen binnen Feijenoord uit, zij komen met 'geweldige ideeën' op de proppen, niemand anders.
N'Kufo in plaats van Charisteas. Dat was een goede zet geweest.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:04 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp niet waarom feyenoord nooit naar Utrecht is gestapt voor Fortune
Liever Alvesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
N'Kufo in plaats van Charisteas. Dat was een goede zet geweest.
Die zou het bij ons ook niet redden.quote:
Eerst Greene en Tiendalli weg idd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die zou het bij ons ook niet redden.
Aanval is het probleem niet echt, je moet beginnen bij de basis: verdedigen.
die man haat ik ook echt. sms'je, ledjes die na een bal erop kapot gaan, en nog veel meer waardeloze ideeën. Die voegt dus echt niets toe aan onze club. Ik word ook elke dag bozer, aangezien in feite alle randvoorwaarden prima zijn. Publiek, stadion, groot achterland. Alleen de heren bestuur / trainer zijn gewoon kut kut kut.quote:Op maandag 5 februari 2007 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Volg je Feijenoord dan weet je wel wat zijn functie binnen de club is.
Dit is niet zeiken om het zeiken. Dat ik hem een achterbakse gladjakker noem, komt mede door hetgeen wat hij allemaal flikt. Hij is echt geen marionet die doet wat hem wordt opgedragen. Hij vormt samen met Jacobs het dagelijkse bestuur. Jacobs en hij zetten de lijnen binnen Feijenoord uit, zij komen met 'geweldige ideeën' op de proppen, niemand anders.
Nou ik vind dat je die jongen onderschat. Voor Utrecht besliste hij wedstrijden. Utrecht zal het denk ik stukken minder gaan doen zonder hem. Hij is sterk aan de bal ..altijd aanspeelbaar.. heeft een actie en maakt diepte en heeft oog voor zijn medespelers. .quote:Op maandag 5 februari 2007 22:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Fortune is echt geen Feyenoord niveau joh.
Hij is wel vaak een van de betere op het veld bij feyenoord. Kan je klagen maar dat zijn gewoon de feiten.quote:
Qua salaris echt niet haalbaar.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Viduka denkt aan vertrek bij M'boro
Viduka denkt aan vertrek bij M'boro
Foto: Orangepictures
06 februari 2007, 09:25
Door: Reon Boeringa
Mark Viduka en Middlesbrough zijn het nog niet eens over een nieuw contract. De huidige verbintenis van de aanvaller loopt aan het eind van dit seizoen af, waardoor een vertrek aanstaande lijkt.
"Ik speel voor Middlesbrough tot het einde van dit seizoen. Daar concentreer ik me nu op", aldus de Australische aanvaller in gesprek met The Sun. "Ik heb het hier goed, daarom wil ik ook wel blijven."
"Ik kan nu eigenlijk weinig zeggen. Als ik een goed aanbod krijg ga ik het overwegen", vervolgt Viduka. De Australische spits sluit een terugkeer naar zijn vaderland ook niet uit: "Het is een verleiding voor spelers zoals ik om terug te keren naar Australië. Ik ben heel lang weggeweest om carrière te maken in Europa."
kopen
Ik denk dat salaris in Australie geen issue is, want zoals hij al aangeeft wil hij naar huis toe.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als'ie naar Aussieland wil, zou hij ook bij een NL club kunnen ballen (qua salaris)
Gaat puur om het feit dat je hem nu als onbetaalbaar bestempeld, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat salaris in Australie geen issue is, want zoals hij al aangeeft wil hij naar huis toe.
Ik denk dat alleen een heel goed salarisaanbod hem daarvan kan weerhouden
Oke laat ik het zo zeggen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gaat puur om het feit dat je hem nu als onbetaalbaar bestempeld, terwijl dat niet zo is.
Als er een andere mooie club komt, wil hij ineens niet naar huis
Meneer wil volgens mij gewoon relaxerend afbouwen.
Geloel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen.
Onhaalbaar voor Feyenoord.
Nee, zelfs afbouwende spelers zoals Viduka zullen echt niet warm lopen voor Feyenoord hoor.quote:
Broodspelers.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, zelfs afbouwende spelers zoals Viduka zullen echt niet warm lopen voor Feyenoord hoor.
Het is misschien hard maar Feyenoord heeft naar mijn inziens niet meer zo veel aantrekkingskracht in Europa.
Ze zullen het met aankopen meer van de jonge talenten moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |